30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل پیامک برای خشکشویی ها چه کاربردهای دارد؟

پنل پیامک برای خشکشویی ها چه کاربردهای دارد؟

13

می‌بره
می‌شوره
میاره
"خشکشویی آنلاین پاکلین"
۲۵% درصد تخفیف بگیرید!
کد تخفیف: tavoos
لینک نصب اپلیکیشن:
pkln.ir/install
۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

نزدیک عید بود که اس ام اس بالا برای من ارسال شد، مامانم پرده‌های خانه را باز کرده بود تا برای عید بشورد، پیشنهاد دادم تا از خشکشویی آنلاین استفاده کنیم. اول خیلی راضی نبود، تا اینکه پیامک را نشانش دادم. مامان خودش پیش قدم شد و درخواست شست و شوی پرده را در اپلیکیشن پاکلین ثبت کرد. بعد از اینکه پرده‌ها را به‌موقع‌ تحویل دادند، خوشحال بود که با یک پیامک خیلی راحت پرده‌هاش را برای شستشو و اتوکشی به خشکشویی فرستاده بود.

پیامک بالا خیلی هوشمندانه و در زمان خوبی برای مخاطب ارسال و باعث جذب مشتری و فروش محصول شد. استفاده از پنل پیامک برای خشکشویی کاربردهای فراوانی دارد که باعث جذب بیشتر مشتری و ارسال پیامک هدفمند می‌شود. در این مطلب امکانات متفاوت پنل اس ام اس خشکشویی را به صورت کامل توضیح می‌دهیم، تا بتوانید مشتری بیشتری برای کسب‌وکار خود جذب کنید.

پنل پیامک برای خشکشوییپنل پیامکی برای خشکشویی

خشکشویی نیز مانند همهٔ کسب‌وکارهای دیگر نیاز به تبلیغات و جذب مشتری دارد. بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های مقرون‌به‌صرفه و هدفمند برای تبلیغات است، که تقریباً همهٔ صاحبان کسب‌وکارهای موفق از آن استفاده می‌کنند. در ادامه کاربردهای پنل را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

با پیامک انبوه برای مشتریان پیام بفرستید

پیامک انبوه، یعنی یک اس ام اس را برای کاربران زیادی به صورت هم‌زمان ارسال کنید. چگونه می‌توان در یک زمان پیامکی را برای ۱۰ هزار نفر فرستاد؟

سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال انبوه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، تا بتوانند برای کاربران زیادی پیامک ارسال کنند. مثال اول همین مطلب را در نظر بگیرید، خشکشویی آنلاین پاکلین ۲۵ درصد تخفیف برای افرادی در نظر گرفته است که اپلیکیشن را نصب و از خدمات استفاده کنند. مخاطب هدف پیامک، تعداد زیادی از افراد جامعه هستند، پس پیامک مثلاً باید برای ۱۰۰ هزارنفر یا افراد بیشتری ارسال شود. با استفاده از امکان ارسال انبوه، صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند پیام‌های زیادی را در کمترین زمان ارسال کنند.

وارد سامانه پیامکی شوید، روی ارسال پیام کلیک کنید، متن پیام را نوشته و سپس در قسمت وارد کردن شماره‌ تلفن‌ها، می‌توانید شماره‌هایی که دارید را با استفاده از فایل اکسل، متن یا از دفترچه تلفن وارد کرده و پیام را بفرستید. اگر کاربری شماره‌های زیادی از مشتریان نداشته باشد، آیا بازهم تهیه پنل پیامک برای خشکشویی مناسب است؟

ارسال پیام با استفاده از بانک اصناف و مشاغل

امکان استفاده از ماژول بانک اصناف و مشاغل برای هر کسب‌وکاری بسیار مفید است، فرض کنید خشکشویی به مناسبت روز مهندس ۱۰ درصد تخفیف برای مهندسان در نظر گرفته است، حال به نظر شما شماره آنان را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

صاحب خشکشویی با استفاده از امکان بانک اصناف و مشاغل در پنل پیامکی، می‌تواند گروه مهندسین یا حتی زیرگروه کوچکتر، مهندسین بر اساس رشته تحصیلی را انتخاب و پیام ارسال کند. شماره‌ها در امکان اصناف و مشاغل به صورت دسته‌بندی و مرتب قرار گرفته‌اند. در قسمت دسته‌بندی‌ها حتی می‌توانید شهری خاص (تهران، شیراز، یزد و ...) را انتخاب و پیام را فقط برای مهندسان همان شهر ارسال کنید.

اس ام اس را با نقشه بفرستید

به مناسبت روز پدر
۱۰ درصد تخفیف+ ارسال و تحویل رایگان
خشکشویی بخار
۴۲۶۶۹۹۹۹

در پیام بالا، خشکشویی ۱۰ درصد تخفیف، ارسال و تحویل رایگان را برای مشتریان در نظر گرفته است. همانطور که شما هم حدس می زنید، مخاطب هدف برای پیامک بالا، مشتریان اطراف محله خشکشویی هستند، پس باید شماره‌های مخاطبان ساکن در اطراف مغازه را پیدا کند و اس ام اس بفرستد، اما چطور می‌توان به شماره‌های محل خاصی دسترسی داشت؟

سامانه ملی پیامک امکانی به نام ارسال اس ام اس از روی نقشه (پیامپ) را در اختیار کاربران قرار داده است، تا برای مناطق خاص پیامک بفرستند. برای پیامک بالا (خشکشویی بخار در منطقه ونک تهران)، کاربر باید وارد سامانه شده و روی آیکون پیامپ کلیک کند. نقشه به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران قرار دارد (می‌توانید از قسمت بالای صفحه شهرهای دیگر را انتخاب کنید تا نقشه شهر موردنظر فعال شود)، منطقه ونک را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. شماره‌ها به تفکیک ایرانسل و همراه اول نمایش داده می‌شوند. اپراتور موردنظر را انتخاب و پیام را ارسال کنید.

اس ام اس به صورت هدفمند ارسال شده است، پس احتمال سفارش بسیار بالاست، البته امکان ارسال پیامک از روی نقشه، فقط برای ۱۷ شهر بزرگ ایران  که نقشه دارند، قابل استفاده است. برای شهرهای کوچک می‌توانید از امکان کدپستی استفاده کنید.

ارسال پیام با کدپستی

فرض کنید خشکشویی شما در شهری مانند زاهدان است، که این شهر روی سامانه نقشه‌ای ندارد، چطور می‌توان برای محله‌های اطراف مغازه اس ام اس فرستاد؟ کافیست ۳ تا ۵ رقم اول کدپستی منطقه را داشته باشید، می‌توانید پیام را نوشته و در مرحله دوم، رقم‌های اول کدپستی منطقه را وارد کنید، شماره‌های محله موردنظر را نمایش می‌دهد، که می‌توانید پیام را ارسال کنید.

در سامانه ملی پیامک امکان ارسال پیام با کدپستی همراه اول و کدپستی ایرانسل نیز به صورت جداگانه وجود دارد، که اگر ۳ تا ۵ رقم اول شماره کدپستی را داشته باشید می‌‌توانید پیامک را فقط برای کاربران همراه اول یا ایرانسل ارسال کنید.

شماره مشتریان را در دفترچه تلفن ذخیره کنید

هر مشتری که لباسی به خشکشویی می‌دهد یا در سایت ثبت‌نام می‌کند، شماره موبایل خود را هم در اختیار شما قرار می‌دهد، پس باید شماره آن‌ها را ذخیره کنید تا ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید. پنل پیامک برای خشکشویی امکانی به نام دفترچه تلفن را در اختیار کاربران می‌گذارد، تا شماره‌ها را همراه با اطلاعاتی مثل آدرس، تاریخ تولد و ... را ذخیره کنند.

چه ساعاتی در روز برای ارسال پیامک مناسب است؟حتما بخوانید: چه ساعاتی در روز برای ارسال پیامک مناسب است؟

در دفترچه تلفن می‌توانید به صورت نامحدود شماره اضافه کنید و گروه‌های مختلف ایجاد کنید. مثلاً گروه رستوران‌ها برای شستن پرده، گروه هتل‌ها برای شستن روتختی و روبالشی و ... . با گروه‌بندی مشتریان به راحتی می‌توانید هر زمان که خواستید یک پیامک را به گروه خاصی یا به چند گروه ارسال کنید.

پنل پیامک برای خشکشوییپیامک شخصی‌سازی برای مشتریان بفرستید

نگین عزیز،
سفارش خشکشویی شما در آچار ناتمام مانده است. بعد از فشردن دکمه ثبت سفارش، متخصصین ما به صورت رایگان به شما پیشنهاد کار می دهند. می توانید قیمت ها را مقایسه کرده و با مناسب ترین متخصص جزییات کار را بررسی و قیمت را نهایی کنید.
ثبت سفارش: https://plink.ir/uDbHU
پشتیبانی: 02154536600
اینستاگرام: www.instagram.com/achareh.official

پیامک شخصی‌سازی، یعنی پیامی که با نام و نام خانوادگی مشتری و فقط برای او ارسال شود. اس ام اس بالا به صورت شخصی سازی فرستاده شده است. سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال متناظر را در اختیار مخاطبان قرار داده است، تا بتوانند پیامک شخصی سازی ارسال کنند.

در ماژول ارسال متناظر، می‌توانید برای افراد زیادی پیامک را به صورت شخصی‌سازی بفرستید. کافیست در فایل اکسل شماره موبایل‌ها و متن پیامک را وارد و فایل را در سامانه بارگذاری کرده و هر زمان که خواستید پیام را ارسال کنید.

ارسال پیام شخصی برای کاربر خوشایند است و باعث ایجاد حس اعتماد در او می‌شود، پس حتماً از امکان ارسال متناظر استفاده کنید.

با پنل پیامک برای خشکشویی مشتری جذب کنید

استفاده از بازاریابی پیامکی روشی بسیار کاربردی برای جذب مشتری است، زیرا پیامک‌ها به صورت هدفمند ارسال می‌شوند. با استفاده از امکاناتی که پنل پیامکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد،‌ به راحتی می‌توانند مخاطب هدف خود را شناسایی و فقط برای آنان پیام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی را ارسال کنند.

سامانه ملی پیامک همهٔ امکانات گفته شده در این مطلب را همراه با بسیاری از ماژول‌های مفید دیگر را با تعرفه مناسب در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. اگر در زمینه بازاریابی پیامکی سوالی دارید، به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ زنگ بزنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • حبیب افشاری

    06 اسفند 1401، 12:40

    افزونه گراویتی فرم برای سرویس خود ندارید؟

  • اندی کاملیان

    23 فروردین 1400، 19:33

    بسیار مفید ممنون از سایت خوبتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید