30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در سیرجان از طریق پنل اس ام اس

تبلیغات هدفمند در سیرجان از طریق پنل اس ام اس

0

تبلیغات اولین عامل برای پیشرفت کسب‌وکارها و جذب مشتری است. پنل اس ام اس سیرجان امکان اجرای تبلیغات مقرون‌به‌صرفه و در عین حال پربازده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب، شما می‌توانید با ارسال پیامک هدفمند علاوه‌بر سیرجان، برای دیگر شهرها و استان‌ها نیز تبلیغات پیامکی ارسال کنید. در ادامه این مقاله با این روش بهینه، مزایا و هزینه‌اش بیشتر آشنا می‌شویم.

دیگر جذب مشتری سخت نیست!

طبق آمار به دست آمده 98 درصد از پیامک‌ها در کمتر از 1 ساعت خوانده میشود. با دسترسی کامل به بانک شماره‌های استان کرمان فقط کافیه پیشنهاد جذاب خود را به همشهریانت ارسال کنی.
30% تخفیف
KRMN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

با پنل پیامکی می‌توانید تمامی پیامک‌های انبوه و منطقه‌ای را از طریق این نرم افزار آنلاین ارسال کنید. پنل در واقع یک نرم افزار است که به وسیله اینترنت و با دسترسی به نام کاربری و رمز عبوری که پس از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود، شرایط اجرای بازاریابی پیامکی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به زبان ساده به وسیله پنل نه تنها می‌توانید تبلیغات گسترده انجام دهید، بلکه پیامک‌های اطلاع‌رسانی اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خود را توسط وب سرویس ملی پیامک ارسال کنید. در ویدئو زیر در این مورد بیشتر صحبت کردیم.

ملی پیامک چه مزایایی به نسبت سایر سامانه‌ها دارد؟

برای شروع بازاریابی پیامکی اول از همه باید پنل اس ام اس سیرجان داشته باشید. پیشنهاد من دریافت پنل از شرکت ملی پیامک است. اما یک سوال مهم، چرا باید از خدمات ملی پیامک استفاده کنیم؟

با تعرفه مناسب ارسال پیامک در سامانه ملی پیامک می‌توانید تبلیغات خود را به صورت گسترده انجام دهید. در کنار این مزیت بزرگ با ورود به پیج اینستاگرام، کانال آپارات و یوتیوب ملی‌پیامک از آموزش‌های ویدیویی در مورد پنل و ماژول‌های آن استفاده کنید. با این ترفند شما می‌توانید مدیریت ارسال پیامک‌های خود را به عهده بگیرید. البته مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتاب اس‌ ام اس مارکتینگ هم هدیه تیم ما برای کاربرانیست که هنوز تبلیغات پیامکی‌شان را شروع نکردند.

با وجود بانک شماره‌های جامع و طبقه‌بندی شده ملی‌ پیامک دیگر نگران جذب مشتری برای کسب‌وکارهای نوپا و تازه تاسیس خود نباشید. تنها کافیست در شهر و منطقه مورد نظر خود ارسال پیامک داشته باشید. همچنین تیم پشتیبانی ملی‌ پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در ایام کاری و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب پاسخگوی شما عزیزان هستند. در نتیجه هر سوال یا مشکلی در ارسال پیامک داشتید با ما تماس بگیرید یا از داخل پنل تیکت بفرستید.

در کنار تمامی مزایای گفته شده با کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی پنل اس‌ ام اس رفسنجان می‌توانید پنلتان را به سایت وصل کرده و تعداد زیادی از پیامک‌ها، مانند ثبت‌نام یا رمز عبور و ... را به صورت خودکار برای مشتریان بفرستید.

بانک شماره پنل اس ام اس سیرجان

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟زمانی تبلیغات شما به نتیجۀ مثبت می‌رسد که بتوانید مشتریان بازار هدفتان را به راحتی پیدا کنید. با وجود بانک شماره‌های پنل اس‌ ام اس سیرجان می‌توانید در هر منطقه‌ای که هستید، برای همان منطقه یا حتی کل کشور تبلیغات پیامکی ارسال کند.

پنل اس‌ ام اس سیرجان با 52122 شماره‌ دائمی و 72629 سیمکات اعتباری همراه اول، انتخاب خوبی برای ارسال پیامک انبوه است. علاوه‌بر این از بانک شماره  ایرانسل هم می‌توانید برای تبلیغات هدفمند استفاده کنید و بر اساس جنسیت برای مخاطبتان پیامک بفرستید. پس اگر فروشگاه لباس یا سالن زیبایی دارید، از این طریق برای کسانی که مشتری واقعی کالا و خدماتتان هستند، پیامک بفرستید.

نگاهی به سیرجان زیبا

سیرجان شهری در جنوب ایران و در جنوب غربی استان کرمان است. این شهر  با ۱۹۹۷۰۴ نفر جمعیت یکی از شهرهای صنعتی و اقتصادی کشور به‌شمار می‌رود و دارای بزرگ‌ترین معدن سنگ آهن خاورمیانه (گل گهر) است. سیرجان منطقه ویژه اقتصادی محسوب می‌شود و گردش مالی در این شهر نسبتاً بالا هست.

با این توصیفات باید از سیرجان انتظار یک بازار پر جنب‌وجوش را داشت که در تبلیغات در آن حرف اول را بین رقبا می‌زند. شما می‌توانید با خدمات و قابلیت‌های پنل اس‌ ام اس سیرجان بازار این منطقه را در دست بگیرید و مشتریان بیشماری جذب کنید.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

با وجود تمام مزایای پنل اس‌ ام اس سیرجان که در این مقاله معرفی کردیم و تبلیغات پیامکی قطعاً شما هم به فکر یک برنامۀ تبلیغاتی هدفمند افتاده‌اید.

در ضمن می‌توانید پس از ارسال پیامک از قابلیت گزارش‌گیری استفاده کنید و از طریق دانلود فایل اکسل گزارش در جریان تمام دریافت‌کنندگان پیامکتان قرار بگیرید، به زبان ساده جامعه هدف خود را با این روش بهینه‌تر و دقیق‌تر انتخاب نمایید، خبرنامه پیامکی و باشگاه مشتریان داشته باشید. برای سفارش پنل و خط به صورت اختصاصی تنها کافیست با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید یا از طریق سایت ملی پیامک فرم مشاوره را تکمیل کنیدتا همکاران با شما تماس بگیرند.

پس از انتخاب خط اختصاصی، ارسال مدارک، تائید اپراتور و پرداخت هزینه، پنل فعال می‌شود و تمام این مراحل طی یک روز کاری و کمتر از ۳ ساعت انجام می‌شود. شما می‌توانید تبلیغات انبوه و هدفمند خود را از همین حالا شروع کنید و هر زمان به مشاوره نیاز دارید، از تیم پشتیبانی ملی پیامک کمک بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید