30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات پیامکی در شهرکرد، وقتی قرار است مشتری را به سادگی پیدا کنید !

تبلیغات پیامکی در شهرکرد، وقتی قرار است مشتری را به سادگی پیدا کنید !

1

شهر کرد یکی از خوش آب‌وهواترین شهر‌های ایران و مرکز استان چهارمحال‌ و بختیاری است که به دلیل جاذبه‌های تاریخی، موقعیت استراتژیک در غرب ایران و البته طبیعت زیباش یکی از مناطق مهم ایران محسوب می‌شود. پنل اس ام اس شهرکرد یکی از راهکارهای جذب مشتری برای کسب‌وکارهای این استان است که تقریباً پاسخگوی هر نیازیست که کاربران داشته باشند.

اگر برای یک تبلیغات موثر و مطمئن آماده هستید، ادامه‌ این مطلب را از دست ندهید.

امروز قراره فروشت رو 2برابر کنی!

با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید
30% تخفیف
BKHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

هر تبلیغاتی ابزار خاص خودش را نیاز دارد، مثلاً برای تبلیغ در فضای مجازی باید حتما گوشی هوشمند و حساب کاربری گوگل داشته باشید یا برا تبلیغات محیطی هزینۀ زیادی بپردازید، پنل اس ام اس شهرکرد هم از این قاعده مستثنی نیست!

 

پنل اس ام اس یا همان ابزار اجرای تبلیغات پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال اس ام اس انبوه است که با دو خط عمومی و اختصاصی شرایط اجرای تبلیغات پیامکی، دریافت پاسخ مشتری و اتصال به سایت را فراهم کرده است. دسترسی کاملی به بانک شماره‌های مختلف دارد و قابل تنظیم برای ارسال خودکار تعدادی از پیامک‌ها است.

ملی پیامک، ابزاری تعاملی در جهت تبلیغات

اما چرا باید تبلیغات پیامکی را با یک شرکت معتبر پیش برد؟ در بین برندهای مختلف سامانه‌های پیامکی نام شرکت ملی پیامک با ده سال تجربه و بزرگ‌ترین بانک شمارۀ دیده می‌شود.پنل اس ام اس شهرکرد از جمله مزایای استفاده از سامانۀ ملی پیامک به شرح زیر است:

  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی برای اتصال سایت به پنل، ارسال پیام کوتاه‌های مرسولات پستی یا رمز عبور و ... ویژه فروشگاه‌های آنلاین
  • آموزش صفر تا صد ابزارهای ارسال پیامک با ویدیو‌های اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • تعرفۀ مناسب ارسال پیامک که امکان بازاریابی مقرون‌به‌صرفه و موثر را به کاربر می‌دهد
  • کتابچه‌ بازاریابی پیامکی و مینی دوره‌ی رایگان بازاریابی پیامکی برای اطلاعات بیشتر در مورد نوشتن متن جذاب و ترفندهای فروش
  • پشتیبانی آنلاین در دو نوبت از ساعت ۸ الی ۱۷ عصر و ۱۷ الی ۲۲ شب در تلاش برای حل مشکلات کاربران + مشاوره رایگان به کاربران جدید
  • ارائۀ بانک شماره‌های جامع و به‌روز پنل اس ام اس شهرکرد تا به هدفمندی ارسال تبلیغات کاربران کمک نماید (شامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل)

بانک شماره‌ همراه اول پنل اس ام اس شهرکرد

همانطور که گفتیم بانک شماره‌‌های ملی پیامک بزرگ‌ترین و کامل‌ترین بانک شماره‌ کشور با دسته‌بندی‌های متفاوت برای هر کسب‌وکاریست که نیار به تبلیغات هدفمند دارند. پنل اس ام اس شهر کرد هم از این شرایط مستثنی نیست و در قسمت منطقه‌ هدفمند پنل، بانک شماره جامع همراه اول را در اختیارتان قرار خواهد داد.

از طرف دیگر، شما می‌توانید از طریق ۵ رقم اول کدپستی به صورت منطقه‌ای هم تبلیغات کنید و در قسمکت بانک اصناف و مشاغل فقط برای گروه‌های شغلی مشخصی اس ام اس بفرستید. پنل اس ام اس شهرکرد

چهارمین بانک شماره‌ پنل اس ام اس شهرکرد هم برای ارسال پیامک بر اساس جنسیت استفاده می‌شود که در سال 1400 به‌روزرسانی شده و شامل شماره‌های جدید ایرانسل است.

با کمک این چهار بانک شماره اصلی پنل شهرکرد می‌توانید با اطمینان بیشتری بازاریابی پیامکی را شروع کنید و نیمی از این مخاطبان را به مشتری واقعی تبدیل کنید. البته فراموش نکنید که شماره مشتریان قدیمی را هم در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی ذخیره کنید که هم بانک شماره اختصاصی خودتان را داشته باشید و هم بتوانید خبرنامه پیامکی‌ یا همان باشگاه مشتریان را هم داشته باشید.

نگاهی به شهرکرد

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با جمعیتی حدود ۳۱۵ هزار و ۹۸۰ نفر شامل ۳ بخش، ۹ شهر، ۴ دهستان است. با توجه به موقعیت این شهرستان، شرایط کاری و تجاری خوبی در منطقه ایجاد شده و تمامی کسب‌وکارها برای فروش مطلوب، بازاریابی و جذب مشتریانی وفادار نیازمند تبلیغات هدفمندی هستند که قیمت مناسبی داشته باشد و در عین حال دسترسی خوبی به تمام مخاطبان فراهم کند.

هر کسب‌وکاری برای موفقیت باید روشی را انتخاب کنید که در عین بازدهی برای شروع تبلیغات مطمئن، هزینۀ سرسام‌آوری نداشته باشد و مخاطبین هدف را به سادگی شناسایی کند تا اتلاف هزینه و انرژی هم در بر نداشته باشد.

نکته‌ی پایانی

با همه صحبت‌هایی که کردیم به خاطر بسپارید داشتن پنل اس ام اس شهرکرد از شرکت ملی پیامک و مجموعه‌ای که پشتیبانی همه‌روزه  و قدرتمندی دارد، مشکلات شما را به سادگی رفع می‌کند و آموزش‌های لازم را برایتان آماده کرده است، به رشد و پیشرفت کارتان بسیار کمک خواهد کرد.

پنل پیامکی شهرکرد

فقط کافیست با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت‌نام و فعال‌سازی در سایت ملی پیامک درخواست خود را ثبت کنید، تا همکاران تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرند و شرایط دریافت پنل را توضیح دهند. با تکمیل اطلاعات و مدارک، بعد از احراز هویت در کمتر از چهار ساعت پنل پیامکی و خط سفارشی شما فعال می‌شود و از همان لحظه می‌توانید از کلیه امکانات پنل استفاده کرده تا یک بازاریابی هدفمند  و اصولی را با کمک پنل اس ام اس شهرکرد تجربه کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید