30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل تبلیغات پیامکی در فسا

راهنمای کامل تبلیغات پیامکی در فسا

2

هر کسب‌وکاری که به مرحله رشد و تثبیت رسیده باشد، به دنبال راه مناسبی برای تبلیغات است. روشی که تا الان برای خیلی از مشاغل شهر فسا ناشناخته مانده، پنل اس ام اس فسا و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است.

دلیل اینکه می‌گوییم پنل اس ام اس فسا روش مناسبی برای کسب‌وکار شماست به‌خاطر امکان برقراری ارتباط با مشتریان جدید و همین‌طور حفظ مشتریان قدیمی است. به زبان ساده، کدام روش تبلیغاتی است که بتواند پیام شما را دقیقاً به دست مخاطب اصلی برساند، علاوه‌بر این همراه با هزینه بسیار پایین، بازدهی خیلی بیشتر از بقیه روش‌ها داشته باشد ؟!

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

هنگامی که بخواهید برای چندین نفر پیامک بفرستید، خدمات یا محصولتان را معرفی کنید، باید بدانید که برای این کار ابزار مناسبی ساخته شده است. پنل اس ام اس فسا مانند یک نرم‌ افزار اینترنتی عمل می‌کند که به‌سادگی قابل‌استفاده است. این سامانه امکان ارسال پیامک به هزاران نفر را فقط در چند دقیقه فراهم کرده است.

حالا چند سوال مهم؛ پنل اس ام اس فسا چه‌ کاربردهای دیگری  دارد؟ بعد از تهیه پنل، چطور به شماره همشهری‌هایم دسترسی داشته باشم؟ هزینه این تبلیغات چقدر است؟ در ویدئو زیر به این سوال‌ها پاسخ داده و البته در ادامه مطلب مزایای شرکت ملی پیامک را عنوان کردیم.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

پنل اس ام اسملی پیامک سال‌هاست که به مشتریان خود پنل اس ام اس فسا را برای تبلیبغات پیامکی ارائه می‌کند. وقتی که با ملی پیامک کار می‌کنید، نیازی نیست نگران دسترسی به قابلیت‌های جدید باشید، چون این شرکت هرچه که لازم باشد را برای شما فراهم کرده، بانک‌های شماره جدید، قابلیت‌های به‌روز و خیلی از خدمات جدید در دست شما خواهد بود. تعرفه‌های بسیار مناسب ملی پیامک برای مشتریان جذابیت خوبی ایجاد کرده است. کافیست با هزینه‌ای بسیار پایین تمایل داشته باشید، برای حجم بالای مشتریان پیامک ارسال کنید. به‌راحتی و سرعت بالا این ارسال انجام شده و فایل گزارش هم تا دو هفته قابل دانلود است. با این حساب، هم در جریان ارسال قرار می‌گیرید و هم می‌توانید تحلیل خوبی از بازخورد مخاطب داشته باشید.

سابقه کاری بیشتر از ده ساله ملی پیامک نشان می‌دهد که تقریباً از ابتدای شکل‌گیری بازاریابی پیامکی (اس ام اس مارکتینگ) در کنار شما بوده‌ایم. تغییر شرایط و نوسانات بازار هم نتوانسته ما را از کیفیت بالای کارمان دور کند.

فعالسازی پنل اس ام اس فسا و سفارش خط در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. از زمانی که اولین تماس را با ما بگیرید تا لحظه اولین ارسال در کمتر از یک روز کاری قابل دستیابی است. در ضمن اگر در بازاریابی پیامکی تازه‌کار هستید، ملی پیامک به شما آموزش‌های مختلفی درباره ارسال پیامک و ماژول‌های مختلف می‌دهد. در وبلاگ و صفحات مجازی ما می‌توانید آموزش استفاده از پنل و داشتن تبلیغات درست را بیاموزید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس فسا

بانک شماره‌های ملی پیامکیکی از قابلیت‌هایی که به شما اطمینان می‌دهد چقدر پنل اس ام اس فسا برای کسب‌وکارتان لازم است، وجود بانک شماره جامع و به‌روز همراه اول و ایرانسل است. بعد از تهیه پنل از خود می‌پرسید به چه کسانی باید پیام بفرستم؟

ما بانک شماره جامعی از اهالی فسا را تهیه کردیم که می‌توانید از آن استفاده کنید. در پنل اس ام اس فسا شماره‌های هماره اول عبارت‌اند از حدود 53 هزار شماره اعتباری و بیش از 27 هزار شماره دائمی دسترسی دارید. علاوه‌بر این برای ارسال پیامک به تفکیک جنسیت 48 هزار شماره آقا و 24 هزار شماره خانم در بانک شماره ایرانسل ثبت شده است. به عبارت دیگر شما مجموعاً به تعداد بالایی از اهالی فسا دسترسی دارید.

ارسال پیامک با فیلتر تفکیک جنسیت برای تمام مشاغلی که می‌خواهند فقط برای خطوط ایرانسل ارسال پیامک داشته باشند  و کسانی که مانند سالن زیبایی یا فروشگاه لباس، فقط مشتری و مخاطب خانم یا آقا دارند، لازم و ضروری است.

در آخر هم می‌توانید از بانک شماره اصناف و مشاغل پنل اس ام اس فسا استفاده کنید و تنها به گروه‌های شغلی مدنظرتان پیامک تبلیغاتی بفرستید. در این بانک شماره به تمامی گروه‌های شغلی به تفکیک استان و زیرگروه شغلی دسترسی خواهید داشت.

فسا را بیشتر بشناسیم!

فسا در استان فارس واقه شده و سومین شهر بزرگ این استان است. جمعیت فسا طبق آخرین سرشماری 110825 نفر است.

فسا به عنوان یکی از شهرهای تولید مرکبات در کشور شناخته می‌شود. در عین حال فعالیت‌های تجاری دیگری نیز در این منطقه فعال است. شما هم در هر کدام از این صنایع و مشاغل فعال هستید، برای اجرای تبلیغات هدفمند و مطمئن به پنل اس ام اس فسا نیاز دارید تا با اطمینان بیشتری تبلیغات کرده و با مشتریان در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس فساسال‌ها قبل شاید باور اینکه یک روش تبلیغاتی تا این حد پربازده باشد، سخت بود. هنوز هم خیلی از افراد و مشاغل به روش‌های سنتی تبلیغات وابسته هستند، در نتیجه اگر از این افراد پیشی گرفته و تبلیغات متفاوتی داشته باشید، بدون شک موفق و پیشگام بازار خواهید بود. در این مسیر روی ملی پیامک و ارسال اس ام اس تبلیغاتی حساب ویژه‌ای باز کنید تا نتیجۀ آن را به خوبی در میزان فروشتان ببینید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید