30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
نحوه ارسال پیامک و ایمیل از سایت

نحوه ارسال پیامک و ایمیل از سایت

1

دوست عزیزی که این عنوان رو برای ارتقای و رونق کسب و کار خودت، سرچ کردی، سلام. مطمئنا از اهمیت بازاریابی صحیح و موثر با خبر هستی و دوست داری بازدید وب‌سایتت بالا بره.

ولی باید بدونی که در بازار پر تلاطم کسب‌وکارها و با وجود رقبای بسیار زیاد در زمینه‌های مختلف کاری، مطمئنا عملکرد سریع شما برای جذب مشتری، بسیار حیاتی است.

شما باید برند، محصول و خدمات خودتون رو به بهترین روش ممکن و با سرعت بسیار بالا به مشتریان بالقوه‌تون معرفی کنید. از طرفی روشی که برای بازاریابی استفاده می‌کنید، باید به راحتی و با کمترین هزینه ممکن قابل ارزیابی باشه. با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از روش‌های سنتی برای اطلاع‌رسانی به مشتریان تغییر کرده‌اند، چون روش‌های سنتی پاسخگوی نیاز صاحبین مشاغل و مشتریان نیستند. مردم با ابزارهایی مثل موبایل، اینترنت و کامپیوتر سروکار دارند و کارهاشون رو با استفاده از این ابزار با سرعت بسیار بالا، انجام میدن.

بنابراین روش‌هایی برای بازاریابی موثر هستند که وابسته به هر یک از این ابزار باشند (تلفن همراه، اینترنت و کامپیوتر). در ادامه با ما باشید تا مباحث مهمی رو در این زمینه با هم بررسی کنیم.

بازاریابی از طریق وب‌سایت و ابزار دیجیتال مارکتینگ

بدون شک همه شما دوستان عزیز این روزها اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ رو شنیدید و تا حدودی میتونید ماهیت این نوع بازاریابی رو حدس بزنید. اگه بخواییم بازاریابی دیجیتال و یا دیجیتال مارکتنیگ رو تعریف کنیم، می‌بینیم که این اصطلاحات تنها از طریق ابزاری که برای این نوع بازاریابی استفاده میشن، قابل تعریف خواهد بود.

ابزار این نوع بازاریابی اینترنت، موبایل، کامپیوتر و دیگر امکاناتی هستند که با وجود این ابزار شکل گرفته مثل ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی، صفحات وب و... . از طریق این نوع ابزار می‌تونیم انواع بازاریابی دیجیتال رو شناسایی کنیم مثل:

  • ایمیل مارکتینگ
  • اس ام اس مارکتینگ
  • بازاریابی محتوا
  • و...

ما در این مقاله دو روش اول بازاریابی یعنی ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ رو بررسی می‌کنیم که بر بقیه روشهای بازاریابی مثل سئو یا بهینه‌سازی وب‌سایت شما هنگام جستجوی کاربران بسیار موثر عمل خواهد کرد.

ارسال پیامک و ایمیل برای افراد از انواع روش‌های موثر در دنیاست که بر آمار فروش بیزنس‌ها تاثیر مثبتی داره و درآمد بسیار زیادی رو برای شما ایجا میکنه. بنابراین حتما از این روش بسیار موثر به دلایلی که در ادامه به اونها اشاره می‌کنیم، استفاده کنید.

مزایای اس ام اس مارکتینگ

بازاریابی پیامکی یکی از انواع بازاریابی دیجیتال هست که طرفداران بسیار زیادی داره. این نوع بازاریابی به دلایل زیر بسیار هدفمند و موثر عمل میکنه :

1. امکان انتخاب بازار هدف؛

در این نوع بازاریابی شما به راحتی می‌تونید بازار هدف خودتون رو مشخص کنید و به صورت بسیار هدفمند پیام‌های مورد نظرتون رو برای مشتریانتون ارسال کنید. مثلا اگر خدمات شما فقط برای آقایان کاربرد داره، میتونید انتخاب کنید که پیامها فقط برای آقایان ارسال بشه. حتی می‌تونید شهر و منطقه مورد نظرتون هم انتخاب کنید.

2. مقرون به صرفه و ارزان؛

شما از طریق خرید یک پنل اس ام اس خوب از شرکتهایی که خدمات پس از فروش عالی دارند، مثل "ملی پیامک" با پرداخت یک هزینه بسیار ناچیز میتونین مشتریان بسیار زیادی رو نسبت به برند، خدمات و محصولات خودتون آگاه کنید. شرکت ملی پیامک تعرفه پنل های اس ام اسی به همراه امکاناتی که هر یک از این پنل ها دران روی وب سایت خودش قرار داده که میتونید اونها رو به راحتی چک کنید.

3. امکان ارتباط دو جانبه و تعامل با مشتری؛

اس ام اس مارکتینگ، یکی از روش‌های بسیار موثر برای جلب اعتماد مشتریان شماست. با خرید پنل های اس ام اس، ارتباط با مشتریان شما به صورت دو طرفه خواهد بود. همانطور که شما می‌تونید به مشتریانتون پیام بدید، مشتریان هم میتونن برای شما پیامک ارسال کنند، انتقادها، شکایتها، مراحل دریافت خدمات، خریدها و ... رو به راحتی پیگیری کنید. این که مشتری به راحتی بتونه با شما در ارتباط باشه در جلب اعتماد مشتری و رضایت اون بسیار تاثیر داره.

4. امکان ارسال و دریافت پیامک انبوه سریع؛

این نوع بازاریابی بسیار سریع عمل میکنه و شما می‌تونید برای هزاران هزار نفر در کمتر از یک ساعت پیام ارسال کنید و یا پیام‌های اونها رو دریافت کنید.

5.  امکان ایجاد وب سرویس پیامکی؛

وقتی شما پنل اس ام اس خریداری می‌کنید، علاوه بر اینکه می‌تونید پیامها رو به صورت انبوه ارسال و یا دریافت کنید، می‌تونید از وب‌سرویس پیامکی هم استفاده کنید.

وب‌سرویس پیامکی، امکانی رو برای شما ایجاد میکنه که ارسال و دریافت پیامک از طریق وب‌سایت شما بصورت اتوماتیک انجام بشه. بنابراین ارزیابی نتایج و تاثیر بازار هدفی که برای خودتون انتخاب کردید، بسیار راحت خواهد بود.

6. بازدید بالای تبلیغات؛

بازاریابی پیامکی، به این خاطر بسیار طرفدار داره که آمارها نشون میده افراد در 98 درصد مواقع پیامهایی رو که براشون ارسال میشه قبل از پاک کردن میخونن. موبایل همیشه در دسترس افراد هست و دائم هر شخص گوشی موبایلش رو چک میکنه.

ایمیل مارکتینگ و مزایای آن

ایمیل مارکتینگ یک روش بازاریابی شناخته شده در کل دنیاست که از طریق ارسال ایمیل به مشتریان بالقوه شما انجام میشه. تحقیقات اثبات میکنه که از هر دو کاربر اینترنت یکی ازکاربران ایمیل‌های خودشون رو به‌طور کامل باز میکنند. این آمار به دلیل امکان نصب اپلیکیشن‌های یاهو و جی‌میل بر روی موبایل روز به روز در حال افزایش هست. ایمیل مارکتینگ از بسیاری جهات بسیار موثر عمل میکنه:

شروع تبلیغات در استهبان، چگونه از رقیبانتان سبقت بگیرید ؟!حتما بخوانید: شروع تبلیغات در استهبان، چگونه از رقیبانتان سبقت بگیرید ؟!

1. امکان بالا رفتن بازدیدهای وب سایت شما؛

از طریق ایمیل مارکتینگ شما اطلاعات بیشتری رو به مشتریان خودتون میتونین ارسال کنید . از جمله لینک وب سایتتون. کاربری که در حال چک کردن ایمیل هاش هست همون لحظه به اینترنت دسترسی داره و به محض کلیک بر روی لینک وب سایت شما سریع وارد سایتتون میشه.

اگر شما وب سایت خوب و مفیدی رو ارائه داده باشین مسلما با همین حرکت ساده اون مشتری حداقل چند دقیقه سایت شما رو چک میکنه. و اگر احساس کنه سایت شما خدمات و یا محصولات خوبی رو ارائه میکنه مسلما بارها به اون مراجعه میکنه.

2. امکان معرفی محصولات و خدمات بصورت تصویر؛

شما که صاحب بیزنس هستین حتما این رو درک کردین که تا چه حد اهمیت داره که مشتریان شما محصولات و خدمات شما رو ببینن. شما از طریق بازاریابی ایمیلی میتونین عکس محصولات و خدمات جدید، کاتالوگ محصولات و ... رو برای مشتریانتون ارسال کنید.

این روش در جذب مشتری های جدید بسیار موثر خواهد بود و امکان خرید مشتریان رو بصورت مکرر در صورت رضایت از محصولات و خدمات قبلی شما فراهم میکنه.

3. خلاقیت در ارائه تبلیغات و برند سازی؛

در بازاریابی ایمیلی شما میتونید بسیار خلاقانه عمل کنید. از رنگها، تصاویر، لوگوها و گرافیک های بسیار موثری استفاده کنید. این نوع تبلیغات در برند سازی بسیار موثر عمل میکنه چون لوگوی شما شاخص برند شماست و در ذهن مشتری حک خواهد شد.

4. کم هزینه و سریع؛

ایمیل مارکتینگ هم درست مثل اس ام اس مارکتینگ، بسیار سریع، کم هزینه و هدفمند عمل میکنه.

5. امکان ارسال و دریافت ایمیل انبوه از طریق وب سایت؛

از طریق خرید یک پنل ایمیل برای ارسال ایمیل به دوستانتون از طریق شرکتهایی با خدمات ویژه مانند |"ملی پیامک" می‌تونید امکان ارسال و دریافت ایمیل بصورت انبوه رو به راحتی داشته باشید.

با صرف کمترین زمان، میتونید افراد زیادی رو بابت هر قدم مثبتی که برای شغل و حرفه خودتون برمیدارید مطلع کنید. از طرفی به راحتی از طریق امکاناتی که پنل ارسال ایمیل به شما میده، میتونید بازخورد کارتون رو بررسی کنید. شبیه کاری که از طریق وب سرویس پیامکی قابل اجراست.

از کجا پنل اس ام اس بخریم؟!

یکی از مواردی که در کنار تمام مطالبی که گفته شد، از اهمیت بالایی برخوردار هست انتخاب شرکت مناسبی برای دسترسی به خدمات وب سرویس پیامکی و ایمیلی ست.

خدمات پس از فروش این شرکتها بسیار مهمه چون در صورت بروز هر نوع اختلال این شرکتها باید سریعا پاسخگو باشند. برخی از مواردی که در انتخاب این شرکتها باید در نظر داشته باشین رو بررسی میکنیم :

1. مشاوره صحیح و رایگان هنگام خرید خدمات؛

کمپین تبلیغاتی یلدا + ایده‌های اس ام اس تبلیغاتی شب یلداحتما بخوانید: کمپین تبلیغاتی یلدا + ایده‌های اس ام اس تبلیغاتی شب یلدا

زمانیکه خواهان ارائه خدمات به مشتریانتون به صورت ایمیل و پیامک هستین باید یک نفر مشاوره مناسبی در این زمینه به شما بده که چه نوع پنل و سرویسی مناسب بیزنس شماست.

معمولا شرکتها پنل های مختلفی رو ارائه میدن که شما قبل از خرید باید این امکان رو داشته باشید که این پنل ها و سرویس ها رو به درستی بررسی کنید تا تصمیم بگیرید که مناسب ترین و بهترین اونها با توجه به بیزنس شما کدوم پنل میتونه باشه.

2. بانک اطلاعاتی قوی؛

شرکتی که انتخاب میکنید باید بتونه با توجه به بازار هدف شما بانک اطلاعات قوی از شماره تلفن و ایمیل آدرس های در دسترس به شما ارائه کنه. مواظب باشید که لیستی که به شما ارائه میشه شماره های تکراری نباشه. کار دیگه ایی که شرکتها موظف به انجام اون هستن این که اطلاعاتشون رو دائم به‌روزرسانی کنند.

3. کم نکردن هزینه بابت ارسال پیام های ارسال نشده؛

نکته دیگه‌ای که زمان خرید پنل اس ام اس از شرکتها باید بهش دقت کنین اینه که نباید بابت پیامهایی که به دست کاربرانتون نمیرسه از پنل مبلغی کسر بشه.

4. خدمات پس از فروش قوی؛

هنگامی که از خدمات شرکتها استفاده میکنین که وب سرویس پیامکی و ایمیلی داشته باشین ممکنه گاهی با اختلالاتی روبرو بشین. بنابراین شرکتی که انتخاب میکنید باید این توان رو داشته باشه که به شما خدمات 24 ساعته پشتیبانی ارائه کنه.

5. خدمات با هزینه مناسب؛

شرکتها باید بتونن با توجه به نیازهای بیزنس شما خدمات رو با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه کنن. توجه کنید که هنگام خرید ببینین قیمتی که به شما ارائه میشه با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده هست یا نه، بدون مالیات به شما قیمت داده میشه.

مثلا وقتی به وب سایت شرکت ملی پیامک به آدرس melipayamak.com مراجعه میکنید، تمام قیمتها با در نظر گرفتن مالیات به شما ارائه میشه.

6. توانایی ارائه خدمات در حد نیاز شما؛

برای انتخاب شرکتی که از اون پنل اس ام اس، ایمیل و یا خدمات وب سرویس رو خریداری میکنید، دقت داشته باشید که کادر اون شرکت تا حدی توانمند باشند که بتونن به مرور زمان خدمات بهتر و باکیفیت تری متناسب با رشد بیزنس شما بهتون ارائه کنند.

7. محیط کاربری ساده؛

شرکتی که به شما خدمات وب سرویس پیامکی یا ایمیلی رو ارائه میکنه باید پنلهایی با محیط کاربری ساده، در اختیار شما بذاره. این موضوع بسیار مهمه که همه افراد با هر میزان سطح علمی بتونن از این سرویس‌ها استفاده کنن.

8. امکان بازگشت وجه در صورت عدم رضایت؛

شرکتهایی مثل ملی پیامک رو انتخاب کنید که در صورت عدم رضایت از خدمات برای شما این امکان رو فراهم کرده که وجه خودتون حتی پس از 30 روز از خرید هم بتونید، پس بگیرید.

کلام آخر...

در دنیای امروز تبلیغ محصولات و خدمات میتونه با روشهای بسیار ساده‌تر و موثرتری در اختیار مشتریان شما قرار بگیره. در این مقاله به اهمیت بازاریابی دیجیتال و به روشهای مختلف این نوع بازاریابی اشاره و دو مورد مهم از انواع بازاریابی دیجیتال مارکتینگ یعنی اس ام اس مارکتینگ و ایمیل مارکتنیگ رو بررسی کردیم.

حالا که با کاربرد و مزایای ارسال پیامک و ایمیل از طریق سایت و همچنین با "ملی پیامک" به عنوان ارائه دهنده این سرویس‌ها، آشنا شدید؛ فرصت رو از دست ندید و برای اینکه کسب و کاری حرفه‌ای و به‌روز داشته باشید و با شیوه‌های نوین با مشتریانتون تعامل کنید، همین حالا برای خرید پنل اس ام اس به وبسایت "ملی پیامک" به آدرس www.melipayamak.com مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره قبل از انتخاب پنل، با شماره 63404-021 داخلی 1، تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • عبدالحسین ابراهیمی

    13 اسفند 1401، 00:10

    خییییلییی کامل بود ممنونم

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید