30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
شروع تبلیغات گسترده در شبستر

شروع تبلیغات گسترده در شبستر

0

اگر تا امروز به عنوان صاحب یک کسب‌وکار هزینۀ زیادی بابت بازاریابی و تبلیغات در شهرستان شبستر متحمل شدید و هنوز به نتیجۀ دلخواهتان نرسیده‌اید، وقتش رسیده که روش کارتان را تغییر دهید. در این مقاله می‌خواهم برای کسب‌وکارهای و مشاغل مختلفی که در این شهر فعال هستند و می‌خواهند مشتریانی از سراسر استان داشته باشند، ابزار جدیدی در تبلیغات، یعنی پنل اس ام اس شبستر را معرفی کنیم.

پس در ادامه با ما همراه شوید و از کد تخفیف زیر برای ثبت‌نام استفاده کنید.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس ام اس شبستر که با اسم پنل پیامکی هم شناخته می‌شود، نرم افزار آنلاین و تحت وب ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است. سامانه با خطوطی از سرشماره‌های متفاوت مانند 1000 یا 3000 و ... فعال شده و شرایط ارسال تبلیغات پیامکی را برای کاربران فراهم می‌کند، در ضمن کاربرانی هم که علاوه‌بر خطوط عمومی به خط اختصاصی دسترسی داشته باشند، می‌توانند پاسخ مخاطب را نیز دریافت کنند.

 هزینه ارسال پیامک مناسب و مقرون‌به‌صرفه است، در نتیجه هر کسب‌وکاری می‌تواند با سرمایه‌ای وارد دنیای اس ام اس مارکتینگ شود. پنل اس ام اس شبستر و بازاریابی پیامکی یکی از بهترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی و تعامل با مشتری است که در ویدئو زیر دربارۀ مهم‌ترین قابلیت‌هایش صحبت کردیم

ملی پیامک پیشرو در تبلیغات پیامکی

در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی به ویژه پنل اس ام اس شبستر پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است. علاوه‌بر ده سال سابقه کار در حوزۀ تبلیغات پیامکی این شرکت قابلیت‌های زیر را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد:

  • قابلیت ارسال پیامک های حاوی  لینک با خطوط 3000 و 50004
  • قابلیت ارسال به بانک شماره اصناف و مشاغل سطح استان
  • آموزش های صفر تا صد پنل با یوتیوب و کانال آپارات ملی پیامک
  • امکان گزارش‌گیری فوری و دانلود فایل گزارش پس از هر ارسال
  • پشتیبانی دو شیفت از کاربران به صورت ارسال تیکت و تماس تلفنی
  • امکان ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند به بانوان یا آقایان به صورت مجزا
  • خدمات وب‌سرویس پیامکی و اتصال به سایت برای فروشگاه های اینترنتی
  • دسترسی به بانک شماره‌های جامع و به‌روز همراه اول و ایرانسل در هر شهر و استان
  • دارا بودن 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت برای هر سرمایه‌ای
  • آموزش کامل ارسال پیامک و ترفندهای فروش از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه بازاریابی پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس شبستر

پنل اس ام اس

بانک شماره پنل اس ام اس شبستر 12269شماره اعتباری و 7094 سیمکارت دائمی همراه اول دارد که برای ارسال پیامک انبوه مناسب است. اگر هم خواستید برای شماره‌های ایرانسل اس ام اس بفرستید، یادتان باشد که این بانک شماره قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را در اختیارتان قرار داده تا به صورت اختصاصی به خانم‌ها یا آقایان پیامک ارسال کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید.

در ادامه تبلیغات هدفمند ارسال پیامک به بانک شماره اصناف و مشاغل شبستر نیز به فروش بیشتر و جذب مشتریان واقعی منجر می‌شود. در واقع اگر محصولاتتان به گروه‌های شغلی خاصی مربوط است، مثلاً در کار مصالح ساختمانی هستید، از این بانک شماره‌ها می‌توانید برای تبلیغات جزئی و هدفمند استفاده کنید. 

نگاهی به شبستر

شبستر یکی از شهرهای غربی استان آذربایجان شرقی است که در فاصلۀ ۶۵ کیلومتری شمالغربی تبریز واقع شده‌ است.

شبستر به دلیل فاصله کوتاهی که تا مرکز استان دارد و به عنوان دومین شهرستان صنعتی استان شناخته شده و در تجارت نیز توانسته به رشد و پیشرفت خوبی برسد. این شهر بر اساس آخرین سرشماری بالغ بر ۱۲۳۸۸۸ نفر جمعیت دارد. پس اگر می‌خواهید کالا و خدماتتان را به تمام شهر معرفی کنید حتماً درباره بازاریابی پیامکی بیشتر فکر کنید.

جمع‌بندیاس ام اس مارکتینگ

بعد از آشنایی با قابلیت‌ها و کاربردهای پنل اس ام اس شبستر وقتش رسیده که وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوید.  در مورد کار با پنل و ماژول‌های مختلف هم نیازی به نگرانی نیست. تیم ملی پیامک آموزش کاملی از کار کردن با پنل و ابزارهای پنل را به صورت ویدئو تبلیغات پیامکی استان آذربایجان شرقی برایتان آماده کرده است.

برای داشتن پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. همکاران تیم پشتیبانی مشاوره رایگان را به شما ارائه می‌دهند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید