30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
بازاریابی پیامکی به وفادارسازی مشتریانتان کمک می کند

بازاریابی پیامکی به وفادارسازی مشتریانتان کمک می کند

3

برکسی پوشیده نیست که بازاریابی پیامکی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های ارتباطی برای تجارت ها و سازمان هاست. اما بازاریابی پیامکی ویژگی هایی فراتر از ارائۀ تخفیف به مشتریان دارد. بازاریابی پیامکی می تواند به شهرت نام و لوگوی تجاری شما کمک کند. بهتر است در اینجا کمی تامل کنید. شاید برخی از شما از بازاریابی و مشهورسازی یک برند، اطلاعات کافی را نداشته باشید که هیچ اشکالی ندارد. به چگونگی فهم نحوه کار شما توسط مشتریان یا شخص ثالث، برندینگ یا مشهور سازی برند می گویند. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک پیتزا فروشی هستید و کارکنانتان همیشه سفارشات مشتریان را جا به جا تحویل می دهند، احتمالا به عنوان فردی فراموشکار شناخته خواهید شد. این نوع بی نظمی ها در برخورد با مشتریان می تواند تاثیرات مخربی بر روی نام و لوگوی تجاری شما داشته باشد. حال، فرض کنیم شما با این نوع برچسب ها و عناوین مقابله می کنید. مثلا اگر آماده سازی پیتزای مشتریان بیشتر از 15 دقیقه طول بکشد، آنها پیتزای خود را به صورت رایگان دریافت می کنند. اگر شما بتوانید چنین نظمی را در محیط کاری خود فراهم کنید، مشتریانتان شما را به عنوان فردی خلاق و مطمئن خواهند شناخت. هر کاری که شما انجام می دهید بر روی نام و لوگوی تجاری تان تاثیر خواهد داشت.

اکنون که شما درک بهتری از برندینگ پیدا کردید، برایتان نحوه تاثیر گذاری پیامک در برندینگ را برایتان توضیح می دهیم.

ارائه پیشنهادات اختصاصی به اعضای خبرنامه پیامکی تان می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر تجارت شما داشته باشد. این کار می تواند مشتریانتان را نسبت به محصولاتتان وفادار کند.

فرض کنیم شما هر هفته، در روز چهارشنبه برای مشتریانتان پیشنهاد اختصاصی ارسال می کنید. پس از مدت کوتاهی مشتریان شما، به طور طبیعی، از این اتفاق در روزهای 4شنبه آگاه می شوند. اجرای این طرح میزان وفاداری مشتریانتان را به تدریج افزایش می دهد.

از بازاریابی پیامکی برای تبلیغ دیگر ابزارهای اطلاع رسانی خود استفاده نمایید. برای مثال، اعضای خبرنامه پیامکی خود را دعوت کنید تا به خبرنامه ایمیلی شما بپیوندند یا صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند. در طولانی مدت، این روش ها میزان وفاداری مشتریانتان نسبت به برند شما را افزایش می دهد و شما می توانید از طریق چند ابزار با مشتریان خود در ارتباط باشید.

با همۀ تحولات به وجود آمده در بازاریابی، قوانین و استانداردهایی وجود دارد که برای رسیدن به موفقیت باید آنها را رعایت کنید. هنگامی که شما اولین کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی می کنید، حتما از سامانه پیامک نیز در تبلیغات خود استفاده کنید. این کار شانس موفقیت کمپین شما را چند برابر می کنید. تنها چند نکته دیگر را به خاطر بسپارید، قبل از 9 صبح و پس از 9 شب پیامک انبوه ارسال نکنید. به حریم شخصی افراد تجاوز نکنید و همیشه تعداد مشخصی اس ام اس در هر ماه برای افراد استفاده نمایید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمد

    04 مرداد 1394، 10:37

    خواهش میکنم راه حل غیر فعال کردن سرویس همراه بانک،بانک ملت را ارايه کنید….با تشکر

    • پشتیبانی

      27 تیر 1395، 11:03

      سلام. جهت فعال یا غیر فعال سازی سرویس های پیامک تبلیغاتی کد#۸۰۰* را شماره گیری نمایید.
      ممنون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید