30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
آشنایی با خدمات سئو در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با خدمات سئو در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

0

به این آمار دقت کنید:

75% کاربران گوگل، فقط از نتایج صفحه اول، بازدید می‌کنند.

62% از کاربران گوگل، روی نتایج اول گوگل، کلیک می‌کنند.

80% از کاربران گوگل، به تبلیغات گوگل، اعتماد ندارند.

طبق آمار، بزرگ‌ترین کانال ورودی مخاطبان به وب‌سایت شما، جستجو در گوگل است. اما برای اینکه سایت ما نیز در نتایج صفحه دیده شود، چه راه‌کاری وجود دارد؟

متخصصین دیجیتال مارکتینگ، تاکید دارند که تنها راه افزایش ترافیک سایت و قرار گرفتن در صدر نتایج موتورهای جستجو، علی الخصوص گوگل، سئو اصولی سایت است.

اگر شما هم ترغیب شده‌اید که در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید و با سئوی سایت و اصول آن، آشنا شوید.

سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت

سئو (SEO) از کنار هم قرار دادن حروف اول کلمات Search Engine Optimization به معنای "بهینه سازی برای موتورهای جستجو "گرفته شده است.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و دستورالعمل‌هایی گفته می‌شود که اگر به‌درستی انجام شوند، منجر به بهتر شدن جایگاه وبسایت در موتورهای جستجو به خصوص گوگل و افزایش بازدید سایت و هدایت ترافیک بیشتر می‌شوند.

همچنین متخصصین سئو، اعتقاد دارند که با سئوی اصولی می‌توان به نتایج بسیار خوبی دست یافت، برخی از این نتیج عبارتند از:

  • افزایش ترافیک سایت
  • دسترسی به مشتریان واقعی
  • تاثیر پایدار و طولانی‌مدت

حتماً با خود فکر می‌کنید که سئوی اصولی چیست؟ که به کارگیری آن، این نتایج شگفت‌انگیز را به همراه دارد؟!

سئوی اصولی چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، اگر سئو و بهینه‌سازی سایت به درستی صورت گیرد، افزایش ترافیک طبیعی سایت و دسترسی به مشتریان واقعی را با تاثیری پایدار و طولانی‌مدت در وبسایت، به همراه خواهد داشت. به چند دلیل:

  1. با سئوی اصولی، به مرور زمان موتورهای جستجو اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند و ورودی سایت شما به صورت کاملاً طبیعی و پایدار افزایش پیدا خواهد کرد.
  2. شما افرادی را به سایت خود هدایت می‌کنید که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و سعی دارند از طریق جستجو نیاز خود را برآورده کنند.
  3. زمانی‌که رتبه سایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد، دیگر به این راحتی‌ها به وضعیت قبلی خود برنمی‌گردد. این یعنی شما هر روز، بدون زحمت و هزینه، مشتری‌های جدیدی از گوگل دارید.‌

متوجه شدیم که سئو سایت باید با آگاهی کامل و به صورت اصولی انجام شود و اگر به دست افراد غیرحرفه‌ای و غیرمتخصص، سپرده شود، ممکن است نتیجه آن عکس باشد. حال این سئوال پیش می‌آید که برای سئوی اصولی سایت از چه کسانی باید کمک گرفت؟!

خدمات متخصصین سئو

فرآیند سئو، اصلاً پیچیده نیست و شامل مراحل ساده‌ای است.

استفاده از سامانه پیامک در مواقع اضطراریحتما بخوانید: استفاده از سامانه پیامک در مواقع اضطراری

در واقع، مهمترین مساله‌ای که سئو را هزینه‌بر می‌کند، مدت زمانی است که باید صرف انجام آن شود، به خصوص اگر بخواهید سئوی سایت را به صورتی اصولی انجام دهید.

دلیل اینکه بسیاری از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ نیز هزینه زیادی را برای بررسی سئو و بهینه‌سازی وبسایت‌ها، دریافت می‌کنند، دقیقاً همین مسئله است.

چراکه باید زمان زیادی را بابت بررسی و تحقیق کلمات کلیدی وبسایت، برنامه‌ریزی و هدف‌گیری درست و بررسی و ارزیابی نتایج، صرف کنند.

از جمله خدماتی که آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ همچون "نوین" برای سئو و بهینه‌سازی وبسایت‌ها، انجام می‌دهند، عبارتند از:

  • آموزش مقدمات سئو

"نوین" به شما اصول تحلیل سئو را آموزش می‌دهد تا بتوانید کار خود را ارزیابی کنید.

  • تحقیق کلمات کلیدی

"نوین" مشخص می‌کند که چه کلمات و عباراتی در زمینۀ فعالیت کسب‌و‌کار شما، اهمیّت دارند.

  • بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت

"نوین" با بررسی ساختار و محتوای وب‌سایت شما، آن را برای موتورهای جستجوگر بهینه می‌سازد.

  • لینک‌سازی اصولی

"نوین" لینک‌سازی وبسایت شما را با ایجاد تنوع مناسب، توسط نیروی انسانی متخصص، انجام می‌دهد.

بنابراین متخصصین سئوی "نوین" پس از تحلیل و بررسی وبسایت شما، با طراحی یک استراتژی جامع برای آن، به صورت کاملاً اصولی، بهینه‌سازی وبسایت‌تان را برعهده خواهند گرفت.

ارکان اساسی سئو و بهینه‌سازی سایت

بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و بهینه‌سازی خارجی وب‌سایت (لینک‌سازی)، دو رکن اساسی سئو و بهینه‌سازی هستند که در ادامه بیشتر با این خدمات، آشنا خواهید شد.

1. بهینه سازی محتوای وب سایت

یکی از دو رکن اساسی سئو، بهینه‌سازی ساختار وب‌سایت و محتوای آن است.

کیفیت و عملکرد وب‌سایت شما نه تنها بر رتبۀ شما در موتورهای جستجوگر تاثیرگذار است، بلکه در ارتقای تجربۀ کاربر نیز موثر می‌باشد. "نوین" در این مسیر، بهترین تکنیک‌ها و استانداردهای بهینه‌سازی را برای وبسایت شما، بکار خواهد بست. از جمله این تکنیک‌ها عبارتند از:

  • بهینه‌سازی ساختار وب‌سایت
  • بهینه‌سازی محتوا برای کلمات کلیدی
  • پیروی از فاکتورها و قوانین موتورهای جستجو

2. بهینه‌سازی خارجی وب‌سایت

یکی دیگر از ارکان اساسی سئو، دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر برای شناخته شدن سایت شماست. این لینک‌ها می‌توانند تاثیر به‌سزایی در اهمیت شما نزد موتورهای جستجوگر داشته باشند.

"نوین" به شما و مشتریان وفادار خود، پیشنهاد می‌دهد تا اگر به دنبال خرید بک‌لینک‌های معتبر از سایت‌های بزرگ هستید، رپورتاژ آگهی را امتحان کنید.

از آنجاکه شرکت‌های سئوکار حرفه‌ای همچون "نوین" برروی کیفیت لینک‌های خارجی و نه کمیّت آنها تمرکز می‌کنند، اصول زیر را برای بهینه‌سازی خارجی وبسایت شما، به‌کار می‌گیرند:

  • رعایت تنوع در دامنه‌ها و بک لینک‌ها
  • ایجاد بک لینک در مقاله‌های مرتبط
  • بک لینک‌سازی توسط نیروی انسانی

سخن آخر

حالا که متوجه شدید سئو چیست؟ و بهینه‌سازی سایت چه اهمیتی دارد؟ برای آنکه مطمئن شوید در مسیر درستی قدم برمی‌دارید و سرمایه‌های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند، لازم است تا سئو و بهینه‌سازی سایت خود را با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی شروع کنید.

در اولین قدم، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود و رقیبان‌تان را با کمک متخصصین و تیم حرفه‌ای "نوین" به خوبی بشناسید و سپس با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، رتبه سایت خود را در یک بازه زمانی منطقی بطور پیوسته ارتقاء دهید.

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به وبسایت نوین به آدرس www.novin.com و یا تماس با شماره 63404-021 داخلی 3، از مشاوره کاملاً رایگان و خدمات منحصر به فرد "نوین"، بهره‌مند شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید