30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس یاسوج برای داشتن تبلیغات خوب همراه شماست

پنل اس ام اس یاسوج برای داشتن تبلیغات خوب همراه شماست

0

یاسوج پتانسیل بالایی برای رشد کسب‌وکارهای مختلف دارد. بسیاری از مشاغلی که به دنبال یک روش تبلیغاتی خوب هستند، پس از آشنایی با پنل اس ام اس یاسوج شاهد تأثیرات مثبت آن در شغل خود بوده‌اند. در نتیجه ترجیح دادند به جای دیگر ابزارها، بیشتر از ارسال پیامک استفاده کنند.

به همین خاطر در این مقاله به معرفی سامانه پیامکی یاسوج و نحوه استفادۀ آن می‌پردازیم. امیدواریم در انتهای این مقاله پاسخ به این سؤال برای شما مشخص شود که چرا کسب‌وکارهای معروف از بسیاری از روش‌های تبلیغات مانند پوستر، تیزر و... بهره نمی‌برند اما وجه اشتراک همه برندهای بزرگ، داشتن پنل پیامکی است. تا اینجا کد تخفیف زیر را به عنوان هدیه ثبت‌نام پنل از ما قبول کنید.

بهترین روش تبلیغ در کهکیلویه و بویراحمد!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان کهکیلویه و بویراحمد روز به روز مشتریان خود را افزایش میدهید.
30% تخفیف
KB30
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس یاسوج ابزار بازاریابی و مارکتینگ شرکت‌های معروف است. در واقع پنل عبارت است از یک نرم‌ افزار آنلاین که امکان ارسال پیامک در حجم بالا را فراهم می‌کند. ارسال، دریافت، مدیریت پیامک‌ها و همچنین خدمات دیگری برای شما کسب‌وکارها در پنل اس ام اس یاسوج فراهم شده است.

بانک شماره‌های یاسوج، امکان تنظیم ارسال زمان‌دار، هوشمند، ارسال خودکار، وب‌سرویس پیامکی برای اتصال پنل پیامکی به وب‌سایت و خدمات دیگری در پنل وجود دارند. این خدمات باعث می‌شود که برای تبلیغات خود در این سطح نیاز به ابزار دیگری نداشته باشید. همچنین خطوط شماره عمومی و اختصاصی مانند سیم‌کارت مجازی روی پنل شما قرار می‌گیرند. در ویدئو زیر مفصل دربارۀ این مزایا برایتان صحبت کردیم و البته در قسمت بعد برای انتخاب بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات پنل پیامکی می‌خواهیم بیشتر راهنمایی‌تان کنیم.

ملی پیامک پشتیبان تبلیغات شما

مشتریان زیادی ملی پیامک را به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس یاسوج انتخاب کرده‌اند. دلیل این انتخاب را به طور خلاصه می‌توانیم در چند مورد زیر بیان کنیم:

  • سابقه بیش از ده‌ساله ملی پیامک در تبلیغات اس ام اسی، این یعنی ما تقریباً از ابتدای پیدایش بازاریابی پیامکی با شما همراه بوده‌ایم.
  • تمام خدمات پیامکی در این سامانه وجود دارد، پس شما نیازی به خدمات دیگر نخواهید داشت.
  • پشتیبانی همه روزه ملی پیامک حتی در روزهای تعطیل می‌تواند باعث آسودگی خیال شما شود.
  • پنل اس ام اس یاسوج که توسط ملی پیامک ارائه می‌شود، می‌تواند برای همه کسب‌وکارهای سطح شهر مفید باشد.
  • جامع‌ترین بانک شماره‌های شهری در پنل اس ام اس یاسوج وجود دارد. به همین دلیل شما نیازی به جمع‌آوری شماره موبایل‌های جدید برای شروع تبلیغات خود نخواهید داشت.
  • اموزش های تبلیغات پیامکی به صورت مداوم در شبکه‌های مجازی و آپارات ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بانک شماره جامع یاسوج

پنل اس ام اس یاسوجیکی از قابلیت‌های پنل اس ام اس یاسوج که مخاطبان به دنبال آن هستند، دسترسی به بانک شماره‌های کامل شهر است. دلیل این کار برای افزایش سرعت عمل شماست تا از همان ابتدای کارتان هم بتوانید ارسال انبوه پیامک داشته باشید. با مشاهده بانک شماره شهر، می‌توانید به‌محض دریافت پنل، تبلیغات خود را شروع کنید.

بانک شماره جامع یاسوج برای شماره‌های همراه اول شامل 160807 شماره اعتباری و 37693 شماره دائمی می‌شود. البته مشاغلی که دنبال بانک شماره شهر با تفکیک ایرانسل هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پیامکی یاسوج از این بانک شماره، آن هم با تفکیک جنسیت استفاده کنند. این قابلیت برای مشاغلی مثل باشگاه‌های ورزشی، مزون و هر شغلی که منحصراً به زنان یا مردان کالا و خدمات ارائه می‌دهد، بسیار کاربردی است.

نگاهی به یاسوج

یاسوج در دامنه‌های زاگرس با جمعیت 139692 نفر یکی از زیباترین شهرهای ایران با طبیعتی فوق‌العاده است. صنایع‌دستی و تولیدات این استان دارای پتانسیل خوبی برای رشد است. همین موضوع باعث می‌شود که پنل اس ام اس یاسوج بتواند کمک شایانی به مشاغل استان کند.پنل اس ام اس یاسوج

در یک اقتصاد روبه‌رشد با آینده‌ای روشن، مشاغلی که زودتر بتوانند با مردم ارتباط گرفته و آنها را به سمت خود جذب کند، می‌توانند سهم اصلی بازار را بگیرند. دقیقاً رشد کسب‌وکار شما در گرو استفاده از روش‌های جدید و کاربردی است.

پنل اس ام اس یاسوج علاوه بر اینکه به شما مشتریان بسیار زیادی را معرفی می‌کند، امکان ارتباط دائمی با مشتریان قدیمی را فراهم می‌کند. اگر بتوانید مخاطبان خود را به‌صورت مداوم در کنار کسب‌وکارتان نگاه دارید، می‌توانید سود مناسبی را از این طریق داشته باشید.

جمع‌بندی

تا اینجا با مهم‌ترین مزایای پنل اس ام اس یاسوج و بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی آشنا شدید. حالا وقتش رسیده که پنل خودتان را داشته باشید.

ملی پیامک برای حمایت از کسب‌وکار شما، یک دوره آموزشی رایگان بازاریابی پیامکی هدیه می‌دهد تا بتوانید بهترین تبلیغات پیامکی را داشته باشید. با ورود به محیط کاربری سامانه پیامکی یاسوج مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی با شما خواهد بود. سامانه پیامکی یک ابزار مقرون‌به‌صرفه، دوطرفه و نوآورانه است، درصورتی‌که به‌درستی از این روش استفاده شود، بازدهی بسیار مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کافی است همین الان از طریق شماره تماس 02163404 با مشاورین ملی پیامک در ارتباط باشید یا در سایت ثبت‌نام کنید. در این مسیر تبلیغاتی روی کمک ما نیز حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید