30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402

ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402

128

با رسیدن به روزهای پر تب‌وتاب انتخابات و تلاش کاندیداها برای موفقیت، بحث تبلیغات و ارسال پیامک انتخاباتی 1402 هم حسابی داغ است. نامزدهای انتخاباتی مختلف دنبال راهی مناسب و کارامد برای صحبت با مردم هستند. کاندیداها می‌خواهند برنامه‌ها و اهدافشان را با اقشار مختلف جامعه در میان بگذارند، لینک سایت یا دیگر شبکه‌های اجتماعی‌شان را بفرستند و بی‌واسطه با مخاطب در ارتباط و تعامل باشند.

بشتابید! بشتابید!

برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود زمان زیادی باقی نمانده و بر اساس مقاله «زمان تبلیغات انتخابات مجلس 1402»، از تاریخ 3 اسفند تا 9 اسفند مجاز به تبلیغات هستید. پس فرصت را غنیمت بشمارید و همین الان بسته ارسال پیامک تبلیغاتی برای تبلیغ نماینده مجلس را خریداری کنید.

به همین بهانه عزممان را جزم کردیم تا مفصل دربارۀ تبلیغات انتخابات صحبت کنیم. همچنین مزایا و ویژگی‌های ارسال پیامک تبلیغاتی را بگوییم و به نکاتی اشاره کنیم که نباید فراموش کرد. پس با ما همراه باشید!

یک نامزد انتخابات که در ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی اشتباه کرده است.

بسته‌ ملی پیامک ویژه ارسال پیامک انتخاباتی

اول از همه می‌خواهیم بسته‌های ارسال انبوه پیامک انتخابات را خدمتتان معرفی کنیم. اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید فقط کافی است فرم زیر را تکمیل کنید:

تبلیغات پیامکی - تخفیف ویژه انتخابات 1402

بیایید همین اول بحث ارسال پیامک انتخاباتی، درباره پنل پیامکی صحبت کنیم تا بدانید تبلیغات اس‌ام‌اسی چگونه و از کجا شروع می‌شوند. پنل ارسال پیام کوتاه، برنامه‌ای آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک، مدیریت اس‌ام‌اس‌های ارسالی و دریافتی استفاده می‌شود. سرعت ارسال اس ام اس‌ توسط پنل تقریبا بالاست و قیمت مناسبی هم دارد.

ارسال پیامک برای انتخابات به همراه چند نمونه متن تبلیغات انتخاباتی اتحادیه

اگر بخواهیم روش ارسال پیامک انتخاباتی را با سایر روش‌های تبلیغات برای کاندیداها مقایسه کنیم، می‌بینیم که این روش، کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را دارد. روش‌های سنتی مانند چاپ بروشور تبلیغاتی با محیط زیست سازگار نیست و در اغلب موارد اصلا خوانده نمی‌شود. در بهترین حالت، مردم نیم‌نگاهی به آن می‌اندازند و سپس یا در وسط خیابان رها می‌شود و یا کلا فراموش می‌کنند چنین چیزی در جیبشان است. روش‌های تبلیغاتی دیگر مانند همایش‌ها و سمینارها هم بسیار پرخرج هستند و در مقایسه با پیامک افراد کمتری را پوشش می‌دهند. بنابراین اگر بخواهیم از نظر دسترسی به اقشار مختلف جامعه، پیامک می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی باشد.

به‌طور کلی می‌بینیم که در کارزار انتخابات هزینه‌های هنگفتی می‌شود؛ اما نامزدها نتیجه دلخواه را نمی‌گیرند. زیرا در تبلیغات خود هوشمندانه و دقیق رفتار نمی‌کنند. در ادامه قرار است بیشتر راجع‌به روش موثر ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات صحبت کنیم و ببینیم چه مزایایی برای نامزدهای انتخاباتی دارد.

ویژگی‌های متن تبلیغات انتخاباتی

حالا شاید بپرسید پیامک‌های تبلیغات انتخابات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ اگر یادتان باشد گفتیم که ارسال پیامک سرعت بالایی دارد و این پتانسیل را دارد که به دست تمام اقشار جامعه برسد. از طرف دیگر، بر اساس اعلام رسمی بیش از 50% مردم پیامک‌های تبلیغاتی‌شان را می‌خوانند و حدود 98% پیام‌های ارسالی هم در همان لحظه اول خوانده شده و در گوشی ذخیره می‌شوند. پس با توجه به این ویژگی‌ها پیامک تبلیغاتی شما باید حتما شامل ویژگی‌های زیر باشد:

  • ارسال پیامک با نام و نام‌خانوادگی کامل کاندیدا و شماره کد انتخاباتی
  • ارسال لینک سایت یا رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف برای مطالعه بیشتر مخاطب
  • ارسال لینک اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی
  • اشاره کلی به اهداف انتخاباتی
  • برنامه‌ریزی مناسب برای ارسال پیامک انتخاباتی در چندین مرحله بدون ایجاد مزاحمت مداوم

تبلیغات انتخابات را از کجا شروع کنیم؟

تبلیغات انتخابات را از کجا شروع کنیم؟برای ارسال پیامک انتخاباتی اول از همه باید پنل داشته باشید، پس در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای دریافت فوری پنل ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی برای دریافت و فعال‌سازی پنل به شما کمک کنند. فعال شدن سامانه و شروع ارسال پیامک کمتر از 20 دقیقه زمان لازم دارد و در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی سرعت بالاتر، هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر و تاثیر بیشتری دارد. حالا این روش تبلیغاتی که ما حسابی روی آن تاکید داریم، چه مزایایی دارد؟

مزایای ارسال پیامک انتخابات چیست؟!

ارسال پیامک انتخابات فقط یک روش تعامل با مخاطب نیست، بلکه مزایای بسیاری برایتان دارد. از جمله:

  1. ارسال پیامک انتخاباتی به صورت محله ای و منطقه ای
  2. ارسال پیامک به بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل
  3. پیامک به رای اولی ها و جوانان
  4. ارسال لینک با قابلیت شناسایی کلیک کنندگان لینک پیامک تبلیغات انتخاباتی
  5. ارسال اس ام اس در هر زمان دلخواه

که در ادامه می‌خواهیم به این مزایا اشاره کنیم.

قابلیت ارسال پیام انتخاباتی به صورت منطقه‌ای

یکی از مهم‌ترین کارهایی که نامزدهای انتخابات باید انجام دهند، ارسال پیامک به منطقه خاص است. یعنی اگر شما برای انتخابات مجلس یا شوای شهر همدان آماده می‌شوید، لزومی ندارد افراد ساکن تهران پیامکی از شما دریافت کنند. بنابراین ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، ارسال پیامک به محدوده جغرافیایی خاص است.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات به یک منطقه به‌خصوص چند راه پیش‌روی شماست. ارسال از روی نقشه، ارسال با کدپستی، استفاده از بانک شماره موبایل، پیامک با آنتن ایرانسل و البته ارسال پیامک زنده.

برای اینکه این مطلب طولانی نشود، توصیه می‌‎کنیم مقالات هر کدام از این ابزارهای ارسال پیامک منطقه‌ای را سر فرصت بخوانید و به نکات آن‌ها توجه کنید.

ارسال پیامک انتخاباتی منطقه ایارسال پیام انتخاباتی به بانک اصناف و مشاغل

نامزدهای انتخاباتی باید بتوانند با توجه به حوزه تخصصی خود، حمایت بخشی از جامعه را دریافت کنند. مثلا ورزشکارانی که قصد دارند در شورای شهر یا مجلس نماینده مردمشان باشند، باید بتوانند حمایت بخشی از ورزشکاران را به خود جلب کنند. برای اینکه بتوانید به اصناف و مشاغل مختلف پیامک انتخاباتی ارسال کنید، می‌توانید از بانک شماره اصناف و مشاغل ملی پیامک استفاده کنید.

رای قدرتمندترین ابزاری است که بشر برای گسستن زنجیر بندگی خود اختراع کرده و ورزشکاران پیشگامان گسستن زنجیرها هستند!
نام (—–) ، کد انتخابات (—–)

شماره پیامک مجلس شورای اسلامی + لیست شماره موبایل نمایندگان مجلسحتما بخوانید: شماره پیامک مجلس شورای اسلامی + لیست شماره موبایل نمایندگان مجلس

بنابراین دومین ابزار مهم که باید از آن استفاده کنید، ارسال به بانک مشاغل مختلف است. حتی می‌توانید برای تبلیغات پیامکی استراتژی مشخصی داشته باشید و در چندین مرحله برای مشاغل مختلف پیامک بفرستید. در این استراتژی تبلیغاتی می‌توانید گروه‌های مختلف جامعه را با پیامک‌هایی که به سبک زندگی و کار آنان نزدیک است، به سمت خود بکشانید و اعتماد آنان را جلب کنید.

حتی شاید بتوانید طوری حرفه‌های مهم جامعه مانند وکیلان و بازرگانان را به سمت خود جذب کنید که در راه پر پیچ‌وخم انتخابات و سیاست بتوانند از شما حمایت حقوقی و مالی هم بکنند.

پیامک به رای اولی‌ها و جوانان

فراموش نکنید که بخش مهمی از جامعه که باید درباره آینده تصمیم بگیرند، جوانان و به خصوص رای اولی‌ها هستند. این افراد با اینکه خیلی زود تحت تاثیر قرار می‌گیرند و جلب اعتماد آنان ساده است، اما در یک چشم به‌هم زدن هم می‌توانند نظرشان را عوض کنند. بنابراین سعی کنید ابتدا اعتماد آنان را جلب کنید و بعد با صداقت آن اعتماد را ارزشمند بشمارید و آن را به هیچ وجه ضایع نکنید.

برای اینکه بتوانید برای جوانان پیامک انتخاباتی بفرستید، می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک زنده استفاده کنید. پیامک زنده این امکان را به شما می‌دهد تا جنسیت افراد و بازه سنی آنان را مشخص کنید. بنابراین می‌توانید در چند مرحله روی جنسیت‌ها و بازه‌های سنی گوناکون تمرکز کنید و برایشان پیامک تبلیغات انتخاباتی بفرستید.

فراموش نکنید که این شما هستید که آینده خود را می‌سازید، برای یک آینده بهتر رای دهید.

ستاد انتخاباتی دکتر (—–)

دانشجویان سرمایه اصلی یک کشور هستند و من برای احقاق حقوق این سرمایه صادقانه خواهم جنگید.

برای آینده ایران، روز 11 اسفند منتظر شما دانشجویان گرامی هستم.

ارسال لینک و استفاده از لینک ترکر

امکان ارسال لینک برای مخاطب در تبلیغ کاندیدای انتخابات اگر در سایت‌های مختلف درباره اهداف و برنامه‌هایتان رپورتاژ آگهی منتشر کردید، در اینستاگرام و توییتر فعالید یا سایت دارید، حتما باید درخواست خط از سرشماره‌های 3000 یا 50004 بدهید و از این طریق لینک مربوطه را برای مخاطب ارسال کنید. این روش هم متن پیام کوتاه‌تر می‌شود و هم با توجه به منبعی که در انتهای پیام آمده، توجه و اعتماد مخاطب سریع‌تر جلب شده و درگیری او با تبلیغات بیشتر می‌شود.

از طرفی اگر می‌خواهید کمپین انتخاباتی موثرتری برگزار کنید، می‌توانید از قابلیت لینک ترکر ملی پیامک استفاده کنید. با استفاده از لینک ترکر می‌توانید بفهمید افرادی که به آنان پیامک ارسال کرده‌اید لینک را باز کرده‌اند یا خیر. از چه دستگاه‌هایی پیامک شما را دیده‌اند و در کدام شهر بوده‌اند و غیره. بنابراین در ارسال بعدی، می‌توانید آنان را دوباره هدف قرار دهید و از کسانی که شاید به شما رای دهند، به افرادی وفادار تبدیل کنید.

ارسال پیامک انتخاباتی برای هر زمان که بخواهید!

معمولا در روش‌های تبلیغاتی شما نمی‌توانید زمان مشخصی داشته باشید. مثلا زمان ارسال تراکت یا نصب بنر در سطح شهر خیلی هم دست شما نیست و از آن طرف مخاطب هم چندان با این روش درگیر نمی‌شود. اما در ارسال تبلیغات انتخابات اتحادیه ها و مجلس می‌توانید ساعت، روز و حتی زمان را به صورت اتوماتیک روی پنل مشخص کنید. یادتان هم باشد که بهترین زمان ارسال پیام برای مسئله مهم انتخابات می‌تواند اوایل روز و عصر باشد.

اگر اوایل صبح مثلا 8 تا 10 پیامک خود را بفرستید، این شانس را دارید تا مخاطب شما در این مورد با همکارانش صحبت کند و درگیری بالایی با متن تبلیغاتی شما داشته باشد. برای عصر بین ساعت 5 تا 8 هم شانس به اشتراک گذاشته شدن با اعضای خانواده تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

دوستانه توصیه می‌کنم که از ارسال پیامک در ساعات نامناسب مثل صبح خیلی زود، موقع استراحت نیم‌روزی و آخر شب پرهیز کنید. چون علاوه بر نارضایتی مخاطب امکان تعامل بسیار پایینی دارد و این ارسال برای بیشتر افراد نوعی مزاحمت تلقی خواهد شد.

اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟حتما بخوانید: اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟

نکات مهم در ارسال پیامک انتخاباتی

نکات مهم تبلیغات انتخاباتبیایید در انتهای صحبتمان هم کمی به نکات مهم اشاره کنیم که راهکارهای اساسی و جدی در ارسال پیامک انتخاباتی 1402 هستند و نباید از آن‌ها غافل شوید.

اول از همه یادتان باشد که حتما متن پیامک شامل نام و نام‌خانوادگی کاندیدا و کد انتخاباتی باشد. درست است که پیامک ارسالی شما در گوشی می‌ماند، ولی نباید انتظار داشته باشید که مخاطب موقع رای دادن دنبال کد انتخاباتی‌تان بگردد، پس در هر پیام به این نکته مهم اشاره کنید.

حتما برنامه ارسال چند مرحله‌ای داشته باشید. به عنوان مثال در پیام اول نام و شعار تبلیغاتی را بنویسید. در ادامه متن تبلیغات کاندیدای اتحادیه و مجلس و یا پیام بعدی اهدافتان را بگویید و با ارسال لینک از مخاطب بخواهید که مطالب شما را بخواند. در اس ام اس بعدی او را مستقیم خطاب قرار دهید و راه ارتباطی مثل شماره سامانه، سایت یا اینستاگرام را برایش بفرستید و از این روش برای ماندن اسمتان در ذهن مردم استفاده کنید.

بهتر است شماره رند و کوتاهی داشته باشید. هر چقدر شماره سامانه شما کوتاه‌تر باشد، تاثیر بهترین در مخاطب خواهد داشت. همچنین بهتر است که حتما از یک سرشماره اس ام اس بفرستید تا همه پیام‌هایتان یکجا جمع شود. اگر از چند سرشماره استفاده کنید، پیامک‌های ارسالی در صندوق ورودی مخاطب پخش شده و جلوه خوبی نخواهد داشت.

در پیام‌های ارسالی انبوه حتما به فرهنگ مردم بومی منطقه، نیازها، توقعات و انتظارتشان توجه کنید. مثلا می‌توانید با زبان مردم هر منطقه برایشان پیامک بفرستید و بازخورد خوبی بگیرید.

حتماً تا 24 ساعت بعد از هر ارسال، فایل گزارش را که به صورت اکسل است، دانلود و مطالعه کنید تا در جریان تمام پیام‌های ارسالی، نرسیده به گوشی و لیست سیاه قرار بگیرید.

چند نمونه متن تبلیغات انتخاباتی

حالا که به انتهای صحبتمان رسیدیم، می‌خواهیم چند نمونه پیامک کاربردی و تاثیرگذار برای ارسال پیامک انتخاباتی و همچنین متن تبلیغات انتخاباتی اتحادیه را هم به عنوان الگو به شما معرفی کنیم:

با درایت برای بهبود شرایط انتخاب کن.
برای مردم!
دکتر (—–) ، کد انتخابات (—–)

رای ما برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم

دکتر(—–) ، کد انتخابات (—–)

وعده ما 11 اسفند، پای صندوق رای

برای فردایی بهتر رای می‌دهم!
برنامه و اهداف اجرایی دکتر (—-) را از لینک زیر مشاهده کنید:
instagram.com/1234
کد انتخاباتی (—-)

ضمن دعوت از مردم شهیدپرور ایران برای مشارکت پرشور در انتخابات، مهندس (—–) با کد انتخاباتی (—–)

اخبار و برنامه‌های انتخاباتی ایشان را از لینک (—–) دنبال کنید

مبارزه با فساد، پل عبور از بحران است!
مهندس (—-) نامزد انتخابات مجلس
لطفا به من رأی دهید
کد انتخاباتی (—-)

پیروزی در انتخابات با تبلیغات هوشمندانه

تا اینجا به مهم‌ترین نکات ارسال پیامک انتخاباتی اشاره کردیم. در این شور و شوق انتخابات تمام روشهای تبلیغات قیمت‌هایشان را چند برابر کردند و تعامل قابل‌قبولی هم با جمع‌بندی ارسال انتخاباتیمشتری ندارند، اما هزینه ارسال پیامک و فعال کردن سامانه ارسال پیام کوتاه هنوز تغییری نکرده و بازخورد خوبی هم دارد. پس نباید از این فرصت طلایی غافل شوید.

از طرف دیگر همان‌طور که گفتم، سرعت بالای ارسال پیامک، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، امکان ارسال لینک و پیام در چند مرحله و ده‌ها مزیت دیگر همگی از دلایلی است که همین امروز باید برای دسترسی به آن‌ها با ملی پیامک و شماره 02163404 تماس بگیرید و برای دریافت پنل درخواست دهید.

امیدواریم استراتژی تبلیغاتی شما با پنل پیامکی به دست مخاطبان و تعداد زیادی از مردم برسد. اگر کمی جذابیت و هدفمند بودن هم چاشنی اس‌ام‌اس‌هایتان بکنید، می‌توانید از نتیجه مثبت آن حسابی راضی باشید و بعد از راه یافتن به کرسی مسئولیت‌های مهم پای حرف‌ها و قول‌هایی که دادید، بمانید و به مردم خدمت کنید.

سوالات متداول

برای ارسال پیامک تبلیغاتی در انتخابات از کدام پنل باید استفاده کرد؟

در ملی پیامک چهار نوع پنل مختلف وجود دارد که توصیه می‌کنیم نامزدهای محترم انتخابات از پنل‌های شرکتی و تجاری که امکانات بیشتری دارند، استفاده کنند. برای دیدن قیمت پنل‌ها به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.

بانک شماره‌های ملی پیامک برای ارسال پیامک انتخاباتی مناسب هستند؟

بله! بانک شماره‌های ملی پیامک به‌روز و کامل هستند و می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. این بانک شماره‌ها به تفکیک شهرها و استان‌ها، اصناف و مشاغل و جنیست هستند. البته برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات راه‌های دیگری هم وجود دارد که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم.

چگونه یک متن پیامک انتخاباتی خوب بنویسیم؟

هنگام نوشتن متن پیامک انتخاباتی باید مختصر و مفید حرف و شعار انتخاباتی خود را بگویید. همچنین باید حتما کد انتخاباتی را درون پیامک بگنجانید تا هنگام رای دادن افراد بدانند کد شما چه بوده است.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
24دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مهدی دهقان

    24 خرداد 1400، 13:19

    سلام
    این پنل‌هایی که ارائه میدید، پیامک‌ها برای بلک لیست هم ارسال میشه یا فقط خطوط عادی هستند؟!
    و اگه برای بلک لیست ارسال میشه مورد و اشکال قانونی که ندارن؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 خرداد 1400، 14:52

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه بر خلاف قانونه و توسط سامانه ملی پیامک هم انجام نمیشه
      برای مشاوره بیشتر که بتونیم بهترین راه برای سوال شما رو ارائه بدیم با 02163404 تماس بگیرید

  • طاها

    08 خرداد 1400، 15:48

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    بابت این ارسال لینکی که توضیح دادید میخواستم بدونم که این ارسال لینک فقط مربوزط به آدرس سایت هستش یا لینک اینستاگرام یا کانال تلگرم هم میشه گذاشت؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 خرداد 1400، 08:28

      دوست عزیز هر لینکی که مدنظرتونه، سایت یا اینستاگرام یا توییتر و …. قابل ارساله

  • مجید غفاری

    08 خرداد 1400، 15:43

    سلام وقتتون بخیر
    من برای انتخابات شورای شهر قرچک میخوام پیام ارسال کنم و فقط برای خود قرچک میخوام هم میخوام به ایرانسل ارسال کنم هم به همراه اول، میتونم از دکل bts ارسال داشته باشم برای این مورد یا فقط بانک شماره رو میتونم برای این کار انتخاب کنم

    • نیلوفر اکبریان

      09 خرداد 1400، 08:29

      دوست عزیز هم می‎‌تونید از بانک شماره شهر قرچک استفاده کنید و هم برای ارسال از دکل درخواست بدید

  • نازنین زهرا موسوی

    08 خرداد 1400، 15:41

    سلام خسته نباشین
    دریافت گزارش ارسال ها به چه صورت هستش؟ از کجا مشخصه ارسال ها به درستی انجام شده یا خیر؟
    آیا گزارشات فقط ارسال شده و ارسال نشده است یا گزارش تحویل هم دریافت میگردد؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    • نیلوفر اکبریان

      09 خرداد 1400، 08:31

      دوست عزیز بعد ارسال در قسمت گزارش اگر تیک دریافت فایل رُ بزنید، این فایل به صورت اکسل براتون ارسال میشه و تا 24 ساعت هم قابل دانلود هست
      فایل گزارش شامل پیام‌های ارسالی و پیام‌های نرسیده به دست مخاطب هست که بهتون کمک میکنه بدونید چند درصد مخاطبان پیامتون رو خوندن و چند درصد باید حذف بشوند

  • روزبه معین

    08 خرداد 1400، 15:39

    سلام عصر بخیر
    ایا امکان ارسال به بانک شماره های خودمون هم داریم؟چون بنده خودم بانک شماره شهر خودم را به جهت انتخابات شورای شهر جمع اور ی کرده ام و تنها نیاز به یک پنل پیامکی دارم که ارسال به ان شماره ها را انجام دهد ایا میتونم از خدمات شما استفاده کنم؟
    ممنون از پاسخدهی

    • نیلوفر اکبریان

      09 خرداد 1400، 08:31

      بله دوست عزیز
      بانک شماره‌هاتون رو در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل می‌تونید ذخیره کنید و فقط برای همون گروه ارسال داشته باشید

  • جلال عیسی زاده

    08 خرداد 1400، 15:37

    سلام و درود
    خسته نباشید
    من نزدیک به 10000 تا شماره در اکسل خود دارم می خوام به این ها ارسال کنم علاوه بر اون قصد دارم تو تهران ارسال کنم ایا با خرید این پنل ها امکان ارسال هردو مورد وجود دراد

    • نیلوفر اکبریان

      09 خرداد 1400، 08:36

      بله دوست عزیز
      شماره‌های خودتون در قسمت دفترچه تلفن قابل ذخیره کردن هست و برای ارسال به تهران هم بانک شماره کامل به صورت تفکیک شده در اختیارتون قرار می‌گیره

  • ناصر عبداله زاده

    08 خرداد 1400، 15:35

    سلام وقتتون بخیر
    با چه شماره ای ارسال پیامک ها صورت میگیرد؟
    و ارسال به کسانی که تبلیغات پیامکیشونو بستن هم ارسال میشه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 خرداد 1400، 08:37

      دوست عزیز خودتون می‌تونید درخواست خط بدید و از هر سرشماره‌ای که دوست دارید، خط داشته باشید
      متاسفانه ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات خلاف قانونه

  • سالار پور

    08 خرداد 1400، 15:30

    سلام وقتتون بخیر . من بانک شماره برای شهر آذر شهر و اسکو رو می خواستم آیا سایت ملی پیامک این بانک شماره رو داره یا خیر؟ میشه لطف کنید اگر این بانک رو در اختیار دارید به بنده اطلاع بدید و یا به ایمیل من بفرستید ؟ اگر فروشی هست هم قیمتش رو اعلام بفرمائید. ممنون از پشتیبانی خوبتون.

    • نیلوفر اکبریان

      08 خرداد 1400، 15:37

      دوست عزیز در قسمت ابزار منطقه هدفمند هم به شماره‌های شهر اسکو دسترسی دارید و هم آذر شهر! منتها بانک شماره قابل فروش نیست، لطفاً در صفحه اصلی سایت برای دریافت پنل درخواست بدید تا به بانک شماره‌ها دسترسی داشته باشید.

  • احمد

    08 خرداد 1400، 15:29

    سلام برای بندر عباس چی؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 خرداد 1400، 15:39

      بله دوست عزیز، بانک شماره شهر بندرعباس برای انتخابات شورای شهر در پنل ملی پیامک به طور کامل در اختیارتون قرار می‌گیره

  • مهیار نصیری

    08 خرداد 1400، 15:29

    سلام من برای تبلیغاتم برای شهر امل پنل میخوام میشه کمکم کنید

    • نیلوفر اکبریان

      08 خرداد 1400، 15:39

      جناب نصیری در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران بخش فروش برای فعالسازی پنل باهاتون تماس بگیرند

  • شبنم

    08 خرداد 1400، 15:28

    سلام برای اصفهان بانک شماره تون کامل همه شهرهاش؟؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 خرداد 1400، 15:40

      بله شبنم جان، در پنل به بانک شماره کامل اصفهان به تفکیک زیرگروه شغلی و محل زندگی دسترسی دارید

  • معین ملکی

    08 خرداد 1400، 15:25

    سلام
    برای انتخابات شورای شهر نیاز به بانک شماره همراه اول و ایرانسل کامل شهر ساری داریم.
    آیا چنین بانک شماره ای در سایت شما وجود داره؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 خرداد 1400، 15:31

      سلام، بله دوست عزیز در ابزار منطقه هدفمند به بانک شماره شهر ساری به طور کامل دسترسی دارید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید