30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در ورامین با پیامک هدفمند

تبلیغات هدفمند در ورامین با پیامک هدفمند

0

هر کسب‌وکاری چه بزرگ چه کوچک، تازه تاسیس یا با سابقه چندین ساله برای فروش و جذب مشتری نیازمند تبلیغات است. در این مقاله مسیر اجرای تبلیغات هدفمند و انبوه را با پنل اس‌ ام اس ورامین در سطح شهرستان و نواحی اطرافش را بررسی می‌کنیم تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه را از تبلیغات خود داشته باشید. در ضمن کد تخفیف زیر هم برای کاربرانی است که برای اولین بار می‌خواهند از ملی پیامک، پنل ارسال اس ام اس داشته باشند.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل اس ام اس ورامین در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است. با ثبت‌نام پنل، دریافت نام کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد پنل اس‌ ام اس ورامین شوید و تبلیغات انبوه پیامکی‌تان را برای بانک شماره‌های مختلف ارسال گنید.

از جمله مزیت‌های تبلیغات پیامکی قابلیت خروجی گرفتن از طریق گزارش‌های ارسال پیام‌ به صورت فایل اکسل است. همچنین اگر شما وب‌سایت یا اپلیکیشن دارید، می‌توانید کلیه اطلاع‌رسانی‌های لازم را با وب سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف برای اعضا و کاربران خود ارسال کنید. پیامک‌هایی مثل تخفیف‌های ویژه‌ی اعضای قدیمی، کد ورود، فراموشی رمز عبور، کد مرسوله و… را به سادگی با پنل اس‌ ام اس ورامین به دست مخاطبان می‌رسد. در ویدئو زیر مفصل در این مورد صحبت کنیم.

چرا ملی پیامک بهترین انتخاب برای ارسال پیام کوتاه است؟

تنها سامانه‌ای که بزرگترین بانک شماره‌ی کشوری را به همراه پشتیبانی همه‌روزه آنلاین (سیستم تیکتینگ) و تلفنی به مخاطبان ارائه می‌دهد، سامانه‌ ملی پیامک است. شما در هر مکانی که باشید با ارسال تیکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید مشکلات خود را حل کنید و تبلیغات هدفمند پیامکی‌تان را ارسال کنید.

تعرفه‌ مناسب ملی پیامک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که هر کسب‌وکاری با هر بودجه‌ای که دارد، می‌تواند با آن تبلیغاتش را به راحتی شروع کند. شما با هزینۀ مقرون‌به‌صرفه‌ پنل اس ام اس ورامین می‌توانید به نتیجۀ دلخواهتان برسید.

در صورتی هم که نگران کار کردن با پنل هستید، آموزش‌ صفر تا صد پنل و ماژول‌های کاربردی ارسال اس ام اس به صورت ویدئویی در کانال آپارات ملی پیامک قرار گرفته تا خیالتان بابت ارسال اس ام اس دارحت باشد. شما می‌توانید به سادگی با دیدن این ویدیو‌ها، مینی دوره‌ رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه‌ی تبلیغات پیامکی، روش اصولی تبلیغات اس ام اسی را به سادگی یاد بگیرید.

بانک شماره‌ جامع پنل اس‌ ام اس ورامین

پنل ارسال پیامک چیست؟اگر شما هم به تازگی کسب‌وکار خود را راه انداخته‌اید یا شماره زیادی از مخاطبان ندارید، با بانک شماره پنل اس ام اس ورامین می‌توانید بانک شماره گسترده‌ای از مشتریان جدید و بالقوه برای خود داشته باشید تا علاوه‌بر معرفی محصول و خدمات خود، فروش چند را هم تجربه کنید.

ملی پیامک با داشتن بزرگترین بانک شماره کشوری در طبقه‌بندی‌های مختلف این کار را برای شما ساده کرده است. تنها کافیست پس از فعالسازی پنل اس‌ ام اس ورامین از نوار سبز رنگ بالا قسمت منطقه هدفمند و سپس شهر ورامین را انتخاب کنید تا به تمام شماره‌های همراه اول و ایرانسل سطح شهر برای ارسال پیامک تبلیغاتی دسترسی داشته باشید. در این بانک شماره به ۴۷۶۵۰ خط اعتباری و ۱۷۵۰۰ شماره‌ دائمی همراه اول برای ارسال تبلیغات انبوه و هدفمند دسترسی دارید.

بانک شماره هدفمند دیگری هم که به فروش بالا و جذب مشتری‌ بیشتر منجر می‌شود، بانک شماره ایرانسل ورامین است. از طریق این بانک شماره می‌توانید بر اساس جنسیت، یعنی فقط برای زنان یا مردان پیامک بفرستید.

آشنایی با ورامین

بانک شماره‌ جامع پنل اس‌ ام اس ورامینورامین در جنوب شرقی استان تهران واقع شده و ۲۲۵٬۶۲۸ نفر جمعیت دارد. ورامین یکی از شهر‌های مهم استان تهران است که در نزدیکی پایتخت واقع شده، در نتیجه مشاغلی که در این منطقه هستند، می‌توانند برای جذب مشتریان بیشتر و بیشتر از پنل اس ام اس ورامین استفاده کنند، به صورت اصولی مشتریان بازار هدفشان را پیدا کنند و به سراسر منطقه و حتی استان نیز دسترسی داشته باشند.

جمع‌بندی

قطعاً همانطور که متوجه شده‌اید، تمام صحبت این مقاله هدفمندی تبلیغات و در عین حال مقرون‌بهصرفه بودن آن است. بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس ورامین در عین هدفمندی تبلیغات، قدرت مدیریت پنل اس ام اسسرمایه شما را دارد. می‌توانید با کمترین سرمایه و هزینه تبلیغات انبوه در سطح کشور داشته باشید و به نتیجۀ موردنظرتان برسید.

مطمئنم حالا که این مقاله را خوانده‌اید، تمایل دارید که یک پنل اختصاصی برای کسب‌وکار خود داشته باشید، پس فقط کافیست وارد سایت ملی‌ پیامک شوید و فرم مشاوره را پر کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰ تماس بگیرید تا همکاران بخش پشتیبانی با شما تماس بگیرند. پس از تکمیل اطلاعات و مدارک لازم جهت احراز هویت پنل شما فعال شده و می‌توانید بلافاصله تبلیغات خود را شروع کنید.

در کنار تمامی مزایای پنل ملی پیامک، پشتیبانی آنلاین و همه روزه یکی دیگر از امتیازهایی است که می‌توانید از آن برخوردار باشید. پشتیبانی ملی پیامک روز‌های کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری و تعطیل از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر در پاسخگویی به شما کاربران آماده است.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید