30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در تنکابن، پیدا کردن مشتری جدید با پیامک

تبلیغات در تنکابن، پیدا کردن مشتری جدید با پیامک

0

تنکابن احتمالاً شهریست که تا به حال حداقل یکبار به آن سفر کردید. این شهر از موقعیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و همین باعث شده کسب‌وکارهای مختلفی در رقابت برای جذب مشتریان بیشتری باشند. برای این دسته از کسب‌وکارها که خواهان اجرای تبلیغات هدفمند هستند، پنل اس ام اس تنکابن را معرفی کردیم. کد تخفیف زیر را هم برای آن دسته از مشاغلی معرفی کردیم که هنوز از شرکت ملی پیامک پنل ندارند و تازه در ابتدای راه هستند.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

سامانه ارسال اس ام اس در اصل یک نرم افزار است که به صورت آنلاین کار می‌کند. قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه و تکی را دارد. با خطوط اختصاصی پاسخ مشتری را دریافت می‌کند و قابلیت اتصال به سایت و اپلیکیشن را هم دارد. بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف در سال‌های اخیر از خدمات پنل اس ام اس استفاده کردند و همین فرصتی شده تا برای مشاغلی که تازه می‌خواهند بازاریابی پیامکی را شروع کنند، در ویدئوی زیر قابلیت‌های پنل را بیشتر معرفی کنیم.

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس تنکابن

حالا که در این مسیر هستید، نیاز است که بیشتر دربارۀ شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس تنکابن بدانید و با مزایایی که در اختیارتان قرار می‌دهند، آشنا شوید. ملی پیامک یکی از شرکت‌های فعال در حوزۀ خدمات اس ام اسی است که برای کسب‌وکارهای فعال در شهرستان تنکابن مزایا و امکانات زیر را از طریق پنل ارسال پیام کوتاه فراهم کرده است:

  • ارائه کنسول ملی پیامک
  • خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • هدیه دو خط عمومی و اختصاصی با بسته پیامک هدیه روی هر پنل
  • مشاوره ارسال پیامک و ارائۀ نمونه متن پیامک تبلیغاتی
  • آموزش بازاریابی پیامکی از طریق مینی دوره رایگان
  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی روی 4 نوع پنل
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • قابلیت ارسال پیامک صوتی

بانک شماره پنل اس ام اس تنکابن

ارسال پیامک با پنل اس ام اسویژگی‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم تنها بخشی از  مهم‌ترین خدمات پنل اس ام اس تنکابن است. یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهم و ضروی که ملی پیامک در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل است. در قسمت منطقه هدفمند پنل تنکابن، بانک شماره کشوری، استان مازندران به شماره‌های اعتباری و دائمی همراه اول دسترسی دارید. این لیست شماره اولین کسانی هستند که پیامک انبوه شما را دریافت می‌کنند. اگر بتوانید متن جذابی بنویسید این مخاطبان به مشتریان دائمی و وفادارتان تبدیل خواهند شد.

اگر مشتریان شما بیشتر زنان یا مردان هستند، یعنی کالا و خدماتی دارید که بیشتر بانوان یا آقایان خواهان آن هستد، مثل فروشگاه لوازم آرایشی یا سالن زیبایی، برای داشتن یک تبلیغات هدفمند نمی‌توانید به همه پیامک بفرستید. برای این دسته از مشاغل، بانک شماره به‌روز ایرانسل را پیشنهاد می‌دهیم که قابلیت ارسال اس ام اس به تفکیک جنسیت را دارد.

در آخر هم اگر می‌خواهید روی گروه‌های شغلی خاصی بیشتر تمرکز کنید، مثلا املاکی‌ها، نمایشگاه ماشین یا فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و ده‌ها شغل دیگر، در همین قسمت منطقه هدفمند، به بانک شماره مشاغل کشور دسترسی دارید و می‌توانید به هر کدام که بیشتر مشتری شما هستند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

قابلیت ارسال پیامک منطقه‌ای

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌هالی پنل اس ام اس تنکابن ارسال پیامک بر حسب محل زندگی مخاطب است. این بار به جای منطقه هدفمند باید سراغ ماژول کدپستی و ارسال از طریق دکل bts ایرانسل بروید. برای ارسال پیامک منطقه‌ای اول مناطق مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از طریق سامانه ملی پست، رنج کدپستی این مناطق یعنی 5 رقم اول را پیدا کنید. حالا می‌توانید از روی کدپستی به راحتی برای این مناطق اس ام اس بفرستید.

برای ارسال از طریق دکل bts ایرانسل باید حتماً حداقل 50 هزار پیامک بفرستید، از سه روز قبل فرم مربوطه را کامل کرده و درخواست بدهید تا بر حسب آنتن‌دهی دکل ایرانسل به شماره‌های این اپراتور در مناطق موردنظرتان پیامک بفرستید.

نگاهی به تنکابن سرسبز

پنل اس ام استنکابن یکی از سرسبزترین شهرهای شمال کشور در استان مازندران با ۵۵٫۴۳۴ نفر جمعیت است. تنکابن مرکز صادرات مرکبات در سراسر کشور است و مشتریانی از سراسر ایران دارد. بیشتر کسب‌وکارهای این استان برای تبلیغات هدفمند و دسترسی به مشتریانی از سراسر استان و کشور همجنان از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند، در صورتی که پنل اس ام اس تنکابن مسیر تبلیغات هدفمند را برایتان آسان کرده تا با بهترین تعرفه ارسال پیامک، وارد مسیر بازاریابی پیامکی شوید و مشتریان بیشتر و بیشتری داشته باشید.

جمع‌بندی

تا اینجا با مزایا و خدمات پنل اس ام اس تنکابن آشنا شدید و حالا وقتنش رسیده که پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید و وارد دنیای بازاریابی پیامکی شوید. برای دریافت پنل باید مدارکتان را کامل کنید و بعد از سایت ملی پیامک درخواست پنل بدهید. البته اگر هنوز نیاز به مشاوره بیشتر دارید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید. پنل اس ام اس ملی پیامک نهایتاً تا 4 ساعت کاری فعال می‌شود

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید