30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات گسترده در شادگان از طریق بازاریابی پیامکی

تبلیغات گسترده در شادگان از طریق بازاریابی پیامکی

0

اگر کسب‌وکار خودتان را دارید، دیگر می‌دانید که بازاریابی و جذب مشتری حرف اول را می‌زند. شما باید روشی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین جواب را بگیرید. پنل اس‌ ام اس شادگان بهترین راه تبلیغاتی برای مشاغل فعال در این شهرستان و نواحی اطراف است تا بتوانید با تبلیغات اصولی و هدفمند مشتریان خود را چند برابر کنید.

در این مقاله قصد داریم نحوه‌ سازوکار بازاریابی پیامکی را با هم بررسی کنیم. در ضمن کد تخفیف زیر را هم از طرف ملی پیامک به عنوان هدیه ثبت‌نام کاربران جدید همراه داشته باشید.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل پیامکی نرم‌ افزار آنلاین و تحت وب است که با داشتن اینترنت به سادگی می‌توانید وارد ناحیه کاربری آن شده و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید. قابلیت‌های دیگری مثل ارسال پیامک زماندار، ارسال پیامک به تفکیک جنسیت، اتصال سایت به پنل و ... امکاناتیست که از طریق پنل اس ام اس شادگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بعد از هر ارسال، فایل گزارش به صورت اکسل قابل دانلود است و فرصت خوبی برای تحلیل پیامک ارسالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در ویدئو زیر مفصلاً برایتان توضیح دادیم که چگونه با پنل اس ام اس برای تبلیغاتتان به راحتی برنامه‌ریزی کنید.

چرا ملی‌ پیامک بهترین سامانه تبلیغات پیامکی است؟

بعد از آشنایی با پنل اس ام اس شادگان نوبت این است که بهترین سامانه پیامکی را پیدا کنید. در مسیر این جستجو احتمالاً به نام شرکت‌های مختلفی برخورد خواهید کرد که یکی از آن‌ها شرکت ملی پیامک است. خب حالا چرا ما ملی پیامک را بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات اس ام اسی می‌دانیم؟

اولین نکته برای یک تبلیغ مقرون‌به‌صرفه بودن آن است تعرفه مناسب ارسال پیامک در شرکت ملی‌ پیامک، امکان بازاریابی گسترده و ارسال پیامک انبوه را برای همۀ کسب‌وکارها فراهم کرده است. همچنین با پشتیبانی همه روزه و آنلاین شرایط و امکان اجرای تبلیغات بدون مشکل، اختلاف و قطعی را برای شما فراهم شده است. تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران است.

وجود بزرگترین بانک شماره در پنل اس‌ ام اس شادگان دغدغه جذب مشتریان جدید را برای کسب‌وکارهای نوپا از بین برده است. تنها کافیست که در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کرده و در قسمت منطقه هدفمند از بانک شماره‌های طبقه‌بندی پنل استفاده کنید.

در انتها هم خوب است بدانید که اگر کاربر جدید هستید، اصلاً نباید نگران کار کردن با پنل و نحوۀ ارسال اس ام اس باشید. تک‌تک ماژول‌های ارسال پیامک و قسمت‌های مختلف پنل به صورت ویدیویی در کانال آپارات ملی‌پیامک آموزش داده شده است. در نتیجه کار برایتان بسیار راحت و ساده شده و حتی اگر نمی‌توانید متن جذابی برای تبلیغاتتان بنویسید با مینی دوره رایگان ملی پیامک این امکان صورت می‌گیرد، تا به سادگی کالا و خدمات خود را در ۷۰ کاراکتر به صورت جذاب معرفی کنید و به صورت انبوه ارسال کنید.

بانک شماره‌های پنل اس ام اس شادگان

بانک شماره پنل اس ام اسبانک شماره‌های پنل اس ام اس شادگان یک انتخاب خوب برای مشاغلیست که می‌خواهند دقیقاً تبلیغات خود را به افراد یک منطقه یا محله برسانند. بانک شماره‌های پنل بر اساس اپراتور، محل زندگی، شغل و حتی جنسیت مخاطبان تقسیم شده است، در نتیجه بعد از ارسال انبوه پیامک به شماره‌های همراه اول می‌توانید سراغ بانک شماره ایرانسل بروید. بانک شماره ایرانسل قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را دارد و به تازگی شماره‌هایش به‌روز رسانی شده است.

دومین بانک شماره بر اساس گروه شغلی دسته‌بندی شده است. فرقی ندارد که مشتریان شما وکلا، معلمان، کارخانه‌داران یا ... هستند، در هر صورت به راحتی از طریق بانک شماره اصناف و مشاغل استان به آن‌ها دسترسی دارید و می‌توانید به گروه‌های شغلی خاصی بیشتر پیامک بفرستید.

در آخر هم باید سراغ ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای بروید، یعنی با ماژول کد پستی یا دکل BTS ایرانسل برای هر محله و منطقه از شهر که دوست دارید، پیامک بفرستید. با این حساب به کمک بانک شماره‌های پنل اس ام اس شادگان می‌توانید از روی یک برنامۀ مشخص به تفکیک به تمام شهروندان دسترسی داشته باشید.

نگاهی به شادگان

شادگان با ۴۵.۰۰۰ نفر جمعیت یکی از شهرهای عرب‌نشین استان خوزستان است که با نخل‌های بلند و زیبایش توانسته به شهرت جهانی برسد.  تا اینجا دیگر متوجه شدید که برای تبلیغات هدفمند در این شهر نیازمند برنامه‌ریزی و ارسال پیامک هدفمند هستید. پس سراغ پنل اس ام اس شادگان بروید تا به کمک بانک شماره و فیلترهای مختلف، پیامکتان را به دست مشتریان واقعی برسانید.

جمع‌بندی

ارسال پیامکپنل اس ام اس شادگان پکیج کاملی برای تبلیغات هدفمند است که هر کسب‌وکاری باید برای حذب مشتری از آن استفاده کند. ثبت‌نام پنل اس ام اس شادگان، فعال شدن خطوط سفارشی و سامانه در یک روز کاری انجام شده و با هزینه مقرون‌به‌صرفه مانع هدر رفتن هزینه‌تان می‌شود. تیم ملی پیامک نیز به صورت کامل از تمام کاربرانش پشتیبانی می‌کند و مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

برای داشتن پنل اختصاصی و سفارش خط می‌توانید در سایت ثبت‌نام کنید یا با شمارۀ 02163404 تماس بگیرید. در ضمن این ثبت‌نام با 30% تخفیف است، پس آن را از دست ندهید!

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید