30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها

لیست تیکت‌ها

76لیست تیکت های کاربر:

با انتخاب این گزینه درخواست(تیکت) هایی که کاربر برای نماینده ارسال نموده است را می توانید برحسب وضعیت درخواستی،جستجو ومشاهده نمایید. بصورت پیشفرض تیکت های منتظر پاسخ در صورت وجود، نمایش داده خواهند شد.
با انتخاب ارسال تیکت به مدیریت، صفحه جدیدی در مرور گر باز شده که مربوط به ارسال تیکت توسط شما برای کارشناسان بخش پشتیبانی در خصوص مطرح نمودن سوال کاربرتان می باشد.

نمایش زیرکاربران:
با انتخاب این گزینه می توانید کلیه زیر کاربران آن کاربر را مشاهده نمایید‬‬‬‬‬.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

پیام ها(لیست پیام های کاربر):
با انتخاب این گزینه می توانید تنها برای کاربر موردنظر خود (مطابق توضیحات داده شده در بخش پیام های پنل مدیریت) پیام موردنظر را در قسمتهای مختلف پنل کاربر درج نمائید. توجه داشته باشید که از این قسمت می توانید فقط برای همان کاربر، پیغام خود را درج کنید، در حالیکه پیغام هایی که ازقسمت پیام های پنل مدیریت درج می شوند، به صورت کلی بوده و برای همه مخاطبان نمایش داده خواهد شد.

لوگوها:
در این بخش، در صورتی که کاربر مورد نظر شما دامنه ای را در داخل سامانه ثبت کرده باشد، می توانید دامنه ایشان را ملاحظه نمایید.

ورود به پنل کاربر:
با انتخاب این گزینه می توانیدوارد پنل کاربر شوید. در این حالت می توانید مشکلات کاربران را مشاهده و بررسی نمائید.لازم بذکر است برای رعایت مسائل امنیتی، زمانی که وارد پنل کاربر می شوید در هنگام بازگشت به پنل مدیریت خود، سامانه مجدداً از شما در خواست کلمه و رمز عبور خواهد کرد.

بارگزاری و مشاهده مدارک کاربر:
با انتخاب این گزینه می توانید مدارک کاربران خود را مشاهده، تایید و یا عدم تایید نمایید.

تماس های کاربر:
در این بخش شما می توانید پس از هر تماس تلفنی با کاربر، خلاصه مکالمه خود را ثبت نموده تا همکاران یا خود شما از موارد ذکر شده در تماس های قبلی مطلع شوید.
با کلیک روی جستجو و استفاده از فیلدهای موجود می توان بین تماس ها جستجو انجام داد.
77
چک کردن رمز:
در صورتی که یکی از کاربران شما رمز عبور خود را فراموش کند و یا از صحت آن اطمینان نداشته باشد، دراین بخش می توانید اعتبار رمز اعلام شده از سوی ایشان را بررسی نمایید.
78
آیپی های مجاز:
در این بخش شما می توانید آیپی ها و نیز ساعات مجاز به ورود به پنل را که کاربر در قسمت تنظیمات پنل کاربری خود ثبت کرده است،ملاحظه نمایید و در صورت لزوم به درخواست ایشان آنها را تغییر دهید.
79
کلمات فیلتر شده:
در این بخش شما می توانید پیامکی که کاربر ارسال کرده و فیلتر شده است را ملاحظه نمایید.

ویرایش مشخصات کاربر:
با انتخاب این گزینه می توانید مشخصات کاربر خود را ویرایش نمایید.

سطح تعرفه خطوط: در ارتباط با این امر در بخش تعرفه خطوط توضیحات کامل ارائه داده خواهد شد.
در حالت پیش فرض کلیه کاربران تک ستاره و نمایندگان دو ستاره می باشند و تا زمانی که شما دسترسی ایجاد نمایندگی نداشته باشید، این بخش برای شما در حالت تک ستاره باقی می ماند و امکان ویرایش در این بخش را ندارید.
تاریخ انقضا: در صورتی که پنل کاربر شما از نوع نمایندگی باشد شما امکان تغییر تاریخ انقضا ایشان را ندارید.
دسترسی های پیشفرض بسته به صورت خودکار مجددا تنظیم شود:در صورت تغییر محصول کاربر باید این گزینه را علامتدار نمایید.همچنین در صورتی که دسترسی های کاربر را قبلا تغییر داده و تمایل داشته باشید به حالت پیشفرض بازگردد، می توانید این گزینه را تیک زده و روی ثبت تغییرات، کلیک نمایید.

حذف کاربر:
در حالت کلی شما امکان حذف کاربر را ندارید. با در نظر گرفتن این امر که کاربر شما اعتبار و خط اختصاصی نداشته باشد می توانید از طریق تیکت، نام کاربری کاربر را اعلام نمایید تا کاربر توسط کارشناسان پشتیبانی برای شما حذف گردد.

همکاران:‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
قسمت همکار به شما این امکان را میدهد تا نسبت به تعریف همکار اقدام نموده و بخشی از کارهای مدیریتی خود را به ایشان واگذار نمایید. بهعنوان مثال میتوانیدیک همکار برای پاسخگویی به تیکت ها و همکار دیگری برای مسائل مالی ایجاد کرده و دسترسی هایلازم را به آنها بدهید.‬
رعایت نکات زیر ضروری است:‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

  • تمامی اعمالی که همکار در پنل انجام میدهد به نام شما ثبت میگردد و مسئولیت آن با شما خواهد بود، بنابراین در ارائه دسترسی، دقت لازم را به عمل آورید.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
  • همکار میتواند به تمامی بخش های پنل مدیریتی شما در صورتی که مجوز لازم را داشته باشد، دسترسی داشته باشد.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
    تمامی تراکنش های مالی که همکار انجام میدهد از پنل شما کسر میگردد.‬‬
  • همکار امکان سفارش خط ندارد و یا به عبارتی خط سفارش داده شده از جانب همکار، ثبت نخواهد شد.

با کلیک روی "درج همکار جدید" مانند درج کاربران اطلاعات را با دقت وارد نمایید.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
برای مدیریت همکار خود مانند کاربر، از راهنمای نشانه های توضیح داده شده می توانید استفاده نمایید.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید

مشاوره تلفنی رایگان
مشاوره رایگان تلفنی