30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک تبریک روز دختر

ارسال پیامک تبریک روز دختر

2

برخلاف بسیاری از تعطیلات دیگر، روز دختر در بسیاری از کشورهای جهان در تاریخ های مختلف جشن گرفته می شود. از آنجایی که تاریخ مرتباً تغییر می‌کند، روز دختر جشنی است که اغلب می‌تواند در ما رخنه کند و پس از آن متوجه می‌شویم که دیوانه‌وار برای گرفتن هدایای لحظه آخری عجله داریم. یکی از راه‌هایی که کسب‌وکارها می‌توانند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، استفاده از بازاریابی پیامکی برای تعامل با مشتریان به بهانه ارسال پیامک تبریک روز دختر و افزایش فروش بالقوه است.

شایان ذکر است که روز دختر می تواند زمان حساسی برای برخی از مشتریان باشد. در نتیجه، آنها ممکن است تمایلی به دریافت محتوای مرتبط با بازاریابی در ساخت رویداد نداشته باشند.

بنابراین، ممکن است بخواهید یک پیام متنی اولیه برای مشترکین خود ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که در هفته های آینده متن های مرتبط با روز دختررا ارسال خواهید کرد. هرکسی که انصراف دهد از لیست شما حذف می شود و این پیام ها را نمی بیند.

کمپین های متنی مختلفی وجود دارد که می توانید طی چند هفته آینده برای مشتریان خود ارسال کنید.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

ارسال پیامک تبریک روز دختر برای یادآوری

ساده ترین راه برای تعامل با مشتریان و ارسال پیامک تبریک روز دختر این است که به سادگی یک یادآوری متنی برای آنها ارسال کنید که بیان می کند روز نزدیک است.

مزیت این کار این است که خدمات عالی به مشتریان را نشان می دهد و به مشتریان خود تأکید می کند که به آنها فکر می کنید. علاوه بر این، می تواند منجر به تبدیل شود، به خصوص اگر یادآور متنی برای مشتریان مرد ارسال شود.

مطالعات اخیر نشان می دهد که مردان به احتمال زیاد خریدهای روز دختررا به صورت ناگهانی انجام می دهند، به این معنی که یادآوری متنی شما می تواند گیرنده را وادار به خرید از وب سایت شما کند.

حتماً یک تماس برای اقدام اضافه کنید، مانند پیوندی به وب سایت خود یا پیوستی که شامل هدایای روز دختراست.

همچنین لازم به ذکر است که خریداران زن در روز دختربیشتر از مردان هدایایی خریداری می کنند.

تقریباً 67 درصد از زنان هدایایی می خرند، در حالی که این رقم در مردان 57 درصد است. بنابراین، این یافته‌ها نشان می‌دهد که کمپین‌های پیامکی شما باید مشتریانی از همه گروه‌های جمعیتی را هدف قرار دهند.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید یک کمپین متنی عمومی را برای مشتریان خود ارسال کنید. اگر محصولاتی دارید که فکر می‌کنید خانم‌ها تمایل بیشتری به خرید آن‌ها دارند، می‌توانید فقط برای مشتریان زن خود پیامک ارسال کنید، در حالی که یک کمپین متنی جداگانه برای محصولاتی که فکر می‌کنید احتمال خرید آن توسط آقایان بیشتر است ارسال کنید.

محصولات مناسب را در پیامک تبریک روز دختر به نمایش بگذارید

سال گذشته، مصرف کنندگان بریتانیایی حدود 1.6 میلیارد پوند برای هدایای روز دختر هزینه کردند.

با توجه به روندهای اخیر، این احتمال وجود دارد که هزینه در سال‌های آتی حتی بیشتر شود. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از بازاریابی متنی برای به دست آوردن سهمی از فروش مصرف‌کننده استفاده کنید، نمایش محصولات مرتبط با روز دختر است که برای آن مناسبت می‌دانید.

ارسال پیامک تبریک روز دختر به مشتریان خود که شامل محصولات مرتبط با روز دختر باشد به جای ارائه لینک به صفحه اصلی وب سایت خود، می تواند بسیار موفق باشد.

پیشنهادهای فروش را برجسته کنید.

روش دیگری که در آن می توانید از بازاریابی پیامکی برای پیامک تبریک روز دختر استفاده کنید این است که مشتریان خود را از فروش یا تخفیف های تبلیغاتی که برای روز دختر دارید مطلع کنید.

جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتیحتما بخوانید: جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی

شما می توانید این کار را با ارائه کد تخفیف به مشتریان و یا هدایت آنها به صفحه فروش وب سایت خود انجام دهید. مزیت بازاریابی متنی این است که تضمین می کند که مشتریان شما از پیشنهادات شما بدون نیاز به بازدید از وب سایت یا خرید شما مطلع می شوند.

علاوه بر این، کمپین های متنی معمولاً نتایج بهتری دریافت می کنند. بررسی کوپن موبایل CodeBroker 2018 نشان داد که بازاریابی پیامکی منجر به افزایش تعداد خرید و افزایش فوریت مشتری می شود.

این گزارش حاکی از آن است که 25 درصد از مردم کوپن های تلفن همراه را در عرض سه روز و 60 درصد از مردم ظرف یک هفته از کوپن های تلفن همراه استفاده می کنند.

ارسال رایگان به مناسبت روز دختر

یک راه عالی برای تشویق مشتریان به خرید محصولات شما، تمرکز بر تحویل است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، ارسال پیامک به مشتریان است تا به آنها اطلاع دهید که در صورت سفارش قبل از زمان مشخص، تحویل رایگان دریافت خواهند کرد. این اغلب منجر به افزایش فروش می‌شود و یافته‌های اخیر نشان می‌دهد که 88 درصد از مصرف‌کنندگان در صورت وعده تحویل رایگان، احتمالاً از یک سایت آنلاین خرید می‌کنند. بنابراین، به این معنی که افزایش فروش که به دست می آورید احتمالاً بیشتر از درآمد از دست رفته ناشی از تحویل رایگان خواهد بود.

ارسال پیامک تبریک روز دختر به همراه شمارش معکوس

در ادامه موضوع تحویل، می توانید با استفاده از بازاریابی متنی به مشتریان خود اطلاع دهید که باید قبل از زمان مشخصی اقدام به خرید کنند تا هدایای روز دختر خود را به موقع دریافت کنند. مشتریانی که هنوز هدیه‌ای را خریداری نکرده‌اند، احتمالاً پیام شما را دریافت می‌کنند و سپس احساس فوریت می‌کنند که باید سریع چیزی بخرند. با توجه به اینکه زمان تحویل بر 87% خریداران آنلاین در تصمیمات خرید تأثیر می گذارد، مطمئناً این فرصت عالی برای شماست تا از آن سرمایه گذاری کنید.

نمونه پیامک های تبریک روز دختر

در زیر به برخی نمونه متن‌های زیبا که صرفا جهت تبریک روز دختر استفاده ‌می‌شود اشاره شده است.

خداوند لبخند زد و دختر افریده شد. لبخند خدا روزت مبارک

دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشقی بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک

تمام عروسک‌هاي‌ دنیا تا همیشه یتیم می‌ماندند اگر خدا دختر را نمی‌‌آفرید

من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه ی گل‌هاي‌ عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم
روز دختر مبارک

خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد
لبخند خدا روزت مبارک
روز دخترای گل مبارک

سبزترین بهار من آن زمان است که گلخنده‌های معصومانه تو در خانه دلم شکوفا می‌شوند، دخترم روزت مبارک.

می گویند: اگر خدا برای خانواده‌ای رحمت بخواهد به آن ها دختر عنایت میکند. رحمت خانه‌ام! روزت مبارک

میشه اسم پاکتو رو دل خدا نوشت
میشه با تو پر کشید توی راه سرنوشت
میشه با عطر تنت تا خود خدا رسید
میشه چشم نازتو رو تن گلها کشید
روز دختر مبارک

با تو بودن زندگی را برایم ستودنی می‌ کند
به همین خاطر ستایشت می‌کنم، دخترم !
روزت مبارک

دختران امروز، مادران آینده، بال های پرواز فرزندانشان به سوی کمال و سعادت خواهند بود.

دختران، نغمه شورانگیز آفرینشند و جهان، مهربانی اش را از نگاه روشن آنان وام می‌گیرد. روز دختر مبارک.

نمونه پیامک تبلیغاتی تبریک روز دختر

اما اگر کسب‌وکاری دارید و میخواهید در کنار ارسال پیامک تبریک روز دختر پیشنهاد جذابی به مشترکین و مخاطبین خود ارائه کنید، می‌توانید از الگوهای زیر استفاده کنید:

4 نکته ای که برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک به شما کمک می کنندحتما بخوانید: 4 نکته ای که برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک به شما کمک می کنند

"روز دختر مبارک"
20% تخفیف با کد princess
تا آخر امشب
خرید:
b2n.ir/w57541

هدیه ای به لطافت گلبرگ های گل پیشکش به زیباترین فرشته های زندگی. پیشاپیش روز دختر مبارک
https://www.golsetan.com/day-of-girl/

محصولات «لافارر» با بیشترین تخفیف!!
ویژۀ جشنواره روز دختر فروشگاه «خانومی»
همین الان خریدت رو تکمیل کن:
http://yelloadwise.ir/1cY0MMs

سخن پایانی

این روزهایی که داریم به روز دختر می‌رسیم زمان تخفیف و تب و تاب جذب مشتری زیاد شده است و شما هم به عنوان صاحبین کسب و کار این زمان را از دست ندهید. با ارسال پیامک تبریک روز دختر می‌توانید برند خود را برای مشتری یادآوری کرده و اگر کمی هوشمندانه عمل کنید فروش کسب‌وکار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

اگر هم نگران یادگیری پنل و نحوه ارسال پیامک تبریک روز دختر هستید، باید بگوییم خیلی ساده از طریق کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک،به آموزش های صفرتا صد پنل و ماژول ها راهنمای عالی شما در روند تبلیغات است.

برای مشاوره و پشتیبانی می توانید روی ملی پیامک حساب کنید،

تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه به صورت دو شیفت از ساعت 8 صبح تا 10 شب و در ایام غیر کاری و تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 شب آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.

فقط کافیه از سایت ملی پیامک درخواست مشاوره را انتخاب نمایید یا با شماره تلفن 02163404 با تیم پشتیبانی ملی پیامک ارتباط بگیرید تا در کمترین زمان پنل اختصاصی شما فعال شود.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • قاسم پارسا

    26 مرداد 1402، 23:35

    مرسی از وبلاگ خوبتون میشه برای روز دانش آموز هم نمونه پیامک بذارین

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید