30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
جذب مشتری در بوئین زهرا

جذب مشتری در بوئین زهرا

0

هر کسب‌وکاری در بویین زهرا و دیگر شهرهای استان قزوین، نیازمند تبلیغات هدفمند است تا به نتیجۀ مطلوب و دلخواهش یعنی فروش بالا و جذب مشتریان بیشتر برسد، اما یک سوال مهم ؟! شما به عنوان صاحب ‌کسب‌وکار چطور می‌توانید برای تبلیغات و بازاریابی برنامه‌ریزی کنید ؟! به چقدر سرمایه برای شروع کار نیاز دارید؟

پنل اس ام اس بوئین زهرا روش پیشنهادی مجموعه ملی پیامک برای تبلبغات، بازاریابی و جذب مشتری در این شهرستان است، به همین خاطر در ادامه می‌خواهیم پنل اس ام اس را معرفی کنیم و مزایایی که ارسال پیامک تبلیغاتی در اختیارتان قرار می‌دهد را معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه شوید.

بهترین روش تبلیغاتی پیش روی شماست!

تبلیغات پیامکی ساده‌ترین روش برای اجرای یک تبلیغات هدفمند و مقرون به صرفه است. پنل اس ام اس هر آنچه شما برای تبلیغات در سطح استان قزوین می‌خواهید روبرویتان قرار می‌دهد.
30% تخفیف
QAZV
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

هر تبلیغاتی به بستری برای اجرا نیاز دارد. ارسال پیامک تبلیغاتی هم از این قاعده مستثناً نیست و شما می‌توانید با ثبت نام در ملی‌ پیامک از پنل اس‌ ام اس بوئین زهرا برای ارسال اس ام اس استفاده کنید.

پنل نرم‌ افزار آنلاین و تحت‌وبی برای ارسال اس ام اس است که با دسترسی به اینترنت و از طریق رمز عبور و نام کاربری، قابلیت اجرای تبلیغات پیامکی را برایتان فراهم خواهد کرد. به کمک این روش، در کنار ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب‌وکارتان، اگر سایت یا اپلیکیشن هم دارید می‌توانید با وب سرویس پیامکی و افزونه‌ها پیامک‌های اطلاع‌رسانی را نیز برای اعضای سایت حتی لیست سیاه مخابرات ارسال کنید. در ویدئو زیر به این قابلیت‌های مهم پنل پیامکی اشاره کردیم:

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتم برای پنل اس ام اس بوئین زهرا بهتر است که از خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنید که علاوه بر هزینه و تعرفه مناسب قابلیت‌های دیگری هم در اختیارتان قرار می‌دهد. در این پاراگراف به مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اشاره کردیم:

  • قابلیت ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل
  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت ( فقط شماره‌های ایرانسل)
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز و جامع همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال خودکار اس ام اس در بازه‌های زمانی مشخص (ارسال زماندار هوشمند)
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و اتصال سایت یا اپلیکیشن به پنل، دسترسی به کنسول ملی پیامک و افزونه‌ها
  • ارائۀ مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای کاربرانی که در ابتدای راه هستند و آشنایی کمی با ارسال اس ام اس دارند
  • قابلیت برگزاری نظرسنجی، قرعه‌کشی پیامکی و دریافت پیشنهادات (در صورت داشتن خط اختصاصی و قابلیت دریافت پاسخ مخاطب)

بانک شماره پنل اس ام اس بوئین زهرا

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟اولین بانک شماره پیشنهادی ملی پیامک برای کاربران پنل اس ام اس بوئین زهرا و شروع تبلیغات انبوه، بانک شماره همراه اول با 13726شماره اعتباری و 5634 سیمکارت دائمیست که هر کدامشان می‌توانند به مشتریان دائمی و وفادار شما تبدیل شوند، اما چطور؟

پیشنهاد می‌کنم که برای برنامه‌ریزی اصولی اجرای تبلیغات پیامکی حتما نگاهی به مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی داشته باشید، از آموزش‌های ویدئویی ملی پیامک در اینستاگرام، یوتیوب و کانال آپارات استفاده کنید و حتما برای نوشتن متن جذاب از مشاوره رایگان تیم مارکتینگ ملی پیامک استفاده کنید. به این ترتیب بر حسب نوع کار و محصولی که ارائه می‌دهید، می‌توانید به راحتی یک پیامک اصولی بنوبسید و آن را در ساعات مناسبی برای مشتری ارسال کنید.

نگاهی به بوئین زهرا

بوئین‌زهرا یکی از شهرهای استان قزوین در جنوب دشت قزوین و در ۵۰ کیلومتری مرکز استان است. بوئین‌زهرا در کنار جادهٔ همدان به تهران قرار گرفته‌ است و دارای زمین‌های کشاورزی و باغات بسیاری می‌باشد. از مهم‌ترین محصولات زراعی این شهر که به سراسر ایران صادر می‌شود باید به به پسته، بادام، گردو، جو و گندم، چغندر قند اشاره کرد.

در هر حوزه کاری که فعال هستید، پنل اس ام اس بوئین زهرا فرصت تبلیغات اصولی و دسترسی به مشتریانی از سراسر استان و کشور را برایتان فراهم کرده است. برای شروع تبلیغات پیامکی فقط باید با مجموعه ملی پیامک یک تماس بگیرید تا با شروع کار به راحتی از بزرگ‌ترین رقبای بازار هم سبقت بگیرید.

جمع‌بندی

تبلیغات پیامکی

بعد از اینکه با پنل اس ام اس بویین‌زهرا آشنا شدید، ممکن است هنوز برای تهیه پنل دچار تردید باشید. برای همین با خیال راحت با ما تماس بگیرید تا به تمام سوال‌های شما در حوزه تبلیغات پیامکی پاسخ دهیم.

با شروع ارسال اس ام اس می‌توانید با بهترین هزینه و البته خیلی سریع  مشتریان بیشتری داشته باشید و بدون واسطه با آن‌ها در تعامل باشید. با ارسال لینک نظرسنجی یا تبریک تولد نظر مثبت و اعتمادشان را جلب کنید و خیلی راحت‌تر از رقبایتان در بازار به نتیجۀ دلخواهتان برسید. پس خیالتان بابت تبلیغات راحت باشد و فقط به نتیجۀ دلخواهتان فکر کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید