30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
مانند یک حرفه‌ای تبلیغات کنید ! مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در طبس

مانند یک حرفه‌ای تبلیغات کنید ! مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در طبس

0

پنل اس ام اس طبس که می‌خواهیم در این مقاله بیشتر با مزایا و کاربردهایش آشنا شویم، یکی از بهترین برنامه‌ها و روش‌های اجرای تبلیغات هدفمند و موثر است که پیام هر کسب‌وکاری را خیلی راحت و البته سریع به دست مشتریانش می‌رساند.

به همین بهانه برای آشنایی بیشتر کاربران ملی پیامک، امروز با پنل اس ام اس، قیمت و تعرفه، قابلیت‌ها و مزایایش در ادامه آشنا خواهیم، پس ما با همراه باشید.

کسب‌وکارت رو متحول کن!

بازاریابی پیامکی ساده‌ترین و موثرترین راه تبلیغات هدفمند در سطح استان، شهر، محله است. با پیامک هم مشتریان جدید جذب کنید و هم مشتریان قدیمی را از پیشنهادات خود باخبر کنید.
30% تخفیف
KHJN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست ؟!

سامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه تبلیغاتیست. این مدیریت شامل ارسال و دریافت اس ام اس می‌شود و از طریق خطوط عمومی و اختصاصی قابل دسترسیست. پنل اس ام اس موجب تعامل مستقیم با مشتریان می‌شود و نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی مانند حضور در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات محیطی تعرفه بهتری دارد.

کاربرانی که می‌خواهند صفر تا صد تبلیغاتشان را به راحتی مدیریت کنند و از روش‌های جدیدتری بهره ببرند، بهتر است که همین حالا با مزایای پنل اس ام اس طبس آشنا شوند و این خدمات را از شرکت ملی پیامک دریافت کنند. اما چرا؟!

مزایای پنل اس ام اس شرکت ملی پیامک

پنل اس ام اس طبس که توسط شرکت ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد در چهار مدل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی شده که با دسترسی‌های متفاوت امکان اجرای تبلیغات هدفمند و موثر را برای کاربران فراهم کرده است. ملی پیامک علاوه‌بر تعرفه مناسب ارسال پیامک، مزایای زیر را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • ارائه خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه و ایرانسل
  • دسترسی به بانک شمارۀ به‌روز اصناف و مشاغل طبس
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت
  • ارائه آموزش‌های ویدئویی از طریق کانال یوتیوب، اینستاگرام و آپارات ملی پیامک
  • امکان ارسال پیامک به تفکیک جنسیت ویژه کسب‌وکارهایی مانند استخر یا سالن زیبایی
  • ارائه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکارهایی که تجربه اجرای تبلیغات پیامکی ندارند

بانک شماره پنل اس ام اس طبس

بانک شماره پنل ملی پیامکبانک شماره همراه اول پنل اس ام اس طبس با 12149 شماره اعتباری و 9917 سیمکارت دائمی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در صورتی که بتوانید متن جذابی بنویسید و مخاطب را به خرید ترغیب کنید یا حداقل نام برندتان را به گوشش برسانید، شانس زیادی دارید که نیمی از این لیست را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

یادتان باشد که برای ارسال پیامک تبلیغاتی حتماً برنامه زمانی مناسب و استراتژی مشخصی داشته باشید و از ایجاد مزاحمت برای مخاطب بپرهیزید، در ساعات نامناسب (مانند اول صبح یا آخر شب) پیامک نفرستید و حتماً از کلمات تاثیرگذاری مانند تخفیف ویژه، جشنواره فروش، آخرین مهلت خرید و .... استفاده کنید.

ارسال پیامک بر اساس محل زندگی!

به احتمال زیاد به جز پنل اس ام اس طبس هیچ روش دیگری نمی‌تواند تبلیغات محله‌ای را با بهترین قیمت اجرا کند، اما چطور؟

کاربران پنل می‌توانند بر اساس آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل برای هر محله که مدنظرشان است، پیامک تبلیغاتی بفرستند. البته این روش بازاریابی پیامکی بعد از 8 شب انجام نمی‌شود و باید هر بار ارسال حداقل شامل 50 هزار شماره باشد. از طرف دیگر با ابزار کدپستی همراه و ایرانسل هم می‌توانید تبلیغات مبتنی بر محل زندگی داشته باشید که البته در این روش هم باید حتماً رنج کدپستی هر محله را داشته باشید و سپس بر اساس کد هر منطقه شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

نگاهی به طبس !

طبس با ٣٩٬۶۷۶ نفر جمعیّت یکی از شهرهای مرکزی ایران است که در چند سال اخیر هم در حوزه کویرنوردی و صنعت توریسم حسابی پرطرفدار شده و هم استارتاپ‌های متعددی در آنجا شروع به فعالیت کردند. برای رونق کسب‌وکارتان در طبس می‌توانید از ارسال پیامک استفاده کنید تا هم برندسازی‌تان را به راحتی انجام دهید و هم با مشتریان در تعامل باشید.

بسیاری از مشاغل به خصوص در ابتدای کار به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند با بهترین هزینه تبلیغات کنند که خوشبختانه اس ام اس مارکتینگ این شرایط را برایشان محیا کرده است. از طرف دیگر پنل اس ام اس طبس قابلیت ذخیره شماره مشتریان را در دفترچه تلفن اختصاصی پنل برای کسب‌وکارها فعال کرده تا کاربران به راحتی بتوانند به کمک آموزش‌ها و تیم پشتیبانی ملی پیامک صفر تا صد تبلیغاتشان را مدیریت کنند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس طبس یک پکیج کامل تبلیغاتی برای مشاغل سطح شهر است تا با هر میزان بودجه‌ای که دارند به راحتی تبلیغات کرده و مشتریانشان را از هر نقطه‌ای در سطح شهر و استان پیدا کنند.

پنل اس ام اس ملی پیامکبا خیال راحت همین امروز برای درخواست پنل اس ام اس درخواست بدهید و بابت پشتیبانی هم خیالتان راحت باشد. تیم ملی پیامک در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر در حال پاسخگویی به کاربران است، پس کافیست که برای مشاوره رایگان یا هر سوالی که دارید با 02163404 تماس بگیرید یا در انتهای همین متن برایمان بنویسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید