30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو) به لیست سیاه مخابرات

ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو) به لیست سیاه مخابرات

167

ارسال پیامک بر اساس پترن مهم‌ترین امکان پنل‌های اس‌ام‌اسی است. میپرسید چرا؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

كد تاييد تلفن همراه در ورزش ‌سه: 618193
varzesh3.com

احتمالاً همۀ ما بعد از ورود یا ثبت‌نام در سایت‌های بزرگی مثل ورزش3، آنتن، دیجی کالا و یا سایت‌های مختلف دیگر، پیامکی را شبیه نمونۀ اس‌ام‌اس بالا دریافت کرده‌ایم.

مطمئناً در بین شماره موبایل مشتریان شما، حالتی وجود دارد به نام لیست سیاه مخابرات و پیامک از خطوط عادی (تبلیغاتی) برای آنها ارسال نخواهد شد. برای ارسال پیامک به همه مشتریان تنها راه حل موجود استفاده از ارسال پیامک از طریق پترن (یا الگو) است.

وب‌سایتت رو به پیامک مجهز کن!

با ارسال پیامک در هنگام ثبت‌نام مشتری را احراز هویت کنید و خیال مشتری را پس از خرید با یک پیامک راحت کنید!
10% تخفیف!
API10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

ارسال پیامک از طریق پترن چیست؟

پترن، الگو و یا قالب پیامکی در واقع پیامکی از پیش تنظیم شده است که ممکن است در طی روز بارها و بارها از طریق سایت، اپلیکیشن و به طورکلی سیستم شما ارسال شود. البته برای درک بهتر موضوع من دو نمونه‌اش را در پایین برایتان آورده‌ام. اگر دوست داشتید می‌توانید در سایت خودتان هم از آن‌ها استفاده کنید.

سلام سارا عزیز؛
کد تایید عضویت شما در باشگاه مشتریان طلایی پاپیون 6350 است.
به جمع پاپیونی‌ها خوش آمدید!

مشتری گرامی
سفارش شما با شماره پیگیری 439807 ارسال شد. باتشکر

در ویدئو آموزشی صفحه آپارات ملی پیامک مفصل در مورد نحوه استفاده از ارسال پیامک از طریق پترن توضیح داده شده است.

شخصی سازی پیامک با ارسال از طریق پترن

همانطور که می‌بینید، هردو پیامک‌های بالا یک ویژگی یکسان دارند، آن هم شخصی بودن آن‌هاست. مثلاً در نمونۀ اول، برای مشتری با نام خودش پیامک ارسال کردیم یا در نمونۀ دوم کد مخصوص به خریدش را برایش ارسال کردیم.

این پیامک‌ها بر اساس پترن ارسال می‌شوند. حالا این یعنی چی؟ یعنی اینکه برای هر کدام از این پیامک‌ها الگوی خاصی تعریف شده است. برای مثال مورد اول را در نظر بگیرید.

الگوی کلی پیامک اولی به شکل زیر است:

سلام {0} عزیز؛
کد تایید عضویت شما در باشگاه مشتریان طلایی پاپیون {1} است.
به جمع پاپیونی‌ها خوش آمدید!

همانطوری که ملاحظه می‌کنید برای هر کدام از اطلاعات شخصی مثل نام و کد فعال‌سازی (که برای هر کاربری متفاوت است)؛ یک متغیر تعریف کردیم.

با تعریف این متغیر دیگر نیاز نیست که تک‌به‌تک برای هر مشتری بر اساس نامش جداگانه پیامک ارسال کنیم. بر اساس همین پترن سیستم به صورت خودکار برای تمام مشتریان شما پیامک می‌فرستد.

چرا باید از ارسال از الگو یا پترن استفاده کنیم؟

چه دلیلی مهم‌تر از مشتری‌مداری؟
واضح است که پبامک‌هایی مانند ثبت سفارش، کدتائید، تغییر وضعیت سفارش محصول، پیگیری مرسوله پستی و... جزء پیامک‌های تبلیغاتی به حساب نمی‌آیند، بنابراین نه تنها برای هیچ بنی‌بشری آزاردهنده نیستند؛ بلکه به‌خاطر حفظ رضایت مشتری و همینطور وجهه کسب‌وکار شما، کاملاً واجب و ضروری هم به نظر می‌رسند. (البته بماند که فرستادن پیامک تبلیغاتی هم راه و رسم خودش را دارد.)مزایای ارسال پیامک از پترن

ما در بازاری کار می‌کنیم که تعداد فروشنده‌ها از تعداد مشتری‌ها بیشتر شده است! پس امکانش هست که هر لحظه مشتری شما با دیدن خدمات بهتر رقیب، رو برگرداند و محصول کس دیگری را بخرد.

چگونه می توانید با پیامک کسب و کار کوچک خود را رونق دهید؟حتما بخوانید: چگونه می توانید با پیامک کسب و کار کوچک خود را رونق دهید؟

پس خیلی لازم است که برای رضایت مشتری و همینطور راحت‌تر کردن مسیر خریدش، از ابزارهایی مثل پنل پیامکی و وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید تا از گردونه رقابت عقب نمانید. (اگر در عمرتان تا حالا کلمۀ وب‌سرویس را نشنیدید، مطلب وب‌سرویس پیامکی چیست را بخوانید.)

به‌غیراز این دلیل که مهم‌ترینش است؛ دلایل دیگری هم برای استفاده از اس ام اس بر اساس پترن وجود دارد که در زیر لیست کردم.

ارسال پیامک از طریق پترن به لیست سیاه مخابرات

در حالت عادی امکان ارسال اس‌ام‌اس به کسانی که پیامک تبلیغاتی خودشان را بسته‌اند و به اصطلاح جزء لیست سیاه هستند وجود ندارد.

اما از آنجایی که ما یک خط خدماتی برای ارسال اس ام اس بر اساس پترن در اختیار شما می‌گذاریم؛ می‌توانید از سد لیست سیاه عبور کنید و اس ام اس های ضروری (مثل همین پیامک‌های وضعیت سفارش) را به دست همۀ مشتری‌های خودتان برسانید.

سرعت ارسال بالای ارسال پیامک بر اساس الگو

خطوط خدماتی به دلیل اینکه می‌توانند از لیست سیاه یا همان بلک‌لیست عبور کنند، تحت نظارت شدید هستند تا خدایی نکرده این وسط پیامک تبلیغاتی جا‌به‌جا نشود و مزاحمتی را برای کاربرانی که جز بلک لیست هستند ایجاد نکند.

مزایای ارسال پیامک از پترن

به همین دلیل هر زمان که شما بخواهید پیامکی را با این خطوط به دست مشتری برسانید، با تاخیر چند دقیقه‌ای مواجه می‌شوید.

این تاخیر برای این است که متن پیامک توسط ما (اگر پنل شما ملی‌پیامک باشد) بررسی ‌شود تا اگر محتوای تبلیغاتی نداشته باشد به دست مشتری برسد.

حالا اگر شما بیایید برای پیامک‌هایتان پترن تعریف کنید، این الگو یک‌بار تایید می‌شود و تمام. یعنی نیازی نیست برای هر بار ارسال کارتان برای گرفتن تاییدیه به تاخیر بیفتد.

این کار برای فرستادن پیامک‌هایی مثل کد فعال‌سازی خیلی ضروری است. (مشتری وسط مراحل ثبت‌نام است و منتظر است تا کد فعال‌سازی را بگیرد و برود به زندگی‌اش برسد!)

قابلیت اطمینان بیشتر ارسال از پترن

معمولاً مشتری‌های پنل‌های پیامکی، اس‌ام‌اس‌هایی را با خط خدماتی ارسال می‌کنند که برایشان مهم‌تر است و می‌خواهند به دست همۀ مخاطب‌هایشان برسد.

پس صحیح و سالم رسیدن این دسته از اس‌ام‌اس‌ها اولویت مشتری‌ و همینطور اولویت سامانه‌های پیامکی است؛ بنابراین معمولاً سامانه‌ها تمام توان خودشان را به کار می‌برند تا خدایی نکرده اختلالی در این کار پیش نیاید و همه‌چیز طبق میل مشتری‌هایشان پیش برود.

خط خدماتی بدون نیاز به سفته

در حالت کلی برای خدماتی کردن خطوط و استفاده از آن نیاز است با توجه به شرایط خدماتی نمودن خطوط بین 200 الی 500 میلیون ریال سفته و کلی مدرک دیگه ارسال کنید. تازه بعد از ارسال این مدارک خدماتی شدن خط شما بین 2 تا 6 ماه زمانبره!

خط خدماتی بدون سفته

اما با استقاده از ارسال پیامک از طریق الگو دیگه نیازی به ارسال مدارک خاص و 2 ماه صبر کردن نیست. ارسال پیامک از طریق پترن در کمتر از 1 ساعت آماده استفاده است.

یک سامانۀ ارسال پیامک خوب چه ویژگی هایی دارد؟حتما بخوانید: یک سامانۀ ارسال پیامک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خب مزیت‌های ارسال بر اساس پترن را که متوجه شدیم و واحد تئوری را پاس کردیم؛ وقتش رسیده تا برویم سراغ واحد عملی.

مراحل تنظیمات اولیه و ارسال پیامک بر اساس پترن

برای اینکه بتوانید پیامک‌های خودتان را بر اساس الگوی خاصی و کاملاً به‌صورت خودکار ارسال کنید؛ اول باید یک سایت یا اپلیکیشن برای کسب‌وکار خودتان دست‌وپا کنید.

اگر که سایت دارید، می‌توانید همین حالا ثبت‌نام کنید و بعد از انتخاب پنل‌پیامکی موردنظرتان، بر اساس پترن برای همۀ مشتری‌هایتان پیامک بفرستید. برای شروع کار عکس زیر را ببینید.

درج الگو و راه اندازی ارسال پیامک از الگو

بعد از اینکه وارد پنل خودتان شدید، از بخش ابزار ویژه به سراغ وبسرویس خدماتی بروید. بر روی گزینۀ وبسرویس خدماتی کلیک کنید.

ارسال پیامک از طریق پترن و الگو

در ماژول وبسرویس خدماتی بر روی گزینه "+درج متن جدید" کلیک کنید.

درج پترن و الگو در وبسرویس خدماتی

 

در پنجره (pop-up) باز شده، قوانین و مقررات وبسرویس خدماتی و ارسال پیامک از طریق پترن را مطالعه کنید. علامت‌دار نمودن گزینه "تمامی شرایط فوق را به دقت مطالعه ام و بدین وسیله موافقت خود را با این شرایط اعلام میدارم" به معنای پذیرش قوانین بوده و سپس دکمه مرحله بعد را انتخاب کنید.

قوانین وبسرویس خدماتی و ارسال از پترن

یک پنجره‌ای (pop-up) برایتان باز می‌شود که باید یک عنوان دلخواه و اختیاری انتخاب کنید. (مثلاً اگر پیامک مربوط به فعال‌سازی ثبت‌نام است می‌توانید عنوان را "ثبت‌نام" در نظر بگیرید.)

سپس متن مورد نظرتان را به‌همراه متغیرهای آن در قسمتی که علامت زدم تایپ کنید و روی گزینه تایید کلیک کنید. (توجه داشته باشید که درج آدرس سایت در انتهای متن الزامی است.)

ارسال پیامک از طریق پترن و الگو

با انتخاب گزینه تایید، پترن شما مطابق تصویر زیر درج می‌شود و منتظر بررسی از سوی کارشناسان ملی پیامک خواهد بود. همکارانم پترن‌ها و الگوهای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی می‌کنند و اگر متن شما مشکلی داشته باشد، به شما اعلام خواهند کرد. حالا چطور می‌توانیم متن خود را تبدیل به پترن کنیم؟

ساخت الگوی مناسب برای ارسال پیامک

اجازه بدهید که با یک مثال از کسب‌وکار خودم موضوع را کمی باز کنم که بیشتر متوجه نحوه نوشتن متن پیامک شوید.

پنل اس ام اس مرکزی ، شروع تبلیغات هدفمند با یک کلیکحتما بخوانید: پنل اس ام اس مرکزی ، شروع تبلیغات هدفمند با یک کلیک

مشتری عزیز فاطمه احمدی
سفارش شما با آیتم‌ گردنبند کفشدوزک با نگین آبی در تاریخ 1400/06/01 ثبت شد.
از خرید شما متشکریم.
zarzar.ir

خب حالا من می‌خواهم همین متن را در قالب پترن در پنل پیامکی خودم ثبت کنم.
قبل از هر چیزی باید متغیرها را در این متن مشخص کنیم. (متغیرها همان اطلاعات شخصی هستند که برای هر مشتری تغییر می‌کنند.)

در اینجا متغیرهای ما از قرار زیر هستند:

فاطمه محمدی = نام مشتری

گردنبند کفشدوزک با نگین= نوع محصول

1400/06/01 = تاریخ

حالا همانطوری که قبلاً هم برایتان توضیح دادم، برای هر متغیر یک معادل در نظر می‌گیریم. (حتماً به ترتیب و شماره‌گذاری این متغیرها توجه داشته باشید.) پس متن شما به شکل زیر در می‌آید:

مشتری عزیز {0}
سفارش شما با آیتم‌ {1} در تاریخ {2} ثبت شد.
از خرید شما متشکریم.
zarzar.ir

حالا متن پیامک را طبق تصویر زیر وارد می‌کنم. (توجه داشته باشید که آدرس سایت حتماً باید در قسمت انتهایی متن شما باشد.)

نمونه پترن و الگو برای ثبت سفارش

وقتی که گزینه تأیید را بزنید، متن پیامکی یا همان پترن شما در صفحه وبسرویس خدماتی اضافه می‌شود.

بعد از اینکه متن ثبت شد، یک کد منحصر‌به‌فرد برای آن متن درنظر گرفته می‌شود. با استفاده از آن می‌توانید در افزونه‌‌های مختلف روی وردپرس و همینطور به‌طور مستقیم از خود وبسرویس خدماتی ارسال پیامک داشته باشید، اما توجه داشته باشید وضعیت پترن شما در حالت تایید شده باشد. در غیراینصورت وب‌سرویس خدماتی، پیامک را ارسال نخواهد کرد.

نمونه پترن و الگو برای ثبت سفارش

شرایط دریافت سرویس ارسال از طریق پترن در صفحه وب‌سرویس خدماتی قرار داده شده است.

ارسال پیامک بر اساس پترن از طریق وب‌سرویس

بعد از خرید هر کدام از پنل‌های ملی‌پیامک امکان استفاده از وب‌سرویس خدماتی به شما داده می‌شود. برای استفاده از وب‌سرویس کافیست تا شما نام کاربری و کلمه‌ عبور پنل پیامکی خودتان را وارد کنید. برای ارسال پیامکی هم که در بالا در پنل تعریف کردیم باید کد متن را که در عکس برایتان علامت زدم وارد کنید.‌‎‌

کاربردهای بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسانحتما بخوانید: کاربردهای بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان

ارسال پیامک بر اساس پترن با کمک افزونه‌‌های پیامکی

یک سری از افزونه‌ها هستند مثل افزونه پیامک ووکامرس یا افزونه دیجیتس که شما می‌توانید با نصب آن‌ها روی وردپرس بر اساس پترن برای مشتری‌های خودتان پیامک ارسال کنید.

مثلاً با کمک افزونه دیجیتس می‌توانید برای مشتریان خودتان کد فعال‌سازی برای ثبت‌نام ارسال کنید.

لیست تمام افزونه‌های ملی‌پیامک را که شما می‌توانید با کمک آن‌ها پیامک‌هایتان را بر اساس الگو تنظیم کنید، در ادامه آورده‌ام.

افزونه‌های سازگار با ارسال پیامک از طریق الگو

ارسال پیامک از طریق الگو در برنامه نویسی

برای ارسال پیامک بر اساس پترن در هر کدام از زبان‌های تخصصی وب، می‌توانید با استفاده از نمونه کدهای قرار داده شده در صفحه آموزش وبسرویس ملی‌پیامک استفاده کنید. همچنین نمونه کدهایی در گیت هاب ملی پیامک برای ارسال از پترن وجود دارد.

حرف آخر

هر کدام از افزونه‌هایی که در بالا معرفی کردم، در آزمایشگاه ملی‌پیامک برای دانلود وجود دارند و شما می‌توانید راهنمای نصب و ارسال پیامک بر اساس پترن را برای هر کدام از این افزونه‌ها یاد بگیرید و از همین فردا با پترن منحصر‌به‌فرد خودتان برای مشتری پیامک بفرستید. اگر در هرکدام از مراحل ثبت‌نام و استفاده از ارسال پیامک از طریق پترن با مشکل روبرو شدید حتما با شماره 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمائی‌تان کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
63دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مهدی

    26 شهریور 1402، 01:01

    درود بر شما
    بنده میخوایم متن پیامک پترن و اماده رو به چند شماره و گاها تا ۵۰ شماره و یا بشتر ارسال کنیم اما در مستندات وبسرویس شما ذکر شده که فقط یک شماره میتوان وارد نمود ایا برای این مسئله راه حلی دارید؟

    • ایمان عمادی

      27 شهریور 1402، 16:48

      درود بر شما
      برای ارسال بیش از 1 نفر نیاز به ایجاد یک حلقه برای ارسال پیامک دارید .

  • محمد مهدی

    26 فروردین 1401، 16:08

    سلام وقتتون بخیر ببخشید طبق قوانین امکان ارسال پیامی مبنی بر اینکه سفارش کاربر به درستی تکمیل نشده و جهت تکمیل سفارش باید هزینه رو پرداخت کند.با خط خدماتی وجود دارد؟

  • حسین

    20 دی 1400، 20:54

    سلام
    ما که وب سایتمون اینماد نداره و فروشگاهی هست امکان ارسال به لیست سیاه و استفاده از وب سرویس خدماتی رو ندارین؟

    • سینا جعفری

      04 بهمن 1400، 16:12

      سلام دوست عزیز، در صورتیکه پیامک‌های شما در دسته بندی پیامک‌های خدماتی قرار بگیرد و جزو پیامکهای تبلیغاتی و ارسال انبوه نباشد تایید خواهد شد.
      در صورت عدم وجود اینماد بر روی سایت، داشتن درگاه پرداخت الکترونیک نیز می‌تواند به عنوان یک مزیت در ارائه سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن در نظر گرفته شود.

  • داداش کریمی

    01 دی 1400، 15:36

    سلام وقتتون بخیر من برای افزونه ووکامرس برای پیامک به مشتری و مدیرم از پنل شما استفاده کنم برای استفاده از همین افزونه هم میتونیم از همین روش که توی مقاله تون گفتید استفاده کنم تا پیامم به همه ی شماره هام ارسال بشه

    • سینا جعفری

      04 بهمن 1400، 16:14

      سلام.
      بله، افزونه پیامک ووکامرس فارسی قابلیت پشتیبانی از سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن را دارا می‌باشد.
      و توضیحات مورد نیاز به همراه ویدیو آموزشی راه اندازی افزونه در مقاله افزونه ووکامرس فارسی قرار داده شده است

  • صنعتی

    01 دی 1400، 15:15

    سلام ممنون از توضیحات خیلی خوبتون
    ما میتونیم پنل داشته باشیم و اقدام کنیم برای خدماتی شدن خطمون و تا زمانی که خط میخواد خدماتی بشه از این خط خدماتی شما استفاده کنیم و بعد از خدماتی شماره رو به شماره خودمون تغییر بدیم؟

    • سینا جعفری

      04 بهمن 1400، 16:20

      سلام دوست عزیز
      بله، شما می‌تونید تا زمان آماده شدن خط خدماتی و تکمیل روند اداری مربوط به خط خدماتی اختصاصی از سرویس ارسال پیامک از طریق پترن استفاده کنید.
      پس از تهیه خط خدماتی خود، ارسال پیامک را بر روی خط خدماتی اختصاصی خود انجام دهید

  • میرزاقلی

    01 دی 1400، 07:17

    سلام عزیز
    پترن های بدون متغیر تایید میگردد؟؟؟
    مثل پیامک های خوش آمد گویی سایت بعد از ورود

    • سینا جعفری

      04 بهمن 1400، 16:21

      سلام دوست گرامی
      به صورت کلی پیامکهایی که حالت تبلیغات نداشته باشند، تایید خواهند شد.
      اگر فقط و فقط پیامک خوش آمدگویی کاربران پس از ثبت نام برای ایشان ارسال گردد، پترن ها تایید خواهند شد.

  • معراج وحیدی

    29 آذر 1400، 13:13

    سلام خسته نباشین
    برای ارسال پیامک به بلک لیست باید از پنل خاصی استفاده کنیم یا از پنل شخصی هم میشه استفاده کرد؟
    ایا میشه پنل رو تغییر داد از شخصی به خدماتی تبدیلش کرد ؟؟؟
    یا اگه نمیشه امکان داشتن 2 تا پنل برای 1 فرد وجود داره؟؟

    • سینا جعفری

      04 بهمن 1400، 16:27

      سلام دوست عزیز.
      امیدوارم که خوب باشید
      برای اینکه شما بتونید از سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن (ارسال پیامک به لیست سیاه) استفاده کنید، باید حداقل پنل اقتصادی در سامانه ملی پیامک را تهیه فرمایید.
      برای پرسش دوم شما که مربوط به تغییر خط اختصاصی پنل کاربری به خط خدماتی می‌باشد نیز، پاسخ مثبت می‌باشد. شما میتوانید با مطالعه مقاله راهنمای تبدیل خطوط تبلیغاتی به خدماتی با شرایط آن آگاه شوید.
      برای پرسش سوم شما، هر کاربری با یک شماره موبایل یکتا، می‌تواند تنها و تنها دارای 2 پنل کاربری در سامانه ملی پیامک باشد.

  • مهسا غریب

    29 آذر 1400، 09:26

    سلام وقت بخیر من پنل پیامکی شما رو دارم الان برای اتصال به سایتم در نظر دارم می خواستم فقط این مورد رو مطمئن بشم که ارسال به شماره های بلک لیست رو دارید و میتونم لینک ارسال کنم ؟

    • سینا جعفری

      04 بهمن 1400، 17:28

      سلام دوست گرامی
      در صورتیکه پنل کاربری پیامکی شما اقتصادی یا بالاتر باشد، می‌توانید از این سرویس استفاده نمایید

  • وحید طلوعی

    28 آذر 1400، 18:31

    یک سایت طراحی کردیم در زمینه پزشکی اینماد نداریم ولیمجوز های لازمه رو داریم آیا میتونیم از خط خدماتی اشتراکی استفاده کنیم؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 10:57

      با سلام
      برای استفاده از سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن وجود اینماد الزامی است، اما در صورتیکه سایت شما دارای اینماد نباشد، میتوانید با ارائه مجوزهای مربوط به زمینه فعالیت خود از این سرویس استفاده نمایید.

  • اشکان ضیابری

    28 آذر 1400، 18:28

    سلام ایا از همه زبان های برنامه نویسی پشتیبانی میکنید شما؟ یعنی همه سایت ها بدون تاخیر یا مشکل میتونه از خدمات شما بهره ببرن؟
    و اینکه خط خاصی داره؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:01

      سلام دوست عزیز.
      بله، از آنجایی که وبسرویس ارسال پیامک بر اساس پترن محدودیتی در زبان برنامه نویسی ندارد و تنها زبان برنامه نویسی مورد استفاده شما باید قابلیت پشتیبانی از وبسرویس را داشته باشد، بنابراین مشکلی وجود نخواهد داشت.
      برای راحتی استفاده و آشنایی بهتر با نمونه کدهای این سرویس می‌توانید صفحه مستندات api سامانه ملی پیامک را مطالعه فرمایید.

  • اریایی محور

    28 آذر 1400، 15:32

    چطور میتونم به خطوط خدماتی اشتراکیتون دسترسی داشته باشم؟
    و یکی را انتخاب کنم برای استفاده از وب سرویس خدماتی؟
    ایا این مورد به دلخواه هست؟ و یا به صورت رندم صورت میگیره؟
    مرسی

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:34

      وقتتون بخیر.
      دسترسی به خطوط خدماتی در سرویس ارسال پیامک از طریق پترن به صورت مستقیم ممکن نیست. این خط بر روی سرویس قرار داده شده در صورت بروز مشکل در اپراتور خط تعویض خواهد شد.

  • تارا بابایی

    27 آذر 1400، 17:17

    سلام ممنون بابت مقاله خوبتون
    اینطوری خیلی خوب میشه… ارسال به همه شماره ها انجام میشه بدون اینکه بخواد دردسر خط خدماتی رو بکشیم
    و نکته بعدی اینکه سرعت ارسال هم باید خوب باشه
    زیر 10 ثانیه فکر میکنم باشه

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:35

      سلام، وقتتون بخیر.
      از آنجایی که سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو) بسیار حائز اهمیت است، سامانه ملی پیامک همیشه سعی کرده است که کیفیت این سرویس را در سطح بالایی نگه داشته تا رضایت کاربران را جلب کند

  • فاطمه طاهر خانی

    26 آذر 1400، 15:11

    شرکت به ثبت رسیده هستیم آیا امکانش هست فعلا از خط خدماتی اشتراکی استفاده کینم تا خط خودمون خدماتی بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:08

      بله دوست عزیز

      مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

      مدارک مورد نیاز برای سازمان ها و ارگان های دولتی
      نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
      مدرک مربوط به سازمان مربوطه

  • علی مهرزاد

    24 آذر 1400، 23:37

    امکان این هست که برای ورود ، ثبت نام ، تغیر رمز و مابقی بخش ها پترن خاص خودشو استفاده کرد ؟
    من از دیجیتس استفاده میکنم

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:39

      سلام، وقت بخیر دوست عزیز.
      در افزونه ارسال کد تایید ثبت نام و ورود دیجیتس تنها و تنها امکان استفاده از یک پترن و آن هم برای ارسال کد تایید ورود و ثبت نام و فراموشی رمز عبور میباشد.
      اما اگر در حال استفاده از افزونه‌ی دیگری باشید که برای هر بخش از پترن جداگانه ای استفاده کند، در این حالت می‌توانید برای هر بخش قالبی متفاوت ثبت کنید.

  • نازنین قشقایی

    24 آذر 1400، 18:10

    سلام در ایجاد و تعداد متون محدودیت ندایم؟؟؟
    قصد استفاده از یک پنل برای ۳ تا سایت رو داریم که حداقل به ۵ تا متن نیاز داریم با کد متن های مختلف

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:41

      با سلام.
      هیچ محدودیتی در تعریف متن در سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو) وجود ندارد.
      تنها محدودیت پلتفرم (افزونه، سایت یا اپلیکیشین) مورد استفاده شما خواهد بود که چه تعداد متن را قبول خواهد کرد

  • سهیل شعبانی

    24 آذر 1400، 08:46

    سلام خسته نباشین
    خیلی ممنونم ازتون بابت این امکان فوق العاده ای که گذاشتین برای کاربرا
    ایا ارسال لینک یا ویس برای بلک لیست هم امکان پذیر هست یا فقط باید پیامک متنی باشه؟؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:53

      سلام، وقت بخیر
      ارسال پیامک بر اساس پترن تنها و تنها بصورت متنی صورت می‌گیرد. و پس از بررسی و صحت لینک، امکان ارسال آدرس اینترنتی نیز مجاز می‌باشد.

  • رنجبر

    22 آذر 1400، 10:26

    سلام وقت بخیر
    با استفاده از این الگو و پترنی که شما زحمت کشدید و اینجا توضیح دادید ما می تونیم لینک سایت و لینک پرداخت محصولات هم براشون ارسال بشه ؟
    ممنون بابت مقاله و توضیحاتتون

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:54

      سلام، وقت بخیر
      بله، امکان ارسال لینک (پس از بررسی لینک) در سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن (ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات) میسر می‌باشد

  • غفاری

    21 آذر 1400، 11:15

    با عرض ادب
    چه تعداد الکو(پترن) قابل ثبت بر رو پنل شما میباشد؟
    ما قصد داریم با استفاده از این پنل ها ارسال پیامک خدماتی داشته باشیم.

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:55

      سلام دوست گرامی.
      هیچ محدودیتی در تعداد ثبت قالب در سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن وجود ندارد.

  • ملیکا آقایی

    18 آذر 1400، 10:59

    سلام وقتتون بخیر
    اگه بخوام به جای شماره تبلیغاتی اسم فروشگاهم باشه امکان پذیر هست؟ شرایط خاصی داره؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:50

      دوست عزیز ارسال پیامک با نام و برند تجاری امکان‌پذیره ولی ملی پیامک در این حوزه فعال نیست

  • سعید سرخوش

    18 آذر 1400، 10:03

    سلام برای استفاده از پترن یا همان الگو، محدودیت کاراکتر داریم و به میزان مشخصی میتونیم متن درج کنیم؟
    متنی که در نظر داریم قابلیت کوتاه شدن ندارد و میبایست تمامی جزئیات خرید در متن ذکر گردد و فکر میکنم 2 الی 3 بخش میشود

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:57

      سلام، وقت بخیر دوست عزیز.
      محدودیتی در تعداد کاراکترهای متن وجود ندارد، تنها و تنها محدودیتی که در سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن وجود دارد، قرار گیری کاراکترهای خاصی است که در پردازش درخواست های ارسالی به سمت سرور اختلال ایجاد کند.

  • شاهوردی

    17 آذر 1400، 09:41

    سلام وقتتون بخیر سوالی راجب این خطوط خدماتی اشتراکی تون داشتم ایا شماره ی این خطوط قابل انتخاب هستش یا خیر؟
    و ایا این خط فقط برای ا هستش یا بقیه سایت ها هم از این خط برای ارسال سایتشون استفاده میکنن؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:05

      سلام روزتون بخیر
      خیر دوست عزیز، متاسفانه امکان انتخاب شماره خط خدماتی اشتراکی وجود نداره!
      این خطوط اشتراکی هستند و سایر سایت‌ها هم برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی خودشون، از این قابلیت استفاده می‌کنند.

  • امیرسام گوهری

    17 آذر 1400، 09:39

    سلام خیلی ممنون از توضیحات کاملتون فقط من پنل دارم از شما اومدم تنظیمات رو انجام بدم ولی اون قسمت لیست ویژه برای من فعال نیست نمی تونم لیست سیاه تعریف کنم بابت این مورد چیکار باید کرد باید پنل رو ارتقا بدم ؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:06

      سلام خواهش میکنم، ممنون از نظرتون!
      برای ارتقا می‌تونین با پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید یا از طریق تیکت درخواست ارتقا داشته باشید.

  • دهقان

    16 آذر 1400، 15:31

    ببخشید یه سوال
    ما یه مغازه کوچیک تو بازار داریم
    ولی سایت هم داریم که درگاه اینا نداره چجوری میتونیم از این پترن استفاده کنیم؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:58

      سلام دوست گرامی.
      شما می‌توانید با ارائه مجوزهای مربوط به حوزه فعالیت خود و یا داشتن درگاه پرداخت الکترونیک در سایت خود از سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن استفاده کنید.

  • مجید

    14 آذر 1400، 11:24

    سلام روزتون بخیر
    من فقط و فقط اومدم که تشکر ازتون بابت این امکان ارسال به لیست سیاه چون ما مدتها بود که امکان نداشتیم به لیست سیاه ارسال کنیم با وجود اینکه سایتمون معتبر هستش و اینماد داره و ورودی نسبتا خوبی هم داره

  • لیندا پرورشی

    14 آذر 1400، 10:59

    سلام
    اگر نخوایم از طریق الگو و پترن و با خط خدماتی اشتراکی شما به این افراد ارسال پیامک کنیم و قصد داشته باشیم خودمون خط اختصاصی خودمونو خدماتی کنیم و ارسال پیامک خدماتی به این افراد داشته باشیم چکاری باید انجام بدیم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 11:59

      برای ارسال پیامک با استفاده از خط خدماتی اختصاصی شما می‌توانید با مطالعه شرایط تهیه خطوط خدماتی در صفحه نخست پنل پیامکی خود برای تبدیل خط اقدام فرمایید.

  • آرائی

    13 آذر 1400، 09:26

    سلام برای ارسال های اطلاع رسانی های انبوه هم میتوان از پترن استفاده کرد؟؟؟
    پنل اقتصادی رو تهیه کردیم و اگر امکان ارسال های انبوه رو داشته باشه ارتقا میدیم
    سپاس

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 12:02

      سلام.
      خیر، سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن قابلیت ارسال پیامک انبوه را دارا نمی‌باشد. و در هر بار ارسال، تنها یک شماره تلفن را می‌پذیرد.
      برای ارسال پیامک انبوه از خطوط خدماتی می‌توانید خطوط 9999 (سامانتل) استفاده نمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی (02163404) تماس حاصل فرمایید

  • نامدار

    13 آذر 1400، 09:15

    سلام وقتتون بخیر ما قصد خرید پنل رو داریم سواالی ازتون داشتم ما میتونیم هم برای وب سرویس از پنل شما استفاده کنیم و هم برای ارسال تبلیغات یعنی هردو امکان در یک پنل فعال هستش؟
    ممنون از پاسخگویی

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 12:05

      با سلام.
      بله، شما می‌توانید با استفاده از سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو) برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی در سایت یا اپلیکیشن خود استفاده نمایید.
      و برای ارسال پیامک های تبلیغاتی (یا ارسال انبوه) از خود اختصاصی خود در پنل کاربری پیامکی خود استفاده کنید.

  • شایان صابری

    12 آذر 1400، 15:36

    سلام بقیه سامانه ها شماره خدماتی در اختیار مشتری هاشون قرار میدن شما چرا این کار رو نمیکنید؟
    اونجوری نحوه متصل کردنش به پنل راحت تر میشه الان این مقالتون یکم منو گیج کرده کامل متوجه نشدم

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 12:07

      با سلام و عرض ادب.
      قرار دادن خطوط خدماتی بصورت مستقیم به کاربران خلاف بر قوانین بوده و تخطی از شرایط ارائه خطوط خدماتی می‌باشد.

  • فرجام امیدفر

    11 آذر 1400، 15:29

    من خودم از خط خدماتی شما استفاده میکنم مزیت خوبش اینه که اصلا دیگه نگران ارسال پیامک نیستم چون شما خودتون مدیریت خطو انجام میدید و اگر هم اختلالی به وجود بیاد خودتون به صورت اتومات برطرف میکنید.

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 12:07

      سلام دوست عزیز
      ممنون از شما بابت اعتماد به ملی پیامک

  • مهگل شیری

    11 آذر 1400، 09:46

    سلام و درود
    ممنون
    می خواستم بدونم نیازی هست حتما روی سامانه نماد اعتماد داشته باشیم ما نماد اعتماد دریافت نکردیم ولی مجوز کسب داریم اایا خط خدماتی بهمون داده می شود رهنمایی بفرمایید

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 12:09

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که مجوز شما مطابق با حوزه فعالیت شما باشد سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن به شما ارائه خواهد شد

  • شیدا براتی

    08 آذر 1400، 17:17

    درود
    من میتونم از داخل پنل هم پترن تعریف کنم و ارسال پیاک از طریق خط خدماتی شما انجام بدم بدون اینکه از وب سرویس استفاده کنم؟
    ارسال انبوه داریم برای مشتریانمون میخواهیم یک پیامک ارسال کنیم که حتما میبایست پیامک به دستشون برسه
    سپاس از راهنمایی

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 12:12

      با سلام.
      ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات با استفاده از سرویس ارسال پیامک از طریق پترن تنها و تنها از طریق وب سرویس میسر بوده و قابلیت ارسال پیامک خدماتی اشتراکی از طریق پنل کاربری پیامکی ممکن نیست.
      برای ارسال پیامک انبوه با استفاده از خطوط خدماتی، می‌توانید برای خدماتی کردن خط اختصاصی خود اقدام نموده یا برای تهیه خطوط سامانتل اقدام فرمایید.
      برای راهنمایی بهتر پیشنهاد می‌گردد با واحد پشتیبانی و فروش سامانه ملی پیامک 02163404 تماس حاصل فرمایید

  • ساسان شریف

    13 شهریور 1400، 19:48

    من برای سایت ووکامرسیم که فروش مواد غذایی هست میخواستم تهیه کنم. امکانش هست از همین کدتخفیف استفاده کنم؟

    • ایمان عمادی

      26 آبان 1400، 13:50

      سلام وقتتون بخیر
      بله دوست عزیز، می‌تونید استفاده بفرمایید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید