30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات موثر در فارسان با پنل اس ام اس

تبلیغات موثر در فارسان با پنل اس ام اس

1

پنل اس ام اس فارسان ابزار تبلیغاتی، بازاریابی و جذب مشتری است که امروز می‌خواهیم مفصلاً درباره‌اش صحبت کنید. مشاغل مختلف در شهرستان فارسان و نواحی اطراف اگر به دنبال مشتریانی از سراسر استان هستند تا کسب‌وکارهایشان را راحت‌تر گسترش دهند، بهتر است در این مقاله بیشتر با پنل ارسال پیامک آشنا شوند.

برای ثبت‌نام کاربران شهر فارسان هم علاوه‌بر تعدادی پیامک هدیه، کد تخفیفی سی درصدی زیر را برایتان در نظر گرفتیم:

امروز قراره فروشت رو 2برابر کنی!

با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید
30% تخفیف
BKHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی است که علاوه‌بر ارسال تبلیغات ده‌ها مزیت دیگر هم برای بازاریابی و مشتری‌مداری دارد. اتصال به سایت یا اپلیکیشن، ارسال خودکار پیامک‌هایی مانند رمز عبور یا وضعیت مرسوله و ...، قابلیت ذخیره شماره مشتریان در دفترجه تلفن و دسترسی به بانک شماره‌های سراسر کشور تنها بخشی از قابلیت‌های پنل اس ام اس فارسان است.

ملی پیامک، با سابقه در حوزه تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های فعال و خوشنام در حوزه تبلیغات پیامکی با بیش از ده سال سابقه است. پنل اس ام اس فارسان شرکت ملی پیامک علاوه‌بر جذب مشتری، بهترین امکانات و شرایط را برای مشتری مداری و تعامل با مخاطب نیز در اختیار کاربرانش قرار داده تا بعد از خرید پیامک تشکر یا نظرسنجی ارسال کنند، کد تخفیف بفرستند و هم مجدد مخاطب را به خرید ترغیب کنند و البته مزایای بیشتری در اختیارشان قرار دهند.

برای کاربرانی که آشنایی کمتری با قابلیت‌های بازاریابی پیامکی دارند، در ادامه به مزایای مهم ملی پیامک اشاره کردیم:

  • قابلیت ارسال پیامک صوتی
  • امکان ارسال اس ام اس لینکدار
  • ارائۀ فایل گزارش قابل دانلود در فرمت اکسل
  • ارانه کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • دفترچه تلفن اختصاصی پنل برای ذخیره شماره مشتریان
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  • بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده به لیست سیاه مخابرات
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل

بانک شماره‌های پنل اس ام اس فارسان

بانک شماره پنل ملی پیامکاحتمالاً تا اینجا هم متوجه شدید که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس فارسان دسترسی به بانک شماره‌های مختلف است که برای ارسال پیامک انبوه استفاده شده و دسترسی به مشتریان بازار هدف را برایتان راحت کرده است. به این ترتیب هم می‌توانید پیامک انبوه بفرستید و هم به راحتی مشتریان واقعی جامعه هدفتان را پیدا کنید. با نوشتن متن جذاب پیامک که در ساعات مناسبی از روز ارسال شود به راحتی می‌توانید این مخاطبان را به مشتریان واقعی تبدیل کرده و حتی برندسازی کنید تا مخاطب با نام فروشگاه و کسب‌وکارتان آشنا شود.

بانک شماره پنل اس ام اس فارسان شامل تمام شماره‌های اعتباری و دائمی ایرانسل و همراه اول می‌شود، با این تفاوت که بانک شماره ایرانسل قابلیت ارسال پیامک به تفکیک حنسیت را هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

بانک شماره اصناف و مشاغل فارسان تمامی گروه‌های شغلی را در قسمت منطقه هدفمند پنل اس ام اس فارسان در اختیار کاربر قرار داده تا برای گروه شغلی که مدنظرشان است، پیامک بفرستند. به عنوان مثال اگر تولیدی مبلمان دارید، به جای ارسال انبوه پیامک به عموم مردم، ارسال پیامک هدفمند و جلوگیری از هدر رفت سرمایه می‌توانید از روی بانک اصناف و مشاغل برای اصناف مدنظرتان مانند فروشگاه‌های مبلمان، نمایشگاه‌ها، شرکت‌های طراحی و دکوراسیون داخلی و .... پیامک بفرستید.

در صورتی هم که بخواهید به تفکیک منطقه برای مخاطب اس ام اس تبلیغاتی بفرستید، پنل اس ام اس فارسان این قابلیت را برایتان فراهم کرده است. این ویژگی ارسال پیامک از طریق دو ماژول کدپستی و دکل bts ایرانسل، بانک شماره‌ای به تفکیک محله را در اختیار کاربران قرار داده است.

نگاهی به شهرستان فارسان

فارسان یکی از زیباترین شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری است که به عنوان مرتفع‌ترین نقاط غربی کشور با طبیعتی بی‌نهایت بکر و زیبا شناخته می‌شود. شهرت این شهرستان بابت طبیعت زیبا و فوق‌العاده سرسبزش است که در روزهای مختلف نیمه اول سال به خصوص بهار مزیبان گردشگرانی از سراسر کشور است.

صنایع‌دستی، فرش و گلیم از مهم‌ترین تولیدات فارسان است که نه تنها در سطح شهر و استان، بلکه از سراسر کشور هم مشتریانی دارد. به همین خاطر اگر می‌خواهید سهم بیشتری را از این خریداران داشته باشید، پنل اس ام اس فارسان این فرصت طلایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با ارسال یک اس ام اس مشتریان بیشتری را به خرید ترغیب کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکاحتمالاً تا انتهای مقاله متوجه شدید که پنل اس ام اس فارسان پکیج کاملی از یک برنامه تبلیغاتی، بازاریابی و جذب مشتری را با هزینه و تعرفه مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد. دریافت فوری پنل نهایتاً 4 ساعت زمان از شما می‌گیرد و علاوه‌بر خطوط عمومی و اختصاصی رایگان، از طرف ملی پیامک تعدادی اس ام اس هم هدیه می‌گیرد.

پس توصیه می‌کنم وارد سایت ملی پیامک شوید و برای دریافت پنل درخواست بدهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و برای ادامه مسیر راهنمایی‌تان کنند. بازاریابی پیامکی یکمی از مطمئن ترین روش‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری و گرفتن سهم بیشتری از بازار است که ملی پیامک صفر تا صد آن را برایتان فراهم کرده است.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید