30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
رپورتاژ آگهی چیست؟ و چه تأثیری بر سئو سایت دارد؟

رپورتاژ آگهی چیست؟ و چه تأثیری بر سئو سایت دارد؟

0

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری، یکی از روش‌های بسیار کاربردی در دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند در افزایش بازدید وبسایت و فروش خدمات و محصولات کمک شایانی کند.

هنگامی‌که در حال مشاهده پیام‌های بازرگانی هستید یا بنر تبلیغاتی را در سطح شهر می‌بینید، چقدر می‌توانید به پیام‌ آن‌ها اعتماد کنید؟ احتمالاً شما هم اعتقاد دارید که این تبلیغات، شعارهایی برای فروش بیشتر محصولات هستند.

دید منفی جامعه نسبت به تبلیغات مستقیم، فعالان در زمینه بازاریابی و فروش را واداشته تا به دنبال راه‌های جدیدی برای بازاریابی باشند، روشی که بتواند بر ذهن مخاطب تأثیر مثبت بگذارد.

همچنین اگر نیاز به معرفی کسب‌وکارتان دارید و می‌خواهید با بازاریابی، کسب‌و‌کار خود را رونق دهید، باید به فکر روش‌های بهتری باشید. انعطاف‌پذیر بودن شما در مقابل تغییرات و به‌روزرسانی شیوه‌های تبلیغی برندتان، سبب می‌شود تا موفقیت خیلی زودتر به سراغتان بیاید.

حال که کمتر کسی به تبلیغات مستقیم و قدیمی توجه می‌کند، باید شما هم روش مؤثری را به کار بگیرید تا بازدهی بالایی از آن‌ها ببینید. رپورتاژ آگهی دقیقه همان روشی است که می‌تواند بر مخاطبتان تأثیر بگذارد؛ اما رپورتاژ چیست و چگونه شما را برای موفقیت در برندینگ و فروش آماده می‌کند؟

رپورتاژ آگهی چیست؟ و چگونه استفاده می‌شود؟

برای اینکه با ضرورت انجام رپورتاژ آگهی آشنا شوید، ابتدا باید بدانید که این روش نوین تبلیغاتی، چیست؟ و چگونه انجام می‌شود؟

هنگامی‌که یک برنامه، سایت، روزنامه و... به‌صورت غیرمستقیم از یک محصول یا خدمات صحبت می‌کند، در اصل کار رپورتاژ را انجام می‌دهد.

زمانی که در حال تماشای یک برنامه تلویزیونی هستید و در زیرنویس برنامه اصلی، محتواهای مختلف تبلیغاتی، خبری و... دیده می‌شود، کار رپورتاژ در این رسانه انجام‌ گرفته است. البته این روزها بیشترین مورد رپورتاژ آگهی به صورت، انتشار مقاله‌های آموزشی در وبسایت‌های پربازدید دیگر است.

برای انجام رپورتاژ آگهی می‌توان از افراد یا سایت‌های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ، کمک گرفت. اگر گروهی حرفه‌ای را برای انجام رپورتاژ خبری انتخاب کنید، به شما کمک می‌کند تا بهترین سایت را به‌عنوان میزبان آگهی خود برگزینند. و

با انتخاب وبسایت‌های معتبر، بازدهی سریع‌تری را از انجام رپورتاژ آگهی دریافت خواهید کرد. اما چه مزایایی سبب شده‌اند تا رپورتاژ آگهی به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی مدنظر قرار گیرد؟! در ادامه به شما خواهیم گفت...

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی

تبلیغات و بازاریابی به‌صورت انتشار محتواهای رپورتاژی در سایت‌های پربازدید، مزایای زیادی دارد. قطعاً هر کسب‌وکار مبتنی بر خدمات یا محصول به رپورتاژ آگهی نیاز دارد.

حتی یک مدرس زبان نیز در حال فروش علم خود است.! ازاین‌رو همه ما به افزایش فروش و درآمد نیاز داریم. یکی از روش‌های بسیار زودبازده و به صرفه که این روزها در فضای وب جاباز کرده و قابل انجام است، رپورتاژ آگهی است.

این روش دارای مزایایی است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • افزایش میزان اعتماد در مخاطبان؛

هنگامی‌که رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر انجام می‌دهید، اولین مزیتی که دارد، افزایش میزان اعتماد در مخاطبان است.

رپورتاژ جنبه معرفی خدمات و برند را دارد و هنگامی‌که این محتوا در یک سایت درج می‌شود کاربران آن سایت نیز با اعتماد بیشتری وارد سایت شما می‌شوند و راحت‌تر خدمات یا محصول شما را می‌پذیرند.

  • رپورتاژ و تبلیغاتی همیشگی؛

با درج یک محتوای رپورتاژ در سایتی معتبر، این آگهی همیشه بر روی سایت میزبان خواهد ماند.

هرچند ممکن است با درج مطالب جدید، این آگهی به صفحات دیگر انتقال داده شود ولی باز هم بازدیدکنندگان می‌توانند آن را ببینید.

ازاین‌رو با درج رپورتاژ در سایت‌های اینترنتی، برای مدتی طولانی بازدیدکنندگان زیادی را می‌توانید برای آن متصور شوید.

  • انتخاب جامعه هدف و مخاطبان به‌صورت هدفمند؛

سایت‌هایی که به‌عنوان میزبان رپورتاژ انتخاب می‌کنید باید علاوه بر تعداد بازدید روزانه بالا، مرتبط با موضوع آگهی‌تان هم باشد. در این صورت جامعه هدف خود را هوشمندانه انتخاب کرده‌اید.

این کار سبب می‌شود تا احتمال بازدهی آگهی‌تان به‌مراتب افزایش یابد و کسانی آگهی شما را مشاهده کنند که به خدمات یا محصولات شما نیاز دارند.

  • شناخت محصولات و خدمات؛

هنگامی‌که این آگهی را در سایت‌های پربازدید منتشر می‌کنید، خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌دهید و این مسئله در برندینگ تأثیر به سزایی دارد.

  • بهبود سئو سایت؛

یکی دیگر از مزایای درج رپورتاژ آگهی بهبود سئو سایت است؛ اما سئو چیست ؟

و رپورتاژ چه تاثیری بر سئو سایت می‌گذارد؟ را در ادامه بررسی خواهیم نمود...

پیامک، ابزاری برای بالا بردن سطح آگاهی عمومیحتما بخوانید: پیامک، ابزاری برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی

تأثیر رپورتاژ بر سئو سایت

هدفی که اکثر فعالان در حوزه رپورتاژ آگهی دنبال می‌کنند، بهبود سئو سایت و افزایش بازدید از سایت است.

این هدف به خودی خود می‌تواند فروش مجموعه را به مقدار زیادی بالا ببرد. تأثیری که این نوع آگهی بر سئو سایت دارد، شامل موارد زیر است:

  • افزایش بک‌لینک؛

یکی از فاکتورهایی که در اعتبارسنجی و سئو سایت مؤثر است، تعداد بک لینک‌های سایت است.

بک لینک در افزایش رتبه سایت، تأثیر به‌سزایی دارد و در نتیجه برای بهینه سازی سایت، موردتوجه قرار می‌گیرد. با درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های پربازدید و معتبر، در واقع بک لینک به سایت شما، بیشتر می‌شود.

  • افزایش بازدید روزانه؛

هنگامی‌که بک‌لینک از سایت‌های دیگر افزایش می‌یابد، قطعاً بازدید روزانه سایت نیز بالا می‌رود. یکی از روش‌های اعتباربخشی سایت، تعداد بازدید روزانه آن است.

  • اولویت در جستجوهای گوگل؛

یکی از تأثیراتی که رپورتاژ آگهی بر سئو سایت دارد، گرفتن رتبه و نمایش در صفحات اول موتورهای جستجوگر است.

وقتی سایتی با یک کلمه کلیدی مشخص از سایر سایت‌ها، بک‌لینک دریافت کند، موتورهای جستجو این مسئله را متوجه شده و برای سایت مهمان و حتی میزبان، امتیاز در نظر گرفته و بدین صورت با افزایش رتبه در گوگل، سایت در میان نتایج اول جستجو، نمایش داده می‌شود.

رپورتاژ آگهی را به گروهی حرفه‌ای بسپارید

حال که با رپورتاژ آگهی آشنا شدید و دانستید چه مزایایی دارد؛ بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که تمام این مزایا، در صورتی نصیب کسب‌وکارتان می‌شود که رپورتاژ آگهی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام‌ شود. پس کار را باید به کاردان بسپارید!

مجموعه دیجیتال مارکتینگ "نوین" متشکل از تیمی با تجربه و حرفه‌ای، از نگارش محتوای رپورتاژی تا درج آن در سایت‌های پربازدید و مرتبط با کسب‌و‌کار شما، در کنارتان خواهد بود تا بتوانید به برندی قوی تبدیل شوید.

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به وبسایت نوین به آدرس www.novin.com و یا تماس با شماره 63404-021 داخلی 3، از مشاوره کاملاً رایگان کارشناسان تیم دیجیتال مارکتینگ "نوین"، بهره بگیرید و در میان برندهایی معتبر، خوش بدرخشید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید