30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل تبلیغات و بازاریابی هدفمند در شهر زرند

راهنمای کامل تبلیغات و بازاریابی هدفمند در شهر زرند

0

جذب مشتری با تکنیک‌های تبلیغاتی به‌روز و کاربردی یکی از اصول بازاریابی مدرن امروزی است. شما می‌توانید با پنل اس‌ ام اس زرند در این شهرستان و شهرهای اطرافش، خیلی سریع و ساده بیشترین جذب مشتری را داشته باشید و به نتیجۀ موردنظرتان برسید. اما چطور؟

در ادامه این مقاله بیشتر با نحوه کارکرد این ابزار مقرون‌به‌صرفه تبلیغاتی آشنا می‌شویم. تا اینجا کد تخفیف سی درصدی زیر را برای ثبت‌نام اولیه داشته باشید.

دیگر جذب مشتری سخت نیست!

طبق آمار به دست آمده 98 درصد از پیامک‌ها در کمتر از 1 ساعت خوانده میشود. با دسترسی کامل به بانک شماره‌های استان کرمان فقط کافیه پیشنهاد جذاب خود را به همشهریانت ارسال کنی.
30% تخفیف
KRMN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی در واقع یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب است که با داشتن اینترنت امکان ورود به محیط کاربری پنل را دارید. حالا می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی کسب‌وکارتان را برای مشتریان و دیگر مخاطبان ارسال کنید. با استفاده از بانک شماره‌های موجود در ملی پیامک این امکان برای کسب‌وکارهای نوپا و افرادی که تمایل دارند مشتریان جدیدی جذب کنند، فراهم شده است.

البته پنل قابلیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه مقاله مفصلاً با آن‌ها آشنا می‌شویم.

ملی پیامک بهترین انتخاب برای تبلیغات هدفمند

برای دریافت پنل اس ام اس زرند باید جستجو کاملی دربارۀ یافتن بهترین شرکتی داشته باشید که این خدمات را ارائه می‌دهند. پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است و در ادامه می‌خواهم به مهم‌ترین مزایای این شرکت اشاره کنم.

داشتن بانک شماره‌های گسترده یک مزیت بزرگ برای سامانه ملی پیامک محسوب می‌شود. این سامانه با داشتن بزرگترین بانک شماره کشوری در طبقه‌بندی‌های مختلف امکان اجرای تبلیغات هوشمند و هدفمند را به شما ارائه می‌دهد.

با وب سرویس ملی پیامک امکان اطلاع‌رسانی پیامک‌های شما به سادگی صورت می‌گیرد. برای اطلاع‌رسانی‌هایی مانند فراموشی رمز عبور، مراحل خرید، ارسال کد مرسوله، کد تایید و ... می‌توانید به سادگی برای لیست سیاه هم پیامک ارسال کنید.

در کنار این موارد، آموزش‌های صفر تا صد ویدیویی در یوتیوب و کانال آپارات ملی پیامک برای آموزش و اطلاعات بیشتر کاربران قرار گرفته است. با مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه اس‌ ام اس مارکتینگ، دربارۀ سازوکار اجرای تبلیغات پیامکی و کپی رایتینگ اطلاعات بیشتری خواهید داشت.

با تمام مزایای پنل اس‌ ام اس زرند، تعرفه‌ مناسب ارسال پیامک، امکان یک تبلیغات گسترده و انبوه را دارید. در صورتی هم که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید از پشتیبانی همه روزه ملی پیامک جهت رفع مشکلات پیامکی و سوالات خود استفاده کنید. تیم ملی پیامک همه روزه در دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری و تعطیل از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلفن و سیستم تیکتینگ است.

بانک شماره‌ جامع پنل اس ام اس زرند

ارسال پیامک با پنل اس ام اسهمانطور که گفتیم تبلیغات پیامکی با وجود بانک شماره‌های ملی پیامک دغدغه تبلیغات هدفمند را برطرف می‌کند. در پنل اس‌ ام اس زرند شما می‌توانید دقیقاً به اهالی این منطقه تبلیغات خود را ارسال کنید تا همان افراد به مشتریان وفادار و همیشگی شما تبدیل شوند. در قسمت منطقه هدفمند پنل زرند به 19566شماره دائمی و 19266شماره خط اعتباری برای تبلیغات پیامکی دسترسی دارید.

بانک شماره ایرانسل هم برای ارسال پیامک به تفکیک جنیسیت در اختیاری مشاغلی قرار می‌گیرد که می‌خواهند تبلیغاتشان را فقط برای زنان یا مردان بفرستند. اگر در حوزه تخصصی مانند سالن زیبایی یا سالن ورزشی فعال هستید، برای رساندن پیامتان به دست مشتریان واقعی به بانم شماره ایرانسل نیاز خواهید داشت. با وجود این بانک‌ شماره هم دیگر به روش‌های قدیمی تبلیغاتی نیازی ندارید.

نگاهی به شهر زیبای زرند

زرند یکی از شهرهای استان کرمان در جنوب شرق ایران است که جمعیت آن ۶۰٬۳۷۰ نفر است. تبلیغات در این شهر نقش مهمی در افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر و بیشتر دارد، پس بهترین روش تبلیغاتی برای شما استفاده از پنل اس ام اس زرند است تا با یک اس ام اس هم مشتریان بیشتری جلب کرده و هم اعتمادشان را به دست بیاورید. با این روش می‌توانید با کمترین هزینه، گسترده ترین تبلیغات خود را در سطح شهر، استان و حتی کشور داشته باشید.

جمع‌بندی

ارسال پیامک با اینترنتشما باید در ابتدای کار برای انتخاب بهترین روش تبلیغاتی مشتریان جامعه هدف را بر اساس نوع کسب‌وکارتان انتخاب کنید، سپس با توجه به بودجه تبلیغاتی شروه به جذب مشتری کنید.

پنل اس ام اس زرند به دلیل هزینه مقرون‌به‌صرفه بهترین گزینه برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند یک تبلیغات هدفمند و پر بازده داشته باشد.

اگر تا اینجای مقاله برای یافتن بهترین روش بازاریابی و اجرای تبلیغات موثر همراهمان بودید، وقتش رسیده که به پیشنهاد ما یعنی استفاده از پنل ارسال پیامک عمل کنید.

برای مشاوره می‌توانید در انتهای متن سوالتان را برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید. اگر هم مدارکتان به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی آماده است، در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا ظرف سه الی چهار ساعت یعنی فقط در یک روز کاری بتوانید پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

در مسیر تبلیغات پیامکی هدفمند، تیم پشتیبانی ملی پیامک با پشتیبانی همه جانبه و آموزش‌های دقیق در کنار شماست و وقتش رسیده که بدون نگرانی فقط روی دکمه شروع کلیک کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید