30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
5 سوالی که پیش از ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مشتریانتان باید از خود بپرسید؟

5 سوالی که پیش از ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مشتریانتان باید از خود بپرسید؟

3

5 سوالی که پیش از ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مشتریانتان باید از خود بپرسید؟

در کنار گسترش دادن فهرست اعضای خبرنامه پیامکی، کلیدی ترین مسئله، ارائه پیشنهاد ارزشمند به مشتریان است. برای این کار لازم است که شما مراحل زیر را به دقت طی نمایید.

مرحله اول: جمع آوری فهرستی از اعضای با صلاحیت برای هدفی مشخص.

مرحله دوم: ایجاد و ارسال پیشنهاداتی ارزشمند برای مشتریان و تهیه ی آماری درست از میزان موفقیت هر پیامک.

هر دوی این مراحل برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی پیامکی ضروری هستند. هیچ گاه بدون برنامه ریزی قبلی و به صورت بی هدف به مشتریان خود اس ام اس ارسال نکنید. هر کدام از کمپین های تبلیغات پیامکی خود را با تحقیق و بازاریابی صحیح پشتیبانی نمایید. انجام این کار نه تنها برای تجارت شما مفید است، بلکه میزان سود حاصل از سرمایه شما را افزایش می دهد.

اما بهتر است پیش از اینکه اولین پیشنهاد پیامکی خود را برای مشتریانتان ارسال کنید، 5 سوال زیر را از خود بپرسید.

چه نوع پیشنهادهایی را از طریق دیگر ابزارهای تبلیغاتی به مشتریان خود می دهم؟

اگر در حال حاضر از طریق یکی از حساب های شبکه اجتماعی خود به مشتریانتان 25% تخفیف ارائه می کنید، هیچ وقت این تخفیف را برای مشتریان پیامکی خود نفرستید. این کار قابلیتهای تخفیف ارائه شده توسط شما را اشباع می کند و همچنین اعضای خبرنامه پیامکی تان از شما عصبانی خواهند شد.

مشتریان من چگونه از این پیشنهادها استقبال می کنند؟

اگر شما به طور مداوم به مشتریان خود پیشنهادی مانند "یکی بخر، دو تا ببر" می دهید و در گذشته مشاهده کرده اید که میزان استقبال از این پیشنهاد بسیار ناچیز بوده است، دیگر این پیشنهاد را برای اعضای فهرست خبرنامه پیامکی خود نفرستید. تجربه نشان می دهد که از این نوع پیشنهادها استقبال نمی شود. پس یک اشتباه را دوبار تکرار نکنید.

تا چه زمانی باید پیشنهاد خود را در دسترس مشتریان قرار دهم؟

ما همیشه به کاربران خود پیشنهاد می دهیم که برای تمام پیشنهادات و تخفیفات خود مدت زمانی محدودی را در نظر بگیرند. لزومی ندارد برای چند هفته اجناس خود را با 50% تخفیف به حراج بگذارید. هنگامی مشتریان شما بدانند که دوره ایت تخفیفات محدود است، خرید خود را به تعویق می اندازند که در نهایت این امر منجر به استقبال ناچیزی از تجارت شما می شود.

آیا پیشنهادات من از نظر مشتریانم جذاب است؟

همیشه مشتریان خود و نیازهایشان را در اولویت خود قرار دهید. برخی از صاحبان کسب و کارهای کوچک بر اساس اجناس فروش نرفته خود به مشتریانشان تخفیف می دهند، مطمئنا این کار ایده ی بدی نیست، اما بهتر است بدانید که بهترین شیوه تبلیغ برای یک کسب و کار نیست. افراد مختلف به عضویت فهرست خبرنامه پیامکی شما در می آیند زیرا می خواهند تخفیف های اختصاصی و ارزشمند دریافت نمایند. پس آن چیزی را که می خواهند به آنها بدهید.

چگونه مشتریانم را ترغیب به اقدام برای خرید کنم؟

به خاطر بسپارید، در کنار پیشنهادهای واقعی، قرار دادن یک راه ارتباطی نیز بسیار مهم است. قرار ندادن یک راه ارتباطی با مشتریانتان می تواند میزان استقبال از تخفیف های شما را بسیار کم کند. فرض کنیم که شما پیامکی با مضمون زیر برای مشتریان خود ارسال می کنید.

با نشان دادن این پیامک به مسئولان فروشگاه ما، می توانید از 25% تخفیف بهره مند شوید.

عبارت " با نشان دادن این پیامک به مسئولان فروشگاه ما" راه ارتباطی مشتریان با شماست. از طریق این عبارت آنها خواهند فهمید که برای دریافت این تخفیف حتما باید به فروشگاه شما مراجعه کنند. نداشتن این چنین عبارتی در پیامک شما، باعث سردرگمی مشتریانتان می شود.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • ناهید

    17 تیر 1394، 11:32

    سلام ممنون خیلی سایت جالبی دارید موفق باشید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید