30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنه

سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنه

30

*بانک قرض الحسنه رسالت*
برداشت از: 10.5765522.2
مبلغ: 10,000,000 ريال
99/03/25_19:35
موجودي: 37,199,550 ريال

اکثر ما روزانه اس ام اس‌هایی که از موسسات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنیم، مربوط به برداشت یا واریز پول به حساب است. به همین دلیل وقتی صحبت از پیام‌های صندوق قرض‌الحسنه می‌شود، بیشتر پیامک‌های برداشت و واریز به ذهن می‌رسد، در حالی که پیام‌های زیادی مانند اس ام اس‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات و ... از طرف موسسات برای مخاطبان ارسال می‌شود. به نظر شما پنل پیامکی موسسه چه کاربردهای دیگری دارد؟

چند روز پیش به مناسبت تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار، پیامکی از طرف یکی از موسسه‌های قرض‌الحسنه برای من ارسال شد،‌ وام با کارمزد 4 درصد به مشتریان پرداخت می‌شود. خیلی جالب بود که موسسه با مخاطبان به خوبی ارتباط برقرار کرده و برای افزایش مشتری پیامک‌های جذاب ارسال می‌کند. تصمیم گرفتم مطلبی در مورد روش‌های مهم و موثر سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنه بنویسم، تا با استفاده از امکانات کاربردی کسب‌وکار خود را بهبود بدهید.

کاربرهای سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنه

سامانه پیامکی برای موسسه‌های قرض‌الحسنه هم مانند سایر کسب‌وکارهای مختلف، کاربردهای موثری دارد. می‌توانید با استفاده از سامانه پیامکی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و مخاطب جدید جذب کنید. در ادامه روش‌های گوناگون و کاربردی پنل پیامکی صندوق قرض الحسنه را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنهاستفاده از امکان ارسال اس ام اس انبوه

-پرداخت وام های فوری و طلایی با شرایط ویژه و کارمزد4%
-افزایش تعداد مشتریان وابسته از 4 نفر به 8 نفر در صندوق قرض الحسنه پرستاری سخاوت
تلفن: 63850و66583317

در پیامک بالا صندوق قرض‌الحسنه سخاوت وام‌ با کارمزد 4٪ را اطلاع‌رسانی کرده است (مثالی که در ابتدای متن زدیم). پیام باید به صورت انبوه و برای همهٔ مشتریان ارسال شود، تا همه از شرایط مطلع شوند. کاربر چگونه می‌تواند اس ام اس را برای مثلاً ۱۰۰ هزار نفر به صورت‌ هم‌زمان ارسال کند؟

سامانه پیامکی، امکانی به نام ارسال انبوه را در اختیار کاربران قرار داده است، تا پیامک با تعداد بالا را برای مشتریان ارسال کنند. وارد سامانه پیامکی شوید و روی گزینه ارسال انبوه کلیک کنید. متن پیام را بنویسید، سپس در قسمت گیرندگان شماره تلفن مشتریان (فایل اکسل، متنی یا از دفترچه تلفن) وارد کنید و گزینه ارسال را بزنید. پیامک در کمتر از چند دقیقه برای تعداد زیادی کاربر ارسال می‌شود.

پیامک‌های هدفمند باعث جذب مشتری بیشتر می‌شوند.

ارسال اس ام اس با سامانه

با امکان منطقهٔ هدفمند پیام بفرستید

مشتری گرامی شما می توانید جهت ثبت‌نام در صندوق قرض الحسنه مهر ایران به وب سایت https://b2n.ir/e70878 بخش خدمات مراجعه فرمایید

از آنجایی که موسسه‌های قرض‌الحسنه شعبه‌های زیادی در سراسر کشور ندارند و ممکن است در هر شهری یک صندوق یا مثلاً یک موسسه در سه شهر مختلف ایران شعبه داشته باشد، پس مخاطبان هدف مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال پیامک بالا باید برای ساکنان شهرهای که صندوق‌ قرض‌الحسنه مهر ایران را دارند، ارسال شود. شماره تلفن کاربران هر شهر را چطور پیدا کنیم؟

با استفاده از امکان منطقهٔ هدفمند که سامانه پیامکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توان به ساکنان شهرهای مختلف اس ام اس ارسال کرد. دوباره به مثال بالا برگردیم،‌ فرض کنید می‌خواهید پیامک ثبت‌نام در سایت قرض‌الحسنه، را برای شهرهای آذرشهر و اهر آذربایجان شرقی ارسال کنید. از سامانه ملی پیامک، روی گزینهٔ منطقهٔ هدفمند کلیک کنید. متن اس ام اس را بنویسید و سپس از قسمت شماره‌ بانک استان‌های کشور، استان آذربایجان شرقی و زیر مجموعه‌های آذرشهر و اهر را انتخاب کنید. شماره‌ها به تفکیک اعتباری و دائمی دسته‌بندی شده‌اند، دسته موردنظر را انتخاب و پیام ارسال کنید. 

آیا می‌توان برای منطقه‌ای خاص هم اس ام اس فرستاد؟

ارسال پیامک از روی نقشه

از غرفه بانک قرض الحسنه رسالت در نهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه دیدن فرمایید.
یکشنبه بیستم تیرماه لغایت چهارشنبه بیست و سوم از ساعت 10 صبح تا 6 عصر.
نمایشگاه بین المللی تهران،سالن 40A غرفه 512

برخی اوقات نیاز است، تا برای منطقه‌ و محله‌های خاصی اس ام اس ارسال کنید. وارد سامانه پیامکی شوید، روی گزینه ارسال پیام از روی نقشه (پیامپ) کلیک کنید. نقشه به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران قرار دارد. منطقه‌های اطراف نمایشگاه بین‌المللی یا هر منطقه‌ای را که خواستید، انتخاب کنید. شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود، اپراتور مورد نظر را انتخاب و پیام ارسال کنید. فرستادن پیام با نقشه برای شهرهای بزرگ قابل استفاده است، برای شهرهای کوچکتر از کدپستی هر منطقه به جای نقشه استفاده می‌شود.

سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنهپیام شخصی سازی با ارسال هوشمند

پیام شخصی سازی، یعنی پیامک را با اسم و فامیل مشتری خاص ارسال کنید.

مشتری گرامی، نگین سلطانی با درخواست وام 173574 شما موافقت شده است. لطفا جهت انجام سایر امور مدارک خود را به شعبه تحویل دهید. موسسه قرض الحسنه مهر کوثر.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟حتما بخوانید: استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

پیام بالا را می‌توان به شماره موبایل‌های مختلف و مشتریان متفاوتی که وام‌شان آماده شده است و به اسم و فامیل مشتری ارسال کرد. کافیست یک فایل اکسل ایجاد و شماره موبایل، نام و اطلاعات مربوط به هر شخص را در فایل بنویسید. فایل اکسل را در قسمت پیام‌ها بارگذاری و اس ام اس را برای مشتریان ارسال کنید. به صورت هم‌زمان برای تعداد زیادی از افراد پیام شخصی سازی شده ارسال می‌شود. پیام برای تبریک تولد، اعیاد و ... را با امکان ارسال هوشمند بفرستید.

اگر قصد ارسال پیام برای مشاغل خاصی را داشته باشیم، شماره افراد شاغل در صنف مربوطه را از کجا پیدا کنیم؟

از بانک جامعه اصناف و مشاغل پیام بفرستید

باتبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س)وروزپرستاروسپاس ازخدمات قهرمانان مدافع سلامت درمبارزه باویروس کرونا،صندوق قرض الحسنه پرستاری سخاوت باپرداخت تسهیلات براساس گردش حساب وباشرایط ویژه درخدمت جامعه پرستاری،پزشکی،کارکنان مراکزبهداشتی-درمانی،بازنشستگان وخانواده آنهامی باشد

اصولاً صندوق‌های قرض‌الحسنه مشتریان هدف خاصی دارند و روی افرادی از جامعه تمرکز می‌کنند. در پیامک بالا مخاطب هدف صندوق، جامعه پزشکی است. حال شماره پرستاران، پزشکان، کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی و ... را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنه امکانی به نام بانک اصناف و مشاغل را به کاربران می‌دهد، که مخاطب به شماره موبایل همهٔ مشاغل دسترسی دارد. وارد سامانه ملی پیامک شوید، روی گزینه ارسال پیام کلیک و متن اس ام اس را بنویسید. از قسمت اصناف و مشاغل شاخه پزشکان را انتخاب کنید. زیرمجموعه‌های مختلفی نمایش داده می‌شود، که از بین آن‌ها شغل‌های مورد نظر را کلیک و اس ام اس ارسال کنید.

با استفاده از بانک اصناف و مشاغل می‌توانید جامعهٔ هدف کسب‌وکارتان را کوچکتر و برای کاربران مختلف پیامک هدفمند بفرستید، تا پیام به دست مشتری مورد نظر برسد.

سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنهمناسبت‌های خاص را به مشتریان تبریک بگویید

میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)و روز بزرگداشت مقام زن و مادر را تبریک و تهنیت می گوئیم.بانک قرض الحسنه رسالت

برای برقراری و حفظ ارتباط با مشتری، پیام‌های مناسبتی برای کاربران ارسال کنید. تبریک تولد، عید، روز مادر، روز پدر و ... حس خوبی را در مشتری ایجاد می‌کند. با استفاده از امکان پیامک زماندار می‌توانید تنظیمات انجام دهید تا در تاریخ مشخص شده برای مشتری پیامک ارسال شود. پیام‌ها را می‌توان به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه تنظیم کرد.

یادآوری اقساط با امکان پیامک سررسید

یکی از خدماتی که موسسه‌های قرض‌الحسنه به مشتریان ارائه می‌دهند، دادن وام است. گاهی اوقات مشتریان پرداخت اقساط را فراموش می‌کنند. سامانه پیامک امکانی به نام سررسید اقساط را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا چند روز قبل یا در تاریخ سررسید قسط برای مشتری اس ام اس یادآوری ارسال کند. مانند پیام زیر:

مشتری گرامی، نگین سلطانی روز سه شنبه موعد قسط وام 132526 به مبلغ 1,247,450 ریال است. لطفا جهت پرداخت از شماره حساب 0110000000006 به نام موسسه سخاوت نزد بانک ملی شعبه نادری استفاده نمایید. موسسه قرض الحسنه امام جواد (ع)

از وب‌سرویس ملی پیامک استفاده کنید

وب‌سرویس به کاربر اجازه می‌دهد تا سایت یا اپلیکیشن خود را به سامانه پیامکی وصل کند و سپس ارسال، دریافت و مدیریت‌ پیام‌ها را انجام دهد. پیامک‌های مانند نمونه‌های زیر از طریق وب‌سرویس برای مشتری ارسال می‌شوند.

بانک قرض الحسنه رسالت
کد ورود:
133728

ورود به موبایل بانک در تاریخ 99/11/19-12:54 ب.ظ موسسه قرض الحسنه کوثر

برای آسانی کار مخاطبان، برنامه‌نویسان ملی پیامک ماژول‌هایی را برای سیستم مدیریت محتواهای محبوب مانند وردپرس، ووکامرس، جوملا و ... را طراحی کرده و به صورت آماده در اختیار کاربران قرار داده، تا نرم‌افزار خود را به سامانه پیامک متصل کنند. استفاده از وب‌سرویس پیامکی امکان کلاهبرداری و فیشینگ را هم به حداقل می‌رساند.

استفاده کاربردی از سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنه

ارسال پیام با سامانهدر این مطلب روش‌های مهم استفاده از سامانه پیامک برای صندوق های قرض الحسنه را نوشتیم، تا بتوانید به صورت هدفمند و موثر برای مخاطبان اس ام اس بفرستید. سامانه پیامکی روش‌های موثر دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانید برای ارتباط با مشتری استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید بازاریابی پیامکی هر چه هدفمند‌تر ارسال شود، کارایی موثرتری دارد و باعت پیشرفت کسب‌وکار می‌شود. سامانه ملی پیامک همهٔ امکانات گفته شده در این مطلب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اگر تا کنون سامانه پیامکی تهیه نکردید، برای مشاوره رایگان با کارشناسان ملی پیامک با شماره 02163404 تماس بگیرید.

در قسمت دیدگاه‌ها برای ما بنویسید، که از کدام موسسه‌ها پیامک دریافت می‌کنید؟

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید