30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات موثر و هدفمند در سقز با ارسال اس ام اس

تبلیغات موثر و هدفمند در سقز با ارسال اس ام اس

0

شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی یا حتی راه‌اندازی سایت، هیچ کدام به اندازه پنل اس ام اس سقز برای تبلیغات و بازاریابی هدفمند کسب‌وکارتان لازم نیست.

این روزها دیگر لزوم تبلیغات هدفمند آن هم با بهترین قیمت به خوبی احساس می‌شود. در واقع تبلیغات نه تنها مخاطب را به خرید ترغیب می‌کند، بلکه باید به خوبی از عهده برندسازی بربیاید. خب حالا برای آن دسته از کاربران که هنوز آشنایی کاملی با این روش خلاقانه تبلیغات ندارند، در این مقاله ارسال پیامک تبلیغاتی را مفصل توضیح داده و سراغ انتخاب بهترین شرکت برای اجرای تبلیغات پیامکی در سقز می‌رویم.

هدیه ملی‌پیامک برای شروع تبلیغات طوفانی!

تنها کافیست با یک کلیک منطقه هدف خود را انتخاب کنید و پاسخ تبلیغات انبوه و پربازده خود را ببینید .
30% تخفیف
KORD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

در قدم اول باید با پنل اس ام اس سفز آشنا شویم. پنل نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی در تعداد انبوه است که در صورت دسترسی به خط اختصاصی قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را هم دارد، یعنی کاربر می‌تواند از ابزارهایی مانند نظرسنجی، دریافت انتقاد و پیشنهادات و .... نیز استفاده کند.

این پنل‌ها توسط شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه ارسال اس ام اس در اختیار کاربران قرار می گیرد که تعدادشان کم هم نیست! خب حالا شما به عنوان یک کاربر تازه‌کار باید سراغ کدام شرکت بروید؟

تبلیغات پیامکی توسط شرکت ملی پیامک

ملی پیامک یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس سقز است که برای کسب‌وکارهای مختلف علاوه‌بر امکان اجرای تبلیغات، شرایط مناسب تعامل با مشتری و برندسازی را نیز فراهم کرده است. به همین جهت در ادامه تعدادی از مهم‌ترین مزایای پنل اس ام اس در سقز را برایتان به صورت خلاصه آماده کرده‌ایم:

  • تعرفه مناسب برای اجرای تبلیغات پیامکی
  • هدیه تعدادی پیامک هدیه روی هر پنل همراه با خط عمومی و اختصاصی
  • ارائه مینی‌ دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • امکان ارسال لینک سایت یا پیج اینستاگرام از طریق خطوط 3000 و 50004
  • قابلیت اجرای قرعه‌کشی پیامکی و نظرسنجی
  • قابلیت ارسال کارت ویزیت الکترونیکی
  • آموزش کامل نحوه ارسال پیامک به صورت ویدئویی از طریق یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • دسترسی کامل کاربران به بانک شماره جامع و به‌روز همراه اول و ایرانسل

بانک جامع پنل اس ام اس سقز

پنل اس ام اسبانک جامع پنل اس ام اس سقز با 68992 سیمکارت اعتباری و 25464 شمارۀ دائمی همراه اول برای ارسال انبوه پیامک اولین پیشنهاد است. پس خیلی سریع دست به کار شوید و یک متن جذاب تبلیغاتی بنویسید. در قسمت منطقه هدفمند محیط کاربری پنل استان کردستان و سپس شهرستان سقز را انتخاب کنید تا بتوانید اولین ارسال پیامک انبوه را داشته باشید.

اگر هنوز آمادگی نوشتن متن جذاب تبلیغاتی را ندارید، می‌توانید از تیم مشاوره ملی پیامک کمک بگیرید. در ضمن یادتان باشد که بعد ارسال هم حتماً گزینه دریافت فایل گزارش را بزنید تا بتوانید به صورت فایل اکسل ارسال‌هایتان را تحلیل کرده و در جریان تعداد مخاطبانی که پیامتان را دریافت کردند، باشید.

توصیه می‌شود که اگر خواستید اس ام اس لینکدار بفرستید، از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنید تا دقیقاً در جریان باشید که چه تعداد از مخاطبان روی لینک ارسالی‌تان کلیک کردند و به این ترتیب بازخورد پیامک ارسالی‌تان را به خوبی بسنجید.

ارسال اس ام اس بر اساس محل زندگی

تبلیغات مبتنی بر محل زندگی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس سقز است که مشتریان را دقیقاً در محل زندگی شان پیدا می‌کند و تبلیغات را به دستشان می‌رساند.

برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی می‌توانید از ابزار کدپستی پنل استفاده کنید، یعنی با اطلاع از رنج کدپستی هر محل که همان 5 رقم اول است، برای محله‌های موردنظرتان پیامک بفرستید. البته برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی ابزاری دیگری هم به نام دکل ایرانسل داریم که به نام bts هم شناخته می‌شود. این ابزار بر اساس دکل‌ ایرانسل در محله‌های مختلف قابلیت ارسال پیامک بر اساس منطقه دارد. کاربران می‌توانند بر اساس این دکل به تمام شماره‌هایی که از آن منطقه آنتن می‌گیرند، ارسال پیامک داشته باشند.

با این احتساب اگر بر اساس محل زندگی می‌خواهید تبلیغات داشته باشید، دکل ایرانسل و کدپستی بهترین ابزار برای تبلیغات مبتنی بر محل است.

نگاهی به سقز!

سقز یکی از زیباترین شهرهای استان کردستان با 165258 نفر جمعیت است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز تمدنی بشر در غرب ایران شناخته می‌شود.

برای تبلیغات هدفمند در این شهرستان بهتر است که همین امروز به فکر راه‌اندازی سایتتان باشید و همزمان با آن برای دریافت پنل اس ام اس سقز درخواست بدهید. با خدمات وب‌سرویس پیامکی هم می‌توانید سایت و پنل را بهم وصل کنید تا تعداد زیادی از پیامک‌ها به صورت خودکار برای مشتریانتان ارسال شود. در ادامه هم با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی مشتریان بیشتری جذب کنید

جمع‌بندی

شماره پیامک‌ های مهم و ضروری کشوربعد از آشنایی با پنل اس ام اس سقز وقت آن رسیده که پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید. برای دریافت پنل اختصاصی می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید.

با احراز هویت از طرف اپراتوور و سفارش خط نهایتاً تا 4 ساعت پنل کاربری فعال شده و از همان زمان می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی در سقز را شروع کنید. در این مورد هر زمان هم که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر داشتید، می‌توانید با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید. تیم پشتیبانی از ساعت 8 صبح تا 10 شب در تمام روزهای هفته و از 9 صبح تا 5 عصر روزهای تعطیل و آخر هفته به صورت تلفنی و ارسال تیکت در حال پاسخگویی به کاربران است.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید