30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
جذب مشتری در سردشت، کدام روش تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

جذب مشتری در سردشت، کدام روش تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

0

در میان انبوه روش‌های تبلیغاتی برای شهرستان سردشت، یکی از بهترین ابزارهایی که شما را به مشتریان بازار هدفتان می‌رساند، پنل اس ام اس سردشت است. اگر کسب‌وکاری در این شهرستان دارید، خوب است بدانید که ارسال پیامک هزینۀ زیادی برای برند و مجموعۀ شما ندارد ولی نتایجی را در اختیارتان قرار خواهد داد که افزایش فروش و جذب مشتری مهم‌ترین آن‌هاست!

خب حالا اگر هنوز نمی‌دانید که پنل پیامکی چیست یا حتی چه قابلیت‌هایی دارد که این همه تعریفش را کردیم، در ادامه با ما همراه باشید.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

 پنل ارسال اس ام اس چیست؟

پنل ارسال اس ام اس در واقع نرم افزار مدیریت و ارسال پیامک تبلیغاتی در تعداد انبوه است که به صورت آنلاین فعال شده و علاوه‌بر خط عمومی با دسترسی به خطوط اختصاصی قابلیت دریافت پاسخ مشتری هم دارد.

پنل ارسال اس ام اس سردشت دسترسی کاملی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل دارد. شرایط اجرای تبلیغات هدفمند را برای صاحبین مشاغل فراهم می‌کند تا پیامشان به دست مشتریان واقعی بازار هدف برسد. همچنین برای کسب‌وکارهای تخصصی بانک شماره اصناف و مشاغل را نیز آماده کرده است. خب حالا کسب‌وکارها برای استفاده از این خدمات باید چه مراحلی را طی کنند؟

شرکت ملی پیامک، اجرای تبلیغات اس ام اسی

شرکت ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس سردشت است که شرایط تبلیغات موثر و هدفمند را برای کسب‌وکارهای این شهرستان فراهم کرده است. این پنل علاوه‌بر دسترسی به بانک شمارۀ مشاغل سطح شهر، خدمات زیر را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد:

  • فعالسازی فوری پنل برای کاربران حقیقی و حقوقی
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌ها
  • قابلیت ارسال پیامک شخصی‌سازه شده
  • قابلیت ارسال اس ام اس زماندار به صورت خودکار
  • دسترسی به بانک شماره‌های جامع همراه اول و ایرانسل
  • پشتیبانی کامل از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  • امکان ارسال اس ام اس لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • تعرفه مناسب ارسال پیامک و طراحی 4 نوع پنل با دسترسی‌های متفاوت
  • قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت (ویژۀ بانک شماره به‌روز ایرانسل)
  • آموزش کاربران برای اجرای تبلیغات پیامکی از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بامک شماره‌های پنل اس ام اس سردشت

بانک شماره پنل ملی پیامکبانک شماره همراه اول پنل اس ام اس سردشت با 11141 شماره اعتباری و 10422 سیمکارت دائمی یکی از بهترین منابع ارسال پیامک انبوه است. اما یک سوال مهم! این مخاطبان چگونه می‌توانند به مشتریان دائمی کسب‌وکارتان تبدیل شوند؟

خوب است بدانید که بر اساس آمار رسمی حدود 40 % از مردم مشتاق دریافت پیامک‌‌های تبلیغاتی هستند و 98% از پیام‌های ارسالی توسط کاربران خوانده می‌شود. در نتیجه شما باید این بانک شماره را به چشم یک فرصت طلایی ببینید، برندسازی خوبی داشته باشید تا نامتان در ذهن مخاطب بماند و او را به خرید ترغیب کنید. البته ترفندهای فروش پیامکی و جذب مشتری را به صورت مفصل در ویدئوهای اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک برایتان آماده کردیم.

مشتری را در خانه‌اش پیدا کنید!

پنل اس ام اس سردشت برای اجرای تبلیغات هدفمند و رساندن پیام به دست مشتریان واقعی بازار هدف، امکان اجرای تبلیغات بر اساس محل زندگی مخاطب را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید بر اساس آنتن‌دهی دکل ایرانسل bts  و رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول کد برای هر محله که دوست دارید، پیامک تبلیغاتی بفرستید.

ارسال پیامک منطقه‌ای برای کسب‌وکارهایی که بودجه محدودی دارند، می‌خواهند از محلۀ خودشان شروع کنند یا حتی شرایط ارسال سریع یا ارسال رایگان را در محدودۀ خاصی اجرا کنند، پیشنهاد می‌شود. حتی می‌توانید بر اساس برنامه‌ریزی قبلی کدهای تخفیف را برای محله‌های مشخصی ارسال کرده و منتظر نتیجۀ مطلوبش در کسب‌وکارتان باشید.

سردشت، شهری مرزی در غرب ایران

سردشت یکی از شهرهای مرزی غرب ایران در استان آذربایجان شرقی با ۴۶٬۴۱۲ نفر جمعیّت است. هعمین موقعیت مرزی سردشت را به یکی از گذرگاه‌های تجاری تبدیل کرده و بسیاری از کسب‌‎وکارها که در تمام کشور فعالیت دارند، مبادلات تجاری‌شان را در سردشت دنبال می‌کنند.
در صورتی که در چنین موقعیت تجاری پر از رقابت به دنبال برندسازی در بازار، ترغیب مشتری به خرید و از همه مهم‌تر دسترسی به مشتریان واقعی هستید، به خدمات پنل اس ام اس سردشت و قابلیت‌های اس ام اس مارکتینگ بیش از هر چیزی نیاز دارند تا بتوانید با بهترین هزینه و بر اساس برنامه‌ریزی برای بازاریابی و جذب مشتری اقدام کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبعد از آشنایی با قابلیت‌ها و مزایای پنل اس ام اس سردشت اگر همچنیان نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید. برای اطلاع از مدارک دریافت پنل هم می‌توانید با تیم فروش صحبت کنید یا در انتهای متن برایمان بنویسید تا فورا به سوال‌های شما پاسخ دهیم.

بازاریابی پیامکی در حال حاضر یکی از متفاوت و در عی‌حال زودبازده‌ترین روش‌های تبلیغاتیست که نه تنها سریعاً به نتیجۀ مطلوب می‌رسد، بلکه شرایط برندسازی را نیز برایتان فراهم کرده و در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری هم دارد. در این مسیر تیم پشتیبانی ملی پیامک نیز هر زمان که نیاز به مشاوره بیشتر داشتید، خدمات پشتیبانی کاملی در اختیارتان قرار می‌دهد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید