30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
فروشگاه ساز چیست؟ + لیست بهترین فروشگاه ساز ها

فروشگاه ساز چیست؟ + لیست بهترین فروشگاه ساز ها

16

بی‌تریدد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به ترندی در چندین سال اخیر تبدیل شده است. در واقع با استارت کسب‌وکار خود می‌توایند به استقلال مالی برسید و دیگر نیازی به شغل ثابت‌تان و حقوق ماهیانه خود بسنده کنید. فروشگاه‌های اینترنتی یکی از منابع اصلی برای بررسی، مقایسه و خرید محصولات گوناگون به‌شمار می‌آیند و برای همین صاحبان این بیزنس در زمره پولدارترین و قدرت‌مندترین افراد قرار می‌گیرند. شما هم علاقه‌مند به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود هستید؟ می‌خواهید به کسب درآمد بپردازید؟ پس بهتر است همین‌حالا اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی خود کنید. شاید اصلا این سوال برایتان پیش بیاید که فروشگاه ساز چیست؟ فروشگاه‌سازها یکی از بهترین راه‌حل‌های پیش روی شماست. در ادامه با ملی پیامک همراه باشید تا با این سرویس‌ها بیش‌تر آشنا شوید.

فروشگاه‌ساز چیست؟ معرفی بهترین فروشگاه سازها

 

برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، راه‌های زیادی وجود دارد. می‌تاونید برنامه‌نویسی را به‌طور فریلسنرینگ استخدام کنید یا خودتان اقدام به یادگیری زبان‌های کدنویسی نمایید. با انتخاب هر کدام از این روش‌ها در حقیقت زمان و بودجه خود را به‌هدر داده‌اید. چراکه استخدام یک کدنویس و شاید طراح هزینه زیادی روی دست‌تان می‌گذارد و این موضوعی مهم در استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپاست. باید سعی کنید به‌دقت بودجه خود را خرج نمایید. اگر هم خودتان مایل به یادگیری زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی هستید، در نتیجه باید استارت فروشگاه اینترنتی را تا یک سال یا حتی بیش‌تر به تعویق بیندازید. همچنین در این راه ممکن است متحمل هزینه‌های زیادی شوید. اما فروشگاه‌سازها در اختیارتان قرار گرفته‌اند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای کم صاحب یک فروشگاه تمام‌عیار باشید.

با کمک سرویس‌های مختلف می‌توانید فروشگاه خود را توسعه دهید و در هر مقیاسی فروش خود را آغاز کنید. با توجه به نیاز و بودجه خود می‌توانید یکی از پلن‌های موجود در فروشگاه‌سازها را انتخاب نمایید و سپس فقط منتظر راه‌اندازی فروشگاه خود باشید. عمدتا این مارکت‌های آنلاین از آخرین استانداردها و تکنولوژی‌ها در حوزه وب بهره می‌برند و تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. فروشگاه‌سازها این امکان را به شما می‌دهند تا بدون دردسر و تلف کردن وقت‌تان کسب‌وکار خود را استارت بزنید و در عین حال در بودجه خود صرفه‌جویی کنید. با استفاده از این فن‌آوری هر چیزی که از یک فروشگاه اینترنتی انتظار دارید، در دسترس‌تان قرار می‌گیرد تا شانس موفقیت‌تان افزایش یابد.

موضوع مهم این‌جاست که آیا این فروشگاه‌سازها برای تمامی کسب‌وکارها اعم‌از کوچک و بزرگ مناسب است؟ به‌جرات می‌توان گفت هر کسی می‌تواند از این گزینه برای راه‌اندازی و توسعه بیزنس خود استفاده نماید. چراکه فروشگاه‌سازها به فن‌آوری‌های متعددی مجهز شده‌اند که نیاز طیف وسیعی از افراد را برآورده می‌کند. فرقی نمی‌کند که روزانه هزاران کاربر داشته باشید یا از تعداد انگشت‌شماری از یوزرها میزبانی‌کنید، فروشگاه‌سازها در شرایط گوناگون شما را همراهی می‌کنند و بیش‌تر آن‌ها عملکردی بی‌نقص را از خود به‌نمایش می‌گذارند.

فروشگاه‌سازهای بسیاری در بازار وجود دارد و همه آن‌ها را می‌توان در دو دسته طبقه‌بندی کرد: متن‌باز و اشتراکی. هر کدام از این فن‌آوری‌ها مزیت و معایبی دارند. بعضی از آن‌ها پولی هستند و از برخی می‌توانید به‌صورت رایگان استفاده کنید. در ادامه بیش‌تر در مورد این فروشگاه‌سازها توضیح داده‌ایم.

فروشگاه‌ساز متن‌باز

برای استفاده از فروشگاه‌سازهای متن‌باز باید با وردپرس یا دیگر سیستم‌های مدیریت محتواها آشنا باشید. در واقع برای توسعه فروشگاه اینترنتی خود باید افزونه‌های متعددی را نصب کنید و از این رو بایستی چند ساعت در روز را به این کار اختصاص دهید. خوش‌بختانه بهره‌گیری از این فروشگاه‌سازها رایگان است و تنها برای برخی از امکانات پرمیوم (که اکثر اوقات به آن‌ها نیازی پیدا نمی‌کنید) باید مبلغی را بپردازید. از طرفی متن‌باز بودن این تکنولوژی این اجازه را به شما می‌دهد تا قابلیت‌های خاصی را به آن بیفزایید و فروشگاه‌تان را کارآمدتر و جذاب‌تر کنید. در زیر برخی از محبوب‌ترین فروشگاه‌سازهای متن‌باز را لیست کرده‌ایم.

ووکامرس

ووکامرس افزونه‌ای است که بر روی سیستم‌های مدیریت محتوایی مثل وردپرس نصب می‌شود و قابلیت‌های یک فروشگاه را به وبلاگ شما اضافه می‌کند. ووکامرس محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین فروشگاه‌ساز متن‌باز محسوب می‌شود که کسب‌وکارهای بسیاری اعم‌از پرآوازه و نوپا از آن استفاده می‌کنند. پوسته‌های مخلتفی هم برای این فروشگاه‌ساز ارائه شده‌اند تا با بهره‌گیری از آن‌ها ظاهری زیبا و مدرن برای فروشگاه خود تدارک ببینید. برای مثال با ووکامرس می‌توانید گزینه‌‌های متعددی را برای حمل و نقل محصولات تعریف کنید یا اقدام به ساخت کد تخفیف نمایید. خوش‌بختانه این افزونه از درگاه‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند و مشتریان شما به‌راحتی می‌توانند مبلغ محصولات را پرداخت نمایند. گفتنی‌ست ووکامرس اطلاعات جامعی را در مورد فروش شما به‌نمایش می‌گذارد و با کمک آن‌ می‌توانید روند رشد فروشگاه خود را زیر نظر داشته باشید.

مجنتو

مجنتو نیز یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌سازهای متن‌باز شمرده می‌شود. به‌لطف این این تکنولوژی می‌توانید فروشگاهی منحصربه‌فرد و یونیک را بسازید که از قابلیت‌های جذابی بهره می‌برد و تجربه‌ای دل‌نشین از خرید آنلاین را به یوزرها ارائه می‌دهد. منابع آموزشی غنی یکی دیگر از دلایل برای استفاده از مجنتو است. با مطالعه و تماشای این آموزش‌ها می‌توانید به‌سادگی فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید و آن را توسعه دهید. مجنتو با اصول سئو طراحی و نوشته شده و از این رو دوستار موتورهای جست‌جوگر محسوب می‌شود. افزودن تصاویر چندگانه، گزینه ارسال رایگان و امکان عضویت در خبرنامه از دیگر ویژگی‌های مجنتو است که آن را در بین بهترین فروشگاه‌سازها قرار می‌دهد.

پرستاشاپ

فروشگاه‌های بی‌شماری از پرستاشاپ استفاده می‌کنند و یکی از بهترین گزینه‌های مارکت به‌شمار می‌آید. استفاده از آن بسیار راحت است و در مدت زمان کمی می‌توانید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید. اما لازم به ذکر است برای توسعه فروشگاه اینترنتی خود بهتر است برنامه‌نویسی را استخدام کنید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت پرستاشاپ بهره ببرید. با این حال، فروشگاه‌ساز مذکور قابلیت‌های بسیاری دارد که بدون استخدام کدنویس هم می‌توان از آن استفاده کرد. به‌عنوان مثال محدودیتی برای وارد کردن محصولات ندارد و قادرید هزاران و حتی میلیون‌ها محصول ایجاد نمایید. داشبوردی حرفه‌ای نیز در اختیارتان قرار گرفته تا اطلاعات کاملی در مورد کسب‌وکارتان داشته باشید.

فروشگاه‌سازهای اشتراکی

با کمک فروشگا‌ه‌سازهای اشتراکی دیگر لزومی ندارد دنبال تهیه هاست یا حتی دامنه باشید. تمامی کارها را به فروشگاه‌ساز بسپارید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نمایید. در چند سال اخیر محبوبیت این سرویس‌ها افزایش یافته و شاهد بیش‌تر شدن کاربران آن‌ها هستیم. کسانی که می‌خواهند زمان خود را به کارهای مهم‌تری اختصاص دهند تا شانس موفقیت بیش‌تری در بازار داشته باشند. فروشگاه‌سازهای اشتراکی بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارد که بیش‌تر آن‌ها به یوزرهای ایرانی سرویسی ارائه نمی‌دهند. برای همین توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌سازهای ایرانی استفاده کنید که بعضا خدمات بهتری از رقبای خارجی خود دارند. در ادامه بهترین فروشگاه‌سازهای اشتراکی موجود در بازار را جمع‌آوری کرده‌ایم.

راهنمای تبلیغات پیامکی هدفمند در سراوانحتما بخوانید: راهنمای تبلیغات پیامکی هدفمند در سراوان

فروشگاه‌ساز پرتال

فروشگاه‌ساز پرتال

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن فروشگاه اینترنتی خود را راه‌انداز کنید، پس حتما به فکر استفاده از فروشگاه‌ساز پرتال باشید. با بهره‌گیری از این سرویس دامنه‌ای اختصاصی نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا هویت منحصربه‌فرد و خاصی داشته باشید. به این ترتیب تا مدت‌ها در ذهن کاربران باقی خواهید ماند. تکنولوژی ابری هم در نظر گرفته شده تا اطلاعات‌تان بدون هیچ کم و کساتی در فضای ابری ذخیره شوند و در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشید. این فن‌آوری سرعت بالا و امنیت بی‌نظیری را برای فروشگاه اینترنتی شما به ارمغان می‌آورد و کسب‌وکارتان را از رقبا متمایز می‌کند.

ناگفته نماند بدون هیچ محدودیتی می‌توانید به فروش محصولات خود بپردازید. چه در اندازه‌های کوچک و چه در مقیاس‌های عظیم فروشگاه‌ساز پرتال همراه‌تان است و پرفورمنسی بی‌نقص را از خود نشان می‌دهد. امکان سفارشی‌سازی قالب هم فراهم آمده تا فروشگاه را براساس سلیقه‌تان طراحی نمایید. در کنار ایجاد مارکت آنلاین، می‌توانید اقدام به توسعه اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس فروشگاه خود کنید و کسب‌وکارتان را توسعه دهید. پلن‌های گوناگونی نیز در پرتال وجود دارند تا برطبق بودجه و نیاز خود یکی از آن‌‌ها را انتخاب نمایید.

سازیتو

سازیتو جزء بهترین فروشگاه‌سازهای اشتراکی محسوب می‌شود. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید تنها در چندین دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. قالب‌هایی حرفه‌ای نیز در اختیارتان قرار گرفته تا فروشگاه اینترنتی ظاهری جذاب و مدرن داشته باشید و نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب نماید. حتی می‌توانید در کنار مارکت آنلاین خود، وبلاگی را هم استارت بزنید. به این ترتیب کاربران شما افزایش می‌یابند و در نهایت فروش‌تان بیش‌تر می‌شود. اما قابلیت‌های سازیتو در این‌جا پایان نمی‌یابند. نه‌تنها می‌توانید اقدام به ساخت فروشگاهی برای فروش محصولات فیزیکی کنید، بلکه این امکان فراهم شده تا فروشگاهی برای فروش فایل‌های مختلف داشته باشید. مثل دیگر فروشگاه‌سازها نیز باید مبلغی را به‌عنوان اشتراک ماهانه بپردازید تا بتوانید بدون کارمزد از ویژگی‌های سازیتو بهره ببرید. این سرویس به پنلی مدیریتی نیز مجهز شده که اطلاعات کاملی را در مورد فروش و مشتریان شما به‌نمایش می‌گذارد. افزودن توضیحات، عکس و ویدیو نیز در صفحات مختلف ممکن شده تا کاربران به مقایسه و بررسی محصولات بپردازند.

کاموا

یکی از قابلیت‌های مهم فروشگاه‌ساز کاموا، امکان بهره‌گیری رایگان از آن است. در واقع تا ۱۴ روز می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خود به‌صورت مجانی استفاده کنید و از ویژگی‌ها و ظاهر آن آگاه شوید. به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید. برای هر محصول قادرید توضیحات و ویژگی‌های متعددی را اضافه کنید تا مشتریان راحت‌تر گجت‌ها و لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایند. قابلیت درگاه‌های بانکی نیز در فروشگاه‌ساز کاموا به‌چشم می‌خورد. در نتیجه بدون دردسر و اتلاف وقت می‌توانید فروشگاه اینترنتی‌تان را به درگاه بانکی مورد نظر متصل نمایید. پوسته‌های مختلفی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا آزادی‌ عمل زیادی برای انتخاب ظاهر کسب‌وکار خود داشته باشید. سئو برای فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت زیادی دارد و خوش‌بختانه کاموا به این موضوع پی برده. برای همین فروشگاه‌های کاموا رابطه خوبی با موتورهای جست‌وجوگری ازجمله گوگل و بینگ دارند.

ویرچو

ویرچو نیز جزء بهترین فروشگاه‌سازهای ایران محسوب می‌شود. طراحی زیبا و جذاب یکی از ویژگی‌های اصلی فروشگاه‌های ویرچو هستند و با کمک این سرویس می‌توانید مارکتی چشم‌نواز و مدرن داشته باشید. همچنین این فروشگاه‌ها رسپانسیو بوده و کاربران با هر موبایل و دیوایسی می‌توانند به سایت شما سر بزنند. ویرچو با استفاده از تکنولوژی‌های گوناگون سرعت بالایی را برای فروشگاه‌های خود تدارک دیده تا یوزرها بدون مواجه شدن با کندی سرعت به خرید محصولات دل‌خواه خود بپردازند. این اجازه به شما داده شده تا قالبی اختصاصی را برای فروشگاه خود انتخاب کنید و هویتی خاص و یونیک برای کسب‌وکارتان بسازید. فروشگاه‌ساز ویرچو از امنیت بالایی بهره‌مند است و به‌لطف آن از حمله هکرها در امان می‌مانید.

بیدک

یک فروشگاه ایترنتی مدرن و چشم‌گیر می‌خواهید؟ در نتیجه حتما نگاهی به فروشگاه‌ساز بیدک بیندازید. بدون هیچ نیاز فنی می‌توانید اقدام به راه‌اندازی مارکت آنلاین خود کنید و محصولات‌تان را در معرض دید هزاران یا حتی میلیون‌ها کاربر قرار دهید. یکی از قابلیت‌مهم بیدک، بات تلگرام آن است. به این ترتیب حتی از طریق مسنجر تلگرام نیز می‌توانید سفارش مشتریان را ثبت کنید. بیدک همکاران بسیاری در دنیای تجارت دارد و همین موجب افزایش کارآمدی فروشگاه‌ساز مذکور شده. چراکه می‌توانید برای فروشگاه اینترنتی خود گزینه‌های متعددی را برای ارسال محصولات در نظر بگیرید. همچنین بیدک برند شما را در موتورهای جست‌وجوگر کالا تبلیغ می‌کند. هزینه استفاده از بیدک نسبت به دیگر سرویس‌ها بسیار کم‌تر است و از این رو گزینه‌ای عالی برای کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها محسوب می‌شود.

شاپ‌فا

این فروشگاه‌ساز اشتراکی از محبوبیت زیادی در بین صاحبان کسب‌وکار برخوردار است. با بهره‌گیری از شاپ‌فا امنیت و سرعت بالای فروشگاه اینترنتی تضمین خواهد شد. پلن‌های متعددی نیز برای‌تان تدارک دیده شده تا برطبق بودجه و نیازتان یکی از آن‌ها را برگزینید. فروشگاه‌ساز شاپ‌فا شما را از شر کارهای مختلف ازجمله تهیه هاست خلاص می‌کند و در چندین دقیقه می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. رابط کاربری مینیمال و جذاب جزء امکانات این فروشگاه‌ساز شمرده می‌شوند. داشبوردی حرفه‌ای فراهم آمده تا اطلاعات کاملی در رابطه با فروش و کاربران خود داشته باشید. گفتنی‌ست قادرید محصولات خود را به‌طور کامل معرفی کنید و به آن‌ها عکس و توضیحات بیفزایید.

فروشگاه‌ساز پرتال، راه‌حلی سریع برای استارت کسب‌وکار

با فروشگاه‌سازها می‌توانید در مدت زمان کمی فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. فرقی نمی‌کند که چقدر مشتری و بازدیدکننده دارید، هر کاربری می‌تواند از این سرویس‌ها استفاده نماید و به فروش کالاهای خود بپردازد. به‌لطف این فروشگاه‌سازها دیگر نیازی نیست تایم‌تان را برای کارهایی مثل تهیه هاست، دامنه و درگاه بانکی به‌هدر دهید. به‌طور کلی اگر به‌دنبال استارت کسب‌وکار آنلاین خود هستید، بی‌تردید از فروشگاه‌سازها کمک بخواهید.

پرتال بهترین و مناسب‌ترین فروشگاه سازی است که به کمک آن می‌توانید فروشگاه خود را برای فروش محصولات فیزیکی، دانلودی و خدماتی راه‌اندازی کنید. ارائه دامنه رایگان و عدم نیاز به خرید هاست باعث می‌شود تا از هزینه‌های خود بکاهید. همچنین نیازی به استخدام توسعه دهنده نداشته و می‌توانید از پشتیبانی پرتال برای رفع مشکلات سایت کمک بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره در این خصوص می‌توانید با شماره تلفن 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان پرتال شما را راهنمایی کنند. یا اینکه می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت https://portal.ir بسته فروشگاه ساز خود را انتخاب کرده و در کمتر از چند ساعت فروشگاه خود را بسازید.

در این مقاله با مفهوم فروشگاه‌ساز و بهترین‌ها فروشگاه‌سازها آشنا شدیم. نظر شما در این مورد چیست؟ تاحالا از چه سرویس‌های استفاده کرده‌اید؟ از چه فروشگاه‌سازی بهره می‌برید. خوشحال خواهیم شد که دیدگاه‌تان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • رضا محمدی

    27 فروردین 1401، 13:03

    سلام وقت بخیر
    من از فروشگاه ساز بیدُک استفاده میکنم و خیلی پشتیبانی خوبی داره و تونستم فروش خیلی خوبی داشته باشم.

  • هادی

    12 شهریور 1399، 14:40

    به نظر من مجنتو یکی از حرفه ای ترین فروشگاه ساز های حال حاظر هست که فقط حرفه ای دنبالش می رن. قبلا در ایران ماژول های مجنتو دسترسی بهشون سخت اما الان مجنتو شاپ این مشکل رو حل کرده.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید