30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل پیامک برای نمایشگاه مبل

پنل پیامک برای نمایشگاه مبل

23

اصولاً راه‌های زیادی برای تبلیغات مبلمان وجود دارد و شما هم احتمالاً تبلیغ نمایشگاه مبل و صندلی در بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های مختلف و ... را زیاد دیده باشید. همهٔ روش‌های گفته شده باعث جذب کاربر می‌شوند، اما برخی از روش‌های تبلیغاتی گران‌قیمت هستند یا باید مدت زیادی را منتظر ماند تا نوبت به تبلیغ شما برسد، اما در این مطلب می‌خواهیم در مورد روش هدفمند بازاریابی پیامکی بنویسیم و استفاده از پنل پیامک برای نمایشگاه مبل را به صورت کامل توضیح دهیم تا تبلیغات به‌صرفه و هدفمندی را انجام دهید.

پنل پیامک برای نمایشگاه مبل

تقریباً همه کاربران از موبایل استفاده می‌کنند و بیش از ۹۸ درصد آنان، اس ام اس‌های دریافتی را می‌بینند و این برای هر کسب‌وکاری خیلی مفید است. استفاده از پنل پیامکی ویژگی‌های زیادی دارد که برای جذب مشتری بسیار کاربردی است. در این مطلب برخی از کاربردهای مهم و اساسی پنل را می‌نویسیم.

پیامک برای نمایشگاه مبلاس ام اس تخفیف را به صورت انبوه بفرستید

فقط تا فردا

نمایشگاه مبلمان یافت آباد تهران محصولات خود را با تخفیف می‌فروشد.

www.instagram.com/yaftabad_mobl

تخفیف همیشه برای مشتریان لذت بخش است و از آن استقبال می‌کنند. به پیامک بالا دقت کنید، مخاطبان آن تعداد زیادی از افراد جامعه هستند، اما به نظر شما چگونه می‌توان پیامک را به صورت هم‌زمان مثلاً برای 10 هزار نفر فرستاد؟

سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال پیامک انبوه دارد که می‌توانید اس ام اس‌های تخفیف را برای کاربران زیادی ارسال کنید. کافیست وارد سامانه شوید و متن پیام را بنویسید، سپس شماره‌های موبایل را با فایل اکسل، متن یا دستی وارد کنید و پیامک را ارسال کنید. اس ام اس در مدت زمان کوتاهی برای تعداد زیادی از افراد ارسال می‌شود.

حالا اگر نمایشگاه مبلمان شماره مشتریان را نداشته باشد، آیا تهیه پنل پیامک برای صاحبان نمایشگاه مبل مفید است و می‌توانند از آن استفاده کند؟

ارسال پیامک با امکان منطقه هدفمند

یکی از اصول مهم در بازاریابی، تبلیغات هدفمند است. پیامک‌های که برای مشتریان ارسال می‌شود نیز باید به صورت هدفمند باشد تا باعث جذب مشتری شود، به همین دلیل پنل پیامکی امکانی به نام منطقه هدفمند را در اختیار کاربران قرار داده است. اگر وارد پنل پیامکی شوید و روی گزینه منطقه هدفمند کلیک کنید، شاخه‌های مختلف بانک تفکیک شده اصناف کشور، بانک محله‌ای، بانک کد پستی استان‌های کشور، بانک کدپستی کل کشور و ... را می‌بینید که هر کدام از این شاخه‌ها زیر شاخه‌های دیگری هم دارند. روی هر شاخه کلیک کنید تا زیرشاخه‌های آن را نیز ببینید. مثلاً اگر روی شاخه بانک کدپستی کل کشور کلیک کنید، همهٔ شهرهای کشور را می‌بینید و اگر روی شهر اراک کلیک کنید شماره کدپستی همهٔ منطقه‌های شهر اراک را می‌بینید که در هر منطقه شماره موبایل‌ها را به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش می‌دهد و می‌توانید استفاده کنید.

ارسال پیامک هدفمندبه مشاغل هدف کسب‌وکار اس ام اس بفرستید

علاوه بر امکان بانک شماره‌ها، امکان هدفمند دیگری نیز در سامانه پیامکی وجود دارد و می‌توانید استفاده کنید. هر کسب‌وکاری مشتریان هدف خاصی از کسب‌وکار و مشاغل مختلف دارد یا مثلاً صاحب نمایشگاه مبلمان می‌خواهد تخفیفی را برای به مناسبت روز پزشک برای دکترهای مختلف ارسال کند. کافیست به سامانه مراجعه کرده و روی امکان مشاغل و اصناف کلیک کنید، سپس از زیرشاخه‌ها روی گزینه پزشکان کلیک کنید لیستی از پزشک‌ها را با تخصص‌های مختلف مانند اطفال، بیهوشی، عمومی، بیهوشی، قلب و عروق و ... می‌بینید، هر کدام را که خواستید انتخاب کنبد تا پیامک به صورت هدفمند ارسال شود.

معرفی محصولات با استفاده از اس ام اس

هر محصول جدیدی که تولید می‌کنید، نیاز به اطلاع‌رسانی دارد. یکی از راه‌های هدفمند معرفی محصول ارسال اس ام اس است.

معرفی محصول جدید نمایشگاه مبلمان کریمی:
مدل رویال
ویژگی‌ها:
پارچه آردین سه لایه
کف اسفنج سی کیلویی ویژه
شاسی مبل چوب روس
پایه مبل چوب راش
نمونه‌ها را ببین
https://www.instagram.com/?hl=en

در اس ام اس بالا معرفی محصول جدید انجام شده و برخی از ویژگی‌ها را هم نوشتن و در آخر لینک محصول را در پیامک قرار دادند که کاربر بتواند کلیک کنید و تصویر محصول و قیمت را هم ببیند تا بتواند بهتر برای خرید تصمیم‌گیری کند.

ارسال اس ام اس با استفاده از نقشه

یکی از کاربردهای پنل پیامک برای نمایشگاه مبل استفاده از نقشه است. با استفاده از امکان ارسال پیامک با نقشه (پیامپ) می‌توانید برای هر منطقه یا محدوده‌ای که بخواهید، پیامک بفرستید. مثلاً نمایشگاه مبل تهران می‌خواهد برای مشتریان اطراف نمایشگاه اس ام اس ارسال کند. باید سامانه پیامکی را باز کرده و روی امکان پیامپ کلیک کند، صفحه نقشه باز می‌شود که به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران قرار دارد. از کادر بالای صفحه می‌توانید شهرهای دیگر را انتخاب کنید، سپس از روی نقشه منطقه موردنظر را پیدا کرده و با کلیک در اطراف آن، شماره‌ها به تفکیک ایرانسل و همراه اول نمایش داده می‌شوند که می‌توانید انتخاب و پیام ارسال کنید.

ارسال پیامک از روی نقشهشماره مشتریان را در دفترچه تلفن ذخیره کنید

هر مشتری که از مغازه یا نمایشگاه مبلمان خریدی را انجام می‌دهد، شماره تلفن را هم به شما می‌دهد. پنل پیامکی امکانی به نام دفترچه تلفن را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا شماره‌های مشتریان به همراه اطلاعات ایمیل و ... را در آن ذخیره کند تا در مواقع لازم مثلاً روز تولد، سالگرد ازدواج، مناسبت‌های خاص را برای مشتری پیامک تبریک بفرستد. در دفترچه تلفن می‌توانید مشتریان را به گروه‌های مختلف تقسیم‌بندی کنید و پیامک‌های مربوط به هر گروه را فقط برای آنان ارسال کنید.

ارائه گزارش ارسال پیامک

وقتی پیامک‌ها را برای مشتریان ارسال می‌کنید شاید نیاز داشته باشید تا ببینید چه تعداد پیامک به مشتریان رسیده و چه تعداد نرسیده است. سامانه ملی پیامک این امکان را به کاربران می‌دهد تا فایل گزارش پیامک‌ها را با فایل اکسل و به صورت کامل دریافت کنند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند.

با پنل پیامک برای نمایشگاه مبل هدفمند تبلیغ کنید

پیامک برای نمایشگاه مبلدر این مطلب کاربردهای مختلف سامانه پیامکی برای مبلمان را گفتیم تا بتوانید با استفاده از هر ویژگی خیلی راحت محصولات و خدمات خود را به مشتری معرفی و با او تعامل برقرار کنید تا مشتری به محصولات شما اعتماد کند.

سامانه ملی پیامک همهٔ امکانات گفته شده در این مطلب همراه با امکانات بسیار دیگری را با تعرفه مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند برای کسب‌وکار خود به صورت هدفمند تبلیغ کنند. اگر در زمینه بازاریابی پیامکی سوال، نظر، پیشنهاد یا انتقادی دارید به شماره 02163404 زنگ بزنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
برای اخذ مشاوره رایگان کلیک کنید!

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید