30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
با تبلیغات انبوه پیامکی در رفسنجان از رقبا پیشی بگیرید!

با تبلیغات انبوه پیامکی در رفسنجان از رقبا پیشی بگیرید!

0

جذب مشتری و فروش بیشتر برای شما به عنوان صاحب کسب‌وکار چقدر اهمیت دارد؟ با پنل اس‌ ام اس رفسنجان می‌توانید در این شهر و حتی سطح استان کرمان به سادگی مشتریان خود را چند برابر کنید و در کنار آن از این راه سود بیشتری برای برندتان به دست آورید. اما چطور ؟!

در ادامه این مقاله راهکار جذب مشتریان جدید، تبلیغات اصولی، تعامل با مخاطب و چندین نکته مهم دیگر را از طریق پنل پیامکی معرفی خواهیم کرد. برای شروع ثبت‌نام می‌توانید از کد تخفیف سی درصدی زیر استفاده کنید.

دیگر جذب مشتری سخت نیست!

طبق آمار به دست آمده 98 درصد از پیامک‌ها در کمتر از 1 ساعت خوانده میشود. با دسترسی کامل به بانک شماره‌های استان کرمان فقط کافیه پیشنهاد جذاب خود را به همشهریانت ارسال کنی.
30% تخفیف
KRMN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس‌ ام اس چیست؟

برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نیازمند پنل اس‌ ام اس رفسنجان هستید. پنل اس‌ ام اس در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین و تحت وب است که بدون خرید هیچ سخت‌ افزار دیگر و فقط با داشتن اینترنت مانند حساب جیمیل یا اینترنت بانک‌ها می‌توانید پس از ورود به محیط کاربری آن، تبلیغات گسترده و انبوه پیامکی‌تان را شروع کنید.

در کنار این تبلیغات شما می‌توانید کلیه پیام‌های اطلاع‌رسانی کسب‌وکارتان را برای اعضای وب سایت یا اپلیکیشن ارسال کنید. به زبان ساده در این روش دیگر لازم نیست اخبار را به صورت تلفنی به گوش مشتریان و مخاطبان برسانید. در نتیجه کمتر مزاحم مشتریان شده و اطلاعات مهمی که هر کاربر به آن نیاز دارد را به سادگی ارسال می‌کنید. تمامی این قابلیت‌ها را در ویدئو زیر توضیح دادیم:

چرا ملی پیامک بهترین انتخاب تبلیغات پیامکی است؟

برای دریافت پنل اس ام اس رفسنجان باید شرکتی را انتخاب کنید که بانک‌ شماره به‌روز و جامعی برای تبلیغات پیامکی ارائه می‌دهد. به همین خاطر پیشنهاد من شرکت ملی‌ پیامک است که با بزرگترین بانک شماره کشوری در دسته‌بندی‌های مختلف این امکان را فراهم کرده تا در رفسنجان و اطرافش تبلیغات پیامکی داشته باشید.

در کنار این تبلیغات شما می‌توانید از کانال آپارات ملی‌پیامک آموزش‌های صفر تا صد و کاربردی پنل ارسال پیامک و ماژول‌های آن را مشاهده کنید. همچنین با مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه اس‌ ام اس مارکتینگ برنامه‌ریزی برای اجرای تبلیغات هوشمند را به‌سادگی فرا می‌گیرید. همچنین با پشتیبانی ملی پیامک که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر پاسخگوی شما هستند، دیگر نگران مشکلات و سوالات خود در ارسال تبلیغات پیامکی نباشید.

در کنار تمامی مزایای گفته شده می‌توانید با تعرفه مناسب از پنل اس‌ ام اس رفسنجان استفاده کرده و به تمامی مناطق که بازار هدف شما هستند، پیامک بفرستید. در واقع به کمک پنل اس ام اس مقرون به صرفه‌ترین روش تبلیغاتی را پیدا می‌کنید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس رفسنجان

همانطور که گفتیم پنل اس ام اس رفسنجان ملی پیامک با وجود بانک شماره‌های گسترده‌ای که دارد امکان اجرای تبلیغات هوشمند را برای کاربران فراهم کرده است.

برای دسترسی به بانک شماره همراه اول تنها کافیست پس از فعالسازی پنل اس‌ ام اس رفسنجان وارد محیط کاربری خود شوید. از منوی سبز رنگ گزینه ارسال و سپس گزینه منطقه هدفمند را انتخاب کنید. با انتخاب بانک شماره کشوری، استان کرمان، شهرستان رفسنجان به تمامی شماره‌هایی که در این منطقه یافت می‌شوند، برای ارسال پیامک تبلیغاتی دسترسی دارید. در این بانک شماره می‌توانید به 54133 شماره دائمی و 98724  خط اعتباری دسترسی دارید.
همچنین با داشتن این پنل می‌توانید به بانک شماره‌های جنسیت ملی پیامک هم تبلیغات دقیقی بفرستید. این بانک شماره (ویژۀ شماره‌های ایرانسل) به تازگی به‌روزرسانی شده، در نتیجه برای کسب‌وکارهایی که کالا یا خدماتی مختص خانم‌ها یا آقایان دارند، مناسب است.

نگاهی به رفسنجان زیبا

رفسنجان شهری در مرکز ایران و شمال غرب استان کرمان است که در فاصله ۱۱۵ کیلومتری کلانشهر کرمان واقع شده و ۱۶۱٬۹۰۹ نفر جمعیّت دارد. رفسنجان بزرگ‌ترین صادرکنندۀ پسته جهان است و به همین سبب بزرگ‌ترین جنگل مصنوعی جهان در این شهر واقع شده است.

تبلیغات در رفسنجان نقش مهمی در رشد کسب‌وکارها دارد. به همین دلیل پیشنهاد ما برای تبلیغات هدفمند و مطلوب در این شهرستان، ارسال پیامک تبلیغاتی است تا با کمترین هزینه، تبلیغات گسترده‌ای داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل اس‌ ام اس چیست؟تبلیغات رکن اساسی در مسیر بازاریابی، جذب مشتری و مشتری‌مداری است، اما باید کسب‌وکارها به این نکته دقت کنند که تبلیغاتشان را باید برای جامعه هدف ارائه دهند، یعنی مشتریان واقعی‌شان را پیدا کنند.

با پنل اس‌ ام اس رفسنجان شما می‌توانید تبلیغات گسترده و انبوه پیامکی را با هزینه‌ای خیلی کمتر از دیگر روش‌های تبلیغاتی انجام دهید و بازدهی سریعتری از روش‌های دیگری داشته باشید. اگر تا اینجای مقاله علاقمند استفاده از خدمات پنل پیامکی رفسنجان هستید، تنها کافی است وارد سایت ملی‌ پیامک شوید و فرم ثبت‌نام را پر کنید.

در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر دارید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ما صحبت کنید. هر سوالی هم که دارید، در انتهای متن، قسمت نظرات برایمان بنویسید تا فوراً پاسخ دهیم. در مسیر تبلیغات پیامکی روی حضور تیم ملی پیامک حساب ویژه باز کنید و پیشگام بازار رقابتی شهر باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید