30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
اس‌ام‌اس آنلاین؛ مؤثرترین روش تبلیغات و بازاریابی

اس‌ام‌اس آنلاین؛ مؤثرترین روش تبلیغات و بازاریابی

1

با اینکه این روزها رسانه‌های اجتماعی زیادی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و... وجود دارند که کار ارسال پیام را بسیار آسان نموده و حتی رایگان نیز هستند، اما افراد زیادی هم هستند که برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات خود، علاقه‌مند به ارسال اس‌ ام‌ اس آنلاین هستند.

در حقیقت در دنیای تجارت مدرن امروز، ارسال اس‌ام‌اس آنلاین به یکی از مؤثرترین راه‌های تبلیغات و بازاریابی تبدیل‌شده است، چراکه از طریق آن می‌توان با تعداد بسیار زیادی از مخاطبان بازار هدف، ارتباط برقرار کرد.

علاوه بر آن یکی از ارزان‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود؛ اما برای ارسال اس‌ام‌اس آنلاین شما نیاز به ابزاری مناسب دارید و این ابزار شگفت‌انگیز پنل اس‌ام‌اس یا سامانه پیامکی است.

اگر تصمیم دارید که با بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی مشتریان بیشتری را جذب و اعتماد و رضایت آنها را جلب کنید و تجارت خود را توسعه دهید، این مطلب را از دست دهید.

سامانه پیامکی چیست؟

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه یا کسب‌وکاری هستید که تصمیم دارید برای تعداد افراد زیادی مثلاً خانم‌های زیر 30 سال یا برای دیگر شرکت‌ها و صنف‌های خاص، پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید.

قطعاً راه درست آن ارسال اس‌ام‌اس با یک گوشی موبایل به تک‌تک این افراد نیست چراکه این کار بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده خواهد بود. برای این منظور شما نیاز به ابزاری دارید که در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه تعداد زیادی پیامک را به مخاطبین هدف خود ارسال کنید تا آن‌ها را از تخفیف‌ها، اطلاعات و اخبار کسب‌وکار خودآگاه کنید این ابزار همان سامانه پیامکی است.

سامانه پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین است که به سرویس‌های مخابراتی وصل بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان و مخاطبین هدف خود را مدیریت کرده و پیامک‌های انبوهی را به‌صورت یکجا برای آن‌ها ارسال نمایید.

با استفاده از پنل اس‌ام‌اس  شما می‌توانید مخاطبین خود را دسته‌بندی کنید و پیامک‌های مخصوص هر دسته را در زمان‌های مخصوصی ارسال نمایید علاوه بر این می‌توانید از اطلاعات حساب کاربری خود، ارسال‌ها و دریافت‌ها گزارش بگیرید.

شما می‌توانید سامانه‌ی پیامکی را از شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی باقیمت مناسب خریداری کنید؛ اما بهتر است قبل از خرید ویژگی‌ها و فاکتورهای پنل پیامکی خوب را بشناسید تا یک بازاریابی پیامکی مؤثر و موفق را تجربه کنید. و هرگز گول تبلیغات برای ارائه پنل اس ام اس رایگان را نخورید. در ادامه ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب را به شما معرفی می‌کنیم با ما همراه باشید:

ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب

1. پنل کاربری آسان

اولین فاکتوری که در هنگام خرید سامانه پیامکی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید پنل کاربری است. پنل کاربری باید ساده، کاربردی و قابل‌فهم باشد تا کاربر بتواند به‌راحتی و بدون هیچ پیچیدگی خاصی از تمام امکانات آن استفاده کند.

فاکتورهای پنل پیامکی ساده

  • به زبان فارسی نوشته‌شده باشد
  • ارسال پیامک از طریق پنل سریع و آسان باشد
  • به‌راحتی و تنها با چند کلیک شارژ شود
  • دارای راهنمای استفاده باشد

2. نسخه آزمایشی پنل اس‌ام‌اس

نسخه آزمایشی به شما کمک می‌کند تا با سنجش کلی عملکرد سامانه انتخاب بهتری داشته باشید. یک سامانه پیامکی خوب و معتبر باید قبل از خرید پنل امکان مشاهده دمو و بازدید از امکانات پنل اس‌ام‌اس را به شما ارائه دهد تا مطمئن شوید امکانات لازم و محیط کاربری مناسبی دارد تا با خیال آسوده بتوانید اقدام به خرید کنید.

3. تعرفه مناسب پنل اس‌ام‌اس

برای هر صاحب کسب‌وکاری هزینه‌ای که برای برندینگ و معرفی محصولات و خدمات خود صرف می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین قبل از خرید پنل تعرفه‌های سامانه پیامکی را بررسی کنید. یک سامانه پیامکی ایده ال و کارآمد در عین حال‌که امکانات فراوانی و با سطح کیفیت بالایی دارد باید تعرفه‌های مناسبی داشته باشد و این تعرفه‌ها را به‌صورت شفاف ارائه دهد.

4. پشتیبانی قوی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید پنل پیامکی باید به آن توجه داشته باشید کیفیت پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده پنل است. یک پنل اس‌ام‌اس  معتبر باید این امکان را برای شما فراهم کند که هر زمان در استفاده از پنل با مشکلی مواجه شدید بتوانید به‌راحتی از طریق تماس تلفنی و یا ارسال تیکت با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان تیم پشتیبانی نیز باید در اسرع وقت پاسخ‌گو باشند و در کمترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کرده و شما را راهنمایی کنند. اگر واقعاً قصد خرید بهترین پنل پیامکی را دارید فاکتور پشتیبانی قوی را جدی بگیرید.

تبلیغات چیست؟ + اهداف، فرآیند و تاکتیک های تبلیغاتیحتما بخوانید: تبلیغات چیست؟ + اهداف، فرآیند و تاکتیک های تبلیغاتی

5. بانک شماره تلفن کامل و قوی

همان‌طور که می‌دانید شما می‌توانید پیامک‌های خود را با اهداف مختلف ازجمله اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی، معرفی محصولات وغیره ارسال کنید؛ اما اگر می‌خواهید بازاریابی پیامکی شما مؤثر باشد و بازخورد بیشتری دریافت کنید لازم است مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید و پیامک‌های خود را به‌صورت هدفمند ارسال کنید.

بنابراین باید پنل اس‌ام‌اس  انتخابی شما دارای یک بانک شماره کامل، جامع و بروز (برحسب شهر و منطقه، شغل، جنسیت، سن و ...) باشد تا بتوانید ضمن معرفی برند و محصولات خود به افراد خاصی از جامعه، از هدر رفتن هزینه و زمان نیز جلوگیری کنید.

6. ارائه گزارشات دقیق بعد از ارسال پیامک

یک سامانه پیامکی خوب و معتبر بعد از ارسال پیامک تکی و یا ارسال پیامک انبوه باید گزارش دقیقی از پیامک ارسال‌شده به شما بدهد تا مطمئن شوید که آیا پیامک به مخاطبین هدف شما ارسال‌شده است یا خیر؟

بد نیست بدانید که یک سامانه پیامکی معتبر باید تضمین کند که هزینه پیامک‌های ارسال نشده را به شما برگرداند.

تا این قسمت از مقاله با پنل اس‌ام‌اس  و ویژگی‌های یک پنل اس‌ام‌اس  خوب آشنا شدیم حالا وقت آن رسیده که قدرتمندترین و نام‌آشناترین سامانه پیامکی یعنی ملی پیامک را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید در دنیای رقابت حرفی برای گفتن داشته باشید و صدای بلند برندتان را به گوش مشتریان برسانید بیایید با این سامانه پیامکی بیشتر آشنا شویم.

چرا از سامانه ملی‌پیامک استفاده کنیم؟

استفاده آسان

همان‌طور که گفتیم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب پنل کاربری آسان است. خبر خوش این است که ملی پیامک یک پنل کاربری ساده و کامل را به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با هر سطح دانشی به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی از تمام امکانات آن در جهت  ارسال و دریافت اس‌ام‌اس آنلاین و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود استفاده کنید.

سامانه ملی پیامک یک سامانه کاملاً تحت وب بوده و برای استفاده از آن نیاز نیست نرم‌افزار یا سخت‌افزار خاصی را نصب کنید بلکه با دسترسی به اینترنت و به کمک مرورگر سیستم خود می‌توانید وارد سامانه ملی پیامک شوید و بازاریابی پیامکی خود را آغاز کنید.

ارسال نامحدود پیامک

شما با سامانه ملی پیامک می‌توانید بدون هیچ محدودیتی اس‌ام‌اس آنلاین ارسال کنید برای این منظور کافی است پنل خود را به میزان تعداد پیام‌هایی که می‌خواهید ارسال کنید شارژ کنید. بد نیست بدانید سرویس‌های ملی پیامک می‌توانند تا 5 میلیون پیامک را در یک‌بار ارسال کنند.

امکان تست رایگان سامانه

هدف اصلی سامانه ملی پیامک این است که به شما در بازاریابی پیامکی مؤثر کمک کند تا بتوانید یک رابطه پایدار با مشتریان خود بسازید. ملی پیامک تنها به فکر کسب درآمد نیست و بدون تست و رضایت شما از سرویس‌های ملی پیامک پولی دریافت نمی‌کند.

شما با انتخاب سامانه ملی پیامک این شانس را دارید تا به مدت 3 روز پنل اس‌ام‌اس  ملی پیامک را به‌صورت کاملاً رایگان تست کنید و در صورت عدم رضایت از سامانه می‌توانید وجه پرداختی را پس از 30 روز خرید پنل پس بگیرید.

داشتن پشتیبانی قوی و حرفه‌ای

آنچه سامانه ملی پیامک را از سایر رقبایش متمایز کرده است آموزش صحیح نحوه استفاده از پنل و پشتیبانی قدرتمند است. متخصصان حرفه‌ای و باتجربه تیم پشتیبانی سامانه ملی پیامک به‌صورت شبانه‌روزی و رایگان آمادۀ پاسخگویی به سؤالات و برطرف کردن مشکلات کاربران است و به شما نحوه استفاده از پنل اس‌ام‌اس  ملی پیامک را به‌صورت گام‌به‌گام آموزش می‌دهند.

شما می‌توانید در زمان بروز مشکلات فنی و یا نحوه کار با پنل با شماره 63404 -021 داخلی 1، تماس بگیرید و یا از طریق سیستم تیکت مشکلات و سؤالات خود را با کارشناسان مطرح نمایید و یک راهکار اصولی دریافت کنید.

شما با خرید سامانه ملی پیامک می‌توانید به بیش از 60 امکان پیامکی من جمله افزونه ورود با شماره موبایل وردپرس دسترسی داشته باشید. در ادامه برخی از این امکانات را که می‌تواند تأثیر مثبتی در بازاریابی پیامکی بیزینس شما داشته باشد را معرفی می‌کنیم.

امکانات سامانه ملی پیامک

  • ارسال پیام از روی نقشه
  • امکان ارسال پیامک به شهر، استان، منطقه و کد پستی
  • امکان ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف
  • امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
  • امکان ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
  • برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
  • پاسخ خودکار بر اساس دریافتی (می‌توانید کاراکتر و عددی را مشخص کنید تا بر اساس آن متنی را ارسال کنید)
  • لغو خودکار عضویت دفترچه تلفن (عدد یا کاراکتری را تعریف کنید تا با دریافت آن مخاطب را از دفترچه تلفن حذف کنید)
  • بررسی هوشمند پیامک‌ها
  • امکان ارسال پیامک تکی و انبوه صوتی
  • امکان تعریف لیست ویژه
  • امکان برگزاری مسابقه پیامکی
  • امکان ارسال پیامک مناسبتی
  • افزونه ثبت نام با موبایل وردپرس (راه‌حلی آسان‌ و سریع‌ برای ثبت نام کاربران در سایت‌های اینترنتی)
  • و...

چگونه با اینترنت پیامک بفرستیم؟

برای ارسال پیامک از طریق پنل اس‌ام‌اس ملی پیامک شما ابتدا باید به وب‌سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه نمایید سپس در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. برای این منظور روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید.

دامغان را با تبلیغات پیامکی بترکانید!!حتما بخوانید: دامغان را با تبلیغات پیامکی بترکانید!!

در صفحه بازشده اطلاعات خواسته‌شده برای تکمیل ثبت‌نام در ملی پیامک را وارد نمایید و سپس روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید.

سامانه ملی پیامک دارای چهار پنل پایه، شرکتی، اقتصادی و تجاری است که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بعد از ثبت‌نام، پنل‌ها به شما نمایش داده می‌شود، شما می‌توانید امکانات هریک از بسته‌ها را بررسی و یکی را انتخاب کنید. پس از تکمیل اطلاعات ثبت‌نام، پیش‌فاکتور پنلی که در آن ثبت‌نام کردید به شما نشان داده خواهد شد.

برای خرید پنل اس ام اس در این مرحله پس از بررسی اطلاعات و پرداخت هزینه بسته موردنظر، بر روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک کنید. بعد از پرداخت هزینه و خرید سامانه پیامکی ملی پیامک،  "نام کاربری " و "کلمه عبور " شما، به‌صورت پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

سخن آخر اینکه...

امیدواریم که در این نوشتار توانسته باشیم اطلاعات جامع و مفیدی را در خصوص سامانه پیامکی، انتخاب بهترین پنل پیامکی و ارسال اس‌ام‌اس به‌صورت آنلاین به شما ارائه دهیم تا بتوانید یک تجربه شیرین از بازاریابی پیامکی داشته باشید.

همان‌طور که گفتیم استفاده از پنل پیامکی یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای اطلاع‌رسانی و ارتباط پایدار با مشتریان می‌باشد؛ بنابراین مهم است سامانه‌ای را انتخاب کنید که رفیق نیمه‌راه نباشد و به شما در مسیر رشد کسب‌وکارتان کمک کند. سامانه‌ای که از پشتیبانی باکیفیت، زیرساخت قدرتمند و آموزش اصولی برخوردار باشد.

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را متحول کنید و با جذب مشتریان بیشتر به فروش بالایی دست پیدا کنید، همین حالا به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه و یا با شماره 63404-021 داخلی 1 تماس بگیرید تا کارشناسان تیم ملی پیامک در عرض چند دقیقه پنل اس‌ام‌اس  شما را فعال‌ نمایند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید