30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای تبلیغات اصولی و هدفمند در منطقه تالش

راهنمای تبلیغات اصولی و هدفمند در منطقه تالش

0

اگر ساکن تالش یکی از زیباترین شهرهای گیلان هستید و می‌خواهید برای کسب‌وکارتان بر اساس اصول بازاریابی تبلیغات کنید، فقط 5 دقیقه از وقتتان را به ما اختصاص دهید تا با پنل اس ام اس تالش آشنا شوید در انتهای مقاله یک برنامه و استراتژی بدون نقص برای معرفی کالا و خدماتتان داشته باشید.

برای ثبت‌نام پنل هم می‌توانید از کد تخفیف سی درصدی زیر که هدیه ملی پیامک به کاربران جدید است، استفاده کنید.

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس ام اس تالش نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است که بعد از هر ارسال فایل گزارش قابل دانلود را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد تا نتیجه تبلیغاتی پیامکی‌تان را تحلیل کنید. از طرف دیگر برای کسب‌وکارهای آنلاین کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی قابلیت اتصال سایت به پنل را آسان کرده تا تعداد زیادی از پیامک‌های خدماتی را به صورت خودکار ارسال کنید. در ویدئو زیر به تمام کاربردهای مهم پنل اشاره کردیم:

ملی پیامک، بزرگ‌ترین مجموعه تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های بزرگ و باسابقه در حوزه تبلیغات پیامکی است که برای مشاغل غرب گیلان، پنل اس ام اس تالش را ارائه کرده تا به راحتی ارسال یک پیامک برای کالا و خدماتشان تبلیغات کنند. احتمالاً در جستجو برای انتخاب بهترین پنل پیامکی به نام شرکت ملی پیامک برخورد کردید ولی هنوز با مزایا و قابلیت‌های این مجموعه آشنایی ندارید. به همین خاطر در ادامه می‌خواهیم کمی بیشتر دربارۀ خدمات این مجموعه بزرگ صحبت کنیم:
  • قابلیت ارسال پیامک لینکدار
  • امکان ارسال اس ام اس صوتی
  • تعرفه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارائه خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • قابلیت ذخیره شماره مشتریان در دفترچه تلفن پنل
  • بازگشت هزینه اس ام اس‌های نرسیده به لیست سیاه مخابرات
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران و پاسخگویی روزانه تیکت‌های ارسالی
  • بسته پیامک رایگان به همراه خطوط عمومی و اختصاصی به عنوان هدیه ملی پیامک

بانک شماره‌های پنل اس ام اس تالش

یکی از مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌هایی که پنل اس ام اس تالش در اختیار کاربرانش می‌گذارد، امکان ارسال پیامک هدفمند به مشتریان واقعی بازار هدف است. اما چطور؟
پنل پیامکی در دسته‌بندی‌های مختلف چندین بانک شماره دارد که برای ارسال پیامک در اختیار کاربران می‌گذارد تا به راحتی بتوانند مشتریان واقعی‌شان را پیدا کنند.
اولین بانک شماره مختص سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول است و معمولاً برای ارسال انبوه استفاده می‌شود. از سوی دیگر برای کاربرانی که به دنبال ارسال پیامک فقط به آقایان یا بانوان هستند، بانک شماره ایرانسل را پیشنهاد کردیم تا بتوانند به تفکیک جنسیت هم ارسال پیامک داشته باشند.
در همین قسمت منطقه هدفمند به بانک شماره اصناف و مشاغل تالش دسترسی دارید و می‌توانید برای تمام زیرگروه‌های شغلی پیامک ارسال کنید و گزارش آن را به صورت فایل اکسل دانلود کنید. اگر هم می‌خواهید مشتریانتان را به تفکیک محل زندگی‌شان پیدا کنید، پنل اس ام اس تالش ماژول کد پستی و دکل ایرانسل را پیشنهاد می‌کند.
ارسال بر اساس کدپستی شامل رنج کدپستی هر منطقه می‌شود که به راحتی در سامانه ملی پست قابل جستجو است. ارسال بر اساس دکل bts هم بر حسب آنتن‌دهی دکل در مناطق مختلف است و فقط به شماره‌های ایرانسل ارسال پیامک دارد.

نگاهی به تالش سرسبز و زیبا

بدون شک تالش یکی از سرسبزترین مناطق غرب گیلان است که علاوه‌بر جنگل‌هایی زیبا و سرسبز به ارتفاعات غرب استان نیز وصل می‌شود. این طبیعت بکر و زیبا همراه با آب‌وهوای کوهستانی توانسته در سال‌های اخیر توجه تعداد زیادی از گردشگران را جلب کند و به رشد فعالیت‌های اقتصادی و عموماً بومی منطقه منجر شود.

اگر همچنان از روش‌های سنتی استفاده می‌کنید اما می‌خواهید بیشترین سهم از بازار را داشته باشید، کالا و خدماتتان را به تعداد بیشتری از مخاطبان معرفی کنید و از رقبایتان در بازار پیشی بگیرید، پیشنهاد ما فعالسازی پنل اس ام اس تالش است که زمان زیادی هم از شما نمی‌گیرد. پنل در یک روز کاری فعال شده و از همان لحظه دسترسی وسیعی به بانک شماره‌های مشتریان به شما می‌دهد.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبا دریافت پنل اس ام اس تالش، یک بسته پیامک هدیه با خطوط عمومی و اختصاصی از طرف ملی پیامک هدیه می‌گیرید. از داخل پنل هم می‌توانید خط موردنظرتان را استعلام کرده و خط جدیدی سفارش بدهید. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، از داخل پنل برای تیم پشتیبانی تیکت بفرستید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

در مسیر بازاریابی پیامکی با اطمینان جلو بروید. آموزش‌های ویدوئویی ما را از اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک دنبال کنید و به نتیجۀ مطلوبتان برسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید