30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبدیل متن به صوت با وب سرویس پیامکی

تبدیل متن به صوت با وب سرویس پیامکی

119

امروزه تبدیل متن به صوت با وب سرویس یکی از گزینه‌هایی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. شاید دلیل استقبال از صوت به جای متن، این است که یک فایل صوتی را بهتر می‌توان گوش داد و به ذهن سپرد. یا اینکه به دلیل بالا رفتن حجم اسپم پیامک‌های تبلیغاتی، بیشتر مشترکین دریافت پیامک را به صورت کامل بسته‌اند که در این صورت نیاز به ارسال پیامک از خطوط خدماتی خواهید داشت.

خواندن و مطالعه یک متن نیاز به تمرکز و وقت بیشتری دارد اما گوش دادن به صوت و به ذهن سپردن آن را می‌توان در حین انجام دادن کارهای جسمی دیگر نیز انجام داد. یکی دیگر از دلایلی که سبب می‌شود از تبدیل متن به صوت با وب سرویس استقبال شود، این است که علاوه بر جمعیت جوان، جمعیت میانسال از این مقوله استفاده و لذت بیشتری خواهند برد زیرا گوش دادن به فایل صوتی را از خواندن متن برای خود، آسان‌تر می‌دانند. از طرفی یک متن ممکن است از چشم دور بماند اما یک صوت در اسرع وقت گوش داده خواهد شد.

ارسال پیامک صوتی با تبدیل خودکار متن به صوت +وب سرویس

تبدیل متن به صوت به این مفهوم است که سیستم بتواند هر گونه متن نوشتاری را تبدیل به گفتار کند. در این مقوله تشخیص دادن نوشتار و به زبان آوردن آن در قالب گفتار مهم‌ترین وظیفه کامپیوتر محسوب می‌شود. تبدیل متن به صوت از طریق وب سرویس یکی از مقوله‌هایی است که می‌تواند موارد استفاده متفاوت داشته باشد.

تبدیل متن به صوت با وب سرویس می‌تواند به صورت یک تکنولوژی در اختیار افراد قرار گیرد که وقتی می‌خواهند متنی را تایپ کنند متن برای آنها در قالب صوت خوانده شود تا با حس بهتری بتوانند آن را به ذهن سپرده و انتقال دهند. علاوه بر این، تبدیل متن به گفتار می‌تواند دلیلی برای کاهش دادن سوانح رانندگی و یا راهی برای یادگیری زبان باشد.

ارسال پیامک صوتی با تبدیل خودکار متن به صوت +وب سرویس

وب سرویس چیست؟

وب سرویس برنامه کدهایی است که تحت وب قابلیت دسترسی دارند. وب سرویس از طریق پروتکل‌های استاندارد مثل Http دیتاهای خود را به دیگر برنامه‌های کاربردی انتقال می‌دهند. پایه کار در وب سرویس بر طبق دریافت و تولید پیام بنیان گذاشته شده است. وب سرویس به کلاینت‌ها وصل شده به درخواست کلاینت‌ها به آنها پاسخ داده می‌شود.

وب سرویس بر روی سیستم عامل با هر زبان برنامه نویسی قابل استفاده است. زمانی که یک برنامه تحت یک وب سرویس قرار می‌گیرد با فرمتXml ارسال شده و پاسخ آن در قالب چنین فایلی دریافت می‌شود. از مزایای وب سرویس، آسان کردن قابلیت انتقال اطلاعات بین برنامه‌ها است.

وب سرویس ملی پیامک

وب سرویس ملی پیامک این امکان را به افراد استفاده کننده می‌دهد که نرم‌افزار یا وب سایت خود را با استفاده از کدنویسی به سامانه ملی پیامک وصل کنند و در زمان‌های دلخواه خود، پیام‌های صوتی مورد نظر خود را ارسال و مدیریت کنند.

به عنوان مثال با استفاده از وب سرویس صوتی ملی پیامک شما می‌توانید برنامه تحت وب خود را به این صورت برنامه نویسی کنید. از آنجایی که برخی شماره های پیامک، پیامک تبلیغاتی خود را ر بسته‌اند، یا اینکه اصلا در آن لحظه قادر به دریافت پیامک نیستند، وب سرویس این امکان را می‌دهد که مثلا یک کد تایید که به منظور فعال سازی اکانت ارسال خواهد شد، به جای پیامک متنی، از طریق وب سرویس صوتی ملی پیامک خوانده و پردازش شود. سپس همان کد از حالت متنی به صورت تبدیل شده و از طریق تماس با مشترک برای وی ارسال شود.

نمونه این کار را حتما در ورود به اکانت جیمیل، ورود به اکانت تلگرام یا فعال کردن حساب کاربری سایت‌های مختلف دیده‌اید که به جای ارسال کد از طریق پیامک، می‌توانید کد مربوطه را از طریق تماس تلفنی دریافت کنید. این کار دقیقا به این شکل صورت می‌گیرد که کد متنی شما توسط پنل اس‌ام‌اس به صورت تبدیل و سپس ارسال می‌شود.

طریقه تبدیل متن به صوت به صورت خودکار با وب سرویس

برای استفاده از نرم‌افزار تبدیل متن به صوت با وب سرویس، به پنل ارسال پیام صوتی خود رفته و متن را تایپ کرده آن را به صورت صوتی شنیده و ارسال کنید. یعنی پیامک با وب سرویس به طور خودکار تبدیل به صوت می‌شود. ممکن است مواردی پیش آید که فرد بخواهد موضوعی را به اطلاع کاربر برساند اما متن هر کاربر ممکن است متغیر باشد در این صورت یک فرد نمی تواند برای 100 نفر یک متن صوتی ضبط کند. یا اگر بخواهیم در هر پیام صوتی نام فرد برده شود در این صورت بهترین راه استفاده از تبدیل متن به صوت با وب سرویس است که می‌تواند متن نوشتاری شما را به صورت خودکار به گفتار تبدیل کند و با فرد مورد نظر تماس گرفته و صوت را برای وی پخش کند.

در برخی موارد دیده شده که بسیاری از شماره‌های پیامکی، پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته‌اند، از طریق وب سرویس این امکان فراهم می‌شود که اگر افراد نیازمند کد تایید باشند به جای پیامک متنی، برای آنها پیامک صوتی جهت تایید کد، ارسال می‌شود.

تبدیل متن به صوت برای پیامک

تبدیل متن به صوت با وب سرویس قابل انجام است. این مقوله در بسیاری از نرم‌افزارهای موجود در گوشی‌های موبایل کاربرد دارد. برای مثال وقتی یک نرم‌افزار را نصب می‌کنیم ابتدا پیامک تایید آن را دریافت می‌کنیم و سپس این تایید را به صورت پیام صوتی نیز دریافت می‌کنیم. تبدیل متن به صوت با وب سرویس قادر به خواندن تمامی کاراکترهای متن است. در این برنامه الگوریتم خاصی استفاده شده است تا بتواند تمامی کلمات یک زبان را ذخیره کند. تغییرات فرنکانس‌های صوتی، آهنگ و شدت و ضعف تلفظ واژه‌ها در این سیستم در نظر گرفته شده تا تولید صوت به شیوه صحیحی انجام شود.

در سیستم پیامکی مثل پنل پیامک که امکان نوشتن متن فراهم است، فرد می‌تواند برای مخاطبان خود پیام مورد نظر را به صورت صوت ارسال کند. در پنل پیامک، امکان ارسال پیام صوتی از طریق لیست شماره‌های فرد یا بانک شماره‌ای امکان‌پذیر است. کسانی که علاقمند هستند پیامک‌های خود را به صورت صوت در آورند می‌توانند اشتراک پنل‌های پیامکی را دریافت کرده و علاوه بر امکانات پیام کوتاه، از ویژگی تبدیل متن به صوت استفاده کنند.

تبدیل متن به صوت با وب سرویس چه امکاناتی دارد؟

تبدیل متن به صوت با وب سرویس برای خواندن متون فارسی و انگلیسی کاربرد دارد. این نرم‌افزار قابلیت خواندن هر دو متن به صورت انگلیسی و فارسی به طور ترکیبی را نیز دارد. علاوه بر آنچه گفته شد تبدیل متن به صوت با وب سرویس امکان تهیه فایل صوتی با فرمتWAV را نیز دارد. در تبدیل متن به صوت با وب سرویس، این امکان برای شما فراهم است که جنسیت گوینده را انتخاب کنید. طبق سلیقه شما می‌توانید انتخاب کنید که گوینده متن صوتی شما یک مرد باشد یا یک زن. علاوه بر این فردی که به دنبال تبدیل متن به صوت با وب سرویس است این امکان را دارد که آن را به صورت کاملا رایگان تست کند.

موارد کاربرد تبدیل متن به صوت با وب سرویس در پیامک

استفاده از تبدیل متن به صوت با وب سرویس موارد متعدد و متنوعی دارد. ارسال پیامک صوتی برای تبلیغات یکی از مهم‌ترین مواردی است که در این زمینه استفاده می‌شود. بسیار پیش آمده است که پیام‌های صوتی تبلیغاتی برای افتتاح نمایشگاه‌های مختلف را از طریق گوشی تلفن خود دریافت کرده‌ایم که نوعی از پیام صوتی تبدیل متن به صوت با وب سرویس در جهت تبلیغات محسوب می‌شود. پیام‌های صوتی برای اطلاع‌رسانی از دیگر نمونه‌های این نوع از پیامک است.

به طور کلی می‌توان گفت تبدیل متن به صوت با وب سرویس بیشترین کاربرد را در بخش تجارت به خود اختصاص داده است. آمار نشان می‌دهد که بیشترین پیامک‌های صوتی در جهت تبلیغات برای جذب مشتری به کار می‌رود. موارد دیگری که در این زمینه دیده می‌شود مربوط به فایل‌هایی است که به صورت وسیع و گسترده در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود تا یک فایل نوشتاری را تبدیل به صوت کنند که این مقوله جدا از بحث مربوط به پیامک صوتی است.

در صورتی که شما هم به دنبال پیاده سازی قابلیت وریفای کردن و ارسال کد فعال سازی از طریق تماس صوتی برای مشترکین خود هستید، همین حالا با شماره تلفن 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک شما را راهنمایی کنند. یا اینکه به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کرده و پنل اس‌ام‌اس با قابلیت وب‌سرویس را همین حالا خریداری کرده و آن را به برنامه خود متصل کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
92دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سپهر تجلی

    30 شهریور 1400، 18:01

    وقتی من شماره موبایل میزارم توی پیام صوتی اعداد رو به صورت رقم های پشت سر هم نمیخونه میلیاردی حساب میکنه اعداد رو برای رفع این مشکل باید چیکار کنم

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:26

      درود بر شما
      برای رفع این مورد ، لطفا اقدام به فاصله انداختن بین اعداد بفرمایید تا مشکل رفع گردد.

  • حاجی زاده

    28 شهریور 1400، 19:12

    ببخشید تو صفحه ورود وردپرس یه گزینه اضافه بشه که بتونه با رمز وارد شه یا کد یکبار مصرف یا تماس صوتی ؟
    میشه جواب بدید؟

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:24

      درود بر شما
      این مورد امکان پذیر است.
      میتوانید با پشتیبان سایت خود صحبت کنید تا افزونه ای طراحی کند که این امکان را برای شما فراهم کند.

  • شیمی صفا

    27 شهریور 1400، 15:57

    خیلی امکان کاربردی و جالبی بود
    ارسال پیامک صوتی با صدای خودمون هم اگر انجام بشه عالی میشه
    روی کدوم پنل این مورد فعاله؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:27

      درود برشما،
      روی تمام پنل‌ها می‌تونید صدای خودتون رو بارگذاری کنید.

  • کیمیا علی پور

    26 شهریور 1400، 16:21

    سلام ظاهر سایت عالیه ولی وقتی داخل پنل میرم میبینم که ظاهرش کاملا قدیمیه!
    کاش ترتیبی انجام بدید که ظاهر سایت خوب بشه و کاربر بتونه راحت استفاده کنه از پنل

    • زهره تاجیک

      14 فروردین 1403، 14:37

      درود بر شما،
      ممنون از پیشنهادتون. امیدوارم موفق باشید!

  • نسیم وب

    24 شهریور 1400، 09:57

    برای این مورد نیاز هست افزونه خاصی خریداری و تنظیم کنیم؟
    اگر بتونم به کسانی که تبلیغات پیامک خود را مسدود کرده اند حداقل پیامک صوتی ارسال کنیم خیلی عالی میشه

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:21

      درود بر شما
      با توجه به اینکه افزونه ای برای این مورد در دسترس نیست، نیاز است با پشتیان خود برای کد نویسی یک افزونه صحبت بفرمایید.

  • منتظری

    21 شهریور 1400، 09:35

    سلام ممنون از مقاله ی خیلی خوبتون
    من برای مشتریانم از این پیامک صوتی استفاده میکنم صدای خودم رو ویس میکنم و براشون میفرستم خیلی امکان باحال و جذابی هستش برای ارسال پیامک به مشتریان خودمون. ممنون از ملی پیامک

    • زهره تاجیک

      15 فروردین 1403، 10:01

      درود بر شما،
      بله خیلی از کسب و کارها میتونن ازش استفاده‌های جذابی بکنن. امیدوارم شما هم موفق و سربلند باشید.

  • صمد بلاج

    15 شهریور 1400، 08:34

    سلام هزینه ی ارسال پیامک صوتی توسط وب سرویس با هزینه ی پیامک صوتی داخل پنل متفاوت هست و تعرفه ی ارسال پیامک صوتی چند برابر پیامک متنی هست و روی کدوم بسته ی شما تعرفه ها پایین تر محسوب میشوند

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:20

      درود بر شما خیر
      تعرفه یکسان می‌باشد.

  • کلهر

    04 شهریور 1400، 11:12

    سلام وقتتون بخیر این ارسال پیامک صوتی قابلیت ارسال انبوه رو هم داره از طریق وب سرویس یا از طریق پنل که بتونیم با صدای خودمون پیامک رو ارسال کنیم؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:30

      درود بر شما،
      بله ما چنین امکانی رو داریم.

  • علی شریفی

    04 شهریور 1400، 09:08

    پیامک صوتی روی همه ی زبان های برنامه نویسی فعال هست . و میشه ازش برای ارسال به همه ی شماره ها ارسال کرئ هم برای بلک لیست ارسال بشه و هم برای غیر بلک لیست ارسال بشه
    ممنون از پاسخ شما

    • زهره تاجیک

      16 فروردین 1403، 10:42

      سلام دوست عزیز،
      پیامک صوتی روی تمام پنل‌ها فعال هست و به بلک لیست هم ارسال داره!

  • پساتین

    01 شهریور 1400، 15:25

    سلام من پنل پیامکی تجاری تهیه کردم با دو خط اختصاصی ولی الان یه خط اختصاصی هدیه دادین
    خط دوم رو چطور میتونیم دریافت کنیم؟

  • حسین چوبین

    31 مرداد 1400، 16:25

    سوالی که داشتم ازتون اینه که آیا امکانش هست برای افزونه دیجیتس ارسال پیامک صوتی فعال بشه کسانی که پیامک دریافت نکردند بهشون پیامک صوتی بره؟

    • حمید اکبری

      30 بهمن 1402، 12:54

      درود بر شما
      متاسفانه افزونه دیجیتس از این وبسرویس پشتیبانی نمی‌کند.

  • ایدا روزگار

    30 مرداد 1400، 19:20

    این امکان بر روی همه ی پنل هایتان قابل استفاده هستش؟
    چون من پنل اقتصادی دارم صرفا برای ارسال پیامک های کد عضویت و وب سرویس به صورت متنی استفاده میکنم میتونم با همین پنل ارسال پیامک صوتی هم به وسیله وب سرویس داشته باشم؟

    • حمید اکبری

      30 بهمن 1402، 12:54

      درود بر شما
      بله این امکان در تمامی پنل ها فعال می‌باشد.

  • بهرام املی

    29 مرداد 1400، 11:46

    سلام در عمل این مورد کاربرد داره؟
    یا پیامک ارسال بشه بهتره؟
    منظورم اینه که متنی بهتر از صوتی نیست؟
    و اینکه فرق پنل ها چیه الان من وبسرویس میخوام چی باید تهیه کنم؟

    • حمید اکبری

      30 بهمن 1402، 12:48

      درود بر شما
      بسته به میزان هزینه که برای تبلیغات خود میخواهید بکنید، میتوانید بین پیامک و پیام صوتی انتخاب بفرمایید و همه پنل ها امکان ارسال پیامک صوتی انبوه را دارند.

  • پناه صیفی

    26 مرداد 1400، 21:56

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم برای بلک لیست هم میشه متن رو به صوت تبدیل کرد و ارسال بشه و مطالب هر پیامک بصورت اختصاصی باشه؟
    میشه لطفا راهنماییم کنیین
    خیلی ممنونم از پشتیبان ملی پیامک

    • حمید اکبری

      30 بهمن 1402، 12:35

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله در پیام صوتی محدودتی برای بلک لیست وجود ندارد.

  • رامتین رضوی

    21 مرداد 1400، 09:28

    سلام وقتتون بخیر شما تست هم دارید تا ما بتونیم تست کنیم من روی هر پنلی که میزنم تا هزینه رو پرداخت نکم نمیتونم وارد بشم ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • حمید اکبری

      30 بهمن 1402، 12:33

      درود بر شما
      بله ، با واحد فروش برای دریافت 3 روز تست تماس حاصل بفرمایید تا راهنمایی های لازم منتقل گردد.

  • روشن پژوه

    18 مرداد 1400، 11:42

    سلام ارسال پیامک صوتی برای بلک لیست هم امکان پذیر هست و ایا ین مورد روی نرم افزار حسابداری هم میشه انجام داد این مورد رو پشتیبانی میکنه نرم افزار هلو هست و برای بلک لیست میخوام از پیامک صوتی استفاده کنم

    • مونا هادی

      19 مرداد 1400، 13:11

      سلام. بله ارسال صوتی به بلک لیست امکان‌پذیره، اما پیشنهاد می‌کنم با پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید تا سرویس ارسال پیامک به بلک لیست رُ براتون در نظر بگیرن!

  • رها کامرانی

    31 تیر 1400، 19:08

    این مقاله رو گذاشتید ولی با پشتیبانی که مذاکره میکنیم میگن ارائه نمیشه و مشکل داره و … این چه وضعیه؟
    خب اگر ارائه نمیدید حداقل بگید یا مقاله شو بردارید
    حالا ما از طریق پیامک میفرستیم ولی برای بعضی شماره ها میخواستیم به صورت صوتی ارسال بشه

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 13:16

      دوست عزیز، درخواست‌تون به تیم تولید محتوا ارجاع داده شد.
      ممنون از نظرتون!

  • جانمحمدی

    29 تیر 1400، 22:26

    صدای خودمون رو میتونیم بارگذاری کنیم؟
    خیلی مصنوعی میشه رباتتون تکست رو تبدیل به صوت میکنه

    • نیلوفر اکبریان

      06 مرداد 1400، 09:19

      بله امکان بارگزاری فایل صوتی خودتون وجود داره!
      اگر اعراب حروف (فتحه، کسره، ضمه و ساکن) به درستی رعایت بشه، تلفظ کلمات کاملاً طبیعی خواهد بود.

  • عرفان ابراهیمی

    28 تیر 1400، 20:41

    من میخوام توی سایتم دوتا گزینه برای تایید شماره موبایل داشته باشم که خود کاربر تعیین کنه که میخواد پیامک صوتی ارسال بشه یا این که پیامک متنی بیاد براش من خیلی دنبالش گشتم ولی هیچ سامانه پیامکی این مورد رو ارائه نمیده میخواتم بدونم آیا این مورد رو شماره ارائه میدیدیا نه اگر که نه باید به چه صورت عمل کنم تا صوت برای مشتری ارسال بشه

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 13:17

      سلام دوست عزیز، در حال حاضر، این مورد صرفاً بر اساس پیامک ارائه میشه! با واحد فنی هم می‌تونین در ارتباط باشید. 02163404

  • معصوم پور

    20 تیر 1400، 13:01

    سلام چرا روی پنل پایه وب سرویس نمیدید؟ خب ما میخوام پنل رو تست کنیم ببینیم به چه شکل میشه اول باید هزینه پرداخت کنیم؟ امکان شرایط تست وجود نداره روی سامانه پیامکی شما؟

    • نیلوفر اکبریان

      21 تیر 1400، 08:30

      دوست عزیز پنل پایه به وب‌سرویس دسترسی نداره، اگر میخواین محیط کاربری سامانه رُ تست کنین و بعد خرید داشته باشید، با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • هایدینگ وب

    20 تیر 1400، 12:57

    سلام وقت بخیر
    خسته نباشید
    یه سوال فنی داشتم ممنون میشم کارشناسای فنی شما پاسخ بندرو بدن
    من پنل شما رو دارم و ازخدمات وب سرویس استفاده میکنم میخواستم بدونم لینک هم میتونه به صورت متغیر در متن پیامک وب سرویس ثبت بشه ؟
    ممنون از شما

    • نیلوفر اکبریان

      21 تیر 1400، 09:27

      خیر دوست عزیز
      این مورد از سمت اپراتور ممنوع است

  • لیراوانها

    26 اسفند 1399، 00:28

    سلام
    معذرت میخوام درحال حاضر این مورد قابل استفاده هستش؟
    و اینکه شما خودتون این مورد رو پیشنهاد میکنید یا پیامک کتبی رو؟
    کدومش بهتره از نظر شما؟

    • حمید اکبری

      30 بهمن 1402، 12:33

      درود بر شما
      بله این امکان وجود دارد .
      برای تبلیغات پیامک کتبی پیشنهاد می‌شود ولی برای افرادی که پیامک های کد تایید را ممکن است دریافت نکنند میتوانید از وبسرویس صوتی ملی پیامک استفاده بفرمایید.

  • افشین

    24 اسفند 1399، 16:42

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم میشه باشماره تلفن خودمون ارسال بشه پیام صوتی ها؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:11

      درود بر شما،
      میتونید یک خط ثابت پیامکی خریداری کنید. خط ثابتی که به نام خودتون هست مثلا برای شرکت یا مغازه رو بیاید داخل سامانه خط پیامکیش رو هم بخرید و بعد باهاش پیامک صوتی ارسال کنید.

  • خاطره رازانی

    23 اسفند 1399، 09:01

    سلام برای وب سرویس در صوت میتوان متغیر در نظر گرفت؟
    نام، نام خانوادگی، مبلغ واریز و …

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 14:51

      بله دوست عزیز امکان‌پذیره

  • حمید نیکزاد

    21 اسفند 1399، 16:33

    با سلام خدمت تیم شما؛ من شرایط استفاده از خط خدماتی شما رو ندارم به همین دلیل میخوام از پیام صوتی استفاده کنم. سایت من با زبان برنامه نویسی php ایجاد شده فقط باید من چه متد ارسال پیامکی رو پیاده سازی کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 14:58

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید و با تیم وب‌سرویس صحبت کنید.

  • حسین حمیدفر

    20 اسفند 1399، 14:31

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون ببخشید میخواستم ببینم میشه گزینه ای توی سایت مشخص کنم که کاربر خودش بتونه مشخص کنه که پیامک متنی برای ورود دریافت کنه یا صوتی؟فکر کنم خیلی جالب میشه که خود شحص انتخاب کنه این مورد رو

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 12:27

      بلی دوست عزیز شما می‌توانید با استفاده از selector ها یا هر ابزار مناسب دیگری در html گزینه‌های پیامک متنی و پیامک صوتی را به کاربر ارائه کنید که هر کدام از آنها قابلیت اطلاع‌رسانی به کاربر و یا به عبارت دیگر قابلیت فراخوانی api مربوط به خود را داشته باشند.
      اما پیشنهاد سامانه ملی پیامک استفاده از پیامک متنی است، زیرا ضریب از دست رفتن پیامک صوتی نسبت به پیامک متنی بیشتر است

  • امیرمهدی اهنگرانی

    18 اسفند 1399، 11:23

    چقدر عالی پس با این اوصاف با پیامک صوتی کد تایید حتی به کسانی که تبلیغات پیامکی خود را مسدود کرده باشند هم ارسال صورت میگیره درسته؟
    برای استفاده از این مورد روو کدوم پنل میتونم ثبت نام انجام بدم؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 فروردین 1400، 09:46

      دوست عزیز ارسال پیامک صوتی در هر چهار پنل پشتیبانی میشه

  • راننده اسنپ

    15 اسفند 1399، 17:41

    سلام خسته نباشید خانوم
    من راننده اسنپم، هفته ای فقط یه روز کار میکنم ولی بقیه روزا از طریق اسنپ بهم زنگ میزنن و یه ویس آماده پخش میکنن. چجوری میتونم لغوش کنم؟
    از شما خدمات گرفتند؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 اسفند 1399، 08:37

      خیر دوست عزیز، اسنپ مشتری ما نیستند
      با اپراتور اسنپ تماس بگیرید و کد لغو عضویت در باشگاه مشتریان رو ازشون جویا بشید

  • راضیه کلانتر

    10 اسفند 1399، 09:28

    سلام
    ارسال پیامک صوتی رو همه ی زبان های برنامه نویسی پشتیبانی میکنه یا خیر
    من از جوملا استفاده میکنم ایا برای ارسال به بلک لیست می تونم از پیامک صوتی استفاده کنم

    • نیلوفر اکبریان

      11 اسفند 1399، 10:31

      دوست عزیز به تیم وب‌سرویس تیکت بدید تا راهنمایی‌تون کنند

  • نمرودی

    01 اسفند 1399، 15:42

    برای مشتریان دائمیمنون که تبلیغاتشون رو بستن همیشه ارسال پیامک صوتی انجام میدم که از تخفیفای مجموعه ما قافل نشن و از ما بتونن خریداشون رو انجام بدن .مخصوصا الان که شب عید کاسب ها هم هستش.

  • امیررضا رحمتی

    29 بهمن 1399، 21:12

    سلام وقتتون بخیر. شما خودتون هم صوت ضبط میکنین؟ خب یه بحثی که هست زنگ زدم با بخش فروشتون صحبت کردم، پیامک رو گفتند که 70 کاراکتر هستش و اگر بیشتر بشه، هزینش ممکنه دو برابر یا بیشتر بشه که معمولا هر 70 کاراکتر میشد یه بخش. برای پیام صوتی یادم رفت بپرسم که شرایط و هزینه هاش به چه صورته؟ شما میتونین راهنمایی کنین؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 بهمن 1399، 09:37

      بله دوست عزیز، هم می‌تونید خودتون voice برامون بفرستید و هم متن بدید تا تیم ما به voice تبدیل کنه
      شرایط پیام صوتی رُ می‌تونید از لینکی که براتون گذاشتم، مطالعه کنید

  • بامدادیان

    27 بهمن 1399، 01:08

    ببخشید میخواستم ببینم میشه گزینه ای توی سایت مشخص کنم که کاربر خودش بتونه مشخص کنه که پیامک متنی برای ورود دریافت کنه یا صوتی؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 اسفند 1399، 09:05

      دوست عزیز این مورد با کدنویسی در سمت شما (یعنی در سایت) قابل انجامه، وب‌سرویس به‌صورت خودکار این ویژگی رُ نداره.

  • بابک احمدی

    26 بهمن 1399، 13:07

    درود بر شما
    می خواستم بپرسم چوری میشه با پیامک صوتی پیامک کد احراز هویت یکبار مصرف برای کاربر سایت ارسال کرد؟ چون این امکان خوبی هست اما فرض کنید کد تایید احراز هویت برای کاربر ارسال خونده بشه و کاربر فرصت نکنه اوون کد رو وارد سایت بکنه و کد یادش بره حتی در صورت تکرار کردن کد توسط پیام صوتی باز هم امکان اشتباه و به دردسر افتادن کاربر وجود داره برای رفع این مشکل چه پیشنهادی دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 12:53

      دوست عزیز رمز یکبار مصرف و کد احراز هویت رُ بهتره از طریق خط خدماتی برای همه ارسال کنید

  • محمد شاکری

    23 بهمن 1399، 21:17

    من یک سایتی راه‌اندازی کردم که میتونن گیمر ها توی اون سایت ثبت نام کنن و بعد از ثبت نام کار های مختلف قبول کنن مثل بالابردن لول بازیکنان دیگر من میخوام وقتی کد ورود برای کاربر ارسال بشه خود کاربر انتخاب کنه که آیا میخواد از طریق پیامک دریافت داشته باشه یا این که به صورت صوت براش ارسال کنه مثل تلگرام آیا همچین موردی امکان پذیر هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 بهمن 1399، 13:00

      دوست عزیز اگر از خدمات وب‌سرویس استفاده کنید، سایت و پنلتون رُ بهم وصل کنید، تائید رمز عبور و هر پیام دیگه که مدنظرتونه از طریق اس ام اس برای کاربر ارسال میشه.

  • زرنگار

    20 بهمن 1399، 08:59

    چه خوب پس یعنی اگر بخوام با استفاده از وب سرویس ارسال به بلک لیست داشته باشم به جای خدماتی کردن خطم که دردسر زیادی هم داره میتونم از پیامک صوتی استفاده کنم؟
    ممنون میشم بخش فنی سامانه ملی پیامک پاسخگوعه سوال بنده باشن
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 16:01

      بله
      در این مورد اگر بازم نیاز به مشاوره دارید، با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید

  • ثنا رسام

    18 بهمن 1399، 11:22

    سلام این امکان پیام صوتی بدون خریداری کردن پنل قابل استفاده است یا خیر؟
    ما لیستی از شماره های مشتری رو داریم و میخوایم بصورت انبوه ارسال کنیم و فقط هم یکبار
    شما این ارسالی رو انجام میدید؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 بهمن 1399، 12:08

      نه دوست عزیز، شما بدون دریافت پنل اختصاصی ملی پیامک نمی‌تونید از ابزارهای ارسال اس ام اس برای مشتری‌هاتون استفاده کنید

  • طناز رامشی

    15 بهمن 1399، 09:15

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم این امکان پیام صوتی که شما دارید از داخل خود پنل هم قابلیت ارسال به شماره ها به صورت تکی رو داره؟ چون من پیامکام انبوه نیستن و به صورت تکی باید ارسال بشن.
    سئال دیگری هم داشتم که تعرفه ی ارسال این پیام صوتی به چه صورت محاسبه میشود؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 بهمن 1399، 09:00

      سلام دوست عزیز، همه اطلاعات مربوط به پیامک صوتی اعم از قیمت و نحوه ارسال رُ می‌تونید از لینکی که براتون گذاشتم، چک کنید.

  • نیک سرشت

    11 بهمن 1399، 12:08

    سلام وقت بخیر پیام صوتی برای کدوم cms ها امکان پذیر است من از ورد پرس استفاده میکنم ایا ورد پرس هم از پیامک صوتی برای وب سرویس پشتیبانی میکنه و تین که ایا پیامک صوتی همیشه ارسال میشه یا ممکن هست به اختلال بخوره و یک زمانی پیامک ما ارسال نشه

    • نیلوفر اکبریان

      11 بهمن 1399، 12:23

      بله دوست عزیز، اگر سایت وردپرسی دارین، می‌تونین از پیامک صوتی استفاده کنید

  • ساسان شهسواری

    03 بهمن 1399، 03:55

    سلام و وقت بخیر ممنون از مقاله مفیدتون می خواستم یک سوال ازتون بکنم و اون هم اینه که برای ارسال وریفیکشن کد برای سایتم چطوری می تونم از پیامک صوتی استفاده کنم چون من شنیده ام که پیامک صوتی ارسال به بلک لیست هم داره و برای اونها یی هم که بلاک هستن ارسال می کنه . حالا چیزی که به نظر مشکل میاد اینه که چطور میشه کد رو که متغیر هم هست برای مشتری فرستاد . واصلا مشتری باید اوون کد رو حفظ بکنه؟ چون به نظر مشکل میاد

    • نیلوفر اکبریان

      06 بهمن 1399، 12:49

      دوست عزیز باید حتماً باید افزونه ای که استفاده میکنید، این ویژگی رو داشته باشه، در غیر این‌صورت متغیر مربوط به کد احراز هویت باید در متن پیام وارد بشه.

  • سینا

    30 دی 1399، 15:23

    با سلام تا حالا این کارو انجام ندادم ولی با توجه به اینکه سعی میکنم همیشه خاص باشم تصمیم گرفتم ارش استفاده بکنم اگر فیلم اموزشی داره لطفا در احتیارم قرار بدید.

    • نیلوفر اکبریان

      19 اسفند 1399، 13:57

      دوست عزیز ویدئوهای آموزشی رُ از آپارات ملی پیامک می‌تونید دنبال کنید

  • زهرا

    30 دی 1399، 12:17

    سلام پیام صوتی قابلیت گزارشگیری رو داره که کیا جواب دادن یا کیا رد تماس دادند؟
    هزینه جواب نداده ها برمیگرده؟ میتونم قبل از خرید تستش کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 فروردین 1400، 15:04

      دوست عزیز در حال حاضر گزارش دقيق نداره اما تو ساختار و آپديت هاى جديدترش احتمالا گزارش دقيق بهش اضافه بشه
      فعلاً بخاطر عدم امكان گزارش دقيق، بازگشت هزينه نداره
      ميتونن پنل پايه رو تهيه كنین و تست بگیرید
      پنل‌های ما تست ندارن ولی ضمانت ۳۰ روز بازگشت وجه پنل رو دارن

  • آرزو مرادعلى

    22 دی 1399، 01:21

    سلام ممنون از مقاله ى خوبتون، يك سوالى داشتم اين امكانى كه توضيح داد براي تبديل متن به صوت در همه ى پنل ها موجود هستش يا فقط بعضي از پنل هاتون اين مورد را دارند؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 دی 1399، 10:01

      سلام دوست عزیز، امکان ارسال پیام صوتی رو هر هر ۴ نوع پنل دارن که میتونین از قسمت تعرفه که لینکشو براتون گذاشتم، ببینین

  • سهیلا رودباری

    17 دی 1399، 22:13

    باسلام؛ من از شما پنل خریداری کردم و طبق یک شرایطی نمیتونم از وبسرویس خدماتی استفاده کنم برای همین تصمیم دارم از پیامک صوتی کلا استفاده کنم آیا این امکان وجود داره فقط سایت من پیامک صوتی اراسل کنه یا نه؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1399، 09:15

      بله از پیامک صوتی هم می‌تونین استفاده کنین، به قسمت پشتیبانی وب‌سرویس تیکت بدین تا راهنمایی‌تون کنن

  • امید علی

    16 دی 1399، 17:20

    مقاله شمارو مطالعه کردم تا الان هیچ ایده ای راجب پیام صوتی نداشتم و برام بسیار کار جالبی بود و حتما تمایل دارم ازش استفاده بکنم فقط اینکه برای این مورد باید از افزونه خاصی استفاده کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 فروردین 1400، 15:45

      دوست عزیز باید حتماً پنل پیامکی داشته باشید و از داخل پنل وارد قسمت پیام صوتی بشید
      تمامی توضیحات محیط کاربری به زبان فارسی هست. اگر نیاز به راهنمایی داشتید، به همکاران تیم وب‌سرویس تیکت ارسال کنید

  • ارش مینایی

    05 دی 1399، 18:21

    سلام یعنی این امکان برای کسی ک سایتش ورد پرس هست و در حال حاضر نما اعتماد نداره و میخواد حتما به بلک لیست پیامک ارسال کنه امکان پذیر هست از فزونه ی دیجیتس استفاده میکنم برای فرستادن کد تایید

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1399، 11:28

      سلام دوست عزیز اگر درگاه پرداخت دارید، مشکلی نیست!
      بر اساس قوانین اگر سایتتون در زمینه شرط‌بندی نباشه و شرایط کلاهبرداری مالی نداشته باشه، ما بدون ای نماد و بر اساس درگاه پرداختی هم که دارید، کارتون رو انجام میدیم
      به قسمت پشتیبانی تیکت بزنین تا بیشتر راهنمای‌ کنند

  • آتلیه عکس گلها

    26 آذر 1399، 23:02

    سلام خوبین؟ داخل پنل نمیشه متنو نوشت که تبدیل به صوت بکنه و با شماره های مشتریا تماس بگیره؟ حتما باید سایت داشته باشیم که حیف شد.
    پس این همه تماس صوتی میاد همشون وبسرویس وصل کردن؟ هزینه پیام صوتی چقدره؟
    خسته نباشید

    • نیلوفر اکبریان

      01 دی 1399، 09:15

      سلام دوست عزیز، برای پیام صوتی باید از ابزار (ماژول) پیام صوتی استفاده کنین، قیمت هم متغیره و بستگی به نوع پنلتون داره! با 02163404 تماس بگیرین تا بیشتر راهنماییتون کنن!

  • شقایق برزند

    25 آذر 1399، 22:13

    من میخوام از این قابلیت استفاده کنم، کدوم پنل های ملی پیامک این قابلیت رو داره؟ و اینکه چطوری باید فرمت فایل MP3 رو به WAV تبدیل کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آذر 1399، 08:35

      دوست عزیز پنل اقتصادی و بالاتر برای شما مناسبه، برای تبدیل فایل هم میتونین از وب‌سایت‌های آنلاین استفاده کنین

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید