30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
بازاریابی پیامکی، ابزاری برای رونق کسب و کار کوچک شما

بازاریابی پیامکی، ابزاری برای رونق کسب و کار کوچک شما

0

در چند سال اخیر، استفاده از پنل اس ام اس به یکی از متداول ترین روش های تبلیغاتی برای تجارت های کوچک تبدیل شده است و چون بیشتر کاربران سامانه پیامک از نتایج به دست آمده از تبلیغاتشان راضی بوده اند، روز به روز بر تعداد کاربران سامانه پیامک افزوده می شود. در سال 2011 تحقیقی انجام شد که نشان داد 3/5 میلیارد نفر در جهان یا تقریبا 78% از مردم جهان از تلفن همراه استفاده می کنند که مسلما امروزه این آمار افزایش چشمگیری داشته است. با استفاده روز افزون مردم از تلفن همراه و خدمات آن، می توان فهمید که چرا تجارت ها می خواهند از این روش تبلیغاتی استفاده کنند.

اما مسلما داشتن پنل اس ام اس دلیلی برای موفق بودن کسب و کار شما نخواهد بود. اگر شما می خواهید به موفقیت برسید باید برای آن تلاش کنید و مطمئن باشید که می دانید چگونه از کاربردها و مزایای بازاریابی پیامکی استفاده کنید. با داشتن این اطلاعات مطمئنا شما می توانید کمپین تبلیغاتی خود را گسترش دهید و به اهدافی که در نظر دارید برسید.

یکی از بهترین ویژگی های بازاریابی پیامکی این است که می توان از آن برای هر نوع تجارتی استفاده کرد؛ چه کوچک و چه بزرگ. اکثر سیستم های تبلیغاتی قابل استفاده برای هر نوع تجارتی نیستند اما ویژگی های موجود در بازاریابی پیامکی این امکان را به صاحب کاران می دهد تا با هر نوع تجارتی که دارند، تا به موفقیت برسند. تجارت ها می توانند با استفاده از پنل اس ام اس با مشتریان خود در ارتباط باشند و به آنها تخفیف، پیشنهاد، اطلاعات و ... بدهند.

اکنون می خواهیم برایتان توضیح دهیم که چگونه می توان با استفاده از بازاریابی پیامکی تجارتی موفق داشت.

برای موفق شدن در بازاریابی پیامکی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که خودتان را جای مشتریانتان قرار دهید. مطمئنا برای شما نیز پیامک های تبلیغاتی ارسال می شود که از دیدنشان به ستوه آمده اید. سعی کنید آن شرکتی نباشید که پیامک های اسپم گونه برای مشتریان خود ارسال می کند. زیرا با ارسال زیاد پیامک به مشتریانتان نه تنها آنها را آزرده خاطر می کنید، بلکه به تجارت خود نیز ضرر می رسانید. از ارسال پیامک های اسپم گونه پرهیز کنید و سعی کنید همیشه پیامک هایی مرتبط را برای مشتریان خود ارسال کنید.

بازاریابی پیامکی ابزار تبلیغاتی سریع و دقیقی است. البته تعداد کاراکترهای قابل استفاده در یک اس ام اس محدود است بنابراین شما باید سعی کنید که صریح و مختصر با مشتریان خود حرف بزنید. در انتخاب کلمات خود دقت کند، سعی کنید از کلمات خیلی رسمی و خیلی محاوره ای استفاده نکنید و همیشه در آخر پیامک خود راه ارتباطی را برای مشتریان خود قرار دهید.

هدف بازاریابی پیامکی ایجاد نتیجه ای سریع برای شما و مشتریانتان است. پیشنهادهایی که برای مشتریان از طریق اس ام اس ارسال می شوند باید ویژه و اختصاصی باشند. همچنین می توانید برای آنها تاریخ انقضا قرار دهید.

همچنین مطمئن شوید که وقتی که از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید، راه های ارتباطی معمولی خود را قطع نمی کنید. تعداد پیامک های ارسالی شرکت شما با رای شما تصویب می گردد و در حالی که شما نمی خواهید هر روز به مشتریان خود اس ام اس ارسال کنید، به یاد داشته باشید که همیشه باید با آنها در ارتباط باشید. همانطور که از قدیم گفته اند، از دل برود همان که از دیده برفت. اگر شما با مشتریان خود به طور مداوم در ارتباط نباشید، آنها به زودی شما را فراموش خواهند کرد.

بازاریابی پیامکی باید برای افرادی که از آن استفاده می کنند جالب و هیجان انگیز باشید، اما بیشتر از همه چیز باید برایشان سودآور باشد. با رعایت کردن نکات گفته شده در بالا مطئن باشید که در مدت کوتاهی می توانید به نتایج دلخواه خود برسید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید