30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
مدیران مدرسه با کمک پنل اس ام اس ارتباط بهتری با دانش آموزان خواهند داشت

مدیران مدرسه با کمک پنل اس ام اس ارتباط بهتری با دانش آموزان خواهند داشت

5

در اغلب خانواده‌های ایرانی، یک یا چند فرزند دانش‌آموز وجود دارد که باعث تمرکز توجه و هزینه‌های خانواده بر خود می‌شوند. حضور این فرزندان و اهمیتی که به آینده آنها می‌دهیم، باعث می‌شود که به دنبال پیداکردن بهترین کیفیت آموزش در مدارس باشیم. این کار با داشتن یک ارتباط خوب بین والدین و مدارس امکان‌پذیر می‌شود. به همین دلیل است که بسیاری افراد اقدام به تهیه پنل اس ام اس برای مدارس می‌کنند.

یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط بین مدارس، والدین و دانش آموزان، استفاده از پنل اس ام اس است. تقریباً هیچ راه دیگری رسمیت کافی برای این کار، اهمیت و سرعت عمل لازم را ندارد. این روزها تعداد زیادی از مدرسه‌های مدرن از این روش استفاده می‌کنند. می‌خواهیم ببینیم که دلیل این انتخاب چیست؟ چه چیزی باعث می‌شود که پنل اس ام اس برای هر مدرسه ابزاری لازم باشد؟

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

دست نگه دارید. ممکن است خیلی از خوانندگان این مقاله اصلاً اطلاع نداشته باشند که پنل اس ام اس چیست و چه قابلیت‌هایی به شما می‌دهد. پس بهتر است قبل از مطالعه درباره پنل اس ام اس برای مدارس، با ماهیت آن آشنا شویم.

به زبان ساده، پنل اس ام اس یک ابزار است که به شما امکان ارسال و دریافت پیامک به‌صورت انبوه را می‌دهد. این اصلی‌ترین قابلیت یک پنل است. بعد از دریافت این قابلیت، شما نیاز به امکانات بیشتری هم دارید. احتمالاً بخواهید دفترچه تلفن خود را بسازید. شاید هم ارسال زمان‌دار، پاسخگوی خودکار، اتصال به وب‌سایت و خیلی امکانات دیگر را بخواهید. این قابلیت‌ها همه در پنل اس ام اس ملی پیامک وجود دارد.

علاوه‌برآن، ده‌ها بانک شماره مختلف، به تفکیک محل زندگی، شغل و اصناف، جنسیت، کد پستی و... برای شما قرار داده‌ایم تا اگر روزی بخواهید پیامک تبلیغاتیپنل اس ام اس برای مدارس خود را به‌صورت انبوه بفرستید از بابت مخاطبان خیالتان آسوده باشد.

ویژگی‌های پنل اس ام اس سبب می‌شود که برای قریب به‌اتفاق کسب‌وکارها مفید باشد. سؤال این است که کدام ویژگی‌های پنل اس ام اس برای مدارس باعث می‌شود که آن، یک ابزار ارتباطی تخصصی باشد؟

پنل اس ام اس برای مدارس چه کمکی به شما می‌کند؟

پنل اس ام اس برای مدارس، یک سامانه پیامکی است که با کمک آن می‌توان یک ارتباط مداوم بین دانش‌آموزان، والدین، مسئولین مدرسه ایجاد کرد. تفاوتی نمی‌کند که شما کدام سمت ارتباط باشید، این سامانه به شما در ارتقا تحصیلی کمک خواهد کرد.

کافی است مسئولین مدرسه بخواهند تعطیلی مدرسه، تغییر ساعات کلاس، روزهای حضور، نمرات یا هر چیزی را به اطلاع طرف مقابل برسانند. همچنین از این سامانه می‌توانند برای تبلیغات خود نیز استفاده کنند. چه روشی بهتر از پیامک برای یک تبلیغات محلی وقتی که یک مدرسه تازه افتتاح شده یا در ابتدای سال تحصیلی قصد ثبت‌نام دارد؟

از این پنل برای دریافت پیام از دانش‌آموزان هم می‌توان استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال اگر بخواهید نظرسنجی از دانش آموزان داشته باشید با دریافت پیامک می‌توانید این کار را انجام دهید.

چرا استفاده از پنل اس ام اس برای مدارس یک ضرورت است؟

بی‌تعارف بگویم هرقدر که کسب دانش پراهمیت‌تر می‌شود، ارتباط خانواده‌ها با مدارس هم مهم‌تر می‌نماید. خانواده‌ها پیشرفت فرزندان خود در سال‌های بعد و حتی دستیابی به دانشگاه‌های بهتر را می‌خواهند. برای این هدف هم حاضرند هر کاری انجام دهند. کلاس‌های فوق‌برنامه، جذب بهترین اساتید درس‌ها، انتخاب مشاوران مناسب و صدالبته ارتباط مستقیم با معلمان و مدیران از جمله این کارهاست. با این شرایط اهمیت استفاده از پنل اس ام اس برای مدارس مشخص می‌شود.

از حق نگذریم داشتن یک ارتباط مستقیم بین خانواده‌ها و مدارس، می‌تواند به پیشرفت دانش‌آموزان کمک ویژه‌ای کند. زیرا خانواده‌ها با اطلاع از شرایط تحصیلی، از فرزند خود حمایت می‌کنند. این کار باعث می‌شود که دانش‌آموزان در مطالعه دروس موفق‌تر باشند.

باتوجه‌به دلایلی که گفتیم اغلب خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که راه ارتباطی مداومی با مدارس و معلمان داشته باشند. اطلاع از وضعیت تحصیلی فرزندشان، شهریه، امتحانات و دیگر موارد دارای اهمیت خواسته خانواده‌هاست.

پنل پیامکی مدارس می‌تواند این کار را در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به حضور خانواده‌ها در محل مدرسه انجام دهد. حتی نیازی به برقراری تماس تلفنی از سمت خانواده‌ها نیست. با عضویت در این سرویس، پیامک‌ها در بازه‌های مشخص برای والدین ارسال می‌شود.

قابلیت‌های پنل پیامک برای مدارس

با توضیحات مختصری که دادیم کمی با لزوم استفاده از پنل اس ام اس برای مدارس آشنا شدیم. حالا امکانات این سامانه را برای شما شرح می‌دهیم:پنل اس ام اس برای مدارس

ارتباط با خانواده‌هابا کمک پنل اس ام اس برای مدارس

خانواده‌ها تمایل دارند که اطلاعات لازم را بدون مراجعه حضوری به مدارس دریافت کنند. اینکه وضعیت مدرسه چگونه است، کلاس‌ها چگونه پیش می‌روند و... همین ارتباط نشان از پویا بودن مدرسه و اهمیت‌دادن آن به فرزند خانواده به‌عنوان یک عضو در آیندة جامعه است.

حتما بخوانید: بهترین روش‌های تبلیغات مدارس

پرداخت شهریه

مدارس می‌توانند با ارسال پیامک قبل از موعد پرداخت شهریه، آن را به اولیا یادآوری کنند. بدیهی است که بدون یادآوری ممکن است پرداخت شهریه فراموش شود.

تعطیلی یا برگزاری کلاس‌ها

تصور کنید در شرایط بارش شدید برف در زمستانی سرد هستید. همین‌طور ممکن است آلودگی هوا به حدی برسد که احتمال تعطیل مدارس وجود داشته باشد. اولیا از کجا می‌خواهند از فعال یا تعطیل بودن مدارس مطمئن شوند؟

باتوجه‌به اخبار ضدونقیضی که در این مواقع در فضای مجازی منتشر می‌گردد، خانواده‌ها اغلب سردرگم می‌شوند. اگر مدیران مدارس برای خانواده‌ها، در صورت تعطیلی مدارس پیامک ارسال کنند و آن را به اطلاعشان برسانند مشکل حل خواهد شد.

اطلاع‌رسانی فوق‌برنامه

درصورتی‌که نیاز باشد برای آموزش، کلاس‌های فوق‌برنامه برگزار شود و یا کلاسی لغو شود به‌راحتی از طریق پیامک می‌توان این موضوع را به اطلاع اعضا خبرنامه پیامکی مدرسه رساند.

برای برگزاری جلسات اولیا و مربیان هم می‌توان از این روش استفاده کرد. نکند که می‌خواهید به‌عنوان مدیر مدرسه مثل سال‌های قبل با همه والدین تماس بگیرید یا نامه ارسال کنید.

گزارش عملکرد دانش آموزان

برخی از اولیا و فرزندان تمایل دارند که گزارش عملکرد دوره‌ای فرزندان را از طریق اس ام اس از مدرسه دریافت کنند. این کار می‌تواند با توافق طرفین انجام شود.

افزایش درآمد مدرسه از طریق پنل پیامکی

بهتر است در طول سال از افزایش درآمد مدارس غیردولتی هم غافل نشویم. شما با داشتن بانک شماره کاملی از اولیا دانش‌آموزان که علاقمند به توسعه تحصیلی فرزندان خود هستند می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. به طور مثال با برگزاری کلاس‌های آموزشی جدید یا دوره‌های مهارت‌افزایی آن را با پیامک به اطلاع خانواده‌ها برسانید. به‌عبارت‌دیگر شما یک بانک شماره تخصصی و معتبر دارید که چون به حیطه فعالیت شما علاقمندند، حاضرند برای آن هزینه کنند. این موضوع می‌تواند باعث افزایش فروش و درآمد شما شود.

ارسال پیامک به معلمان

شما به‌سادگی می‌توانید برای اطلاع‌رسانی به معلمان مدرسه، از پنل اس ام اس استفاده کنید. تغییرات مدرسه، تبریک اعیاد، برنامه‌ریزی‌های جدید، تبریک روز معلم و چندین مورد دیگر هستند که با پنل اس ام اس به‌خوبی انجام می‌شوند.

ارسال پیامک از پنل خود را اتوماتیک کنید

یکی از کارهای مفیدی که می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس مدرسه انجام دهید این است که ارسال پیامک‌ها را به‌صورت خودکار مدیریت کنید. این کار با اتصال پنل به وب‌سایت و یا نرم‌افزارهای مدیریت مدرسه صورت می‌گیرد. پنل اس ام اس مدارس این قابلیت را دارد که با انواع سایت و نرم‌افزارها مطابقت پیدا کند. پس از این اتصال، سامانه می‌تواند با اجرای تغییرات به‌صورت خودکار برای مخاطبی که شما تعیین می‌کنید، پیامک بفرستد.

پنل اس ام اس یا شبکه‌های اجتماعی برای مدارس بهتر است؟

هر روش مزایا و معایب خود را دارد. هیچ روشی نمی‌تواند کاملاً جایگزین دیگری شود؛ اما باتوجه‌به شرایط شما، ممکن است یکی کاربردی‌تر از دیگری باشد.پنل اس ام اس برای مدارس

  • اگر اطلاع‌رسانی‌ها را فقط در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام انجام دهید این احتمال وجود دارد که مخاطبان شما به شبکه اینترنت متصل نباشند و خبر شما را نبینند. جاماندن از یک خبر مهم می‌تواند به ضرر دانش آموزان باشد.
  • از طرفی دیگر برای اطلاع‌رسانی‌های مهم مانند تعطیلی مدارس که به‌صورت ناگهانی اتفاق می‌افتند، نیاز به‌سرعت ارتباط است. با پیامک می‌توانید در کمتر از یک دقیقه به همه مخاطبان اطلاع‌رسانی کنید و مطمئن باشید که همه از آن مطلع شده‌اند.
  • در صفحات عمومی نمی‌توانید اطلاعات شخصی افراد را قرار دهید. به‌عنوان‌مثال می‌خواهید مبلغ اقساط یا بدهی شهریه را برای والدین پیامک کنید. خب مشخص است که این عدد برای هر نفر منحصربه‌فرد است. امکان اعلام مبالغ اقساط هر فرد در کانال و صفحات عمومی وجود ندارد. درحالی‌که پنل پیامک، می‌تواند مبلغ دقیق را فقط برای همان فرد پیامک کند.

پیامک را با صفحات مجازی ترکیب کنید. درصورتی‌که موضوعی مانند برگزاری جشنواره دانش‌آموزی در مدارس را در دستور کار دارید ابتدا خبر اصلی را با پیامک به دست محصلان برسانید؛ سپس اطلاعات تکمیلی را در صفحه مجازی خود قرار دهید.

جمع‌بندی:

پنل اس ام اس برای مدارس کاربردهای زیادی دارد. شاید بتوانیم ادعا کنیم که کاربردهای این پنل در مدارس و حوزه آموزش‌وپرورش خیلی بیشتر از سایر حوزه‌هاست. در این مقاله به کاربرد، ضرورت و امکانات ویژه پنل اس ام اس مدارس پرداختیم. امیدواریم که برای شما مفید باشد.

برای تهیه پنل پیامکی به همراه دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس 02163404 با ما در ارتباط باشید. آموزش‌های تبلیغات پیامکی را می‌توانید از کانال آپارات و یا صفحه اینستاگرامی ما دنبال کنید.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید