30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه پیامک خودکار ارسال کنیم؟

چگونه پیامک خودکار ارسال کنیم؟

106

در زندگی روزمره همه ما، در بین مشغله‌هایی که هر روز با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم، همیشه روزهایی وجود دارد که برای ما خاطره‌انگیز بوده و دوست نداریم که آنها را فراموش کنیم. از جمله این روزها می‌توان به روزهای تولد، جشن ازدواج، تاسیس شرکت یا هر چیز دیگری اشاره کرد. از این رو یادآوری کردن چنین روزهایی در هر سال باعث می‌شود تا نگاهی به چند سالی که پشت سر گذاشتیم داشته و ببینیم که برای رسیدن به موفقیت چه موانعی را پشت سر گذاشته‌ایم.

استفاده از پیامک برای ارسال پیامک خودکار این چنینی می‌تواند ایده خوبی باشد تا هم خودمان به این گذشته نگاه انداخته و جانی دوباره بگیریم و هم کارکنان و عزیزان ما که با گذشت یک سال خاطرات شیرینی که با هم پشت سر گذاشته‌ایم از یادآوری چنین رویدادهایی خرسند باشند. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان با استفاده از پیامک خودکار از بازاریابی با پیام کوتاه استفاده کرد.

ارسال پیامک خودکار (تبریک تولد و یادآوری) چگونه است؟

تا به حال به این فکر کرده اید که تبریک مناسبت‌های مختلف به مشتریانتان، مانند تبریک تولدشان چه تصویری از شما در ذهنشان ایجاد میکند؟ یا اگر خدماتی ارائه میدهید که در زمانی مشخص منقضی میشود و کاربر باید برای استفاده، آن را تمدید کند و اگر شما این موضوع را به کاربرتان یادآوری نکنید و او هم بین مشغله های خود فراموش کند چه ضربه بزرگی اولا به مشتری و ثانیا به کسب و کار خود میزنید؟

در حال حاضر در بسیاری از مجموعه‌ها و سایت‌ها، بعد از ثبت نام اطلاعات کاربر ذخیره و بسته به سیاست کاری آن مجموعه در مناسبت‌های مختلف تبریک‌ها و تسلیت‌های متفاوت ارسال می‌گردد. این پیام‌ها باعث ایجاد حس صمیمیت بین کاربر و کسب و کار شده و نشان خواهید داد که به مشتری وفادار هستید.

شاید اگر بخواهید از روش نتی، یعنی یادداشت برداری کردن و بررسی روزانه تقویم سال استفاده کنید؛ باید فرد یا افراد را صرفا برای این کار در نظر بگیرید تا پیگیر این رویدادها باشند. از انجایی که احتمال خطای انسانی هم بسیار بالاست، ممکن است که حتی چندین رویداد را فراموش کرده یا اینکه اشتباها آن را ارسال کنید. اینجاست که استفاده از یک سیستم می‌تواند راهگشای مشکل شما باشد.

ملی پیامک برای این موضوع راهکار بهتری دارد. این راهکار به کاربران این اجازه را میدهد که برای اعضای دفترچه تلفن مناسبت‌های مختلف همراه با یک متن از پیش تعریف شده را تعیین کنند تا در زمان مورد نظر ارسال شود. همینطور میتوانید پیامک‌ها را زمانبندی کنید و طی چند مرتبه یادآوری کنید. به عنوان نمونه می‌توانید پیامکی را در بازه زمانی روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالیانه برای کاربر و به صورت مرتب ارسال کنید.

ارسال پیامک خودکار (تبریک تولد و یادآوری) چگونه است؟

تبریک تولد، تیری برای جذب مشتریان

اینکه تولد کاربرتان را تبریک بگویید شاید درنگاه اول، کار هزینه بردار و بیهوده‌ای باشد ولی در این مقاله قرار است با مزایای اینگونه پیامک‌ها آشنا شویم:

  • ایجاد حس صمیمیت بین شما و مخاطبینتان: همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم همیشه تبریک تولد و مناسبت‌های مختلف، برای همه ما خوشایند بوده است. حال اگر این تبریک تولد در اولین فرصت حتی در ساعات اولیه صبح(مانند تبریک تولد بانک ها که همیشه قبل از بیدار شدن ارسال می‌گردد) صورت گیرد میتواند باعث ایجاد رابطه‌ای دوستانه و حذف روابط خشک فروشنده و مشتری شود.
  • افزایش اعتماد کاربر: مهم ترین علتی که باعث افزایش فروش و یا استفاده کاربر از خدمات شما میگردد اعتماد و نگاه مشتری نسبت به شماست. حال اگر به مشتری این حس را القا کنید که حتی در روز تولدشان هم به یادشان هستید و صرفا پیامک های تخفیف‌دار و تبلیغاتی ارسال نمیکنید که جیبش را خالی کنید.، میتواند کمی هم که شده شما را در دل کاربر جا کرده و این حس را دوطرفه کنید.

از تبریک تولد به نحو احسن استفاده کنید

زرنگ باشید. در کنار تبریکی که میگویید میتوانید پیشنهادات ویژه خودتان را به کاربر معرفی کنید. زیرا تجربه نشان داده است همه کاربران پیامک تبریک تولد خود را باز میکنند و تا انتها میخوانند. ممکن است دیگر همچین فرصتی برایتان اتفاق نیوفتد پس بهترین استفاده را از آن داشته باشید. بسیاری از صاحبان کسب و کار، از این شیوه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند میپرسید چطور؟ پس لطفا ادامه مطالب را با دقت بالاتری مطالعه کنید.

متن جذابی برای این روز مهم در نظر بگیرید؛ بیایید با یک مثال شروع کنیم.

سرکار خانم محمدی عزیز، زمینی شدنتان را تبریک عرض کرده و برای این روز مهم می‌خواهیم اولین هدیه را به شما بدهیم. امروز را با صبحانه عالی همراه با 50 درصد تخفیف آغاز کنید. کافی است هنگام سفارش از کد تخفیف birthday استفاده کنید.

مي‌خواهیم متن بالا را کالبد شکافی کنیم تا به نکات ریز این متن پی ببریم:

  • اولین نکته مختصر و مفید بودن متن است. هر پیامک فارسی 70 کاراکتر میباشد که با اتمام این تعداد، متن پیام شما دو بخشی میگردد و به ازای هر پیامک، دو پیامک از موجودی شما کاسته میشود. در بسیاری موارد کاربران فکر میکنند با اضافه کردن شعری به تبریک تولد خود تاثیرگذاری را افزایش میدهند. این تفکر نه تنها اشتباه است و باعث عبور سرسری کاربر از پیامک شما میگردد، برای شما هم هزینه ها را افزایش میدهد.
  • صدا کردن نام کاربر با احترام: سرکار خانم، جناب آقای، ... عزیز، همراه با نام شخص باعث جلب توجه کاربر نسبت به متن پیام شما میگردد و باعث میشود پیام شخصی سازی شده و در ابتدا پیامک را باز کنند.
  • پیشنهاد ویژه: تجربه ثابت کرده است کلماتی مانند تخفیف، همیشه معجزه میکند. حال اگر این تخفیف در روز تولد کاربر پیشنهاد گردد احتمال استفاده از تخفیف و ثبت سفارش را افزایش میدهد.
  • حس ضروریت ایجاد کنید و مهلت زمانی در در نظر بگیرید: در نظر گرفتن زمان این حس را در کاربر ایجاد میکند که این پیشنهاد همیشگی نیست و باید در استفاده از آن تعجیل کند. سعی کنید مهلت زمانی خود را معقول در نظر بگیرید.
  • فراخوان عمل: همیشه این نکته را در ذهن خود بسپارید تا از کاربر عملی را درخواست نکنید کاربر هم به فکر انجام دادنش نمیافتد.

اینکه به سایت شما سر بزنند، با شما تماس بگیرند را شما باید در تمام متن‌های خود پیشنهاد دهید.

پیامک های یادآوری

در پیامک یادآوری همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم اگر به آن بی توجهی شود میتواند هم برای شما و هم برای مخاطبانتان ضربه بزرگی وارد کند. اینکه تاریخ انقضای خدمات خود را به کاربر یادآوری کنید علاوه بر اینکه کاربر را عصبی نمیکند بلکه باعث حس اطمینان به شما و مجموعه شما میگردد. در پیامک یادآوری فقط کافیست متن پیام شما با احترام و همراه با نام کابر و با جزئیات کامل ارسال گردد که مخاطب با آگاهی کامل در جریان تمام این جزئیات قرار گیرد. این نوع پیامک‌‌ها همیشه باعث افزایش درآمدهایتان هم میگردد.

سخن آخر

در هر کسب و کاری که فعالیت میکنید باید برای کالا و خدمات خود پشتیبانی قوی، منظم و دارای زمانبندی دقیق در نظر بگیرید. اگر همه این‌ها را بخواهید بدون پنل ملی پیامک انجام دهید باید افراد زیادی را استخدام کنید. ولی ملی پیامک بصورت کاملا خودکار بدون هیچ تاخیر و اختلالی در سیستم تمام کارهای یک فرد را برایتان مانند آب خوردن انجام میدهد. کافی است سری به صفحه وب‌سرویس زده و با اینکه با شماره 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک شما را راهنمایی کنند.

همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه تعرفه‌ها پنل پیامکی متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و از همین حالا با تعریف مخاطبین همراه با اطلاعات تولدشان، برنامه زمانبندی شده را برای آینده تعریف کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
81دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • اصلانی

    28 شهریور 1400، 13:46

    تو کدوم یکی از پنل هاتون این قابلیت رو داره که بزنیم اتومات خودش پیام بره؟

    فقط اگه شارژمون تموم بشه اطلاع میدید شما؟

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 14:30

      درود بر شما،
      تو پنل‌های شرکتی و تجاری یم‌تونید استفاده کنید از چنین قابلیت‌هایی.
      میتونید از تنظیمات پنل مشخص کنید که اعتبارتون از چقدر کمتر شد بهتون هشدار داده بشه و بتونید دوباره شارژ کنید.

  • کسری خدایی

    23 شهریور 1400، 20:32

    سلام من از هر قسمتی میخوام ارسال پیامک کنم اول میرم فیلم های اموزشیشو که همکاراتون تهیه کردن رو میبینم که هم ارسال راحتتری انجام بدم هم کمتر مزاحم این بندگان خدا بشم
    درکل ممنون از پشتیبانان خوبتون مخصوصا اقای نوروزی که برای ویدیو منطقه هدفمند خیلی زحمت کشیدند

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 13:12

      درود بر شما،
      خیلی خوشحالم که از مطالب و ویدئوها استفاده می‌کنید. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

  • فرهاد حیدری

    22 شهریور 1400، 18:03

    من توی زمنیه کشتار دام فعالیت میکنم و میخوام برای رانندگان و خریداران به طور روزانه پیامک ارسال بشه تا وارد لینک تلگرام بشن و قیمت ها رو ببینن و نیاز دارم این پیامک هر صبح ساعت 8 ارسال بشه

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 13:13

      درود بر شما،
      میتونید شماره این رانندگان و خریداران رو در دفترچه تلفن دسته‌بندی کنید. بعد یک پیامک زماندار براش تنظیم کنید که هر روز سر ساعت 8 ارسال بشه.

  • شقایق صدخسروی

    18 شهریور 1400، 10:46

    واقعا همیشه برام سوال بود بانک چطوری پیامک تبریک تولد ارسال میکنه و اینکه چقدر عالی میشد ما هم میتونستیم برای جلت توجه مشتری این کار و انجام بدیم که با یه سرچ ساده شما رو پیدا کردیم
    ممنون و خسته نباشین

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 15:06

      درود بر شما،
      خب خداروشکر که جواب سوالتون رو گرفتید.
      امیدوارم در کارتون موفق باشید.

  • خداکرم

    16 شهریور 1400، 10:21

    سلام من زمانی که کسب و کارم رو شروع کردم از هه ی روش های تبلیغاتی استفاده کردم و هرکدام به نحوی تاثیرگذاری خودشون رو داشتن اما بهترین روش برای کار من که یک فروشگاه اینترنتی داشتم ارسال پیامک تبلیغاتی بود که از شما خرید کردم وخیلی راضی هستم

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 15:06

      درورد بر شما،
      بله واقعا پیامک تبلیغاتی خیلی اثرگذار و البته کم خرجه.
      خداروشکر که راضی هستید آرزو می‌کنم در تمام مراحل زندگی راضی و خوشنود باشید.

  • حیدری نژاد

    10 شهریور 1400، 11:34

    سلام و خسته نباشید به تیم خوبتون
    می خواستم از خدمتتون بپرسم که این امکانی که داخل مقالتون توضیح دادید روی همه ی پنل های شما فعال هست اگر نه بفرمایید کدام پنل رو خریداری کینم
    ممنون

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 13:14

      درود بر شما،
      تو پنل شرکتی و تجاری میتونید از ارسال پیامک زماندار استفاده کنید. البته مثلا هوشمند زماندار فقط برای پنل تجاریه.

  • صباغ

    08 شهریور 1400، 17:30

    تحلیلگر داخل پنل تجاری بنده همین کارو انجام میده؟ یا ماژول پیامک های زماندار؟ یا شایدم پیامک های مناسبت ؟
    من یکم گیج شدم ممکنه این 3 ماژول و تفاوت هایشان را برای من توضیح بدید یا شماره پشتیبانی اعلام بفرمایید برای ارتباط گرفتن با پشتیباناهاتون ممنون از راهنمایی

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 14:28

      درود بر شما،
      تفاوت این ماژول‌ها رو داخل مقاله‌های تحلیلگر، پیامک زماندار و پیامک مناسبت براتون نوشتیم. کامل میتونید مطالعه کنید.
      اگر هم هنوز مشکلی داشتید با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • تبریزی

    04 شهریور 1400، 10:06

    سلام وققتون بخیر این امکان روی کدام پنل شما فعال هستش تا بتونیم خریداری کنیم؟ همچنین قابلیت ارسال به بلک لیست رو داره؟

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 14:29

      درود برش ما،
      این قابلیت‌ها رو پنل شرکتی و پنل تجاری دارن و می‌تونید استفاده کنید.
      ارسال به بلک لیست از خط تبلیغاتی غیرقانونیه و باید از خط خدماتی اقدام کنید.

  • هانیه حنیفی

    03 شهریور 1400، 15:27

    سلام یعنی زمان یک پنل پیامکی تهیه می کنم می تونم شماره های مخاطب های خودمو وارد پنل کنم و مشخصات مخاطب ها رو وارد کنم تا براشون پیامک تولد ارسال بشه این مورد روی همه ی پنل های شما وجود داره

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 14:29

      درود بر شما،
      ارسال پیامک مناسبت روی پنل شرکتی و تجاری فعاله.

  • رحمانی

    31 مرداد 1400، 12:59

    پیامک تبریک تولد ایده خوبی هستش برای ارسال ولی فقط در حال حاضر برند های بزرگاز این امکان استفاده میکنن توی روز تولد من فقط ملی پیامک برام تبریک و هدیه ارسال کرد و رایتل که اینترنت هدیه به من داد حتی بانک هم بهم تبریک نگفت آخه چرا

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 14:25

      درود بر شما،
      متاسفانه برندها نمیدونن که این پیامک چقدر اون کسب‌وکار رو در ذهن شما موندگار می‌کنه و ازش غافل می‌شن.

  • جعفر حیدری

    30 مرداد 1400، 21:20

    سلام؛ کار من فروش لاستیک هستش و قصد دارم برای کسانی که از دم مغازه رد میشن ارسال پیامک اتوماتیک انجام بشه آیا این کار امکان پذیر هستش؟
    بانک شماره ها به چه شکل هستش؟

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 14:23

      درود بر شما،
      برای ارسالی که مد نظر دارید باید از پیامک زنده استفاده کنید.
      درباره بانکش ماره‌ها هم سه نوع تفکیک داریم: تفکیک شهر و استان، تفکیک اصناف و مشاغل و تفکیک جنسیت.

  • نگار پاشا

    30 مرداد 1400، 18:03

    فقط برای تبریکای تولد میشه تنظیمات ارسال پیامک به صورت خودکار انجام داد؟ مثلا نمیشه تاریخای مهم مثل سالگرد ازدواج هم تنظیم کرد که از طریق پنل پیامک براشون ارسال بشه؟امکان داره متن فیلتر بشه؟ممنون میشم شرایطشو توضیح بدید.

    • زهره تاجیک

      01 بهمن 1402، 14:24

      درود بر شما،
      برای ارسال پیامک تبریک تولد و سالگرد ازدواج و غیره میتونید از ماژول پیامک مناسبت استفاده کنید.
      اینکه متن فیلتر بشه یا نه به سمت خود اپراتور و متنتون برمی‌گرده اما اغلب چنین مشکلی پیش نمیاد.

  • هاشم‌زاده

    29 مرداد 1400، 16:01

    سلام وقت بخیر
    تو این پیامک های خوکار میشه یجوری تنظیم کرد که اسم اون شخص هم تو متن باشه و شخصی سازی شده باشه اصطلاحاً؟

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 14:59

      سلام دوست عزیز،
      بله میتونید از قابلیت ارسال هوشمند استفاده کنید و یک سری متغیر (مثلا اسم شخص) رو بگذارید.

  • بابک رستگار

    26 مرداد 1400، 19:50

    من کلا حسابمو شارژ میکنم و ارسال یک تبلیغاتی 1 هفته ایندمو تنظیم میکنم که خودکار ارسال بشه
    به نظرم خیلی بهتره تا اینکه کلا تو پنل باشید دوستان
    درکل راضی هستم از ملی پیامک خدا خیرتون بده

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 14:59

      سلام دوست عزیز،
      ممنون از پیشنهادتون. امیدوارم موفق باشید.

  • رویا بابلی

    21 مرداد 1400، 09:03

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم که این ارسال ها از خط خداتی ارسال میشن تا به دست همه مشتریان ما برسه یا خیر از خطوط تبلیغاتی ارسال میشه؟ چون خیلی مهمه که این قبیل پیام ها به دست مشتری برسه

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 15:05

      سلام دوست عزیز،
      اینکه پیامک خدماتی باشه یا تبلیغاتی بسته به متن پیامک بستگی داره. ارسال تبلیغات از خط خدماتی ممنوعه. خطوط خدماتی هم پیامک‌هایی مثل رمز یکبار مصرف و کد فعالسازی و غیره رو ارسال می‌کنند.

  • کیومرث رحی

    16 مرداد 1400، 10:13

    سلام ودرود
    میشه از این روش برای موعود سر رسید پرداخت چک ها استفاده کرد یک روز قبل برای مخاطب ها که چک دارند پیامک یداوری ارسال بشه تا به دستشون برسه

    • مونا هادی

      16 مرداد 1400، 12:07

      سلام و درود بر شما
      بله دوست عزیز، میشه استفاده کرد و حداقل پنل شرکتی رُ می‌تونین تهیه بفرمایین!

  • امینی نیا

    27 تیر 1400، 19:58

    راجع به ارسال های خودکار پیام تبریک ویدیو آموزشی دارید که بتونیم ببینیم کار باهاش سخته یا نه؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      28 تیر 1400، 09:31

      سلام وقتتون بخیر
      بله ویدئوی آموزشی داریم. روی این لینک کلیک بفرمایید.

  • مریم ضیایی

    27 تیر 1400، 19:22

    سلام؛ کار من بیمه عمر هستش و قصد دارم که سرماه برای کسانی که خودشون رو بیمه کردن ارسال پیامک اتوماتیک انجام بشه آیا این کار امکان پذیر هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      28 تیر 1400، 09:55

      سلام؛ بله این کار امکان‌پذیر هست، اما خُب حداقل پنل شرکتی یا تجاری نیاز دارید تا قابلیت ارسال اتوماتیک پیامک‌های زماندار رُ داشته باشند.

  • سیاوش خیری

    24 تیر 1400، 15:04

    واقعا باحال بود
    امسال علاوه بر پیامک بانک ها و … پیامک از ملی پیامک اومد برام و بعد از اینکه تماس گرفتم 1000 تا پیام هدیه برام فعال شد
    واقعا سوپرایز خوبی بود ممنون از مهربونی شما

  • جمالي

    22 تیر 1400، 23:49

    سلام وقتتون بخير ممنون از مقاله تون سوالي ازتون داشتم كه اين امكانات پيامك خودمار رو ما ميتونيم روي هر پنلي كه خريداري كنيم داشته باشيم يا خير روي بعضي پنل ها فعال هستند؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 تیر 1400، 08:28

      دوست عزیز تمام قابلیت‌های ارسال پیام باید از قبل روی پنل تعریف شده باشه
      ملی پیامک تمام ماژول‌‌های ارسال پیامک به‌روز شده رُ بهتون ارائه میده

  • نارنجی

    19 تیر 1400، 12:02

    سلام من پنل اقتصادی رو خریداری کردم و روی گزینه پیامک مناسبت کلیک میکنم میگه شما دسترسی به این بخش ندارید میشه لطفا راهنمایی کنید
    من باید پنل جدید بگیرم یا همینو میتونم ارتقا بدم؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 13:49

      دوست عزیز با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید تا شرایط ارتقای پنل براتون توضیح بدن
      نیازی به خرید پنل جدید نیست و برای ارتقا باید مابه‌التقاوت پرداخت کنید

  • زهره عباس ابادی

    17 تیر 1400، 09:56

    چرا پنل اکسل منو قبول نمیکنه؟
    من پنل دارم هر چقدر تلاش میکنم شماره هایی که داخل اکسلم میزارم و بارگزاری میکنم ارور میده؟
    شماره هام زیاده واقعا نمیتونم دونه دونه وارد کنم
    راه کارتون چیه؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 13:43

      دوست عزیز باید فایل اکسلی که بارگزاری کردید مطابق با فایل نمونه پنل باشه تا سامانه قبول کنه

  • علی اکبر پرتوی

    27 اسفند 1399، 08:42

    سلام خیلی ممنون از مقاله خوب و مفیدتون.
    با خوندن این مقاله یه سوال به ذهنم زد، اینکه آیا شما ارسال پاسخ خودکار هم دارید؟ مثل (یادش بخیر) برنامه نود که وقتی مثلا گزینه 1 رو به 200090 میفرستادیم، میگفتش که شما گزینه 1 رو انتخاب کردین و ممنون از انتخاب شما. اگه گزینه 2 رو میفرستادیم، میگقتش شما گزینه 2 رو انتخاب کردین و …
    منظورم اینه که به صورت هوشمند تشخصی میدادش که چی جواب بده. دارین این مورد رو ؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 فروردین 1400، 11:23

      بله دوست عزیز، این امکان در پنل ملی پیامک و در قسمت ارسال ویژه در دسترس کاربران قرار می‌گیره

  • کرمی

    24 اسفند 1399، 23:21

    سلام جون دل
    خیلی باحاله که میشه تایمر ست کرد برای ارسال پیامک تقریبا برای اینکه 24 ای نیام تو پنل ست کردم که پیامکا سر تایم ارسال بشن و تبلیغاتم انجام بشه
    البته حال و حوصله نداشتم که دفترچه تلفن درست بکنم و تبریک تولد هم بگم
    ولی به نظرم اون کار هم جنبه فان خوبی داره

  • عموزاده

    23 اسفند 1399، 17:34

    چه امکان با کلاسی واقعا
    “تبریک تولد”
    فکر میکردم بانک هایی که تولدمو تبریک میگنم خیلی کار سخت و پیچیده ای انجام میدن و هرکسی نمیتونه برای مشتری هاش از این امکان استفاده کنه
    ممنون از ملی پیامک

  • هانیه زمانی

    21 اسفند 1399، 17:46

    من توی زمینه فروش گوشت فعالیت میکنم و از ماژول ارسال زماندار شما استفاده میکنم قشنگ همون روزی که برام بار میاد همون روز تعیین کردم ساعت برای مشتری هام ارسال پیامک انجام بشه

  • رضایی علی

    20 اسفند 1399، 14:50

    من پنل شمارو دارم
    فقط صرفا خواستم پاسخ عنوان مقالتونو که به صورت سوالی پرسیدید بدم.
    سوال:چگونه پیامک خودکار ارسال کنیم؟
    پاسخ:با ملی پیامک و پیامک های زماندارش که واقعا خیلی عالیه و به خوبی داره عمل میکنه.
    واقعا ممنون از سامانتون

  • بردیا هاشمی

    20 اسفند 1399، 14:48

    سلام ممنون از توضیحاتتون ما یک شرکت هستیم و تبریک تولد همکاران و منلسبت های دیگر را از طریق پیامک انجام میدیم و خیلی هم نتیجه خوبی داره.ایده این کار رو از پیامک تبریک بانک ها گرفتیم و بسیار عالی هستش. ممنون از ملی پیامک که این امکان رو در اختیار ما گذاشت

  • نفس راحلی

    12 اسفند 1399، 11:51

    سلام وقت بخیر
    من پنل رو تهیه کردم و تا الان هم اوکی هستم فقط نکته ای که وجود داره که ارسال پیامک به شماره هایی که در لیست سیاه مخابرات هستند انجام نمی شود من چه کاری می تونم بکنم انجام بشه و ارسال بشه

    • نیلوفر اکبریان

      13 اسفند 1399، 08:50

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی برای لیست سیاه ممنوعه

  • نسترن شاهوردی

    01 اسفند 1399، 16:12

    ما مهد کودک داریم و تبریک تولد بچه هارو به مادر پدارشون از طریق پیامک انجام میدیم و خیلی هم نتیجه خوبی داره.ایده این کار رو از پیامک تبریک بانک ها گرفتیم و بسیار عالی هستش.

  • مرادی

    27 بهمن 1399، 01:17

    یعنی باید شماره ها دونه دونه وارد کنیم ؟
    من شماره هام و تاریخ تولدشون رو بهمراه نامشون توی فایل اکسل دارم.
    میشه بارگذاری کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 بهمن 1399، 10:28

      بله دوست عزیز، پنل هم فایل متنی و هم فایل اکسل رُ قبول می‌کنه

      • مرادی

        29 بهمن 1399، 21:40

        خیلی ممنون از راهنماییتون، هر فایلی رو میتونم اپلود کنم ؟ یا شرایط داره ؟ محدودیت داره؟

        • نیلوفر اکبریان

          10 فروردین 1400، 14:32

          از نمونه فایل‌های داخل پنل باید کمک بگیرید

  • جابری

    26 بهمن 1399، 16:57

    سلام و خسته نباشید آیا امکان این وجود داره که بتونیم برای پنل پیامکی مون ارسال با شماره خودمون داشته باشیم یا خیر؟ مثلا یکسرس از همکاران ما با شماره خودشون پیامک ارسال می کنن و چون مشتری شماره شون رو میشناسه بیشتر فیدبک میگیره ازشون. لطفا راهنمائی کنید اگر توی ملی پیامک هم میشه این کار رو کرد من یک پنل پیامکی تهیه کنم تا بتونم به مشتری های خودم از شماره خودم اس ام اس بزنم

    • نیلوفر اکبریان

      28 بهمن 1399، 11:35

      دوست عزیز برای ارسال از خط ثابت باید حتماً ساکن تهران یا کرج و مالک خط باشید. اگر این دو شرط رُ دارید، برای شروع کار با تیم فروش تماس بگیرید تا بعد از دریافت مدارک، پنل رُ در اختیارتون قرار بدن

  • حبیبی

    24 بهمن 1399، 16:05

    سلام؛ من کارم فروش ارز هستش و بابت این مورد سایت هم دارم چون نمیشه ارسال قیمت های روز رو داشته باشم میتونم آدرس سایت خودمو ارسال کنم و از طریق سایت قیمت هارو ببینن و این که من میخوام به یه تعداد افراد مشخص هر روز یک ساعت مشخص ارسال کنم این پیامک رو که هم براشون یادآوری بشه هم سایت بازدید داشته باشه. میتونید کمک کنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 بهمن 1399، 12:50

      بله دوست عزیز. ابزار ارسال زماندار و خبرنامه پیامکی براتون مناسبه. برای دریافت پنل با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند.

  • مریم رازقی

    20 بهمن 1399، 10:43

    سلام به جز تبریک تولد میشه سالگرد آشنایی با مجموعه رو مثلا تبریک گفت
    مثلا اولین خریدی که مشتری انجام داد و توی سامانه ثبت کرد و سال بعد این مورد رو در قالب تبریک ارسال کنیم؟
    نمیدونم میشه یا نه ولی مقالتون رو خوندم به ذهنم اومد این ایده که شاید جذاب و متفاوت باشه

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 14:20

      بله دوست عزیز، برای این مورد می‌تونید از ارسال زماندار و ارسال زماندار هوشمند استفاده کنید.

  • پویا پارسا

    20 بهمن 1399، 09:45

    ببخشید صرفا با پنل پیامکی میتونیم تبریک تولد ارسال کنیم و یا اینکه امکان هر پیامک تبریک مثلا سالگرد ازدواج هم میتوینم ارسال کنیم؟اصلا امکان استفاده پنل به صورت شخصی را داریم؟
    لطفا جواب بدید

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 14:30

      دوست عزیز با ابزار ارسال زماندار و ارسال زماندار هوشمند، هر پیام تبریک یا تسلیتی رو می‌تونین روی پنل برای ارسال در زمان موردنظر تنظیم کنید

  • جعفر لرستانی

    15 بهمن 1399، 09:49

    سلام توضیحات مقاله خیلی خوب و مفید بوود
    من پنل پیامک شما برای ارسال پیامک تولد به مخاطبینم استفاده میکنم ککه خیلی امکان خوبی بوده باعث شده که مشتری به مشتری ثابت ما تبدیل بشه، من مناسبت های دیگه رو هم برای همکارانم ثبت کردم که مثلا روز ولن تاین و سالگرد ازدواجشون هم بهشون پیامک ارسال بشه. پیشنهاد میدم حتما از این امکان استفاده کنید

  • سارگل نصیری

    12 بهمن 1399، 10:45

    سلام چقدر جالب من همین الان ویدیو تبریک تولدتون رو در اینستاگرام دیدم و مراجعه کردم به سایت که بیشتر اطلاعات کسب کنم
    از همین الان کاملا مشخصه جه تیم قوی هستید این همه زحمت برای تولید محتواهای عالی دمتون گرم

  • سوسن تصویری

    03 بهمن 1399، 04:23

    سلام و وقت بخیر خواستم بگم من میخواستم پیام تبریک تولد بفرستم برای مشتری ولی چطوری ازش تاریخ تولدشو بپرسم؟ البته اگر سایت داشته باشی می تونی یکی از آیتم های عضویت سایتتو بذاری برای گرفتن تاریخ تولد تا روز تولدشون بهشون آفر خرید بدی مثلا سایت همیار آکادمی داره این کمکار رو می کنه که خیلی به نظرم کار قشنگیه . اما برای من که سایت ندارم این مورد چطور قابل حله ؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 09:01

      سلام دوست عزیز، هم می‌تونید از فرم‌ساز استفاده کنید و هم خبرنامه پیامکی برای اعضای خاص داشته باشید

  • میر ولی

    30 دی 1399، 19:48

    برای یادآور بیمه هم میشه استفاده کرد یا سرویس مشابه دارید که بتونم برای بیمه پیامک ارسال کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 14:27

      فرقی نداره دوست عزیز، شما برای هر یادآوری می‌تونید از ابزار سررسید و ارسال زماندار هوشمند استفاده کنید
      بیمه هم یکی از همین مواردیه که با پنل می‌تونید برای مخاطبتون یادآوری کنید

  • zahra.b

    30 دی 1399، 16:59

    سلام مرسی بخاطر مقاله خوبتون من همیشه میگفتم چه خوب میشد اگر مثل بانکها برای مشتری های خودمون پیامک تبریک تولد بفرستیم ولی نمیدونستم انقدر راحته
    من خودم همیشه از دریافت این پیامکها حس خوبی دریافت میکردم و یادم میموند اون مغازه یا سایتی که خرید کردم
    حتما از پنل هاتون استفاده میکنم

  • سمیرا محمدی

    30 دی 1399، 16:47

    دفترچه تلفنمو که درج کردم سریع یه پیامک مناسبتم درج کردم چون تولد خودم نردیک بود یه جورایی میخواستم محک بزنم سامانه رو که خداروشکر ارسال با موفقیت انجام شد

  • Setare jolani

    22 دی 1399، 01:38

    سلام توضيحات مقاله عاااالى بود
    من از اين سيستم پيامك تولد استفاده ميكنم كه به نظرم يه امكان واقعا عاليه كه باعث ميشه به مشترى يه حس خاص بودن بده باعث ميشه كه مشترى حس كنه كه چقد براى ما اهميت داره و همين باعث به وجد اومدن يه تعداد زيادي مشترى راضي هستش كه عاليه.

  • جمشید عراقی

    21 دی 1399، 18:54

    سلام؛ من یه نرم افزار دارم برای مغازم و به نسبت مشتری های خوبی دارم و ازشون شماره تلفنشون و تاریخ تولدشون رو میگیرم آیا میتونم با وبسرویس شما ارسال پیامک تبریک تولد را داشته باشم یا این که باید از سامانه این ارسال پیامک‌ها رو انجام بدم.

    • نیلوفر اکبریان

      22 دی 1399، 10:03

      سلام دوست عزیز، با تیم پشتیبانی وب‌سرویس 02163404 تماس بگیرین تا درخواستتون رو انجام بدن

  • نیکو فرهنگ

    18 دی 1399، 00:32

    من کلا تصورم از پنل پیامکی این بود که حتما باید یک سری شماره داشته باشم بهشون ارسال پیامک بزنم همین! الان که پنلتون. خریدمو دارم استفاده میکنم و برای اطلاعات بیشتر دارم یک به یک مقالهاتونو مطالعه میکنم متوجه شدم چقدر یک پنل پیامکی میتونه پیشرفته باشه کلی ماژول پرکاربرد مثل همین که در همین مقاله راجبش توضیح دادید داشته باشه و واقعا هم کارامد هستند.
    مرسی از پنل خوبتون.

  • مینا لرستانی

    06 دی 1399، 20:56

    سلام بنده قصد خرید پنل پیامکی دارم و دقیقا بابت همین موارد هست حدودا ۲۰۰۰ مخاطب دارم تو فایل اکسل که برای ایام و مراسم های خاص یا تولد اینا میخوام بهشون پیامک ارسال کنم شما پیشنهاد میدید کدوم پنل رو خریداری کنم و روی کدوم پنل تبریک اینا می تونم ارسال کنم

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 12:18

      سلام دوست عزیز، پنل پایه و پنل اقتصادی برای شما مناسبه، با این حال میتونین از تیم پشتیبانی (02163404) هم کمک بگیرین

  • نگار بهروش

    26 آذر 1399، 23:15

    ویدیوی این مقالتون میشه کدومش؟ توی کانالتون ویدیوشو پیدا نمیکنم.
    https://www.aparat.com/melipayamak
    من پنل اقتصادی رو دارم. کدوم ماژولشه؟
    حتما باید تولد باشه یا میشه برای مناسبت های سال هم ازش استفاده کرد؟ مثلا برای شب یلدا یا بلک فرایدی

    • نیلوفر اکبریان

      27 آذر 1399، 10:10

      سلام دوست عزیز، در قسمت ابزار ویژه میتونین این ماژول رو پیدا کنین
      لینک ویدئو موردنظرتون هم اینجاست:
      https://www.aparat.com/v/T8Wto

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید