30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در سرخس ، چگونه از رقبایمان سبقت بگیریم؟

تبلیغات در سرخس ، چگونه از رقبایمان سبقت بگیریم؟

0

اولین سوال در شروع هر کسب‌وکاری اینست که چطور از رقبایمان سبقت بگیریم، مشتریان بیشتری جذب کنیم و هر ماه فروش بیشتری از ماه قبل را داشته باشیم؟! البته که ابزارهای تبلیغاتی مختلف و متنوع هستند اما این بار می‌خواهم پنل اس ام اس سرخس را به شما معرفی کنم تا اگر کسب‌وکارتان مشتریانی نه فقط از سراسر استان بلکه از کل کشور دارد، با بهترین هزینه بتوانید با آن‌ها در ارتباط باشید و تبلیغات هدفمندی انجام دهید.

خب حالا پنل پیامکی سرخس چیست؟ با چقدر بودجه باید شروع کرد و شما کاربران از کجا می‌توانید پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید! در ادامه با ما همراه باشید تا به این سه سوال مهم پاسخ دهم.

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه پیامکی چیست؟!

سامانه پیامکی نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه است که با سرشماره‌های مختلف 1000، 2000، 3000 و ... به صورت دو خط عمومی و اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اگر به خطوط عمومی دسترسی داشته باشید، فقط می‌توانید اس ام اس تبلیغاتی بفرستید ولی با دسترسی به خطوط اختصاصی کاربران می‌توانند پاسخ مخاطب را نیز دریافت کنند.

سامانه پیامکی علاوه بر قابلیت ارسال و دریافت پیامک قابلیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه به آن مختصراً اشاره خواهیم کرد.

ملی پیامک، بهترین سامانه تبلیغات پیامکی

اگر یک سرچ ساده هم در گوگل داشته باشید، احتمالاً تابه‌حال متوجه شدید که شرکت‌های مختلفی در حال حاضر ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی هستند که در این بین من استفاده از خدمات ملی پیامک را توصیه می‌کنم. به همین خاطر هم مختصراً به بخشی از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس سرخس که توسط این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اشاره می‌کنم:

  • تعرفه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارائه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکارهایی که به تازگی تبلیغات پیامکی را شروع کردند
  • دسترسی به بانک شمارۀ اصناف و مشاغل سرخس
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت
  • بانک شماره جامع و به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های پیامکی
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران به صورت تلفنی و تیکتینگ
  • پشتیبانی ملی پیامک در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل و جمعه از 9 صبح تا 5 عصر
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار

بانک شماره جامع پنل اس ام اس سرخس

بانک شماره پنل اس ام اس سرخس با 4347 تعداد شماره اعتباری و 7967 سیمکارت دائمی اولین انتخاب کاربران برای ارسال پیامک انبوه است. حالا تعداد زیادی از کاربران می‌پرسند که ارسال انبوه ممکن است به نتیجۀ دلخواهشان نرسد! می‌خواهم توجه این دسته از کاربران را به آمار مهمی جلب کنم که نشان می‌دهد حدود 40 تا 50% مخاطبان مشتاق دریافت پیامک‌های تبلیغاتی هستند و حدود 98% از این پیام‌های ارسالی خوانده می‌شود.

خب حالا پیامک شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که توجه مخاطب را به راحتی جلب کند؟

  • متن پیامک را جذاب بنویسید
  • آدرس سایت، پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام، تلفن و آدرس فروشگاه و هر راه ارتباطی دیگر را برای مخاطب ارسال کنید
  • برنامه‌ریزی زمانی داشته باشید و در ساعت نامناسب مثل صبح زود یا آخر شب ارسال نداشته باشید
  • در صورت تمایل مشتریان از آن‌ها برای عضویت در باشگاه مشتریان دعوت کنید

تبلیغات پیامکی بر اساس محله و منطقه

ارسال پیامک لینک دارحالا بسیاری از کاربران از ما می‌پرسند که پنل اس ام اس سرخس قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مخاطب را هم دارد یا خیر؟!

جواب سوال شما مثبت است. پنل پیامکی سرخس بر اساس دکل ایرانسل و کدپستی شهر قابلیت ارسال پیامک منطقه‌ای هم دارد. به این ترتیب کاربران برای ارسال به شماره‌های ایرانسل می‌توانند از دکل bts استفاده کنند و برای هر محله که می‌خواهند، پیامک بفرستند.

انتخاب دوم کاربران هم ارسال بر اساس کدپستی است که سه مرحله دارد. اول باید محله‌های موردنظرتان را برای تبلیغات انتخاب کنید و بعد رنج کدپستی محله‌ها یعنی 5 رقم اول را پیدا کنید. حالا در مرحله سوم باید برای کدپستی محله‌هایی را که انتخاب کردید، پیامک بفرستید.

نگاهی به شهرستان مهم و صنعتی سرخس

سرخس با ۴۲٬۱۷۹ نفر جمعیّت یکی از شهرستان‌های مهم خراسان است که علاوه‌بر معادن زغال میزبان صنایع دیگری هم در حوزۀ استخراج، پالایش، منابع گاز و نفت و گوگرد است.

اگر می‌خواهید تبلیغاتتان را در این شهرستان شروع کنید، بهتر است که حتماً سراغ تبلیغات پیامکی بروید و با هزینه مناسب‌تری مشتریان بازار هدفتان را پیدا کنید. برای دریافت فوری پنل هم می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران تیم فروش با شما تماس بگیرند و پنلتان را نهایتاً ظرف 4 ساعت فعال کنند و از همان لحظه بتوانید تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کنید!

جمع‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟پنل اس ام اس سرخس قابلیت‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد که خیلی راحت و سریع و با هزینه مناسب بتوانید تبلیغاتتان را پیش ببرید و به نتیجه‌ای که می‌خواهید، برسید.

اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید یا حتی نگران هستید که از تبلیغات پیامکی چطور استفاده کنید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید. البته ملی پیامک از طریق ویدئوهای آپارات و یوتیوب هم به صورت کامل افزونه‌های وب‌سرویس، ماژول‌های ارسال پیام و ... را آموزش داده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در مسیر  بازاریابی پیامکی و با خدماتی که ملی پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد، مطمئن‌تر گام بردارید و خیلی سریع مشتریانی وفادار داشته باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید