30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنکای کامل شروع تبلیغات موثر در بروجن با پیامک

راهنکای کامل شروع تبلیغات موثر در بروجن با پیامک

0

دغدغه‌ امروزی کسب‌وکارهای ساکن در بروجن و دیگر شهرهای چهارمحال و بختیاری، تجربۀ فروش چند برابری و جذب مشتری است. پنل اس‌ ام اس بروجن به سادگی مسیر اجرای تبلیغات هدفمند و مقرون‌به‌صرفه را برایتان هوار کرده تا در کمترین زمان ممکن بیشترین نتیجه را بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با پنل در ادامه با ما همراه شوید و جهت ثبت‌نام اولیه، کد تخفیف سی درصدی زیر را داشته باشید.

امروز قراره فروشت رو 2برابر کنی!

با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید
30% تخفیف
BKHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل پیامکی در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین و تحت وب است که شما با داشتن اینترنت و رمز عبور اختصاصی می‌توانید از آن استفاده کنید، یعنی روی هر مرورگری وارد محیط کاربری پنل شوید، تبلیغات انبوه و هدفمند پیامکی‌تان را ارسال کنید و اگر خط اختصاصی دارید، پاسخ مخاطب را نیز دریافت کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل می‌توانید به هزینۀ مقرون‌به‌صرفه، سرعت بالا و هدفمندی آن در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی اشاره کرد. پس از ارسال تبلیغات می‌توانید از "قسمت گزارش" فایل اکسل گزارش را دانلود کنید. البته در ویدئو زیر بیشتر در این مورد صحبت کردیم :

مزایای پنل اس‌ ام اس ملی پیامک

برای شروع استفاده از پنل اس ام اس بروجن باید خاطر نشان کنم هزینۀ تبلیغات نقش مهمی در توسعه کسب‌وکارتان دارد. تعرفه مناسب ملی پیامک شرایطی را فراهم کرده تا در کمترین زمان، پربازده‌ترین تبلیغات خود را تجربه کنید.در ضمن ملی پیامک با طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری فرصت اجرای تبلیغات هدفمند و موثر با هر میزان بودجه را در اختیار کاربرانش قرار داده است.

در کنار تبلیغات انبوه و هدفمند، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی با وب سرویس ملی پیامک کار شما را آسان کرده است. به این ترتیب پیامک‌های غیر تبلیغاتی مثل کد ورود، فراموشی رمز، ارسال مرسوله و… را حتی می‌توانید برای لیست سیاه بفرستید.

در ضمن نگران کار کردن با پنل اس‌ ام اس بروجن  هم نباشید. کلیه‌ آموزش‌های ویدیویی به صورت صفر تا صد در کانال یوتیوب و آپارات ملی پیامک قرار گرفته است. در کنار این آموزش‌ها با مینی دوره‌ بازاریابی پیامکی می‌توانید جذاب‌ترین متون تبلیغاتی را در ۷۰ کاراکتر بنویسید تا مشتری به خرید از شما ترغیب شود.

بانک شماره‌ پنل اس ام اس بروجن

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟اگر شما هم به تازگی کسب‌وکارتان را راه اندازی کردید، یعنی نیازمند مشتری‌های جدید هستید بهتر است که سراغ بانک شماره‌های ملی پیامک بروید که در دسته‌بندی‌ها مختلف برای ارسال انبوه پیامک در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

پنل اس‌ ام اس بروجن در قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره کشوری، استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان بروجن، اولین بانک شماره را با ۲۳۹۱۳ شماره اعتباری و ۱۶۰۶۵ خط دائمی همراه اول برای ارسال انبوه در اختیارتان قرار خواهد داد. دومین بانک شماره هم شامل سیمکارت‌های ایرانسل می‌شود که قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را دارد. اگر مشتریان شما فقط زنان یا مردان هستند، از این بانک شماره برای ارسال پیامک به تفکیک جنسیت استفاده کنید تا بهترین تبلیغات خود را داشته باشید.

سومین بانک شماره هم برای ارسال پیامک انبوه به بانک اصناف و مشاغل بروجن استفاده می‌شود. اگر بیزینس شما به نحویست که با مشاغل خاصی در ارتباط است، ارسال پیامک به این بانک شماره مسیر اجرای تبلیغات هدفمند را برایتان آسان کرده است.

در آخر هم باید ماژول کدپستی و دکل bts ایرانسل را معرفی کنیم که قابلیت ارسال پیامک بر حسب منطقه را دارد. به این ترتیب با رنج کد پستی و آنتن دهی دکل bts می‌توانید برای شماره‌های همراه اول و ایرانسل بر حسب محل زندگی ارسال پیامک هدفمند داشته باشید.

نگاهی به بروجن زیبا

بُروجن، و دومین شهر بزرگ استان چهارمحال و بختیاری با ۵۷.۰۷۱ نفر جمعیت است. این شهر به دلیل نزدیکی به استان اصفهان از موقعیت تجاری خاص و متفاوتی برخوردار است و مشتریانی از هر دو انسان دارد.

با داشتن پنل اس‌ ام اس بروجن دغدغه تبلیغات گسترده را نداشته باشید، تنها کافیست از ماژول‌های مختلف برای ارسال پیامک استفاده کنید. باشگاه مشتریان اختصاصی و خبرنامه داشته باشید. تعامل بدون‌واسطه‌ای با مشتری شروع کنید و با یک کلیک پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید و هزاران مشتری را به سمت خود بکشانید.

سخن پایانی

پنل ارسال پیامک چیست؟

همانطور که گفتیم هدفمندی در تبلیغات، اصل اساسی موفقیت، افزایش فروش و مشتریان وفادار است. تیم ملی پیامک از طریق پنل اس ام اس بروجن شما را دقیقاً به هدفی که دارید، می‌رساند.

البته اگر هنوز برای شروع کار مطمئن نیستید و می‌خواهید تمام جوانب کار و هزینه‌ها را بسنجید، برای مشاوره و خرید پنل اس‌ ام اس بروجن می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید یا با پر کردن فرم ثبت‌نام در سایت ملی پیامک افدام به خرید کنید. پس از ارسال مدارک جهت احراز هویت در کمتر از ۳ ساعت پنل شما فعال می‌گردد و می‌توانید تبلیغات خود را ارسال نمایید.

در کنار تمامی مزایای ملی پیامک پشتیبانی دو شیفت تلفنی و تیکتی برای پاسخگویی به شما عزیزان دارد. همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیرکاری و تعطیلات از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید