30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی در فریدونکنار

راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی در فریدونکنار

0

فریدونکنار یکی از سرسبزترین و زیباترین شهرهای شمالی کشور در استان مازندران است که تقریباً برای همه آشناست. با توجه به علاقه‌ای که گردشگران برای سفر به این ناحیه دارند، کسب‌وکارهای بسیاری در فریدونکنار فعال هستند و می‌خواهند سهم بیشتری از بازار نصیبشان شود. در میان انواع روش‌های تبلیغاتی برای  جذب مشتری بیشتر از بازار، پنل اس ام اس فریدونکنار یکی از کاربردی‌ترین ابزارهاست که در ادامه این مقاله با آن آشنا خواهید شد.

اگر هم خواستید برای دریافت پنل ثبت‌نام کنید، کد تخفیف زیر را به عنوان هدیه ملی پیامک همراه داشته باشید.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی است که از طریق بانک شماره به تمام شهروندان دسترسی دارد. قابلیت ارسال پیام صوتی، پیامک لینکدار، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به صورت خودکار و ده‌ها مورد دیگر، تنها بخشی از خدمات پنل اس ام اس فریدونکنار است.

در ویدئو زیر به مهم‌ترین کاربردهای پنل اشاره کردیم:

 

مجموعه ملی پیامک و ارائۀ خدمات تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های فعال در حوزۀ خدمات پیامکی است که برای مشاغل ساکن در این منطقه و نواحی اطرافش، پنل اس ام اس فریدونکنار را ارائه کرده است. البته اگر نگران هزینۀ ارسال پیامک و شروع تبلیغات پیامکی هستید، خوب است بدانید که این مجموعه برای هر بودجه و کسب‌وکاری، شرایط استفاده از خدمات پیامکی را فراهم کرده است.

ارائۀ 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری که قیمت‌ها و دسترسی‌های متفاوتی دارد، فرصت مناسبی برای شروع تبلیغات هدفمند است که به نتیجۀ مطلوب می‌رسد. البته در ادامه با دیگر مزایای پنل ملی پیامک آشنا خواهیم شد.

  • ارائه بانک شماره‌های متفاوت و دسترسی به مشتریان بازار هدف
  • ارائۀ فایل گزارش بعد از ارسال و جهت تحلیل تبلیغات انجام شده
  • بازگشت هزینۀ پیامک‌های نرسیده به لیست سیاه به حساب کاربر
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران و ارائه مشاوره و راهنمایی‌های بیشتر
  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت ( ویژۀ بانک شماره ایرانسل)
  • ارائۀ کنسول ملی پیامک به عنوان قدرتمندترین API ارسال پیامک
  • ارائۀ مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی همراه با آموزش‌های ویدئویی در یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره‌های پنل اس ام اس فریدونکنار

بانک شماره پنل ملی پیامکهمانطوری که تا اینجا گفتیم، پنل اس ام اس فریدونکنار بانک شماره‌های مختلفی را برای اجرای تبلیغات هدفمند در اختیار کاربران قرار داده تا به مشتریان بازار هدفشان دسترسی داشته باشند. بانک شماره همراه اول شامل سیمکارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور در شهرستان فریدونکنار می‌شود که شروع مناسبی برای ارسال انبوه پیامک و دریافت بازخورد مخاطبان است.

دومین بانک شماره که شامل شماره‌های ایرانسل می‎‌شود، قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را برای کاربران فراهم کرده است. این بانک شماره به تازگی به‌روزرسانی شده و فرصتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند فقط برای آقایان یا بانوان ارسال پیامک داشته باشید.

در آخر هم اگر به لیست شماره اصناف و مشاغل شهر و حتی استان نیاز داشتید، پنل اس ام اس فریدونکنار بانک شماره کاملی از مشاغل و اصناف شهر و استان برایتان فراهم کرده است تا خیالتان بابت اجرای یک تبلیغات پیامکی تمام عیار راحت باشد.

چگونه به محله‌های مختلف شهر پیامک بفرستم؟

هنوز بانک شماره‌های پنل اس ام اس فریدونکنار تمام نشده است. یکی از مهم‌ترین بانک شماره‌های پنل امکانی را فراهم کرده تا کاربرات بتوانند بر اساس محل زندگی برای مخاطبانشان پیامک ارسال کنند. این امکان از طریق ماژول کدپستی و ماژول دکل BTS ایرانسل فراهم شده است.

ماژول کدپستی بر اساس رنج کدپستی هر محله عمل می‌کند و دکل BTS همانطور که از نامش پیداست بر اساس آنتن‌دهی دکل ایرانسل در مناطق مختلف ارسال پیام دارد. به این ترتیب شما می‌توانید بدون نیاز به ارسال انبوه پیامک برای هر محله که دوست دارید، اس ام اس بفرستید و به هر محله که مدنظرتان بود خدمات ویژه‌ خودتان را مانند تخفیف یا مثلا ارسال رایگان را اطلاع دهید.

نگاهی به شهر ساحلی فریدونکنار

فریدونکنار به عنوان یکی از شهرهای ساحلی مازندران شناخته می‌شود که ۳۸٬۱۵۴ نفر جمعیت دارد. عمدۀ شهرت این ناحیه به دلیل جاذبه‌های توریستی است، اما در اقتصاد کشور فریدونکنار با تولید و صادرات برنج، ماهی و مرکبات شناخته می‌شود.

این محصولات که مشتریانی از سراسر استان و کشور دارند، موجب رقابت پرجنب‌وجوشی در بازار این شهر شدند و هر کدام به دنبال فروش بیشتری در بازار هستند. اگر شما هم یکی از این کسب‌وکارها هستید که با تبلیغات اصولی به دنبال جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروشتان هستید، بهتر است بیشتر به بازاریابی پیامکی، مزایای پنل اس ام اس فریدونکنار فکر کنید تا بهترین تصمیم را برای برنامه بازاریابی‌تان بگیرید.

جمع‌‎بندی

اگر در تصمیم‌گیری برای برنامه بازاریابی و برنامه‌ریزی تبلیغاتی‌تان به پنل اس ام اس فریدونکنار و استفاده از مزایای آن رسیدید، می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران بخش فروش برای مراحل فعالسازی پنل و خطوط اختصاصی و عمومی راهنمایی‌تان کنند. در ضمن هر نوع پنلی که انتخاب کنید، ملی پیامک تعدادی پیامک رایگان همراه با خطوط عمومی و اختصاصی هدیه در اختیارتان قرار خواهد داد تا در شروع بازاریابی پیامکی مطمئن گام بردارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید