30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
5 دلیلی که نشان می دهد چرا شما در تجارتتان موفق نیستید

5 دلیلی که نشان می دهد چرا شما در تجارتتان موفق نیستید

0

5 دلیلی که نشان می دهد چرا شما در تجارتتان موفق نیستید

اگر شما به تازگی فروشگاه کوچکی را راه اندازی کرده اید، احتمالا می توانید گواهی دهید که چند ماه اولیه می تواند چقدر دلگرم کننده است. هنگامی که فروشگاه خود راه می انداختید، کسب و کار خوب به نظر می رسید اما اکنون فروشندگی به کاری طاقت فرسا تبدیل شده است. ملی پیامک به عنوان یکی از بهترین ارائه کننده های خدمات پیامک در ایران، تا کنون با صدها فروشگاه کوچک چه آنلاین و چه واقعی کار کرده است، به همین علت با تمامی مشکلات و موانع این کار آشنایی کامل را داریم. در 90% مواقع همه ی فروشندگان به دنبال راه حلی برای بالا بردن میزان فروش خود هستند و می خواهند کسب و کار خود را گسترش دهند.

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، مطمئنیم که می توانید با این مشکلات ارتباط برقرار کنید. در مرحله اول، همه ی ما کسب و کار خود را برای به دست آوردن پول راه ندازی کرده ایم، درست است؟ اما چه اتفاقی می افتد که آمار و ارقام شما ناگهان با افت چشمگیری روبرو میشود؟ به عنوان صاحب یک فروشگاه کوچک زمان آن فرا رسیده است که دلیل افت و سقوط درآمد خود را بیابید.

شما نمی توانید زمان خود را مدیریت کنید

زمانبندی برنامه های شما کاملا نا منظم است. هر روز صبح، با زنگ هشدار ساعت خود بیدار می شود و این تمامی روز شما را خراب می کند. شما نمی دانید چگونه کارهای خود را اولویت بندی نمایید. نوشتن یک مقاله برای یک روزنامه معتبر به اندازه کشف دلایل فروش کمتر فروشگاه شما اهمیت دارد. سعی کنید که برنامه ریزی دقیقی برای خود داشته باشید.

فعالیت های روزانه شما حول خوشحال کردن مردم می چرخد

کافی است که یکی از مشتریان از تجارت شما انتقاد ساده ای بکند، همین کار می تواند تمام روز شما را خراب کند. حتی انتقاد سازنده نیز می تواند شما را ناراحت کند و مانع خلاقیت شما بشود. شما هیچ وقت نیمه پر لیوان را نمی بینید و توقع دارید که مردم همیشه از خدمات و محصولات شما ناراضی باشند.

معنای موفقیت برای شما در پول نهفته شده است

مطمئنا، داشتن درآمد بسیار مهم است. در واقع همان دلیل اصلی است که شما را در تجارتتان نجات می دهد. اما شما نباید میران موفقیت خود را با میزان درآمدتان بسنجید. اگر شما در سه ماه اولیه ای که فعالیت خود را آغاز کرده اید درآمد هنگفتی به دست نیاورید، خود را انسانی شکست خورده می دانید و می خواهید که همه چیز را رها کنید.

برای فروش بیشتر خود زمان تعیین می کنید

همیشه به خود می گویید که "اگر در این مدت نتوانم پول زیادی به دست آورم یا محصولاتم را بفروشم، این کار را رها می کنم." مشوق اصلی شما کارتان نیست، بلکه پول است. اگر به شغل خود علاقه نداشته باشید مطمئنا نمی توانید در آن موفق باشید.

می خواهید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید

همیشه می خواهید همه چیز تحت کنترل خودتان باشد، زیرا نمی توانید حتی در کارهای ساده نیز به دیگران اعتماد کنید. تلفن ها را خدتان جواب می دهید، محصولات را خودتان بسته بندی و ارسال می کنید و ... .

اگر شما در تجارت خودتان یکی از خصلت های گفته شده در بالا را در خود می بینید، زمان آن رسیده است که آن ها را از بین ببرید. اجازه ندهید که عادت های بد شما موفقیت تجارتتان را تحت الشعاع قرار دهد.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید