30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی در شیروان

راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی در شیروان

0

پنل اس ام اس شیروان ابزار اجرای تبلیغات هدفمند با برنامه‌ریزی مدون و مشخص برای مشاغل مختلف این شهرستان و نواحی اطرافش است. بعد از آشنایی با این ابزار کاربردی می‌توانید رونقی به تبلیغات کسب‌وکارتان بدهید و خیلی سریع به نتیجۀ دلخواه، یعنی افزایش فروش و مشتریان وفادار برسید. اما چطور؟

برای ثبت‌نام اولیه کد تخفیف زیر را داشته باشید و در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر با ارسال پیامک تبلیغاتی به عنوان یک روش پربازده مارکتینگ آشنا شوید.

مشتریان زیادی منتظر شما هستند!

تنها روش تبلیغات موبایلی در استان خراسان شمالی، ارسال پیامک تبلیغاتی است. با پیامک از شهر، منطقه و محله خودت مشتری جدید جذب کن و با مشتریان قبلی در ارتباط باش!
30% تخفیف
KHSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزار آنلاین برای ارسال و دریافت پیامک است که روی هر مرورگری با اتصال به اینترنت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. پنل‌ها شامل دو خط عمومی و اختصاصی می‌شوند که خط عمومی بین چنید کاربر مشترک است. خط اختصاصی هم همانطور که از نامش پیداست فقط مختص یک کاربر است و قابلیت دریافت پاسخ مشتری هم دارد.

خب حالا کاربران پنل اس ام اس شیروان را چطور داشته باشند و چقدر باید هزینه برای شروع کار داشته باشند ؟!

ملی پیامک، ارائۀ خدمات بازاریابی پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس شیروان است که با ده سال سابقه در حوزۀ تبلیغات پیامکی پیشنهاد من به کسب‌وکارهاییست که در ابتدای مسیر تبلیغاتشان هستند. اگر هنوز در حال جستجو برای پیدا کردن بهترین شرکت ارائه‌دهندل خدمات پیامکی هستند، در ادامه مهم‌ترین قابلیت‌های پنل‌های ملی پیامک را برایتان آوردم.

  • قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن
  • دسترسی کامل به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • ارائه خدمات کنسول ملی پیامک، خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، شرکتی، اقتصادی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت با بهترین تعرفه ارسال پیامک
  • آموزش کامل کاربران از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی، ویدئوهای آپارات و یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره‌های متنوع پنل اس ام اس شیروان

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس شیروان  چندین بانک شماره مختلف برای اجرای تبلیغات انبوه پیامکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که اولین بانک شماره مختص همراه اول و دومی برای ایرانسل است. در ضمن بانک شماره ایرانسل قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت هم دارد. به این ترتیب می‌توانید بر اساس نوع کسب‌وکارتان فقط برای زنان یا مردان پیامک تبلیغاتی بفرستند.

یکی دیگر از مهم‌ترین بانک شماره‌های پنل اس ام اس شیروان لیست اصناف مشاغل سطح شهر و استان خراسان شمالی است. در قسمت منتطقه هدفمند می‌توانید به بانک شماره مشاغل کشوری دسترسی کاملی داشته باشید. بر اساس نوع کالا و خدماتی که ارائه می‌دهد، برای برخی مشاغل پیامک بفرستید و مشتریانی را پیدا کنید که بیشتر به کالا و خدماتتان نیاز دارند.

تبلیغات منطقه‌ای با بهترین تعرفه

وقتی اسم تبلیغات منطقه‌ای می‌آید، بیشتر مشاغل به چاپ و پخش تراکت و تبلیغات محیطی فکر می‌کنند. همانطوری که می‌دانید این روش‌ها هزینه زیادی نیاز دارد و باید فرصتی را به طراحی و چاپ اختصاص بدهید از طرف دیگر بازخورد اجرای چنین تبلیغاتی را هیچ وقت نمی‌توانید به راحتی آنالیز کنید. در حالیکه پنل اس ام اس شیروان ابزارهای بهتری در اختیارتان قرار خواهد داد.

برای ارسال پیامک بر حسب محل زندگی مشتری می‌توانید از دو ماژول مهم کد پستی و دکل bts ایرانسل استفاده کنید. کدپستی بر اساس رنج کد مناطق مختلف یعنی 5 رقم اول قابلیت ارسال پیامک به صورت محله‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای ارسال از طریق دکل هم می‌توانید فرم مربوطه را کامل کرده و از سه روز قبل درخواست دهید تا بر حسب آنتن‌دهی دکل‌های سطح شهر ارسال پیسامک داشته باشید. یادتان باشد که در این روش ارسال باید حداقل 50 هزار پیامک بفرستید.

شیروان، مرکز تمدن شمال خراسان

شیروان یکی از شهرهای خراسان شمالی با ۸۲٬۶۸۹ نفر جمعیت است که از دیرباز به عنوان یکی مراکز تمدنی استان خراسان شمالی نیز شناخته می‌شود. اگر فعالیت اقتصادی در شیروان و مناطق اطرافش دارید یا حتی فکر راه‌اندازی بیزینسی هستید ک نیاز به تبلیغات دارد، پیشنهاد من استفاده از خدمات بازاریابی پیامکی است. بهتر است که هزینه‌های گزاف و بیهوده بابت تبلیغات پرداخت نکنید و از روشی استفاده کنید که علاوه‌بر قیمت مناسب، قابلیت تحلیل و ارائۀ بازخورد را نیز داشته باشد.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکپنل اس ام اس شیروان پکیج کاملی از همۀ چیزهاییست که شما برای تبلیغات نیاز دارید. قیمت مناسب باعث شده تا هر کسب‌وکاری با هر بودجه‌ای که دارد، از بازاریابی پیامکی استفاده کند و به نتایج مطلوبش برسد. پشتیبانی همه‌روزه ملی پیامک همراه با آموزش صفر تا صد جذب مشتری و ارسال پیامک، مسیر برندسازی و اجرای تبلیغات خهدفمند رات آسان کرده است. حالا برندها و کمسب‌وکارهای مختلف هم می‌توانند به راحتی مشتریان هدفشان را پیدا کنند و هم تعامل خوبی با آن‌ها داشته باشند.

برای شروع بازاریابی پیامکی و دریافت پنل اس ام اس شیروان در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کنید. در این مسیر روی همراهی تیم پشتیبانی ما نیز حساب ویژه باز کرده و خیالتان راحخت باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید