30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
جذب مشتری با تبلیغات هدفمند در سلماس

جذب مشتری با تبلیغات هدفمند در سلماس

0

رشد کسب‌وکار و افزایش مشتری یکی از اصول مهم بازاریابی است. پنل اس‌ ام اس سلماس یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات است که باعث جذب مشتریان هدف در همان منطقه و شهرهای اطراف هم می‌شود. البته هر تبلیغاتی ساز‌و کار مشخصی دارد، به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم پنل پیامکی را بیشتر معرفی کنیم. برای ثبت‌نام اولیه هم کد تخفیف زیرا را آماده کردیم.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم‌ افزار آنلاینی مثل حساب جیمیل است که شرط اول آن داشتن اینترنت است تا با نام کاربری و رمز عبوری اختصاصی بتوانید به محیط کاربری آن وارد شوید. پنل روی هر مرورگری قابل دسترسی است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ویدئو زیر مفصل پنل پیامکی و مزایای مختلفش را معرفی کردیم:

چرا ملی پیامک را برای تبلیغات پیامکی انتخاب کنم؟

با یک جستجوی ساده شما هم متوجه خواهید شد که شرکت‌های زیادی خدمات پنل اس ام اس سلماس را ارائه می‌کنند، اما داشتن پشتیبانی قوی و آنلاین برای رفع مشکلات ارسال پیامک، دسترسی به بزرگ‌ترین بانک شماره‌ی کشوری و در نهایت آموزش کامل اس ام اس مارکتینگ از مزایای ویژه‌ای است که ملی پیامک آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید با خیال راحت هر زمان که خواستید تبلیغات پیامکی بفرستید و اگر سوالی داشتید با پشتیبانی تیکتی و تلفنیبا ملی پیامک در تماس باشید.

هزینه پیامک‌هایم خیلی زیاد می‌شود؟

کسب‌وکارهای نوپا و افرادی که تازه شروع به کار کرده‌اند نیازمند تبلیغاتی هستند تا در کنار دیده شدن و برندسازی، افزایش فروش خوبی را هم تجربه کنند. پیشنهاد ما قطعاً استفاده از پنل اس‌ ام اس سلماس است تا با وجود تعرفه‌ مناسب امکان ارسال هدفمند به مخاطبان ویژه‌ خود را داشته باشید.

آموزش ارسال پیامک

چرا ملی پیامکپنل اس‌ ام اس سلماس محیط کاربری ساده‌ای دارد و کار شما را برای تبلیغات راحت کرده است. در عین حال ملی پیامک با فراهم کردن آموزش‌های صفر تا صد پنل پیام  کوتاه و ماژول‌های کاربردی آن در کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک نیاز شما را بر آورده کرده تا حتی بدون کوچکترین تسلط دانش فنی یا برنامه‌نویسی به راحتی تبلیغات پیامکی‌تان را ارسال کنید.

در ضمن با مینی دوره‌ی رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه بازاریابی پیامکی می‌توانید از محدودیت ۷۰ کاراکتر اس‌ ام اس به خوبی استفاده کنید. جذابترین متن‌ها را بنویسید تا مخاطبان بیشتری را جذب کسب‌وکارتان کنید.

فروشگاه‌های اینترنتی هم می‌توانند از پنل پیام کوتاه استفاده کنند؟

سوال بسیار خوبی است. قطعاً برای همه ما پیش آمده است که رمز ورود به یک سایتی را فراموش کردیم و با زدن دکمه‌ فراموشی، رمز جدید برای ورود برایمان ارسال می‌شود. این مورد کوچک‌ترین کاربرد وب‌سرویس پنل اس‌ ام اس سلماس است تا با فعالسازی آن از مزایای ویژه‌ مشتری‌مداری بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید پیامک‌های خوشامد گویی، ارسال رمز ورود مجدد، ارسال کد مرسوله، جشنواره تخفیفات، ارسال نظرسنجی و… با استفاده از افزونه‌ها برای اعضای سایت خود ارسال کنید.

بانک شماره‌های جامع پنل اس ام اس سلماس

فروشگاه‌های اینترنتی هم می‌توانند از پنل پیام کوتاه استفاده کنند؟اما رسیدیم به مهم‌ترین قسمت تبلیغات که پنل اس‌ ام اس سلماس است. بانک شماره‌های ملی پیامک که در دسته‌بندی‌های متنوعی برای نیاز هر کسب‌وکاری قرار گرفته‌ تا بتوانید تبلیغات پیامکی خود را دقیقاً به افرادی که بازار هدف شما هستند، برسانید.

با استفاده از بانک شماره‌های پنل اس‌ ام اس سلماس می‌توانید به ۲۴۱۱۰ شماره اعتباری و ۲۲۷۳۱ خطوط دائمی تبلیغات پیامکی ارسال کنید. ویژگی جذاب دیگری هم که در پنل پیامکی به تازگی به‌روزرسانی شده، بانک شماره براساس جنسیت است. اگر کسب‌وکارتان به صورتیست که باید مخاطبان هدف را از بین آقایان یا بانوان انتخاب کنید، پنل اس‌ ام اس سلماس کار شما را راحت کرده است. بدون نیاز به داشتن شماره‌ مشتری‌ از قبل به راحتی می‌توانید ارسال انبوه داشته باشید.

نگاهی به سلماس

سلماس یکی از شهرهای استان آذربایجان غربیست که به دلیل مرز زمینی با کشور ترکیه، بازارچه مرزی و موقعیت ویژۀ اقتصادی به یکی از قطب‌های اقتصادی غرب کشور تبدیل شده است.

پس بهتر است اگر در سلماس فعالیت اقتصادی یا فروشگاهی دارید، برای نتیجۀ بهتر و فروش مطلوب از ارسال پیامک تبلیغاتی و پنل سلماس استفاده کنید. به این ترتیب در کنار هزینۀ مقرون‌به‌صرفه، می‌توانید سرمایه و بودجه‌تان را به خوبی مدیریت کنید و اتلاف هزینه‌ای در تبلیغات نداشته باشید.

جمع‌بندی

بانک شماره‌های جامعهمانطور که گفتیم اجرای تبلیغات هدفمند برای رسیدن به فروش بالا یکی از شروط اصلی بازاریابی است. این قابلیت با پنل اس‌ ام اس سلماس شرکت ملی پیامک به سادگی صورت گرفته است.

فقط کافیست همین حالا از طریق فرم مشاوره در سایت ملی پیامک یا با تماس‌گیری شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ اقدام به خرید و فعالسازی پنل اس‌ ام اس خود نمایید. در ضمن نگران ساعت کاری تیم پشتیبانی هم نباشید! تیم پشتیبانی و فنی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام تعطیل و غیرکاری از ساعت ۹ صبح تا ۱7 عصر پاسخگوی شما کاربران هستند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید