30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه تبلیغات هدفمندی در قدس داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات هدفمندی در قدس داشته باشیم؟

1

تبلیغات هدفمند و اصولی برای کسب‌وکارهای مختلف بر اساس نوع کالا و خدماتشان، راه و رسم متفاوتی دارد. به عنوان مثال شما اگر مزون دارید، نمی‌توانید با یک روش تبلیغاتی مختص فروشگاه آنلاین تبلیغات کنید.در این مطلب برای مشاغل فعال در شهر قدس ابزاری را معرفی می‌کنیم که هر بیزینسی می‌تواند از آن به راحتی استفاده کند. پنل اس‌ ام اس قدس در کوتاهترین زمان ممکن با تبلیغات پیامکی شما را به جذب هزاران مشتری می‌رسانید تا هم فروش بیشتری داشته باشید و هم با مشتریان تعامل خوبی برقرار کنید.

اما چطور؟ در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر دربارۀ مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی صحبت کنیم. کد تخفیف سی درصدی زیر هم مختص کسب‌وکارهاییست که می‌خواهند همین امروز تیلیغات پیامکی را شروع کنند.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

سامانه‌های ارسال پیام کوتاه که بستر ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است، در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین مانند اینترنت بانک محسوب می‌شود که در صورت دسترسی به اینترنت، از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی قابل استفاده است. از طریق پنل علاوه‌بر ارسال پیامک به مشتریان و مخاطب در سطح انبوه، می‌توانید با مشتری در ارتباط و تعامل باشید، باشگاه مشتریان اختصاصی‌تان را راه بیندازید و از قابلیت‌های بازاریابی پیامکی برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید. در ویدئو زیر مفصل در مورد پنل اس ام اس قدس صحبت کردیم.

چرا ملی‌پیامک بهترین سامانه تبلیغات پیامکی است؟

خب حالا برای دریافت پنل اس ام اس قدس در میان تمام شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی، باید سراغ کدام شرکت بروید؟ اول از همه یادتان باشد، برای داشتن پنل پیامکی باید سامانه‌ای را انتخاب کنید که خدماتی مانند تعرفه مناسب ارسال پیامک، پشتیبانی همه‌روزه و بانک شماره‌های به‌روزی داشته باشد.

ملی پیامک با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تبلیغات پیامکی و اس‌ ام اس مارکتینگ، امکان بازاریابی هوشمند را برای کاربران فراهم کرده است. ملی پیامک با طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری که قیمت‌های متفاوت و دسترسی‌های مختلفی دارند، بهترین شروع برای تبلیغات هدفمند با هر میزان بودجه است.

از طرف دیگر، تیم پشتیبانی ملی پیامک همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در دو شیفت کاری آماده پاسخگویی به شما هستند. هرگونه سوال یا مشکلی در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی داشته باشید، می‌توانید به صورت تبلفنی و ارسال تیکت با همکاران ما در ارتباط باشید تا به سرعت حل شود.

تبلیغات پیامکی هم مانند هر روش دیگری نیازمند آموزش است. در  کانال آپارات ملی‌پیامک کلیه آموزش‌ها به صورت ویدیویی قرار گرفته و شما می‌توانید کنترل و مدیریت تبلیغات خود را بدون اموزش قبلی به عهده بگیرید. همچنین با مینی دوره اس‌ ام اس مارکتینگ ملی پیامک شما تبدیل به یک متخصص حرفه‌ای می‌شوید تا در ۷۰ کاراکتر جذاب کسب‌وکار خود را معرفی کنید.

با اس‌ ام اس قدس نه تنها می‌توانید تبلیغات کسب‌وکار خود را با ماژول کدپستی و دکل ایرانسل bts برای هر محله و منطقه که دوست دارید، ارسال کنید بلکه با وب سرویس پیامکی کلیه پیامک‌های اطلاع‌رسانی و خدماتی را برای کاربران وب‌سایت خود به سادگی ارسال کنید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس

پنل اس ام اساز جمله مزایای مطرح پنل اس‌ ام اس قدس دسترسی به بانک شماره جامع ایرانسل و همراه اول است. پس از ورود به پنل اس‌ ام اس می‌توانید از قسمت منطقه هدفمند به 17797 شماره دائمی و 11574 سیمکارت اعتباری دسترسی داشته و تبلیغات اختصاصی خود را ارسال کنید.

دومین بانک شماره هم قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را دارد و شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود. به این ترتیب کاملاً دقیق می‌توانید تبلیغات هوشمند خود را فقط برای خانم‌ها یا آقایان ارسال کرده و از این مزیت نهایت استفاده را ببرید.

بانک شماره اصناف و مشاغل هم سومین انتخاب برای ارسال انبوه پیامک است. به این ترتیب می‌توانید برای گروه‌های شغلی که بیشتر با نوع کالا و خدماتتان در ارتباط هستند، پیامک هدفمند بفرستید.

نگاهی به قدس

شهر زیبای قدس که  مرکز شهرستان قدس در استان تهران است با قرار گرفتن در مسیر بزرگراه فتح، موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای خوب کوهپایه‌ای در این چند سال اخیر میزبان سکونت مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای کشور بوده‌است.

این شهر دارای معادن، مزارع، باغ‌ها، مجتمع‌های صنعتی متعدد است و ۳۰۹.۶۰۵ نفر جمعیت دارد با توجه به موقعیت عالی این شهر، اگر کسب‌وکاری در شهر قدس دارید، بهتر است همین امروز تبلیغات پیامکی مطمئن خود را شروع کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس قدسحالا که با پنل اس‌ ام اس قدس و مزایایی که در اختیارتان قرار خواهد داد، آشنا شدید وقت آن رسیده که پنل اختصاصی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید.

برای دریافت فوری پنل مدارکتان را به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی آماده کنید. اگر در سایت ثبت‌نام کنید، همکاران ما با شما تماس می‌گیرند تا با سفارش خط اختصاصی پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان در مورد ارسال اس ام اس تبلیغاتی دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید یا  با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید تا  در مورد دریافت پنل اس‌ ام اس قدس راهنمایی‌تان کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • نادر بهبهانی

    06 اسفند 1401، 07:15

    سلام وقتتون بخیر ممنون توضیحاتتون مختصر و خوب بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید