30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی در بابلسر

راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی در بابلسر

0

پنل اس ام اس بابلسر یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی، جذب مشتری و حتی مشتری‌مداری در بابلسر و دیگر شهرهای استان مازندران است. به این ترتیب، هم می‌توانید با بهترین هزینه تبلیغات داشته باشید و پیامک بفرستید و هم به سادگی برندسازی کنید. اگر مشتاق دریافت خدمات پیامکی هستید و احساس می‌کنید، وقتش رسیده که برنامه تبلیغاتی منحصربه‌فرد خودتان را داشته باشید، در ادامه با ما همراه شوید و از کد تخفیف زیر برای ثبت‌نام اولیه استفاده کنید.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک تبلیغاتی است. پنل با دسترسی به خطوط عمومی و اختصاصی، علاوه‌بر ارسال پیامک، قابلیت دریافت پاسخ از سوی مخاطب را نیز دارد. در صورتی که سایت یا اپلیکیشن دارید، با اتصال سایت به پنل می‌توانید از خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف استفاده کنید تا تعداد زیادی از پیام‌های غیر تبلیغاتی‌تان مانند رمز عبور، وضعیت مرسوله و ... به لیست سیاه مخابرات هم برسد.

ملی پیامک، ارائۀ بهترین خدمات پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های خوشنام در حوزه تبلیغات پیامکی با بیش از 10 سال سابقه است. برای دریافت پنل اس ام اس بابلسر از این شرکت، نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت ندارید و با هر بودجه‌ای می‌توانید تبلیغاتتان را شروع کرده و اصطلاحاً استارت بزنید.

تعرفه‌های ملی پیامک در 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری فرصت تبلیغات و بازاریابی پیامکی هدفمند را برای همه بیزینس‌ها فراهم کرده است. در ادامه به مهم‌ترین مزایایی که از طریق پنل اس ام اس بابلسر در اختیار کسب‌وکارتان قرار خواهد گرفت، اشاره کردیم:

  • ارائه کنسول ملی پیامک
  • قابلیت ارسال پیام صوتی
  • خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • امکان ارسال لینک در اس ام اس از خطوط 3000 و 50004
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول
  • ارائه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • پشتیبانی همه‌روزه کاربران از طریق ارسال تیکت و تماس تلفنی

بانک شماره‌های پنل اس ام اس بابلسر

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟پنل اس ام اس بابلسر، بانک شماره‌های مختلفی را در اختیار کاربران ملی پیامک قرار می‌دهد تا تمام شهروندان را برای دریافت پیامک تبلیغاتی پوشش دهد. اولین بانک شماره در قسمت منطقه هدفمند پنل، در دسترس است و شامل شماره‌های همراه اول می‌شود. اگر نوع کسب‌وکارتان مانند مزون لباس یا سالن زیبایی است، یعنی فقط مشتریان زن یا مرد دارید، می‌توانید از بانک شماره ایرانسل استفاده کنید تا بتوانید بر حسب جنسیت، فقط برای زنان یا مردان، پیامک ارسال کنید.

سومین بانک شماره هم مختص مشاغلیست که می‌خواهند در بین مشاغل به صورت جزئی تبلیغات داشته باشند. این بانک شماره مختص اصناف و مشاغل بابلسر است و فرصتی را فراهم کرده تا بتوانید فقط در بین گروه‌های شغلی موردنظرتان ارسال پیامک داشته باشید.

چگونه پیامک منطقه‌ای بفرستیم؟

برای ارسال پیامک منطقه‌ای از طریق پنل اس ام اس بابلسر باید از ماژول کدپستی و دکل BTS ایرانسل استفاده کنید. از طریق سامانه ملی پست، رنج کدپستی مناطق مختلف شهری که می‌خواهید پیامکتان را دریافت کنند، پیدا کنید و سپس از طریق ماژول کد پستی برای افراد آن مناطق پیامک بفرستید. در هر بار ارسال می‌توانید تا ده رنج کدپستی را وارد کنید.

برای ارسال از طریق دکل ایرانسل باید با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید، فرم مربوطه را کامل کنید و حتماً از 72 ساعت قبل درخواست ارسال پیامک داشته باشید. به این ترتیب بر حسب آنتن‌دهی دکل BTS ایرانسل می‌توانید به مناطق مختلف شهر، پیامک بفرستید.

بابلسر، شهر زیبای ساحلی مازندران

بابلسر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران با ۱۱۳۴۴۱ نفر جمعیت است. عمدۀ محصولات صادراتی این شهر زیبا، مرکبات، برنج و ماهی است. از سوی دیگر، بابلسر یکی از توریستی‌ترین شهرهای شمال ایران است که گردشگرانی از سراسر ایران دارد.

برای حضور قدرتمند در این بازار پر از مشتری، هر کسب‌وکاری نیازمند تبلیغات هدفمند و موثر است. شرکت ملی پیامک، مسیر بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس بابلسر را به شما پیشنهاد می‌دهد تا به مشتریانی از سراسر استان و کشور دسترسی داشته باشید. برای آن دسته از کاربرانی هم که نگران استفاده از پنل هستند و هنوز کار کردن با ماژول‌های ارسال اس ام اس را نمی‌دانند، ویدئوهای آموزشی مفصلی را در کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک آماده کردیم.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیامکبعد از آشنایی با مزایا و قابلیت‌های پنل اس ام اس بابلسر، اگر آماده شروع کار هستید و می‌خواهید وارد دنیای رقابت با سایر کسب‌وکارها شوید، می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و با همکاران تیم پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید.

اگر مدارکتان به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی آماده باشد و احراز هویت شوید، نام کاربری و رمز عبور برایتان اس ام اس می‌شود و می‌توانید بلافاصله شروع به ارسال پیامک کنید. در ضمن، ملی پیامک علاوه‌بر تعدادی پیامک هدیه، هفت خط عمومی و یک یا دو خط اختصاصی هم به شما هدیه می‌دهد. از داخل پنل هم می‌توانید با اعداد رندم یا اعداد موردنظرتان نیز، خط سفارش دهید. حالا زمان شروع جذب مشتری، برندسازی و ارسال پیامک انبوه است تا خیلی سریع و راحت به نتیجۀ دلخواهتان برسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید