30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک، شروع تبلیغات موثر و هدفمند در بیجار

ارسال پیامک، شروع تبلیغات موثر و هدفمند در بیجار

0

حتی اگر متخصص تبلیغات هم نیستید، به خوبی با موقعیت تجاری شهر خودتان یعنی بیجار آشنا هستید و می‌دانید که تبلیغ کردن در این شهر آن قدر هم آسان و بدون هزینه نیست ! به همین خاطر امروز می‌خواهم پنل اس ام اس بیجار را به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی و جذب مشتری معرفی کنم. سی درصد کد تخفیف زیر را هم برای کاربرانی آماده کردم که همین امروز می‌خواهند پنل پیامکی‌شان را فعال کنند.

هدیه ملی‌پیامک برای شروع تبلیغات طوفانی!

تنها کافیست با یک کلیک منطقه هدف خود را انتخاب کنید و پاسخ تبلیغات انبوه و پربازده خود را ببینید .
30% تخفیف
KORD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست ؟

پنل اس ام اس بیجار نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های ارسالی است، یعنی اگر بخواهید برای تبلیغات محصول و کسب‌وکارتان پیامک بفرستید، پنل را به سایت یا اپلیکیشن‌ وصل کنید، نظرسنجی و مسابقه پیامکی برگزار کنید یعنی پاسخ مخاطب را روی خطوط سامانه دریافت کنید به خدمات پنل اس ام اس بیجار نیاز دارید.

پنل پیامکی توسط شرکت‌های خدمات اس ام اس مارکتینگ به کاربران ارائه می‌شود و یکی از این شرکت‌ها مجموعه بزرگ و مشهور ملی پیامک است.

ملی پیامک، شرکت تبلیغات پیامکی

در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی و تبلیغاتی پنل اس ام اس بیجار احتمالاً متوجه شدید که پیشنهاد ما شرکت ملی پیامک است. این مجموعه بزرگ و خوشنام علاوه‌بر ده سال تجربه‌ی کاری در حوزۀ تبلیغات پیامکی امکانات زیر را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد:

  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران از طریق پاسخگویی تیکتی و تلفنی
  • ارائۀ کنسول ملی پیامک، خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل بیجار
  • قابلیت ارسال به بانک شماره اصناف و مشاغل سطح شهر و استان
  • امکان ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند به بانوان یا آقایان بر اساس نوع کسب‌وکارتان
  • آموزش کامل ارسال پیامک و ترفندهای فروش از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس بیجار

بانک شماره ملی پیامکبانک شماره پنل اس ام اس بیجار در چندین طبقه و دسته مختلف بانک شماره‌های به‌روز شهر را در اختیارتان قرار می‌دهد تا برای ارسال اس ام اس به تمام شهر دسترسی داشته باشید.

بانک شماره پنل اس ام اس بیجار با 8369 شماره اعتباری و 10217 سیمکارت دائمی انتخاب مناسب و اصولی کاربران برای ارسال پیامک انبوه است. علاوه‌بر این بانک شماره اصناف و مشاغل سطح شهر هم برای ارسال پیامک هدفمند توصیه می‌شود، در واقع اگر محصولی دارید که فقط برای برخی گروه‌های شغلی است، از این بانک شماره برای تبلیغات هدفمند و اصولی استفاده کنید. 

برای مشاغلی هم که مانند باشگاه ورزشی، مزون لباس یا سالن زیبایی فقط مشتریان زن یا مرد دارد، بانک شماره ایرانسل را آماده کردیم. این بانک شماره در سال 1400 به‌روزرسانی شده و پیامک تبلیغاتی شما را به تفکیک جنسیت به دست مشتری می‌رساند.

نگاهی به بیجار

بیجار یکی از شهرهای استان کردستان و از قدیمی‌ترین شهرهای غرب ایران است که ۱۴۲ با مرکز استان شهر سنندج و ۴۷۲ کیلومتر با تهران فاصله دارد.

بیجار ۵۶٫۸۷ نفر جمعیت دارد و هر کدام از آن‌ها می‌توانند مشتریان کسب‌وکار شما باشند، فقط باید حواستان باشد که متن جذاب و تاثیرگذاری بفرستید، در شروع کار از کد تخفیف غافل نباشید و حتما در ساعت مناسبی از روی اس ام اس بفرستید تا حس مزاحمت ایجاد نکند. برای آموزش بیشتر دربارۀ نوشتن متن پیامک و شرایط مناسب ارسال هم می‌توانید از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی، ویدئوهای آپارات و یوتیوب ملی پیامک استفاده کنید

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبعد از آشنایی با نحوۀ ارسال پیامک و دیگر مزایای پنل اس ام اس بیجار وقتش رسیده پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

برای دریافت پنل اختصاصی می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم فروش راهنمایی‌تان کنند. اگر تمام مدارکتان آماده باشد، پنل شما نهایتاً طی 4 ساعت فعال خواهد شد و بلافاصله می‌توانید تبلیغات پیامکی خودتان را شروع کنید. در ضمن علاوه‌بر خطوط هدیه ملی پیامک، از داخل پنل با سرشماره و ارقام موردنظرتان می‌توانید خط سفارش دهید که در صورت آزاد بودن هزینه‌اش محاسبه شده و در اختیارتان قرار می‌گیرد

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید