30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
چرا خرید بانک موبایل نامعتبر به ضرر کسب و کار شما است؟

چرا خرید بانک موبایل نامعتبر به ضرر کسب و کار شما است؟

0

با محبوبیت یافتن بازاریابی پیامکی عده ی بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند که از این ابزار برای گسترش و ارتقا سطح تجارت خود استفاده کنند. اما بنا به تحقیقات متخصصان همه افراد از این ابزار به درستی استفاده نمی کنند و به همین علت پیشرفتی در تجارت آنها به وجود نمی آید. بازاریابی پیامکی ابزاری بسیار مناسب برای ارتقا سطح کسب و کار شماست اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید. در حال حاضر بسیاری از صاحبان کار این اشتباه را می کنند و اقدام به خرید بانک شماره موبایل از افراد نامعلوم و دیگر رقبا می کنند. شاید در ابتدا به نظر برسد که این روش شما را سریعتر به بازار کار وارد می کند اما مطمئن باشید که این کار اصلا تاثیر گذار نخواهد بود. بیایید این مفهوم را بیشتر بررسی کنیم تا متوجه شویم چرا خرید فهرست اعضای خبرنامه ی پبامکی یک فرد ایده ی خوبی نیست.

پایین ترین میزان پاسخگویی

فهرست شماره تلفن هایی که خریداری شده اند کم ترین تاثیر را بر روی مشتریان شما خواهند داشت. این بانک های شماره تلفن نیازهای مشتریان شما را هدف نگرفته اند. اگر می خواهید که توجه مشتریان خود را به دست آورید بهتر است که فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود را خودتان جمع آوری کنید. ایجاد رابطه ای قوی با مشتریان از ملزومات داشتن بازاریابی پیامکی موفق است. هنگامی که شما یک بانک موبایل از شخصی ناشناس خریداری می کنید، مطمئنا در جهت علاقه مشتریان خود حرکت نمی کنید. همچنین اعضای این فهرست علاقه ای برای دریافت اطلاعات تجارت شما ندارند. به همین علت است که میزان پاسخگویی به پیامک های شما بسیار پایین است.

تخریب نام تجاری خود

چندین سال طول می کشد تا شما بتوانید تصویر خوبی را از برند تجاری خود نزد مشتریانتان بسازید و البته نگهداری این نام تجاری خوب نیز بسیار مهم است. با خرید بانک های موبایل شما پیشرفت تجارت خود را به تعویق می اندازید. مطمئن باشید زمان هایی پیش می آید که سیل پیامک های شما در صندوق دریافت تلفن همراه مخاطبان شما جاری می شود که تنها باعث آزرده خاطر شدن آنها می شود. در نهایت اگر شما نتوانید پیامک های خود را به درستی زمانبندی کنید، مشتریان شما از فهرست خبرنامه پیامکی شما انصراف می دهند.

راه های کوتاه

بر اساس تحقیقات متخصصان بازاریابی خریداری بانک های موبایل بیانگر نوعی تلاش برای ریدن به موفقیت تجاری در مدت زمانی کوتاه است. به خاطر داشته باشید که برقراری ارتباطی محکم و صمیمانه با مشتریان امری زمان بر است و استفاده از این روش کاملا اشتباه است. افرادی که به درستی از بازاریابی پیامکی در تجارت خود استفاده می کنند، نتایجی را که می خواهند از طریق آن به دست می آورند. این دلیل خوبی برای استفاده نکردن از بانک های موبایل نا معتبر می باشد.

عواقب قانونی

این دلیل بسیار کوتاه و جالب است. اگر شما یک فهرست بازاریابی پیامکی خریداری کنید و از طریق آن باعث آزرده خاطری حتی یکی از مشتریانتان شوید و اگر آن فرد از شما شکایت کند، می تواند برای شما دردسر ساز شود. هیچ وقت پیامک های اسپم گونه ارسال نکنید زیرا تنها سرمایه خود را به هدر می دهید.

نتیجه گیری

شاید خرید یک بانک موبایل راه کوتاهی برای رسیدن به موفقیت به نظر بیاید، اما اینطور نیست. اگر می خواهید تجارت موفقی داشته باشید بهتر است که ارتباط خود را با مشتریانتان از راه درست بنا کنید. ممکن است کمی زمان ببرد، اما مطمئن باشید که تاثیر گذاری بسیار خوبی دارد.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید