30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در سوسنگرد را جدی بگیرید !

تبلیغات هدفمند در سوسنگرد را جدی بگیرید !

0

اگر مقاله پنل اس ام اس سوسنگرد را برای مطالعه انتخاب کردید، احتمالاً به دنبال یافتن بهترین روش‌های تبلیغاتی هستید و می‌خواهید با هزینه مناسب شروع به بازاریابی و جذب مشتری کنید. تیم ملی پیامک این مسیر را برایتان ساده کرده، ابزار مناسب را در اختیارتان قرار خواهد داد و البته در این مسیر با مشاوره رایگان شما را همراهی خواهد کرد.

پس در ادامه با ما همراه باشید تا با روند اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال پیامک، نرم افزار آنلاین ارسال پیامک به صورت انبوه و برای بانک شماره‌های مختلف است. کاربران بعد از دریافت پنل اس ام اس سوسنگرد می‌توانند از بانک شمارۀ پنل برای تبلیغات هدفمند استفاده کنند و بر اساس گروه شغلی، محل زندگی یا حتی جنسیت برای مخاطبانشان پیامک بفرستند. در ویدئو زیر به مهم‌ترین کاربردهای پنل اشاره کردیم:

ملی پیامک، بهترین سامانه پیامکی

برای دریافت پنل اس ام اس سوسنگرد پیشنهاد من سامانه ملی پیامک است، البته اگر به دنبال تبلیغات پیامکی باشید، احتمالاً در مسیر جست‌وجویتان شرکت‌های مختلفی را پیدا کردید، به همین خاطر می‌خواهیم مزایا و قابلیت‌هایی که پنل اس ام اس شرکت ملی پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد، معرفی کنیم:

  • ارائه بهترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و تیکت
  • دسترسی به بانک شماره‌های جامع و به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت (ویژۀ بانک شماره ایرانسل)
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی از روی کدپستی و دکل ایرانسل
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی برای اتصال سایت به پنل و ارسال خودکار پیامک‌هایی مانند رمز عبور یا وضعیت مرسوله
  • آموزش کامل نحوۀ ارسال پیامک تبلیغاتی و روش‌های اس ام اس مارکتینگ از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس سوسنگرد

بانک شماره همراه اول پنل اس ام اس سوسنگرد با 19237 شماره اعتباری و 7233 سیمکارت دائمی یکی از مهم‌ترین بانک شماره‌های سامانه برای ارسال اس ام اس انبوه است، در واقع شما می‌توانید با این روش نیمی از این مخاطبان را به مشتریان واقعی تبدیل کنید که البته خیلی هم راحت نیست و باید حتماً مواردی مانند : متن ساده و در عین حال جذاب، درج لینک یا آدرس دقیق برای تعامل با مشتری، ارسال پیامک در بازه‌های زمانی مناسب، عدم ارسال پیامک بدون تمایل مخاطب، راه‌اندازی خبرنامه پیامکی به عنوان باشگاه مشتریان و .... رعایت کنید تا از پنل اس ام اس به عنوان ابزار تبلیغاتی موثری استفاده کنید و در مقایسه با دیگر رقیبانتان فرصتی طلایی داشته باشید.

مزایای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی

پنل اس ام اسبسیاری از کاربران پنل اس ام اس سوسنگرد علاوه بر ارسال انبوه پیامک به دنبال روش‌های تبلیغاتی هدفمند دیگری هم هستند که پنل تمام این مزایا را در اختیارشان قرار می‌دهد. به عنوان مثال به راحتی می‌توانید به صورت هوشمند و بر اساس بازه زمانی پیام‌های خودکار برای مخاطب بفرستید یا حتی مشتریانتان را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید. اما چطور؟

برای ارسال پیامک منطقه‌ای اگر تمام مشتریانتان از بانک شماره ایرانسل هستند، بهتر است که سراغ ارسال بر اساس دکل bts بروید. یعنی از روی آنتن‌دهی دکل ایرانسل در محله‌های مختلف، پیامک بفرستید. البته برای ارسال بر اساس دکل باید حتماً از سه روز قبل فرم مربوطه را کامل کنید و پیامتان را بین 8 صبح تا 8 شب بفرستید، زیرا ارسال خارج از این بازه زمانی توسط خود اپراتور ایرانسل ساپورت نمی‌شود.

برای ارسال بر اساس کدپستی هم کارتان خیلی راحت است. اول محله‌های موردنظرتان را انتخاب کرده و بعد سراغ پیدا کردن رنج کدپستی این مناطق بروید. در مرحلۀ بعدی بر اساس 5 رقم اول کدپستی برای هر محله که می‌خواهید اس ام اس بفرستید.

نگاهی به سوسنگرد

سوسنگرد یکی از مهم‌ترین شهرهای استان خوزستان با ۱۴۰٬۰۰۰ نفر جمعیّت است که در فاصله 50 کیلومتری اهواز واقع شده است. برای تبلیغات هدفمند در سوسنگرد و رساندن تبلیغات به دست مشتریان بازار هدفتان پیشنهاد می‌کنم که از بازاریابی پیامکی استفاده کنید.

ارسال اس ام اس بر خلاف دیگر روش‌های تبلیغاتی نیازی به بودجه هنگفت ندارد و حدود 98% پیام‌های ارسالی، خوانده می‌شود، در نتیجه هر کسب‌وکاری یک فرصت طلایی برای جذب مشتری دارد. از طرف دیگر ارسال پیامک تبلیغاتنی قابل گزارش‌گیری است و کاربر بعد هر ارسال می‌‌تواند تحلیل کاملی داشته باشد تا بداند چند درصد پیام‌هایش به مشتری رسیده و چند درصد در لیست سیاه مخابرات هستند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسحالا که با پنل اس ام اس سوسنگرد آشنا شدید، احتمالاً به دنبال یک برنامه تبلیغاتی هدفمند و موثر هستید. برای برنامه‌ریزی تبلیغات پیامکی می‌توانید از ویدئوهای اینستاگرام و آپارات ملی پیامک استفاده کنید و در صورت نیاز از طریق شماره 02163404 از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی ملی پیامک استفاده کنید.

در مسیر افزایش فروش، جذب مشتری و مشتری‌مداری تیم ملی پیامک علاوه بر مشاوره، بهترین ابزار بازاریابی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد و هر موقع بخواهید فقط با یک کلیک میتوانید با مشتری در تعامل باشید. پس این فرصت را از دست نداده و از بازاریابی پیامکی نهایت استفاده را ببرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید