30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی در بوکان

راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی در بوکان

0

هر کسب‌وکاری برای افزایش فروش و جذب مشتری نیاز به یک برنامه‌ریزی مناسب و بازاریابی هدفمند دارد تا هم بتواند مشتریان جدیدی داشته باشد و هم دوباره مشتریان قدیمی را به خرید ترغیب کند. پنل اس‌ ام اس بوکان روش جدیدی در اجرای تبلیغات هدفمند است تا شما با مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش بتوانید بهترین نتیجه را تجربه کنید.

اگر به دنبال روشی برای تبلیغات هدفمند و مطلوب هستید که نیاز به دانش فنی و تخصصی یا ابزار و تجهیزات گران‌قیمت نداشته باشد، در ادامه‌ این مقاله با ما همراه باشید.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

برای دریافت پنل اس‌ ام اس بوکان و شروع تبلیغات موثر و گسترده بیایید اول از همه با پنل آشنا شویم که مختصراً در ویدئو زیر هم توضیح دادیم:

 

پنل ارسال پیامک نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود. با دسترسی به خطوط عمومی می‌توانید پیامک‌های انبوه و خدماتی بفرستید و اگر خط اختصاصی هم داشته باشید، شرایط دریافت پاسخ مشتریانتان را دارید.

سامانه‌های ارسال پیام توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی مانند ملی پیامک ارائه می‌شود. اما یک سوال مهم! برای داشتن پنل اس ام اس بوکان که پشتیبانی و آموزش خوبی هم داشته باشد، باید از خدمات کدام شرکت استفاده کنید؟

ملی پیامک، بهترین سامانه‌ی پیامکی

پنل ارسال اس‌ ام اس چیست؟شرکت ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس بوکان است که نسبت به دیگر سامانه‌های ارائه‌دهندۀ پنل، تعرفه‌ مناسب‌تری‌ دارد. از طرف دیگر، ملی پیامک بعد هر ارسال، فایل گزارش را در فرمت اکسل در اختیارتان قرار می‌دهد تا در جریان پیامک‌های ارسالی و اس‌ ام اس‌های نرسیده به مخاطب باشید.

تیم پشتیبانی ملی پیامک آموزش‌های ویدیویی پنل و ماژول‌های ارسال پیامک را در یوتیوب و کانال آپارات برای کاربرانش آماده کرده تا بدون هیچ کمکی مدیریت پنل، ارسال و دریافت‌ پیامک‌های خود را به دست بگیرید. در کنار داشتن این آموزش‌ها، ملی پیامک با مینی دوره‌ رایگان اس‌ ام اس مارکتینگ و کتابچه‌ بازاریابی پیامکی نحوۀ نوشتن متن جذاب فارسی در ۷۰ کاراکتر را همراه با صدها نکتۀ دیگر به کاربرانش آموزش می‌دهد.

کاربران با وجود وب‌سرویس پنل اس‌ ام اس بوکان دیگر دغدغۀ ارسال پیامک‌های مرسولات را به اعضای سایت‌، به خصوص لیست سیاه مخابرات ندارند. با اتصال پنل به وب‌سایت یا اپلیکیشن می‌توانند پیامک‌های خوشامدگویی، کد ورود، فراموشی رمز، کد مرسوله‌ پستی و… را به صورت خودکار برای اعضای سایت ارسال کنند. با این روش هم مشتریان از ارسال محصول مطلع می‌شوند و هم می‌توانید اعتمادشان را سریع‌تر جلب کنید.

بانک شماره‌ پنل اس ام اس بوکان

بانک شماره پنل اس‌ ام اس بوکان به‌روز و کامل است که برای شروع ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه توصیه می‌شود. در قسمت منطقه هدفمند پنل بوکان به ۳۶۴۱۷ شماره دائمی و ۲۴۱۹۵ شماره اعتباری دسترسی دارید. این تعداد می‌توانند خیلی سریع به مشتریان واقعی تبدیل شده و قدرت تبلیغات را به شما نشان دهند. البته برای کسب‌وکارهای مختص زنان یا مردان، مانند فروشگاه کیف و کفش یا بوتیک لباس، پنل بوکان بانک شماره جنسیت را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند فقط برای مشتریان واقعی‌شان اس ام اس تبلیغاتی بفرستند.

در نهایت هم بانک شماره اصناف و مشاغل بوکان را دارید تا به تفکیک گروه شغلی بتوانید مشتریان بازار هدفتان را پیدا کرده و برایشان پیامک بفرستید.

نگاهی به بوکان!

پنل اس ام اس بوکانبوکان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی با جمعیت ۱۹۳٬۵۰۱  نفر جمعیّت است که به عنوان یکی از شهرهای جوان استان شناخته می‌شود و اقتصادی مبتنی بر صنعت زیبایی، پارچه و صنایع خرد دارد.

با توجه به این اقتصاد پویا هر کسب‌وکاری دوست دارد که در بوکان فعالیت و بیزینسی داشته باشد. بهترین روش تبلیغات برای جذب مشتریان در این منطقه، پنل اس‌ ام اس بوکان است تا با کمترین هزینه بهترین نتایج را برای هر کسب‌وکاری همراه دارد. همین تعرفه مناسب هم موجب شده تا هر فعالیتی با هر میزان بودجه‌ای بتواند تبلیغات هدفمند اجرا کرده و مشتریان بازار هدفش را پیدا کند.

جمع‌بندی

حالا که مزایا و قابلیت‌های پنل اس‌ ام اس بوکان را شناختید و متوجه شدید که با ابزارهای فوق‌العاده پنل می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید، برای شروع یک تبلیغات موثر و مطلوب آماده هستید؟

وقتش رسیده که پنل اختصاصی خودتان را فعال کنید و از خدمات ملی پیامک برای رشد و پیشرفت کارتان، نهایت استفاده را ببرید. فرقی نمی‌کند که چه خدمات یا محصولاتی ارائه می‌دهید، شخص حقیقی یا حقوقی هستید یا از همه مهم‌تر چقدر بودجه دارید، بازهم می‌توانید برای دریافت فوری پنل در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید. در صورتی هم که مدارکتان را تکمیل کنید بعد از تائید از طرف اپراتور، پنل شما نهایتاً در مدت ۳ الی 4 ساعت فعال خواهد شد.

اگر هنوز نیاز به مشاوره دارید، بهتر است که حتماً  با ما تماس بگیرید یا در انتهای متن و قسمت نظرها برایمان بنوسید تا راهنمایی‌تان کنیم و بتوانید با خیالی مطمئن تبلیغات اس‌ ام اسی خود را شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید