30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای جامع بازاریابی پیامکی در شهرستان تکاب

راهنمای جامع بازاریابی پیامکی در شهرستان تکاب

0

بسیاری از کاربران وقتی با ما تماس می‌گیرند نگران اجرای تبلیغات هدفمندی هستند که به نتیجۀ مطلوب منجر شود. از طرف دیگر هزینۀ اجرای تبلیغات هم برایشان مهم است. به همین خاطر تصمیم گرفتم در این مقاله دربارۀ پنل اس ام اس تکاب صحبت کنم تا کسب‌وکارها و مشاغل فعال در این شهرستان با یک روش تبلیغاتی مناسب و هدفمند آشنا شوند که هم مشتریان واقعی را پیدا می‌کند و هم برخلاف تصورشان هزینۀ زیادی هم ندارد.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال اس ام اس نرم افزار آنلاین اجرای تبلیغات پیامکی است که علاوه‌بر ارسال پیامک، قابلیت دریافت پاسخ مشتری هم دارد، امکان تعامل بدون واسطه با مخاطب را فراهم می‌کند، به سایت متصل می‌شود و شرایط ارسال اس ام اس‌های خودکار را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ملی پیامک، ارائۀ پنل‌های تبلیغات پیامکی

پیشنهاد و توصیه من به متقاضیان پنل اس ام اس تکاب استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک است. ملی پیامک به صورت تلفنی و ارسال تیکت پشتیبانی کاملی از کاربرانش دارد و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل رسمی از 9 صبح تا 5 عصر برای پاسخگویی به کاربران فعال است. از طرف دیگر هزینه و تعرفه مناسبی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی تصویب کرده و با ارائه 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری شرایط مناسبی را برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ فراهم کرده تا تبلیغات هدفمندی داشته باشند.

در ادامه هم مهم‌ترین قابلیت‌ها و مزایای پنل اس ام اس ملی پیامک را خیلی خلاصه برایتان آوردم:

  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت ( فقط ایرانسل)
  • قابلیت ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌ها
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • فعالسازی فوری پنل ظرف سه الی چهار ساعت در صورت کامل بودن مدارک
  • آموزش صفر تا صد نحوۀ اجرای تبلیغات پیامکی و جذب مشتری از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس تکاب

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس تکاب بانک شماره همراه اول را با 7822 سیمکارت اعتباری و 5372 شماره دائمی برای ارسال انبوه در اختیار کاربران ملی پیامک قرار می‌دهد. همانطوری که می‌دانید یا احتمالاً در آمارها شنیدید حدود 40 درصد از شهروندان مشتاق دریافت اس ام اس تبلیغاتی هستند و 98% این پیام‌های ارسالی توسط کاربران خوانده می‌شود.

در نتیجه بازاریابی پیامکی را باید یک فرصت طلایی برای جذب مشتری دانست. از طریق ارسال پیامک جذاب می‌توانید نیمی از این بانک شماره را به مشتریان محبوبتان تبدیل کنید و بعد از طریق فایل گزارش در جریان ارسالی‌ها و شماره‌های بلک لیست باشید.

مشتریان را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید

دومین بانک شماره مهم پنل اس ام اس تکاب شامل شماره‌هاییست که بر اساس دکل bts ایرانسل و کدپستی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا بتوانید بر اساس محل زندگی برای کاربران پیامک تبلیغاتی بفرستید. برای دسترسی به بانک شماره‌های محله‌ای بر اساس کدپستی باید رنج کدپستی محله‌های موردنظرتان را پیدا کنید و از این طریق برایشان پیامک بفرستید.

برای ارسال پیامک از طریق دکل ایرانسل هم می‌توانید بر اساس آنتن‌دهی دکل bts پیامک تبلیغاتی بفرستید. به این ترتیب برای تبلیغات در بعضی مناطق، اختصاص کدپستی به محله خودتان، قابلیت ارسال رایگان محصول یا ارسال فوری در منطقه خودتان را از طریق بازاریابی پیامکی به گوش شهروندان برسانید.

تکاب، شهری به قدمت تاریخ !

تکاب یکی از قدیمی‌ترین شهرهای فلات ایران در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده و ۴۹٬۶۶۷ نفر جمعیّت دارد. اگرچه تکاب عمدتا با آثار تاریخی‌اش شناخته می‌شود اما یکی از مهم‌ترین مراکز فرش دستباف غرب کشور نیز شناخته می‌شود. برای رقابت در بازار تکاب بیش از هر چیزی نیاز به اجرای تبلیغات هدفمندی دارید که خیلی سریع مشتریانی نه از سطح شهر بلکه از تمام کشور برایتان همراه داشته باشد و پنل اس ام اس تکاب می‌تواند بهترین ابزار تبلیغاتی باشد که به کمک آن خیلی سریع برندسازی کرده و به بهترین نتایج برسید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکپنل اس ام اس تکاب و قابلیت‌های متنوعی که برای ارسال پیامک و تعامل با مشتری دارد می‌تواند هر کسب‌وکاری را در مسیر برندسازی، بازاریابی و جذب مشتری همراهی کند. از طرف دیگر تیم پشتیبانی ملی پیامک از طریق ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامکی نحوۀ کار کردن با ماژول‌های ارسال پیامک را برای کاربران آماده کردند، در نتیجه شما برای شروع تبلیغات کسب‌وکارتان یک پکیج کامل دارید و از همین لحظه می‌توانید پیشگام بازار باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید یا در انتهای متن برایمان بنویسید تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید