30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
فرصتی برای تبلیغات موثر در زابل با ارسال پیامک

فرصتی برای تبلیغات موثر در زابل با ارسال پیامک

1

در این مقاله می‌خواهم پنل اس ام اس زابل را به عنوان یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در منطقه به شما معرفی کنم که دسترسی کامل به شماره‌های شهر دارد و زیرشاخه‌هایی مانند بانک شماره مشاغل زابل و محله‌های مختلف را ارائه می‌دهد، در نتیجه فرصتی طلایی برای کسب‌وکار شماست.

خب حالا چند سوال مهم که احتمالاً برایتان پیش آمده است! پنل چیست و برای دریافت آن باید سراغ کدام شرکت رفت؟ استفاده از پنل چه مزایایی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد و برای آن باید چقدر هزینه کرد؟ در ادامه با من همراه باشید تا به سوالات مهم شما پاسخ دهیم.

فقط یک قدم تا فروش چند برابری!

به سادگی به بانک شماره موبایل شهرها، اصناف و جنسیت استان سیستان و بلوچستان دسترسی داشته باشید و با ارسال پیشنهادات جذاب و افزایش مشتری، فروش خود را چند برابر کنید.
30% تخفیف
SIST
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟!

سامانه ارسال پیامک نرم افزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک انبوه، دریافت پاسخ مخاطب و مدیریت پیام‌هاست.

 

پنل اس ام اس زابل محیط کاربری ساده‌ای به زبان فارسی دارد و کار کردن با آن نیازی به دانش فنی و تخصص خاصی ندارد. کاربر بعد از سفارش خط، ارائه مدارک به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی و در نهایت پرداخت هزینه پنل نام کاربری و رمز عبورش را دریافت کرده و از همان لحظه می‌تواند تبلیغات پیامکی‌اش را شروع کند.

اما کاربران در همین ابتدای کار، پنل پیامکی‌شان را ار کدام شرکت باید انتخاب کنند؟

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس زابل

ملی پیامک یکی از شرکت‌های باسابقه در حوزۀ ارائۀ پنل‌های اس ام اسی در ایران است که در صورت کامل بودن مدارک در مدت 3 تا 4 ساعت پنل و خط کاربران را برایشان فعال کرده و تعدادی پیامک رایگان هم هدیه می‌دهد. اما یک سوال مهم، استفاده از خدمات ملی پیامک چه مزایایی برای کاربر دارد؟

برای اینکه شما را در این مسیر تحقیق دربارۀ انتخاب بهتریت پنل اس ام اس راهنمایی کنیم، مهم‌ترین مزایایی که ملی پیامک در اختیارتان قرار خواهد دارد را در ادامه آوردیم:

  • آموزش کامل صفر تا صد پنل و نحوۀ ارسال پیامک از طریق ویدئوهای آپارات ملی پیامک
  • آموزش اس ام اس مارکتینگ، ترفندهای فروش و کسب درآمد از طریق اس ام اس در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • پشتیبانی کامل از کاربران در تمام روزهای هفته و تعطیلات از طریق تلفن و ارسال تیکت
  • تعرفه مناسب و مقرون‌به‌صرفه ارسال پیامک همراه با خط و پیامک هدیه روی هر پنل
  • دسترسی کامل به بانک اصناف و مشاغل شهرستان زابل
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت، ویژه کسب‌وکارهایی مانند آرایشگاه یا سالن ورزشی که فقط مشتری زن یا مرد دارد

بانک شماره جامع پنل اس ام اس در زابل

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟مهم‌ترین قابلیت پنل اس ام اس زابل دسترسی به بانک شماره جامع و به‌روز همراه اول است. این بانک شماره 81743 سیمکارت اعتباری و 33016 شمارۀ دائمی دارد که هر کدامشان می‌توانند یکی از مشتریان شما در آینده باشند.

با آماده کردن پیامک اصولی و جذاب، همراه با آدرس فروشگاه یا لینک سایت و معرفی محصول یا خدماتی که دارید، می‌توانید تعداد زیادی از این مخاطبان را به خرید ترغیب کنید. یادتان نرود که 98% از پیام‌هایی ارسالی خوانده می‌شود و این بانک شماره یک فرصت طلاییس برای کسب‌وکار شماست!

تبلیغات پیامکی در محله !

پنل اس ام اس زابل قابلیت دیگری هم دارد که به عنوان تبلیغات منطقه‌ای شناخته می‌شود، یعنی کاربر می‌تواند با دسترسی داشتن به رنج کد پستی محله یا محله‌های مورد نظرش که 5 رقم اول کد پستی است، برای شهروندان پیامک بفرستد. به این ترتیب تبلیغات را در منحصر به منطقۀ مشخصی کرده است و می‌تواند خیلی دقیق مشتریان بازار هدفش را پیدا کند.

با توجه به فایل گزارش که بعد هر ارسال در دسترس کاربر است، تبلیغات محلی به راحتی آنالیز و تحلیل می‌شود و کاربران دقیقاً متوجه می‌شوند که پیامشان به دست چند درصد از مشتریانتان رسیده است.

فرصتی برای تبلیغات موثر در زابل

پنل اس ام اسزابل یکی از شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان با ۱۳۴،۹۵۰ نفر جمعیّت است که به دلیل موقعیت مرزی، بازار پر جنب‌وجوشی دارد. بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر کسب‌وکارشان را آنلاین کردند تا کالا و خدماتشان را به نقاط مختلف کشور ارسال کنند.

با وجود این موهبت و بازار پر جنب‌وجوش، وقتش رسیده که برای جذب مشتریان بیشتر و فروش بالا همین امروز سروسامانی به تبلیغاتتان بدهید، یعنی با بهترین و سریع‌ترین ابزارهای تبلیغاتی مشتریان بازار هدف را پیدا کنید، آن‌ها را به خرید ترغیب کرده یا حداقل نام برند و فروشگاهتان را به گوششان برسانید تا در تبلیغات بعدی برای خرید از شما قانع شوند. پنل اس ام اس زابل این ابزار را در اختیارتان قرار خواهد داد تا با یک برنامۀ دقیق بهتر و موثرتر از قبل مشتریان را پیدا کرده و در بازار حضور داشته باشید.

جمع‎‌بندی

پنل اس ام اس زابل همۀ آنچه برای تبلیغات نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد تا در کنار سایت و حضور در شبکه‌های اجتماعی به نتیجۀ دلخواهتان برسید.

دریافت پنل هم بسیار ساده است، می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید. پشتیبانی ملی پیامک تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 9 شب و در تعطیلات از 9 صبح تا 5 عصر به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهد. پس خیلی سریع برای دریافت پنل اختصاصی‌تان اقدام کنید و وارد دنیای تبلیغات اس ام اسی شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید