30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تابستان نزدیک است، تبلیغات پیامکی خود را به روز رسانی کنید

تابستان نزدیک است، تبلیغات پیامکی خود را به روز رسانی کنید

2

تابستان نزدیک است، تبلیغات پیامکی خود را به روز رسانی کنید

شما قواعد ابتدایی و بنیادی بازاریابی پیامکی را می شناسید. آیا آماده هستید تا با فرا رسیدن تابستان، کمپین های تبلیغاتی تازه ای را راه اندازی کنید؟ با فرا رسیدن تابستان بهتر است کمی شیوه های تبلیغاتی خود را تغییر دهید. پیشنهادهای قدیمی خود را با کمی تغییرات به روز رسانی کنید و میزان تاثیرگذاری آن را در فروش محصولات و خدمات خود مشاهده نمایید. همیشه تخفیف ها و پیشنهادهای خود را با منطق ارائه کنید، اما از این نکته که تابستان در حال فرا رسیدن است غافل نشوید. از خودتان بپرسید، نیاز های مشتریان من در تابستان چگونه تغییر می کند؟ چگونه می توانم کمپین تبلیغات پیامکی خود را بیش از پیش جذاب کنم؟ در این مطلب سعی داریم تا برخی از ایده هایی که برای بازاریابی در تابستان مناسب است را برایتان بیان کنیم.

اراده دسترسی VIP به برخی از مشتریانتان

مشتریان شما به دلیل خاصی به عضویت خبرنامه پیامکی شما در می آیند. هنگامی که آنها به عضو خبرنامه شما می شوند از شما انتظار دارند تا با آنها به صورت VIP رفتار کنید. شما می توانید در تابستان امسال به اعضای خبرنامه پیامکی خود امکانات ویژه دهید و برای رویداد های ویژه خود به آنها دسترسی VIP دهید. همچنین اگر مشتریانی که عضو خبرنامه پیامکی تان نیستند، علاقه دارند تا در رویداد های شما حضور داشته باشند، می توانید از آنها بخواهید که به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند.

ارائه بلیت کنسرت رایگان

تابستان نزدیک است و همانطور که می دانید کنسرت های بسیاری در این فصل برگزار می گردد. شما می توانید با یک سال فرهنگی هنری یا یک هنرمند برای تهیه چند بلیت کنسرت قرارداد ببندید و یک مسابقه پیامکی برگزار نمایید. در نهایت به قید قرعه به چند نفر از شرکت کنندگان بلیت رایگان کنسرت ارائه دهید. این روش برای افزایش تعداد اعضای خبرنامه شما بسیار مفید خواهد بود.

ارائه تخفیف

هیچ چیزی در تابستان لذت بخش تر از خوردن یک بستنی یا یک نوشیدنی خنک نیست. اگر شما می خواهید در تابستان برای نوشیدنی ها و دسر های رستوران خود تخفیف ارائه کنید، از مشتریان خود بخواهید که به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند. شما می توانید پیامکی مانند نمونه زیر را برای آنها ارسال نمایید و مشاهده کنید که میزان فروش شما چقدر بیشتر خواهد شد.

با نشان دادن این پیامک به مسئولان رستوران ما، نوشیدنیهای خود را مهمان ما باشید.

ارائه تخفیف برای آخرین مدل های تابستانی

اگر شما صاحب یک بوتیک یا لباس فروشی هستید، استفاده از پنل اس ام اس ابزار بسیار مناسبی برای اطلاع رسانی مشتریان از آخرین مدل های روز است. شما می توانید با ارسال تخفیف های ویژه برای برخی از محصولات تابستانی خود مشتریان بسیاری به خصوص بانوان را به سمت فروشگاه خود بکشانید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سیدعلی کرمانی

    23 بهمن 1401، 21:30

    سلام من میخوام برای باشگاه ورزشی پیامک تبلیغاتی بفرستم و همینطور تغییر ادرس و به مشتریام اطلاع بدم میشه نمونه پیامک بهم بدید |؟

    • حسام کریمی

      24 بهمن 1401، 11:24

      سلام وقتتون بخیر
      برای مثال:
      پاشو که بدنت نیاز به تمرین داره!
      باشگاهی که میومدی آدرسش عوض شده، با کلی امکانات (مثلاً استخر و دستگاه‌های جدید) بیشتر
      آدرس جدید: ….
      شماره تماس: ….

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید