30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در منطقه آزاد تجاری چابهار را جدی بگیرید !

تبلیغات در منطقه آزاد تجاری چابهار را جدی بگیرید !

1

پنل اس ام اس چابهار مهم‌ترین ابزار تبلیغاتی هر کسب‌وکاریست که در این بندر مهم فعالیت دارد. با وجود موقعیت چابهار به عنوان منطقه آزاد تجاری، مجتمع‌های بزرگ و شرکت‌های مختلفی که در این شهر شعبه دارند، بازار رقابت بین برندها، فروشگاه‌ها، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات حسابی داغ است. به همین خاطر باید تبلیغات هدفمند در این بندر را برای رساندن پیام به دست مشتریان بازار هدف جدی بگیرید.
به همین بهانه در ادامه پنل اس ام اس چابهار را به عنوان مهم‌ترین ابزار تبلیغاتی معرفی کرده، سپس به مزایایی که پنل در اختیارتان قرار خواهد داد، اشاره می‌کنیم تا بر اساس برنامۀ مشخصی شروع به تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری کنید. در ضمن برای دریافت پنل هم یک تخفیف ویژه برایتان درنظر گرفتیم.

فقط یک قدم تا فروش چند برابری!

به سادگی به بانک شماره موبایل شهرها، اصناف و جنسیت استان سیستان و بلوچستان دسترسی داشته باشید و با ارسال پیشنهادات جذاب و افزایش مشتری، فروش خود را چند برابر کنید.
30% تخفیف
SIST
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

پنل اس ام اس چابهار نرم افزاری آنلاین برای مدیریت پیامک است، یعنی شامل مدیریت، دسته‌بندی و تحلیل تمام اس ام اس‌های ارسالی و دریافتی می‌شود.

 

سامانه به بانک شماره شهر دسترسی کاملی دارد و شرایط تبلیغات پیامکی را برای کاربران فراهم کرده است. ورود به محیط کاربری پنل فقط با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی است و روی موبایل، تبلت و سیستم ویندوز به راحتی قابل دسترسی است. برای استفاده از این مزایا و خدمات، توصیه من شرکت ملی پیامک به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه در حوزۀ خدمات پیامکی است. البته دلایل این انتخاب را هم خیلی خلاصه و دقیق برایتان آماده کردم.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنم؟

همانطور که گفتم برای دریافت پنل اس ام اس چابهار بهتر است از خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنید، اما چرا؟

  • هزینه مناسب و مقرن‌به‌صرفه برای بودجه‌های مختلف که امکان ارسال پیامک را برای هر کسب‌ کاری فراهم کرده است.
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت
  • پشتیبانی همه جانبه از کاربر به صورت تلفنی و ارسال تیکت از ساعت 8 صبح تا 9 شب
  • پشتیبانی روزهای تعطیل رسمی و آخر هفته از 9 صبح تا 5 عصر
  • آموزش کامل نحوۀ کار با پنل و ترفندهای فروش و جذب مشتری از طریق ویدئوهای آپارات ملی پیامک و مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • وب‌سرویس پیامکی برای اتصال سایت و پنل ویژۀ خدمات آنلاین و سایت‌های فروشگاهی
  • بانک شماره کامل اصناف و مشاغل شهر چابهار
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت (ویژه بانک شماره ایرانسل)

بانک شماره پنل اس ام اس چابهار

تبلیغات پیامکیاولین قابلیت پنل اس ام اس چابهار دسترسی به بانک شمارۀ جامع اپراتور همراه اول است. این بانک شماره شامل 55893 سیمکارت اعتباری و 12948 سیمکات دائمی می‌شود، به زبان ساده یعنی هر کدام از این مخاطب‌ها می‌تواند به مشتری واقعی شما تبدیل شود، فقط با این شرط که بتوانید پیامک جذابی بنویسید و توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.

با توجه به آماری که نشان می‌دهد 98% پیام‌های ارسالی خوانده می‌شود، از ارسال انبوه به سادگی رد نشوید و حتماً اخباری مانند افتتاحیه، جشنوارۀ فروش و ... را از این طریق برای تعداد زیادی از شهروندان ارسال کنید.

تبلیغات مبتنی بر محل زندگی واقعیت دارد؟

اگر قصد تبلیغات پیامکی در محله یا محله‌های خاصی را دارید، پنل اس ام اس در چابهار امکان ارسال تبلیغات منطقه‌ای را از طریق ابزار کدپستی برایتان فراهم کرده است. البته برای ارسال پیامک منطقه‌ای باید حتما 5 رقم اول کدپستی منطقه را بدانید تا بتوانید بر اساس این رنج کدپستی برایشان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. این قابلیت هم برای همراه اول و هم برای ایرانسل قابل استفاده است اما برای کاربرانی که صرفاً به دنبال تبلیغات محله‌ای برای بانک شماره ایرانسل هستند، یک قابلیت دیگر هم داریم.

کاربران پنل اس ام اس چابهار برای ارسال پیامک به محله‌های موردنظرشان می‌توانند از آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل استفاده کنند که البته شامل سه شرط اصلی زیر هم می‌شود:

  • حداقل ارسال 50 هزار پیامک
  • عدم ارسال پیامک بعد از 8 شب
  • لزوم تکمیل فرم مربوطه حداقل 72 ساعت قبل از ارسال

منطقه آزاد چابهار!

منطقه آزاد چابهار، جنوبی‌ترین شهر استان سیستان و بلوچستان با ۱۰۶٬۷۳۹ نفر جمعیّت است که به عنوان یکی از مناطق آزاد تجاری جنوب کشور هم شناخته می شود. نیازی به گفتن نیست که بسیاری از کسب‌وکارها در این شهر به طور جدی فعال هستند و گسترۀ ارائۀ کالا و خدماتشان شامل تمام کشور می‌شود. با این حساب اگر می‌خواهید در این بازار رقابتی پیشگام باشید، باید برنامه‌ریزی شده و دقیق وارد شوید و برنامۀ جذب مشتری دقیقی داشته باشید. در این مسیر بدون شک پنل  اس ام اس هر چیزی را که نیاز داشته باشید، مانند بانک شماره و ابزارهای مختلف ارسال پیامک را در اختیارتان قرار خواهد داد.

جمع‎‌بندی

نحوۀ دریافت پیامک از طریق اینترنتحالا که با پنل اس ام اس در چابهار آشنا شدید، وقت آن رسیده که برای تبلیغات کسب‌وکارتان به طور جدی وارد عمل شوید و همین امرز پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید. برای ثبت‌نام فوری پنل و دریافت خط هدیه می‌توانید در سایت اصلی ملی پیامک ثبت نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. بعد از راهنمایی تیم پشتیبانی و آماده کرده مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی جهت احراز هویت، نوبت پرداخت هزینه پنل است. در مرحلۀ بعدی و با تائید اپراتور، نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال شده و از همان لحطه می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید.

برای راهنمایی‌های بیشتر هم می‌توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید یا در انتهای متن، قسمت نظرات برایمان بنویسید نا فوراً به سوال‌های شما پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید